Kirjoita tähän viesti exällesi - sanat, jotka haluaisit sanoa?
Saa olla pitkä tai lyhyt viesti. Positiivinen tai negatiivinen...
Kommentit (90)
Kiitos yhteisestä ajasta. Tosin tuntuu, että kasvoin ihmisenä vasta sen jälkeen kuin olimme tunteneet. Sinä olet selvästi komistunut vanhetessa. Säästeliäisyytesi oli hyve, mutta ärsyttävä piirre. Itse tykkään matkustelusta ja kauniista asioista ihan liikaa pystyäkseni vastaavaan. Olit fiksu, ja hyvän yleissivistyksen omaava, toivottavasti vieläkin. Sängyssä jopa ulottuvampi kuin mihin olen myöhemmin törmännyt. Tosin jostain syystä vasta nyt vanhempana olen saanut joka kerta. Aikansa kutakin, no hard feelings.
Harmi ettei meistä tullutkaan vuosisadan rakkaustarinaa. Loukkasit minua, mutta jälkeenpäin ajatellen en silti vaihtaisi päivääkään pois. Opin suhteestamme paljon.
Anteeksi, että ryhdyin johonkin, mihin en ollut valmis. Anteeksi, etten osannut heittäytyä suhteeseen. Mutta et sinäkään täydellinen ollut. Voisit opetella kuuntelemaan ja olemaan huomioivampi sängyssä.
Kun teit minulle pahaa, teit pahaa lapsillesi. Myönnätkö sen vielä joskus itsellesi?
Kaipaan sinua hirveästi, joka ikinen päivä toivon että olisimme vielä yhdessä. En osaa toivoa, että pääsisin yli sinusta ja elämässä eteenpäin. En halua mennä eteenpäin, vaan takaisin siihen mitä meillä oli. Olen niin pahoillani että asiat meni näin. Rakastan sinua koko sydämestäni <3 Erosta on aikaa kohta kaksi vuotta :(
Olen siis 73 ja lainasin muiden tekstejä kun osuivat niin hyvin omalle eksälle!
Kadonneet kolme sanaa. Tietäjät tietää. Pirunpaskaa ja viisi laukausta päähän.
Erosta 13 vuotta ja olen nähnyt vain kerran autossa. Hänellä oli siis sama auto, joka meillä oli ennen eroa ja tunnistin rekkarista. Tässä viesti:
Hei! Haluan sanoa, että olen pahoillani siitä kaikesta tuskasta, jota aiheutin. Ero oli meille kummallekin paras vaihtoehto ja olen onnellinen, kun olen kuullut, että sinulla on ollut jo vuosia uusi suhde ja toivottavasti minua sopivamman naisen kanssa. Mutta en kohdellut sinua reilusti ja olen siitä pahoillani. Sinä kohtelit minua aina hyvin. t: Maija
Aiheutit syvät traumat, pelkoja ja menetin luottamukseni itseeni ja muihin moniksi vuosiksi. Joutuminen poliisikuulusteluihin tekemistesi vuoksi ja yritys ymmärtää, että olin rakastunut mieheen, jota en oikeasti tuntenutkaan, heijastuu vieläkin suhtautumisessani muihin ihmisiin. Rakastin sinua monta vuotta ja vieläkin sinulla on pieni osa sydämessäni. Haikein terveisin sinne pilvenreunalle.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:44"]
Ossi, sulla on pieni ja haiseva muna ja olit muutenkin epähygienisin ja epästabiilein ihminen, jonka olen lähelleni päästänyt. En tajua, mitä ikinä sussa näin. Onneksi tulin järkiini ja minua et enää lyö.
[/quote]
Jos nimenä on Ossi, on taatusti hirveä ihminen. Sinun olisi pitänyt tajuta heti.
Mua edelleen harmittaa ettemme ole enää nykyään yhteydessä. olit paras ystäväni yli 7 vuotta, eikö se merkinnyt mitään? Ei ihmisiä jätetä kuin nalleja kalliolle noin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:21"]
Saa olla pitkä tai lyhyt viesti. Positiivinen tai negatiivinen...
[/quote] www.youtube.com/watch?v=zWACbw3cqW0 Älä koskaan ikinä milloinkaan tule ovelleni koputtamaan.
Nico, hyvä että erottiin, olit aikamoinen narsistihullu. Mulla on sua paljon parempi miesystävä nykyään, kiltti ja empaattinen ja ei todellakaan pelaa tietokonepelejä joka vitun ilta. Sä pilasit mun elämää yli vuoden, onneksi pääsin susta eroon.
Hae apuan alkoholismiisi, et koskaan tuu pärjään kekenkään naisen kanssa jos et myönnä että sulla on ongelmia ja etsi apua niihin. Ps. pesisit ees hampaasi joskus muulakin kuin oluella.
En voi sua koskaan täysin katua sillä ilman sua mulla ei olisi kaunista ja älykästä tyttöäni . Susta ei ollut mieheksi eikä isäksi ja halveksia ja vihata sua aina voin! Pettämiset,kusetukset,pahoinpitelyt... ne on nyt takana mutta koskaan en unohda. Toivon että palat helvetissä ja eläessäsi ja ikuisesti sen jälkeenkin.
Kiitos yhteisistä vuosista. Toivon sinulle vain hyvää. Kireitä siimoja!
Onneksi jätit mut, vaikka teitkin sen aika paskamaisesti ja loukkasit mua tosi pahasti. Meistä ei ikinä olisi tullut mitään, ja tämän ansiosta opin itsestäni paljon ja osaan nykyään seistä omilla jaloillani. Kiitos arvokkaasta oppitunnista.
Anteeksi, että ryhdyin johonkin, mihin en ollut valmis. Anteeksi, etten osannut heittäytyä suhteeseen. Mutta et sinäkään täydellinen ollut. Voisit opetella kuuntelemaan ja olemaan huomioivampi sängyssä. Voisit myös lopettaa muiden ihmisten haukkumisen ja minun vähättelyn ja mukahauskan vittuilun.