Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksuennätys!

Vierailija
05.04.2023 |

Ylpeä olen itsestäni! 5km meni aikaan 23:31!

Ilmakin oli kaunis kuin mikä! Ihana kun tulee kevät!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aikaan saa jo juosta! Onnea ennätyksestä! Ja mukavaa kevättä!

Vierailija
2/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, hieno aika! Minulla 5k menee vajaaseen puoleen tuntiin ja pidän sitäkin jo ihan hyvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, kovaa olet kipittänyt

Vierailija
4/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku "etätyöläinen" työaikana lenkillä... Vai oletko sosiaalipummi?

Vierailija
5/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku "etätyöläinen" työaikana lenkillä... Vai oletko sosiaalipummi?

Alkoikin ihmeen positiivisissa merkeissä tämä ketju... Aina änkeää joku ankeuttaja sekaan.

Onneksi olkoon aplle ennätyksestä! Nauttikaamme keväästä ilman ankeuttajia!

Vierailija
6/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💃

Vierailija
7/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneeeeeeeeeeee!

Mä syön aurinkoisella parvekkeella jäätelöä! En juoksentele mutta nautin kevätsäästä näin!

Vierailija
8/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneeeeeeeeeeee!

Mä syön aurinkoisella parvekkeella jäätelöä! En juoksentele mutta nautin kevätsäästä näin!

Onpa hyvä ajatus! Haenpa myös jäätelöä kaupasta!

Vierailija
9/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksetko jotain ohjelmaa? Kauanko pitää treenata nuin hyvään aikaan?

Vierailija
10/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea aika kyllä, ei itselläni rahkeita ihan tuollaiseen. Oikein aurinkoista kevättä täältäkin!

Vierailija
11/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon aikaan saa jo juosta! Onnea ennätyksestä! Ja mukavaa kevättä!

Kyllä, tuo aloittajan aika on jo oikeasti juoksemista. Siis ihan oikeasti juoksemista! Hyvä ap!

Multa puuttuu kyky oikeasti juoksemiseen. Mä osaan vain hölkätä. Mä hölkään aina 10km tunnissa. Siinä se. Muuhun en pysty. Ihan sama mitä matkaa mä hölkkään, mun vauhti on aina sama. Viiteen kilometriin menee puoli tuntia. 100 kilometriin menee 10 tuntia. Nih. Mun hölkkääminen on täydellisen yksinkertaista. Mihinkään muuhun nopeuteen en ole pystynyt. Tuon pidempää matkaa en ole kokeillut koska ei ole mitään syytä kokeilla. En minä niitä pidempiä matkoja kaipaile. Mutta sitä minä olen joskus vähän ihmetellyt että miksi minä en osaa juosta niitä lyhyitä matkoja yhtään nopeampaa. Onneksi aloittaja osaa.

Vierailija
12/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin lähikaupasta 18-packin juoksukaljat, uusi ennätys!

Vierailija
13/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hölmöläinen kun juokset. Yli 10 vuotta sitten hallitus teki lakiuudistuksen jonka vuoksi tietynlaisia pieniä sakkoja ei enää voida muuttaa vankeusrangaistukseksi. Toisin sanoen: jos jää lähikauppa-olutvarkaudesta kiinni tuhat kertaa niin ei edelleenkään silti saa vankeusrangaistusta vaan pelkästään sakkoja. Eikä niitä sakkoja tarvitse maksaa ikinä. Joten ihan sama kuinka paljon sakkoja saa, koska ei niistä koskaan mitään pahaa seuraa, vaan ne voi jättää maksamatta ikiajoiksi.

Joten: älä juokse lähikaupasta pois oluen kera. Vaan mene lähikauppaan oluthyllylle, avaa oluttölkki ja juo! Sitten avaa seuraavakin oluttölkki ja juo. Ja seuraava ja seuraava ja seuraava. Kun lopulta poliisit saapuvat paikalle niin poliisit vievät sinut pois. Mutta seuraavana päivänä voit palata samaan kauppaan taas juomaan olutta niin paljon kuin ehdit ennen poliisien saapumista paikalle. Ja seuraavana päivänä, ja seuraavana päivänä, ja seuraavana päivänä, ja...

Noin tuo menee, paitsi jos viimeisten 10 vuoden aikana hallitus on taas muuttanut lakia. Onko muuttanut?

Tuo on hyvä laki, kahdesta syystä:

1. Olutvarkaiden ei tarvitse juosta. Koska todennäköisesti jos olutta varastelee niin on aika huono juoksukunto.

2. Juoksuharrastus jää niille joilla oikeasti on juoksumotivaatiota eikä olutmotivaatiota. Motivaation täytyy olla oikea jotta harrastus voisi oikeasti toimia. Hei ap, miksi sinä juoksit noin nopeasti? Oluen vuoksi vai jostain muusta syystä? Montako 18-packia sylissäsi oli kun tuon ennätyksesi juoksit?

Vierailija
14/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minulla menee tunti 5 km : n juoksuun. Olen 74 v mummeli.

Vierailija
15/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista säntäilyä! Ja tämä oli siis kehu. 

Vierailija
16/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aika! Kauanko menee kymppiin? Itselläni menee vajaa tunti enkä usko että ikinä pääsisin vitosta tuohon aikaan.

Vierailija
17/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, miksi sinä juoksit noin nopeasti? Oluen vuoksi vai jostain muusta syystä? Montako 18-packia sylissäsi oli kun tuon ennätyksesi juoksit?

Oluen vuoksi tietenkin. Mies eilen toi kaupasta pari, oli kiire päästä maistamaan! Motivaatio oli tällä kertaa siis kohdillaan! Päkkien kanssa juoksemista en ole koittanut, pitää laittaa korvan taa. Kuulostaa hyvältä treeniltä!

ap

Vierailija
18/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maastojuoksun SM-kisoihin?

Vierailija
19/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno aika! Kauanko menee kymppiin? Itselläni menee vajaa tunti enkä usko että ikinä pääsisin vitosta tuohon aikaan.

En ole kovin paljoa kymppiä ajastettuna juossut, mutta 50min on mennyt rikki. Puolimaratonissa ennätys on 1:50:11.

ap

Vierailija
20/47 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maastojuoksun SM-kisoihin?

Taidan jättää maastoilun nuorisolle, tällaisen pian keski-ikäisen lienee hyvä pysytellä tasaisella maalla! 😀

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä