Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalittomin seksikokemuksenne?

Vanha pukki
28.03.2022 |

Olen lähes kaksimetrinen, isokaluinen, seksuaalisesti aktiivinen mies.

Olen päätynyt panemaan veljeni vaimoa, vaimoni ystävätärtä ja lasteni alakoulun opettajatarta.

Onneksi mistään noista panoista ei tullut mitään jälkiseuraamuksia. Panoja koskaan uusittu, eikä niistä tiedä ketkään ulkopuoliset. Niistä jäi siis vai moraalittomat, mutta ihanan kiihottavat muistot...

Mikä on moraalittomin seksikokemuksenne?

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut nyt puolentoista vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Moraalitontahan tämä on, mutta en pysty olemaan ilman seksiä tuon miehen kanssa. On vain niin hyvää seksiä.

Lisään vielä tähän, että ollaan miehen luona pantu heidän sängyssään, sohvalla, ruokapöydällä, tuolilla. Myös heidän mökillä on käyty muutaman kerran panemassa. 

Kiihottavaa! Kuinka paljon vanhempi mies?

53 vuotta minua vanhempi. 5 vuotta isoäitini vanhempi 😁

Älä valehtele. Sä et ole tuo jolta kysyttiin vaan mä olen. Ihme paskapäitä aina löytyy esittämään muita. On sulla köyhä elämä hel vetin ääliö. 

Mies ei todellakaan ole 53 vuotta vanhempi mua vaan 17 vuotta vanhempi. 

Vierailija
102/177 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut nyt puolentoista vuoden ajan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. Moraalitontahan tämä on, mutta en pysty olemaan ilman seksiä tuon miehen kanssa. On vain niin hyvää seksiä.

Lisään vielä tähän, että ollaan miehen luona pantu heidän sängyssään, sohvalla, ruokapöydällä, tuolilla. Myös heidän mökillä on käyty muutaman kerran panemassa. 

Kiihottavaa! Kuinka paljon vanhempi mies?

53 vuotta minua vanhempi. 5 vuotta isoäitini vanhempi 😁

Eli vuoden vaille 100. Ei paha vielä.

Oletko sä tosiaan noin tyhmä, että kuvittelit tuo vastaajan olevan mä jolta oikeasti asiaa kysyit. Hyi saata na joku 53 vuotta vanhempi. Mies on mua 17 vuotta vanhempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo halusi ostaa jonkun vaatteen, ja sanoin, että ok, jos annat pi//ua. Antoihan se.

Vierailija
104/177 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aviovaimona opiskelin kesäyliopiston puolella naapurikaupungissa muutamaa kurssia. Odotin ensimmäistä lastani vatsa pyöreänä. Mieheni teki paljon tuplavuoroja kesätöissä. Itsellä taisi olla hormonit sekaisin. Olin koko ajan kiimassa, vonkasin mieheltäni kokoajan munaa kun nähtiin. Mutta siitä huolimatta kävin aina luentojen jälkeen ennen bussin lähtöä ystäväni ja hänen kämppiksensä luona pantavana 4-5 kertaa viikossa 6 vko putkeen vatsan vain kasvaessa. Näin jälkikäteen  olen monta kertaa kokenut siitä ajasta morkkista, mutta myös kiihottunut kun muistelen sitä ihanaa käsittelyä mitä sain kahdelta upealta mieheltä.

Vierailija
105/177 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena aviovaimona opiskelin kesäyliopiston puolella naapurikaupungissa muutamaa kurssia. Odotin ensimmäistä lastani vatsa pyöreänä. Mieheni teki paljon tuplavuoroja kesätöissä. Itsellä taisi olla hormonit sekaisin. Olin koko ajan kiimassa, vonkasin mieheltäni kokoajan munaa kun nähtiin. Mutta siitä huolimatta kävin aina luentojen jälkeen ennen bussin lähtöä ystäväni ja hänen kämppiksensä luona pantavana 4-5 kertaa viikossa 6 vko putkeen vatsan vain kasvaessa. Näin jälkikäteen  olen monta kertaa kokenut siitä ajasta morkkista, mutta myös kiihottunut kun muistelen sitä ihanaa käsittelyä mitä sain kahdelta upealta mieheltä.

Oliko myös peppuseksiin himo raskaana? Saitko tuplapanoa näiltä miehiltä?

Vierailija
106/177 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun heitin vaimon kavereidensa kanssa baariin ja siitä sitten samalla reissulla ajoin työkaverin luokse ja mentiin hänen vanhempiensa kotiin harrastamaan seksiä kun talo oli tyhjänä.

Tämä jäi vain yhte en kertaan mutta olisin valmis tekemään sen koska tahansa uudelleen hänen kanssaan.

Vierailija
107/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden tyttöystävän ja myöhemmän perhetuttavan tyttären polkeminen viime kesänä. Yhteissaunominen ja pari lasia viiniä sai tilanteen karkaamaan käsistä. Upea kroppa ja aivan mielettömän hyvää seksiä.

Hyvää seksiä sulle siis..

Ja polkeminen taas niin miehen mielestä upea sana, naisesta alentava, kuten varmaan tarkoituskin.

Siis, mehän ei totuutta tiedetä, mutta mullekin tuli intuitio, että nainen ei välttämättä ees lauennut. Jäpällä sen sijaan erektio-ongelmat poistuneet, kun ihanan tuhmaa nussii exän just ja just aikuisehkoa tyttöä. Ei siinä, ja itekin nuorena tykkäsin vanhemmista miehistä. Mut toivon, et oon väärässä tästä, et oli vaa ihana ottaa kevyttä kapeeta typykkää kiinni lantiosta ja paukuttaa täysiin nii että palleja melkein kivistää ja ejakuloi tuhannen auringon voimalla. Tommosista panoista itelle 16-21v jne, tuli sellanen olo että hei, tää oli kivaa, kunnes tajuun että se, et mä en tuu ihan supernopee ku oon nuori ja vähän kokematon mitä ees haluun, niin tuli itsekäs olo miehistä ja pikkasen käytetty olo. 

Vierailija
108/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

108 tässä jatkaa vielä nuorena tyttönä koetuista seksikokemuksista vanhempien setien kanssa: siis jäi pois, että noi miehet ei sit viitsineet 5min enempää koettaa mullekin sitä orgasmia tuottaa. Kuitenkin aina oon saanut, kun vähän tuntuu edes että toinen on motivoitunut munkin hekuman eteen, mutta kun ei. Nykyään mulla on ihana gen Z mies, joka on kinky ja se saa mut laukeamaan alta aikayksikön KOSKA se haluaa ja nauttii kun näkee et musta tuntuu hyvälle. On makoisaa olla tämmöinen millenniaali-MILF noiden nuori Xenniaalisetien seksinukke-vuosien jälkeen :3 

Nuorisossa on toivoa!! 

Vierailija
109/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltimme jo1ntin mummoni autotallissa örmy-körmy rouhean äijä-deittikumppanini kanssa, jolla oli sellainen ihana ylöspäin käyrä peni$hh ja jykevä, ei komea, mutta näyttävän miehekäs olemus. Tilanne eskaloitui minun sorm3ttamiseen seisaalteen... Olihan se hieman outo mesta(?) 

Hän oli ainoa (pari kk kestävä suhde), jonka vuoksi piti laittaa muovisuoja aina lakanan alle, koska squirtt4ilin jatkuvasti hänen potran pojan kickelin hieroessa g-pi1stettäni ukon huohottaessa ja hikoillessa päälläni. 

Sweet memory timez.

Vierailija
110/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei saisi kertoa, mutta tästä on jo kauan, ja ihmisiähän me olemme. Muuan nuori naimaton pappismies tupsahti meille iltamyöhällä kesken rippikoululeirin ja sanoi, että hätätapaus, hänen pitää saada naista, hän ei muuten kestä.

Vierailija
111/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan syöttäminen ketjulaisille. Sama tuntuu olevan meillä kaikilla.

Vierailija
112/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voisi kirjoittaa ehkä novellin, aihe riittäisi. Kuinka nuorena kotirouvana tein siivouskeikkaa erään puoliäveriään liikemiehen kotona, kaksi kertaa kaksi tuntia viikossa. Isäntä kuului siihen ihmisluokkaan, joka syntyy valmiiseen, heitä varta vasten tehtyyn maailmaan, mutta oli muuten mitä miellyttävin herrasmies. Vähä vähältä hän palkitsi minua pikku lahjoin, ja kun sitten aloin saada paitsi tippiä, joka oli mitä tervetullein niukan budjetin perheenäidille, myös vihjaavia vaatteita, hemaisevia pikkupöksyjä, tiesin mihin olimme menossa. Ja niin järkyttävältä kuin se vieläkin tuntuuu, lamauduin kuin hiiri kissan kynsissä ja itsekin huumaantuneena annoin mennä. Siivous alkoi olla jo sivuosassa, pakollinen esivaihe sille, että saatoin isännän ehdotuksesta mennä sen jälkeen suihkuun ja kuivata itseni hänen sitä katsellessa. Tippiä tuli, ja seuraavaan kertaan valmistauduin ajattelemalla mitä tekisin, jos hän pyytää saada koskettaa. Ja täytyy tunnustaa, että aviomies ja koulussa kiltisti tunnilla istuva tyttäreni unohtuivat, kun keskellä päivää lopulta päädyimme isännän kanssa rakasteluun. Mutta kondomin kanssa, ja siivosti lähetyssaarnaaja-asennossa. Tosin täytyy sanoa, että en vain katsellut kattoa, vaan kiihotuin siinä itsekin ja jotenkin eri tavalla kuin romanttisessa suhteessa.

Vierailija
113/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sinun pituudellasi tai värkkisi koolla on tämän aloituksen tai ylipäätään moraalittomuuden kannalta? Vähän off topic mutta inhoan miehiä jotka väkisin kehuvat omaa kokoaan vaikka se ei sopisi tai liittyisi tilanteeseen mitenkään. Antaa jotenkin yksinkertaisen kuvan ko. ihmisestä.

N29

Sama. Ei tee yhtään mieli kertoa mitään. Ja yleensä isokulliset miehet ei vaivaudu tyydyttämään naistaan muulla kuin tökkimällä kalullaan. Ja isossa kalussa on myös se ei sillä sit helposti tökitäkään ihan joka reikään.... 

Vierailija
114/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskin siemenet nykyisen valtiovarainministerin kahviin puoluekokouksessa. Ei huomannut mitään.

Eikö huomannut kun laskit siemenet siis itse tapahtumaa vai ei maistanut spermaa kahvissa? 

Jotkut lääkkeet vie makuaistin.

Vierailija
115/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuiko siivous vielä kauan...?

Vierailija
116/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäinen kolmen kimppa kahden miehen kanssa ja aviomieheni ei ollut niistä kumpikaan..

Vierailija
117/177 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana sinkkuna tutustuin yli seitsemänkymppiseen naapuriin, joka oli leskimies. 

Pesin ikkunoita ja hän kysyi apua oman asuntonsa ikkunanpesuun. Lupasin mennä.

Voitte kuvitella, miten rinnat hytkyy ikkunoita pestessä ja kun se mies istui seurana, niin huomasin shortseissa pullotuksen. Jotenkin viehätyin hänestä muutenkin ja en tiedä mistä sain rohkeuden lähestyä seksuaalisesti häntä. Yleensä en ole edes sellainen. 

Menin hänen luokse itsevarmana ja aloin suudella ja samalla kokeilin housun etumusta. Päätin kokeilla edes kerran elämässä vanhempaa miestä eikä hän pistänyt pahakseen. Annoin hänen kosketella ja puristella rintojani ja mihin muuhunkaan se johti, kuin seksiin. Kondomia ei ollut siihen hätään, mutta söin pillereitä. Ehkä elämäni yksi parhaista seksikerroista, sain hellyyttä ja annoin sitä miehelle, joka oli ollut kauan yksin eikä ollut kyllä kalussakaan moittimista! 

Jatkoimme tätä aina silloin tällöin, hän soitti ja kysyi, jos haluaisin tulla ikkunanpesuun ja yleensä halusin, nautin tästä ajanjaksosta. 

N48

Vierailija
118/177 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään moraalitonta, jos ja kun aikuiset vapaat ihmiset nauttii toisistaan.

Vierailija
119/177 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni ensimmäinen kolmen kimppa kahden miehen kanssa ja aviomieheni ei ollut niistä kumpikaan..

Sama mutta kahden naisen kanssa, kumpikaan ei vaimoni. Tein sen siksi että olin näiden kanssa sopinut että tehdään kimpassa jotain mitä avioliitossa ei saa. Nuolin mm peräreikää ja sain pissat päälleni ym.

Vierailija
120/177 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v ja nuolin tyttöystävän äitiä samalla kun hän jutteli tyttärensä kanssa. Suhde oli jo päättymässä ja loppui kuukauden sisällä. Lähdin opiskelemaan ja hänen äitinsä kanssa minulla oli neljän vuoden ajan satunnaisesti seksiä. Teki myyntiedustajan hommia ja monta hotelliyötä tuli vietettyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän