Moraalittomin seksikokemuksenne?
Olen lähes kaksimetrinen, isokaluinen, seksuaalisesti aktiivinen mies.
Olen päätynyt panemaan veljeni vaimoa, vaimoni ystävätärtä ja lasteni alakoulun opettajatarta.
Onneksi mistään noista panoista ei tullut mitään jälkiseuraamuksia. Panoja koskaan uusittu, eikä niistä tiedä ketkään ulkopuoliset. Niistä jäi siis vai moraalittomat, mutta ihanan kiihottavat muistot...
Mikä on moraalittomin seksikokemuksenne?
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein kaksimetrinen lihaksikas hyvin varusteltu mies. Aina Helsingin reissuilla menin sauna Vogueen kiikkumaan ja saunomaan.
Mikä toi sauna Vogue on ja mitä siellä tapahtuu, en ole koskaan kuullutkaan?
Homosauna. Siellä nyt voi tapahtua kaikenlaista tai ei mitään.
14-vuotiaana tyttönä kotona perhejuhlissa harrastin seksiä vuotta vanhemman pikkuserkkupojan kanssa. Tunnettiin lapsuudesta asti ja tota ennen kun nähtiin pussailtiin kellarissa. Tuntui kielletyltä mutta tosi kiihkeää ja ihanaa oli. Eikä jäänyt ainoaksi kerraksi.
Minulla on siskopuoli. Pantiin lapsena-nuorina.
Hän odotti vauvaa. Muutti Amerikkaan ja meni lentoyhtiöön töinin. Palasi sieltä pohjolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin nais pappia takaapäin ja kun tuntui, että nyt tulee, siirryin eteen ja laukesin naamaalle ja sanoin kiimoissani: Ota h.... siitä. Suuttui niin, ettei ole sen jälkeen tarvinut panna.
Millaista seksi oli muuten papin kanssa?
Parasta ikinä, oli todella kiimainen ja samalla sen oloinen, että koki tekevänsä syntiä. Välillä kun suudeltiin, niin mumisi jotain ja kerran kysyin, mitä sanoit, sanoi rukoilevansa voimaa vastustaa kiusausta. Iso rintainen ja perseinen, kaduttaa mitä tein, ei anna enää.
Miksi ihmeessä papin pitäisi olla seksittä, tai katua tai olla ilman?
Katoliset papit pahimpia...
Kuoripoikia on pantu
Pettämiset ovat mun mielestä alinta kastia, ei niissä ole mitää hohdokasta vaikka ehkä hyvää seksiä saisikin. Toivottavasti karma kohtaa pettäjät joskus ja isosti.
Mulle moraaliton seksikokemus on ehkä ne kerrat naisystävän vanhempien mökiltä, molemmilla kerroilla oltiin makuuhuoneessa rakastelemassa ja se on ihanaa, nainen saa yleensä useamman orgasmin, minä en tietysti siinä vaiheessa vielä. Aika kuumottavaa oli tulla makuuhuoneesta hikisenä kun tuvassa vastassa oli joko ystäväpariskunta, naisystävän veljen perhe lapsineen tai naisystävän vanhemmat..
Sitten on tietysti kesäisin autolla ajelut, nainen apukuskin puolella, lyhyt minihame ja mun sormet hyväilee klitorista/pimppaa, mahtoi rekkakuskeilla olla hyvät näkymät. Kotiin päästyä mennään suoraan sänkyyn..
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut hautausmaalla. En nyt sentään haudalla, mutta siellä viheralueella.
Sama. Sain vielä satiaiset kaupan päälle.
Viime vuonna panin paljaalla yhtä 20-vuotiasta naista. Olin itse 40v.
Mulla on ollut nyt puolentoista vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Moraalitontahan tämä on, mutta en pysty olemaan ilman seksiä tuon miehen kanssa. On vain niin hyvää seksiä.
Naapuriperhe oli muuttamassa pois, mies ja lapset olivat jo menneet. Jelppasin paikkojen fiksauksessa, naapurin rouva vierellä siivosi. Hän katsoi minuun ja sanoi että kun olet aina auttanut ja autat nytkin, mitäs haluaisit? Nikottelin ja katsoin kaula-aukosta sisään, enkä saanut sanottua mitään. Hän kysyi käviskö tiskipöytää vasten pikaiset? Sitten pantiin, ensi takaa ja sitten rouva tiskipöydällä istuen. Sain kaikki jutut hoidettua ja rouva jäi sinne, myöhemmin hän tuli palauttamaan jotain siivousvälineitä. Vaimo otti ne vastaan ja kysyi sainko minä kaikki hommat valmiiksi? Naapurin rouvan mielestä olin hoitanut hyvin kaikki! Minua hävetti ja nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Laskin siemenet nykyisen valtiovarainministerin kahviin puoluekokouksessa. Ei huomannut mitään.
Melko kiihottava ajatus vaikka onkin seksuaalista ahdistelua!
-Marjoriitta47
Käskin mieheni mennä panemaan homoseksuaalisia tuttujamme, koska en jaksanut hänen jatkuvaa anaalivonkaustaan. No mieshän meni, vaikka edelleen esittää heteroa nykyiselle puolisolleen.
Panin ystäväni vaimoa joka tulikin minulle raskaaksi. En ole tavannut lasta. Aikaa tästä yli 20v.
Nain melko usein kahden toisiaan tuntemattomien tuttavaperheiden rouvia. Kävi niin, että yhteen naiseen, yhdellä kerralla, siinä vaan jotenkin lipsahti spermaa sisään. En sanonut mitään havainnostani siinä yhteydessä, koska riskit ovat kaikilla tiedossa. Keskenmeno tuli niin varhaisessa vaiheessa, että kukaan ei saanut tietää. Vaikka kuumotti, niin en ottanut opikseni, vaan jatkoin molempien nussimista paljaalla, mutta tarkemmalla otteella. Jos edes kerran sanoisivat haluavansa mulle kortsun, niin niin toki sellaista käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut nyt puolentoista vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Moraalitontahan tämä on, mutta en pysty olemaan ilman seksiä tuon miehen kanssa. On vain niin hyvää seksiä.
Lisään vielä tähän, että ollaan miehen luona pantu heidän sängyssään, sohvalla, ruokapöydällä, tuolilla. Myös heidän mökillä on käyty muutaman kerran panemassa.
Minulla on huono omatunto vieläkin. Seurustellessani nykyisen ihanan mieheni kanssa sain päähänpiston livahtaa tanssiravintolaan vähän kuin toivoen, että joku aikuinen, varma, kokenut mies minut sieltä keksisi. Niin tapahtui. Mies oli muutaman vuoden vanhempi, kihloissa, ja seurustelinhan minäkin, mutta siitä huolimatta läksin miehen asunnolle tietäen että se johtaisi rakasteluun. Se oli estottominta kokemaani, ja itsekin, voin sanoa, vapauduin. Mutta sen jälkeen palasin takaisin uskollisuuteen, tätä vieläkin kuumottavaa muistoa silloin tällöin vaalien. Voin kuvitella millainen herkkupala olin tuolle minut saalistaneelle miehenroikaleelle. Mutta myös toisin päin.
Pikkuveljen alaikäinen tyttöystävä
kihlatun paraskaveri, laukesin pilluun ja suuhun
Kaverin helvetin seksikäs blondiexä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä tähän, että ollaan miehen luona pantu heidän sängyssään, sohvalla, ruokapöydällä, tuolilla. Myös heidän mökillä on käyty muutaman kerran panemassa.
Kiihottavaa! Kuinka paljon vanhempi mies?
Mikä toi sauna Vogue on ja mitä siellä tapahtuu, en ole koskaan kuullutkaan?