Kirjoita tähän viesti exällesi - sanat, jotka haluaisit sanoa?
Saa olla pitkä tai lyhyt viesti. Positiivinen tai negatiivinen...
Kommentit (90)
Kiitos. Opin sinulta paljon ja olen kiitollinen sinulle, olit kuin Cesar Millan ja minä kuin kouluttamaton koira joka ei selvinnyt itsensä eikä muiden kansss.
Toivottavasti sua ei kaduta sun omat tekemiset ollenkaan, vaikka et lapsiasi enää tapaakaan ollenkaan. Harvoin voi sanoa rehellisesti, että sitä saa mitä tilaa...
Toivottavasti et enää koskaan vahingoita ketään
Älä ole enää katkera, yritä mennä elämässäsi eteenpäin
Kiitos, että jätit minut. Uusi kumppanini muuten on rikas ja asumme keskustassa.
Tähän syvä hiljaisuus.
En halua sanoa eksälle yhtään mitään.
Kiitos, että jätit minut. Se oli parasta mitä ikinä teit minulle.
Harmi ettei meistä tullutkaan vuosisadan rakkaustarinaa. Loukkasit minua, mutta jälkeenpäin ajatellen en silti vaihtaisi päivääkään pois. Opin suhteestamme paljon.
Kiitos, olit ihana ihminen! Saimme niin paljon toisiltamme, ja kaikkea hyvää.
Tosin sanoin tämän livenä suurin piirtein muutenkin.
Onneksi älyttiin erota. Oli se meidän suhde ihan uskomatonta sekavaa hapuilua. No nuoria oltiin ja ei oikein ymmärretty, ettei sovita yhteen ollenkaan kaikesta yhdessäasumisesta, kihlautumisesta ym. huolimatta. Ei kertakaikkiaan ollut yhteistä pohjaa, mille rakentaa. Olen tosi onnellisesti naimisissa ja toivottavasti olet itsekin.
Mitä nämä alapeukutukset meinaa? Yst.terv. 6, jota mies pahoinpiteli ja toivoi yllä ettei muille kävisi samoin
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:36"]
Mitä nämä alapeukutukset meinaa? Yst.terv. 6, jota mies pahoinpiteli ja toivoi yllä ettei muille kävisi samoin
[/quote]
Sitä, että päästäkää irti eksistänne älkääkä enää miettikö edes, mitä heille sanoisitte.
Mä haluaisin kyl nähdä kun teet sen kärrynpyörän. (Näin mun exäni pari tuntia sitten lastenvaihdon yhteydessä ja hän sanoi että on ainakin joskus osannut tehdä kärrynpyörän) Että näin syvällistä :D
Anteeksi. Voi kun voisinkin palata ajassa taaksepäin ja käyttäytyä toisin.
Koska maksat elarit, voisit edes vastata? Vai joudunko taas hakea ruokalapun sossusta niinkuin kahtena edelliskerralla. Sulla kyllä varaa matkustaa muttei maksaa lastes elatusta!
Sanoisin, että kasva jo aikuiseksi ja vanhemmaksi. Olen sanonutkin. Ei voi exää unohtaa, koska on lapsia, joista pitää kuitenkin yhdessä huolta kantaa..
Mulla ei oo sulle oikeestaan mitään asiaa, mutta kyl mä sua mielelläni panisin.
Aion vahtia, ettet enää koskaan hyväksikäytä ja murskaa ihmisiä. Valvon, ja puutun tarvittaessa.
Kaipaan sua aina rakkaani. En tajua, miten tulkitsit mua ja tekemisiä niin väärin. Toivon että voitaisiin joskus vielä palata yhteen, sillä en tule koskaan rakastamaan ketään muuta kuin sinua ja sinä tiedät sen. <3