Jollyroom kokemuksia?
Tuleeko tavarat perille ja jos palauttaa,saako rahat takaisin?
Kommentit (83)
Meillä sama tilanne ja olen tehnyt yhteydenoton jo kuluttujaneuvontaan. Olen yrittänyt saada kohta 2 viikkoa palautuslomakkeita firmasta. Puhelinasiakaspalvelussa on todellakin jokin hämärä viesti muutosta ja kolmeen sähköpostiin en ole saanut vastausta. Yritystietokannassa olevat yhteystiedot eivät toimi. Itselle jäämässä käteen alle 30 euron tuote, mutta sääliksi käy niitä, jotka ovat erehtyneet tilaamaan esim. vaunut tai turvaistuimen. Sinä aikana, kun olen odottanut yhteydenottoa asiakaspalvelusta takaisin, rahat kyllä vietiin luottokortilta. En suosittele kenellekään!!!! Tuotteiden mukana ei tullut mitään papereita, joiden avulla palautuksen voisi tehdä (rahtilomake tulee pyytää aina erikseen asiakaspalvelusta palautusta varten kuulemma). Nyt odottelen sitten kuluttajaneuvonnan selvitystä asiasta.
En siis ole yksin pettynyt, kun luen näitä viestejä. Tilasin 17.1.talvihaalarin. On tullut vain tilausvahvistus. Puheluihin ei vastata, muutto meneillään (kolmatta viikkoa ainakin..). Olen lähettänyt 3 sähköpostia, mihinkään ei ole vastattu! Uskomatonta toimintaa! Rahat on kyllä jo kelvanneet. Taitaa kesä tulla ennenkuin paketti saapuu. Luulen kyllä, ettei edes saavu. Mitenköhän käy rahojen? Minnekähän kannattaisi seuraavaksi ottaa yhteyttä?
Oho, onpas paljon huonoja kokemuksia! :O
Me tilattiin leikkikeittiö sekä potkuauto ja ne tuli jossain viikossa kahdessa. Nou problemo. Näitä lukiessa en vain taida uskaltaa tilata mitään enää..
..Asiaan ottamatta enempää kantaa, kuulin tuon kaupan nimen ensikertaa ja jostain syystä kuvittelin, että he myisivät dildoja. Ehkä sekoitin nimen Jellyyn. :D
Olin yhteydessä eilen luottokorttiyhtiööni, siellä maksutapahtuma näkyi katevarauksena kyseisenä päivänä mutta sen jälkeen se on otettu pois, siitä on nyt yli 11 päivää joten eivät voi enää ottaa maksua luotoltani, kuoletin luottokorttini varmuuden vuoksi. Tilausta en ole koskaan saanut, nyt sitten tänään tuli tieto sähköpostilla että sairauslomien ja asiakapalvelun muuton takia asiakaspalveluun lähetettyihin viesteihin ei ole vastattu. Englanniksi oli myös selvitys että jotain tuotetta ei ole enää saatavissa ja haluaako jotain tilalle. En vastannut enää mitään tähän sähköpostiin enkä jatkossakaan aio tämän verkkokaupan palveluita käyttää. Harmittaa sen puolesta mutta ei minusta tämä ole hyvää asiakaspalvelua enää. Voi ollakin luotetta yritys mutta minä jätän tämän tähän yhteen kertaan!
Hei, laiton keskusteluun viestin nro.18. Nyt sain vihdoin useaan viestiini vastauksen ja pahoittelut, että vastaaminen oli kestänyt näin kauan. Palautus tuli luottokortilleni joten toivon että te muutkin saatte rahanne takaisin. Ikinä en enää kyseisestä nettikaupasta kuitenkaan enää tilaa mitään.
Tilasin 6.2. BabyDan Angel setin, ja tänään 11.pvä mieheni haki tuotteen matkahuollosta. Me olemme siis erittäin tyytyväisiä, tilaan varmasti toistekin samasta paikasta:)
Minäkin valitettavasti tilasin keskiviikkona vaatteita, en olisi tilannut kun olisin tajunnut lukea nämä ensiksi.. toivottavasti tavarat kuitenkin tulevat.
Kas kas. Kyllpä on huonoja kokemuksia teille kertynyt.
Olen tilannut polkutraktorin tuolta, katsotaan miten tulee perille. "Erehdyin" nyt googlettamaan firmaa, mutta luulen huolen olevan turha.
Tähän asti homma toiminut hienosti, eli tilaaminen, vahvistus toimituksesta ja seurantatunnus post-nordille tullut kuten pitää.
Soitin asiakaspalveluun, kun vahvistuksessa luki matkahuolto, eikä sillä löytynyt pakettia seurannasta. Asiakaspalvelu vastasi heti, ystävällisesti neuvoi ja pahoitteli virhettä, kun pitäisi olla post-nord vahvistuksessa.
Paketti on matkalla ja tullee perille ihan oikein. Klarna-laskulla meinasin maksaa kerralla pois, joten ei huolta rahojen kanssa, kun ei tarvii maksaa, ennenkuin paketti on saapunut.
Tähän mennessä siis homma toimii, kuten pitääkin. Hintataso tuolla on ihan ok ainakin niissä tuotteissa mitä katselin.
Tilauksen tein sunnuntaina ja vahvistus tuli samantien. Tiistaina sähköpostiin tuli lasku sekä ilmoitus että tilaus on lähetetty. Torstaina hain paketin matkahuollosta. Tuotteisiin olen tyytyväinen. Nyt katselen kun pieni ihminen touhuaa uusien lelujen kanssa. Ei siis moitittavaa :)
Täällä myös huonoja kokemuksia. Tavarat tulivat nopeasti, mutta rahojen saaminen palautuksen jälkeen ei ollutkaan niin yksinkertaista kuten muissa verkokaupoissa. Rahat palautuivat reilun kuukauden päästä palautuksesta ja vaati kaksi sähköpostikyselyä rahojen perään. Tilaan paljon verkkokaupoista ja tämä oli kyllä huonoin kokemus. En tilaa enää ja uutiskirjeenkin peruutin.
Mulla toimi hyvin tilasin polkutraktorin, jätti leego säilytys rasiota ja puhallettavan uimalelun. Toimituksessa taisi mennä joku 14 päivää kunnes paketti oli perillä 😊
Uskaltaakohan tuolta enään tilata mitään? kun Iltalehdessä sanottiin jotain tuosta sivusta
Älä vaan tilaa mitään. Samassa sotkussa ollaan alennusten vuoksi :/ perivät rahaa ja syyttävät asiakasta. Olen kertonut keskustelleeni Euroopan kuluttajakeskuksen kanssa ja yhä vaan vaativat uudella sähköpostilla rahaa tai käytettyjä vaatteita takaisin. Niin pettynyt, etten suosittele kenellekään tätä firmaa. Meitä huijattuja on monia kymmeniä..
Tilasin imetysvaatteita ja yritän palauttaa niitä, koot eivät vastaa mitä pitäisi olla. Hankalaksi menee. Mukana ei tullut lähetyslistaa eikä palautuslappusia. Rahtikirja pitää tilata asiakaspalvelusta ja klarnalle ottaa yhteyttä ettei tule muistutuslisää, eräpäivä laskussa viikon päästä kun tuli tilausvahvistus.
En kyllä tilaa mitään enää täältä, liian hankalaa.
Tilasin sieltä joululahja lastenlapselleni. Sain tekstiviesti että paketti on noudettavissa siwan
Seinäjoki Itse asun Pirkkanmaalla :-)
Olen tilannut paljon nettimyynnistä mutta tämä on ainoa paikka, jossa itse pitää maksaa palautus. En sitten tajunnut tarkistaa tilatessani.
Noh, palautus pitää sopia etukäteen sähköpostilla. Näin joulun alla viikon viive. Halusivat tietää miksi palautan. Taas vastausviivettä. Ja 14 päivän palautusoikeus??? Ilmoittivat koodin, jolla palauttaa. Hinta 7,90!!! Huh huh.
En kyllä tilaa enää ikinä tuolta!
Tilasin lapselle hänen toivomansa leikkirumpusetin joululahjaksi. Joulupäivänä alettiin kokoamaan rumpuja huomaten että setistä puuttuu useita osia. Lisäksi osat olivat pölysiä. Eli saimme selkeästi käytetyn viallisen tuotteen.
En tiedä vielä saanko rahoja takaisin mutta vaikka saisinkin se ei tule koskaan korvaamaan sitä pettymystä minkä 4 vuotias lapsi koki. Rummut oli ainoa joululahjatoive mikä lapsella oli ollut..
Marraskuun loppupuolella tilattu tuote on toimittamatta vielä tammikuussa. Kuljetusyhtiö Postnord on ilmoittanut tuotteen hukkuneen, siitä siitä huolimatta Jollyroom kieltäytyy mitätöimästä laskua, kunnes "tuote palautunut heille". Kuluttajaneuvonnan mulaan kuluttajalla on oikeus perua kauppa toimituksen viivästyessä riippumatta viivästyksen syystä (tämä kuljetusyhtiön ja Jollyroomin välinen asia, ei kuluttajan), sama lukee myös Jollyroomin toimitusehdoissa. Jollyroom ei noudata Kuluttajaneuvonnan suositusta vaan inttää edelleen tuotteen palautumisesta heille. Vien asian kuluttajariitalautakuntaan..
Apua, nyt alkoi huolestuttamaan, olen tehnyt tilauksen tammikuun alussa ja saanut siitä tilausvahvistuksen jo kolme viikkoa sitten mutta mitään ei ole sen jälkeen kuulunut, asiakaspalvelun sähköposti ei vastaa kun olen lähettänyt sinne jo parikin kyselyä, ja puhelinnumerossa vastaaja joka kertoo muutosta. Itse olen maksanut tilauksen luottokortilla joten otan luottokuntaan pian yhteyttä jos tavaroita ei kuulu.
En missään tapauksessa enää koskaan tilaa tästä verkkokaupasta, enkä suosittele kenenkään muunkaan nyt tilaavaan, jotain hämärää tässä on, onkohan koko yritys kaatunut! Muiden verkkokauppojen kanssa ei ole ollut tälläisiä ongelmia koskaan.