Moraalittomin seksikokemuksenne?
Olen lähes kaksimetrinen, isokaluinen, seksuaalisesti aktiivinen mies.
Olen päätynyt panemaan veljeni vaimoa, vaimoni ystävätärtä ja lasteni alakoulun opettajatarta.
Onneksi mistään noista panoista ei tullut mitään jälkiseuraamuksia. Panoja koskaan uusittu, eikä niistä tiedä ketkään ulkopuoliset. Niistä jäi siis vai moraalittomat, mutta ihanan kiihottavat muistot...
Mikä on moraalittomin seksikokemuksenne?
Kommentit (177)
Naida 4 lapsen perheäityliä työaikana muutaman kertaa viikossa työpaikan yhdessä huoneessa.
Halusi lastit aina sisään. Jotenkin omituinen olo päivänpäätteksi kotiin lähdettäessä moikata hönen miestään joka odotti autossa vaimoaan.
päädyin monen hämärän käänteen jälkeen muijaporukan miesh.oraksi. soittelivat vuoronperään.
100-150e kotikäynti. En ole ylpeä siitä ajanjaksosta.
Olen pannut hautausmaalla. En nyt sentään haudalla, mutta siellä viheralueella.
Vierailija kirjoitti:
Naida 4 lapsen perheäityliä työaikana muutaman kertaa viikossa työpaikan yhdessä huoneessa.
Halusi lastit aina sisään. Jotenkin omituinen olo päivänpäätteksi kotiin lähdettäessä moikata hönen miestään joka odotti autossa vaimoaan.
Mies pääsi liukkaille. Molemmat käyttivät sinua.
Vierailija kirjoitti:
Porissa?
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni veli, joka oli kihloissa toisen kanssa ja toisen Ystäväni poikaystävä. Yllättäen molemmista jäi kiinni ja molemmat ovat nyt ex-ystäviäni ja itse olen oppinut hillitsemään itseäni. Joku mussa on vikana, kun on pakko saada kaikki miehet haluamaan mut.
Ettei vain olisi ollut ystäväpuoli (step friend)?
Aikoinaan etelän auringon alla vietin ehkä elämäni kuumimmat kaksiviikkoa. Sikäläinen mies, joka ei ollut vielä antanut pappislupaustaan eli hän oli koeajalla. Hänen olisi pitänyt pidättäytyä mm.seksistä, mutta kiusaus oli liian kova. Sen kaksiviikkoa nautimme toinen toisistamme 24h vuorokaudessa. Mies kävi läpi melkoista tunneryöppyä mielessään; minusta se ei tuntunut hyvältä eikä oikealta. Minun oli aika lähteä ja niinpä sitten matkustin pois hänen luotaan.
Vierailija kirjoitti:
Panin nais pappia takaapäin ja kun tuntui, että nyt tulee, siirryin eteen ja laukesin naamaalle ja sanoin kiimoissani: Ota h.... siitä. Suuttui niin, ettei ole sen jälkeen tarvinut panna.
Millaista seksi oli muuten papin kanssa?
Olen nainut työpaikan naista aviovuoteessa kun vaimo oli laitoksella
Olen vaimon olleessa matkoilla antanut sohvalla suihin rakastajatterelle joka poikkesi kotimatkallaan sillä aika kun lapsi nukkui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin nais pappia takaapäin ja kun tuntui, että nyt tulee, siirryin eteen ja laukesin naamaalle ja sanoin kiimoissani: Ota h.... siitä. Suuttui niin, ettei ole sen jälkeen tarvinut panna.
Millaista seksi oli muuten papin kanssa?
Alapää ei ole viiva, vaan risti. Samoin rukoili ääneen koko ajan kuinka saastainen on ja pyysi jumalalta anteeksi kunnes laukesi ja kiitteli jumalaansa. Vähän tulin mustasukkaiseksi jumalalleen.
No olin opiskelijavaihdossa yhden perheen luona, ja vaikka opiskelu olikin kovin luokkamuotoista ja ja kurinalaista niin oli mulla yks myöhä lähtö viikossa.
Yksien juhlien jälkeen perheen emäntä oli suudellut minua suulle. Kun seuraavan kerran oli tuo myöhä aamu, ja rouva kävi herättelemässä minua aamupalalle, suutelin vuorostani häntä. Selvä se, että nuori ja jäntevä erektioni tuntui ja näkyi yöpuvun housun läpi. Rouva kumartui ottamaan housut päältäni ja piteli sykkivaa kulliani kädessän. Siinä sitten voihke kävi kun lähdin riisumaan rouvaa ja kun sitten riipaisin pikkuhousut pois, niin otin tämän rouvan polvelle poikittain läimin kunnolla takapuoleen että oppii olemanaan. Ai että sitä lätinää, sen verran pyöreä ja läski pylly se oli että läjähti kunnolla. Ja sattui varmaan aika hyvin. Rouva huusi samaan aikaan kivusta ja innosta.
Käskin sitten hänen kerätä kamansa, pukeutua ja käyttäytyä jatkossa asiallisemmin.
Rouva siinä nyyhkytellen keräili kamojaan ja vielä hänen siinä ollessaan rupesin hänen nähtensä tumputtamaan, nautinnollisesti ojennellen. Rouva vielä kyyneleet silmissä tarjoutui että eikö hän voisi jotenkin auttaa, vaikka vaan ottamalla poskeen.
Sitä en halunnut, mutta kävi niin sääliksi sitä rouvaa että annoin hänen tanssia minulle samalla kun runkkasin. Puin sitten päälleni ja rouva niiskutellen laittoi minulle aamupalaa, niin pyysin häntä vielä riisuutumaan tarjoilun ajaksi. Sen hän tekiksin. Kiitokseksi nostin hänet istumaan ruokapöydälle ja panin vielä nopeasti. Raukka oli niin puutteessa, että pöydälle jäi liukas lammikko, jossa näkyi vielä rouvan lösöpakaroiden kuvat.
Rouva lähetti minulle vielä salaiseksi joululahjaksi kuvan itsestään alasti, lähetin sen hänen miehelleen.
Opiskelin ulkomailla, ja maksoin asuntoni vuokran luonnossa. Lähes ventovieras, minua 20 vuotta vanhempi ukko panikin pyllyyn. Se oli niin kiihottavaa, että squirttasin.
Vierailija kirjoitti:
No olin opiskelijavaihdossa yhden perheen luona, ja vaikka opiskelu olikin kovin luokkamuotoista ja ja kurinalaista niin oli mulla yks myöhä lähtö viikossa.
Yksien juhlien jälkeen perheen emäntä oli suudellut minua suulle. Kun seuraavan kerran oli tuo myöhä aamu, ja rouva kävi herättelemässä minua aamupalalle, suutelin vuorostani häntä. Selvä se, että nuori ja jäntevä erektioni tuntui ja näkyi yöpuvun housun läpi. Rouva kumartui ottamaan housut päältäni ja piteli sykkivaa kulliani kädessän. Siinä sitten voihke kävi kun lähdin riisumaan rouvaa ja kun sitten riipaisin pikkuhousut pois, niin otin tämän rouvan polvelle poikittain läimin kunnolla takapuoleen että oppii olemanaan. Ai että sitä lätinää, sen verran pyöreä ja läski pylly se oli että läjähti kunnolla. Ja sattui varmaan aika hyvin. Rouva huusi samaan aikaan kivusta ja innosta.
Käskin sitten hänen kerätä kamansa, pukeutua ja käyttäytyä jat
Palautit rouvan nakukuvan miehelle?
TOI oli morallitonta. Olet inhottava tyyppi. Toivottavasti et saa enää ikinä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden tyttöystävän ja myöhemmän perhetuttavan tyttären polkeminen viime kesänä. Yhteissaunominen ja pari lasia viiniä sai tilanteen karkaamaan käsistä. Upea kroppa ja aivan mielettömän hyvää seksiä.
Hyvää seksiä sulle siis..
Ja polkeminen taas niin miehen mielestä upea sana, naisesta alentava, kuten varmaan tarkoituskin.
Suosittelen vähentämään misandriaa.
Vierailija kirjoitti:
Laskin siemenet nykyisen valtiovarainministerin kahviin puoluekokouksessa. Ei huomannut mitään.
Ja Pekko leffat on parasta komedia, jota olet nähnyt.DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskin siemenet nykyisen valtiovarainministerin kahviin puoluekokouksessa. Ei huomannut mitään.
Ja Pekko leffat on parasta komedia, jota olet nähnyt.DDD
Pelkään että ovat aivan liian älyllisiä ja vaikeaselkoisia tämän omaksuttaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porissa?
Ei ollut Porissa.
Ukko oli mustis tyranni, vahti naisen menemisiä, työpaikalla onnistui ainoastaan, kotona jäänyt vaille kosketusta. Ihana nainen, oli kunnolla mukana ja omatoiminenkin kaikki kävi hänelle ja kyllä nautittiin...
Vierailija kirjoitti:
Hauska, kun miehet esiintyy täällä naisia kertoen moraalittomia fantasioitaan. Näitä lisää :)
Meinaat etteivät naiset voi olla moraalittomia :D
Tuttu, naimisissa oleva nainen kertoi ettei hänellä ja miehellään oikein kohtaa nykyään enää seksin saralla asiat. Juttelu johti flirttiin ja kiusoitteluun ja lopulta harrastimme seksiä.
Moraalitonta asiasta tietysti osaltaan teki se, että tiesin hänen olevan naimisissa ja panin toisen miehen naista.
Satutehtaalla. Eri