Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän viesti exällesi - sanat, jotka haluaisit sanoa?

Vierailija
11.09.2015 |

Saa olla pitkä tai lyhyt viesti. Positiivinen tai negatiivinen...

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono ihminen ja tulen aina katumaan, että autoin sinua niin valtavasti.

Vierailija
62/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittuu te alapeukutatte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneelle löytyy aina lentäjä.

Vierailija
64/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vielä näin 4,5 vuoden jälkeenkin, että olet uuden naisesi kanssa onneton ja palat joskus tulevaisuudessa Helvetin liekeissä siitä hyvästä mitä teit minulle. Toivon, ettet koskaan ole onnellinen tai todella menesty, sinä narsistinen paska.

Vierailija
65/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut masentunut päivääkään sen jälkeen, kun jätit minut. Masennus ei ole luonteenpiirteeni vaan se oli seurausta siitä että et rakastanut ja tukenut minua enää pitkään aikaan.

Vierailija
66/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit paska mies, mutta hyvä isä tytölle edelleen. Kiitos hyvistä välistä. Tulet jopa hyvin toimeen mun aviomiehen kanssa; haet tytön sovussa, jos olen töissä. Rahaa et opi ikinä käyttämään etkä töitä tekemään, mutta olet oppinut rakastavaksi isäksi. Tykkäät myös tytön myöhemmin syntyneistä sisaruksista aidosti. Olet hyvä ihminen

Vierailija
67/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ossi, sulla on pieni ja haiseva muna ja olit muutenkin epähygienisin ja epästabiilein ihminen, jonka olen lähelleni päästänyt. En tajua, mitä ikinä sussa näin. Onneksi tulin järkiini ja minua et enää lyö.

Vierailija
68/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu terapiaan. Toistuvat pettämiset ja narsistiset piirteet aiheuttavat pahaa muille ihmisille. Vika ei koskaan ole mielestäsi sinussa. Sinulla on oikeus vaihtaa naista heti, kun joku asia ei miellytä. Nytkin joku nainen palvoo sinua kuin sika limppua. Pidit tuota naista ohessani kuukausia ja syytit minun käytökseni muuttuneen. Ei sitten kaksoiselämä ollutkaan vahvuutesi. Karma huolehtii sinusta, nauti vielä, kun voit.

Vierailija
69/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:37"]

Toivon vielä näin 4,5 vuoden jälkeenkin, että olet uuden naisesi kanssa onneton ja palat joskus tulevaisuudessa Helvetin liekeissä siitä hyvästä mitä teit minulle. Toivon, ettet koskaan ole onnellinen tai todella menesty, sinä narsistinen paska.

[/quote]

Tämän voin allekirjoittaa täysin.

Vierailija
70/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, lopeta se masistelu ja ala elää!

Vierailija
71/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettämisesi olen antanut anteeksi, mutta en sitä, miten veit lapseni. Kannattiko? Oletko nyt onnellisempi kuin kanssani? Minulla menee hyvin, sinulla on masentunut puoliso. Kannattiko pettää ja vaihtaa minut "parempaan".  Toivon, että kadut,

Vierailija
72/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy. Viina ja kotona makoilu on varmaan jonkin aikaa kivaa, mutta pian olet keski-ikäinen alkkis. Minkälaista mallia haluat pojillesi näyttää? Lopeta se vuorottainen uikutus mun perään/puhekyvytön agressio. Lasten asioiden on hoiduttava, olit sä millä tuulella tahansa.

Voisitko myös lopettaa kovaäänisen uhriutumisen meidän erosta. Olit siipeilevä petturijuoppo, rajansa oli minunkin sietokyvyllä.

Vierailija
73/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska, sinä manipuloiva pedari. Toivottavasti elämäsi on helvettiä.

Vierailija
74/90 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikävä! ps. panin sitä artsia vasta meidän eron jälkeen ihan vain huvikseni sen takia, kun jaksoit mua siitä syyttää koko meidän parisuhteen ajan.

Vierailija
75/90 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat

Vierailija
76/90 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen sun unelma - ja tiedän sen.

Vierailija
77/90 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut olla yksi nainen lisää, joka ei kestä poissaolevuuttasi. Vannoin itselleni, että ymmärtäisin sinua ja olisin kärsivällinen, mutta lopulta en jaksanut ikävöidä sinua enää. Anteeksi. Ikävöin minä sinua vieläkin, mutta ei se olisi siitä paremmaksi muuttunut. P.S. Uusi naisystäväsi on ihana. Olimme koulussa rinnakkaisluokilla ikuisuus sitten. Olin kateellinen hänelle jo silloin.

Vierailija
78/90 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin runkata sua.. raastinraudalla.

Vierailija
79/90 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että meidän juttu päättyi. Vaikka oikea ratkaisu ero olikin, me oltiin niin nuoria ja olosuhteet oli niin hankalat. Oon jokatapauksessa kiitollinen niistä vuosista, opin sulta paljon ja ennenkaikkea sen mitä tosirakkaus on. Edelleen mä allekirjoitan sen, että oot ihanin tapaamani ihminen. Onneksi pysytään olemaan ystäviä ja ystävänä ootkin mulle todella korvaamaton, sillä meillä on edelleen ainutlaatuinen side ja sä tunnet mut läpikotaisin. Näiden asioiden ansiosta voin puhua sulle ihan mistä tahansa kuten säkin mulle ja saat mut aina nauramaan tai piristymään, vaikka olisi kuinka huono päivä ja fiilis. Oot rakas ja toivon, että löydät pian vierelles arvoises naisen. Tiedän, että edellinen ei sitä ollut ja nyt sua varmasti vähän pelottaa heittäytyä, mutta älä pelkää. Jos ei avaa sydäntään ja ota riskiä, ei voi voittaa. Ja jos käy huonosti, siitäkin oppii ja pääsee takaisin jaloilleen ja mä oon aina sun tukena, jos se on musta kiinni.

Vierailija
80/90 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin loput tavarasi roskiin, joten yhteydenpito välillämme lopukkoon vihdoinkin.

Voit toki tehdä halutessasi rikosilmoituksen, mutta ihan yhtälailla olet minulle velkaa siitä että olen joutunut käyttämään asuntoani ilmaisena varastona tavaroillesi, joita et ole kahteen vuoteen tarvinnut muuhuin kuin pitääksesi jalkaa oven välissä pompotellaksesi minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän