Jollyroom kokemuksia?
Tuleeko tavarat perille ja jos palauttaa,saako rahat takaisin?
Kommentit (83)
Mä tein tilauksen 5.12. (nyt siis 16.12.) ja olen saanut vasta tilausvahvistuksen, en siis edes tietoa siitä, että tilaus olisi lähtenyt tms.
Lähetin s-postia ja tiedustelin, missähän paketti mahtaa olla tulossa, ja sain vastauksena mahdottoman pitkän sepustuksen siitä, miten heillä on jo edellisetkin tilaukset rästissä ja uudet saavat odottaa jne. Tilaustani siis on tuskin edes pakattu vielä. Vähän jännittää, että tuleekohan tilausta edes, koska nettikaupassa ko. tuotteet ovat lopussa jo.
En tilaa tuolta enää ikinä, vaikka sivut ovat kivat ja valikoima tosi sievä. Ikävää täällä odotella, että pitäisikö tuoteet metsästää ennen joulua vielä jostain muualta vai odotanko tuolta.
On nyt ollut monessa paikkaa joulun alla tilaukset tosi myöhässä. Tilattiin leikkialusta ja se tuli viikon sisään tilauksesta, tämä joskus lokakuussa:) eli meillä toimi.
Jollekin olisi kiva yllätys että toimitus tulee kotiin. Minä en sellaisesta pidä jollen saa hyvissä ajoin tietoa ajankohdasta.
Minulle kävi niin että olin juuri lähtenyt lenkille kun puhelin soi ja kuski kertoi olevansa meidän parkkipaikalla. Tästä ei siis etukäteen ollut MITÄÄN tietoa. Ainoastaan että paketti on matkalla ja saapuu lähipäivinä. En ollut valinnut toimitustavaksi kotiinkuljetusta.
Ei auttanut muu kuin kiireellä suunnata takaisin kotiin vastaanottamaan pakettia.
Tilasin 7.12.2015 ei ole näkynyt toimitusta, laitoin tänään 27.12. viestin että haluan rahat takaisin. Todellakin dissaan enkä suosittele ikinä kenellekkään!
En suosittele ko. verkkokauppaa. Tilasin kaksi tuotetta,lasten teltan ja pop, pomeja 1 pkt.
Tilauksesta tuli vahvistus sähköpostiini, mutta tuotteista ei kuulunut mitään. Soitin asiakaspalveluun ja sanoivat tuotteiden olevan lähetetty, ja noudettavissa. Parin päivän päästä sain ilmoituksen matkahuollosta saapunut lähetys pop, pomit, mutta ei telttaa. Uusi soitto ja asiakaspalvelu kertoi, että ne on lähetetty erikseen, kun tulevat eripaikoista. Teltta tuli sitten viikon päästä.
Ylläty, yllätys.Olen maksanut tuotteet marraskuussa 15.11.2015, ja nyt 8.1.2016 he perivät uudestaan samaa summaa. Väittävät että ole tilannut kaksi kertaa, samat tuotteet.
En enää tilaa ko.paikasta mitään, sekaisin on lähetykset ja tilaukset. Pahinta on että laskutus on yhtä sekaisin.
Tein 27.12 tilauksen ja 31.12 oli paketti noudettavissa. :) eli mulla toimi oikein hyvin kaikki.
Syyskuussa ja nyt tilasin. Paketti oli noudettavissa alle kahteen viikkoon, tarkkaa toimitusaikaa en muista, kun ei ollut kiirettä tavaroilla. Aika moni tavara näkyy olevan normihintaan aika kalliita ja siihen saatu kivat alennusprosentit sitten. Jotain merkkivaatteita ja leluja tilasin, mitä ei mistään muualta saanut niin halvalla. Palautuksista ei ole kokemusta. Veloitukset luottokortilta on menneet normisti ja jos häikkää olisi niin saapahan sitä luottokunnan kautta apuja.
En voi saada palautuslomakkeitä yli viikkoa!
Ei järin hyviä kokemuksia. Odotin tilaamiani ja maksamiani tuotteita kaksi viikkoa ja kun mitään ei kuulunut, lähetin sähköpostia kyselläkseni toimituksen perään. Vastaukseksi sain, ettei heillä edes ollutkaan näitä tuotteita varastossa. Seuraavaksi sain kysellä takaisin maksua. Nyt sitä sitten odottelen. Toivottavasti maksu tulee joskus tililleni. Ei jäänyt minulle ainakaan hyvä maku suuhun tästä verkkokaupasta.
Olen erittäin tyytyväinen asiointiini kyseisen verkkokaupan kanssa. Tuotevalikoima on runsas ja kaikki tilaamani tuotteet niin vaatteet kuin lelutkin ovat aina tulleet ilmoitetun lähetysajan sisällä. Toiminut jo vuosien ajan hyvin myös joulun alla.
En voi itsekään suositella. Olen yrittänyt saada heiltä kohta viikon palautuslomaketta tuotteille, mutta kukaan ei vastaa asiakaspalvelusta mitään, pian on 14pv ummessa enkä ole pystynyt palauttamaan tuotteita. En kyllä ole tyytyväinen palveluun.
Mulla kaksi hyvää kokemusta, voin suositella.
Tilauksesta seuraavana päivänä tuli tilausvahvistus ja kaikki sujui hyvin. Sain jopa nopeasti asiakaspalvelulta meilivastauksen kysymykseeni ja ilmaisen rahdin.
Ainoa huono puoli on, että tilaus tulee aina lähimmälle R-kioskille, mikä tiesi meille ylimääräistä koukausta, mutta muuten hyvä palvelu.
Nettisivuilla aika moni tuote on loppu, siitä miinuksia. Ja siitä, että yhden tuotteen valittuaan ei voi samalla nähdä muita värejä, vaan ne ovat omia tuotteitaan.
Mullakin toimi hyvin. Tuotteet tuli reilussa viikossa, ei mitään ongelmia. Nyt ihmettelen näitä lukiessa, että kävikö vaan hyvä tuuri.
Itse valmistaudun juuri soittamaan kuluttajaneuvontaan. Tilaus tehty 9.1, tuotteet saapuivat 17.1. Yksi pqita väärää kokoa joten haluan palauttaa ja mailasin asiasta Jollyroomin asiakaspalveluun 18.1. ja jätin asiakas-ja tilausnumeroni ja pyysin vastaamaan, miten paita tulisi palauttaa kun mitään kaavaketta ei tilauksen mukana tullut. Olen soittanut sinne perään sittemmin 2 kertaa ja jättänyt numeroni -ei vastausta. Mailasin vielä kerran, mutta vaikuttaisi vahvasti siltä että siellä ei nyt asiakaspalvelu vaan toimi. Sivuilla luki että asiakaspalvelu toimii tällä hetkellä vain mailitse kun siellä on joku muutto meneillään, mutta ei tunnu se mailikaan toimivan! :(
Kerrohan mitä kuluttajansuojasta sanottiin. Vaikka olisi kuinka muutto päällä, pitäisi asiakaspalvelun silti toimia, ainakin mun mielestä.
Huonoja kokemuksia täälläkin. Paketti toimitettiin väärälle paikkakunnalle. Itse saanut selvitellä asiaa kun ei asiakaspalvelu reagoi viestiin. Eli varsin työlästä tilata helposti netistä, jos saa itse soitella paketin perään ja pahimmassa tapauksessa lähteä hakemaan sitä eri paikkakunnalta, kun et voi palauttaakaan ilman lomaketta tai jättää noutamatta jossei halua maksaa. Et en todellakaan aio toiste tilata jollyroomista mitään, enkä suosittele kyllä kellekään muillekaan.
Huonoja kokemuksia valitettavasti myös minulla. Tilasin tuotteen ja toimitus tuli viikon sisällä mikä oli mielestäni ok. Halusin kuitenkin palauttaa tuotteen. Sain palautuslomakkeen saman päivän aikana mutta mitään palautusta ei ole luottokortilleni tullut. Palautuksesta on kohta kuukausi ja sivuilla sanotaan, että raha palautetaan 14 päivän sisään siitä kun he ovat vastaanottaneet palautuksen. Asiakapalveluun olen lähettänyt kaksi viestiä asiasta ja kumpaankaan ei ole vastattu. Muuton takia ei saa ketään puhelimen päähän. :( En suosittele jollyroomia.
19.11. tilasin, 20.11 tuli toimitusvahvistus ja pari päivää tästä kävin hakemassa viereisen Alepan pakettiautomaatista (Postin sivuilla voi käydä tekemässä paketinohjauksen mieleiseensä noutopaikkaan, vink vink). Tilasin lämpöpusseja rattaisiin -50%, olin supertyytyväinen tuotteisiin ja toimitukseen.
En ole tyytyväinen. En voi saada rahat takaisin palautuksesta.
Kaitan tähän oman kokemukseni joulukuulta 2015. Tilasin marraskuun 29. sunnuntaina lasten tiipii-teltan. Tnään on joukukuun 10.päivä, eikä tilausta näy eikä kuulu. Tasan viikko sitten torstaina sain tilausvahvistuksen, että toimitus on lähtenyt. Matkahuollolla ei ole mitään havaintoa lähetyksestä eikä myöskään postnord/dpd-lähetys tunnista lähetystä. Kaiken hyvön lisäksi tilaamani tuote on alennettu 40€ ennen kuun on edes lähtenyt matkaan, jos nyt edes on lähtenyt.
En siis suosittele, jos haluat nopealla toimitusajalla mitään. Käsittääkseni Lekmer on myös ruotsalainen ja pri vuotta sitten heiltä tilatessa kesti ihan jörkyttävän kauan saada lähetys Suomeen. Hassua, että Ruotsista kestää niin kauan toimittaa mitään, mutta esim. Englannista lähteneet tilaukset ovat omalla ovella kahden vuotokauden kuluttua...