Kirjoita tähän viesti exällesi - sanat, jotka haluaisit sanoa?
Saa olla pitkä tai lyhyt viesti. Positiivinen tai negatiivinen...
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:36"]
Mitä nämä alapeukutukset meinaa? Yst.terv. 6, jota mies pahoinpiteli ja toivoi yllä ettei muille kävisi samoin
[/quote]
Sitä, että päästäkää irti eksistänne älkääkä enää miettikö edes, mitä heille sanoisitte.
[/quote]
Ei liene kiinni olemista eksässä jos tähän joku spontaanisti vastaa.
Ihanaa ettei olla yhdessä. Kohtelit muassa paskamaisesti, mutta olen jo päässyt siitä yli.
Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:32"]Tähän syvä hiljaisuus.
En halua sanoa eksälle yhtään mitään.
[/quote]
Täysin sama homma!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:02"]Ihanaa ettei olla yhdessä. Kohtelit muassa paskamaisesti, mutta olen jo päässyt siitä yli.
Ei mulla muuta.
[/quote]
Siis mua.
Ihme autocorrect
Olisin halunnut tietää, miksi oikeasti erosimme. Siis mikä minussa oli vikana? Puhumaan et koskaan suostunut, uuteen suhteeseen vaihdoit suoraan monien vuosien jälkeen. Hyvällä ajattelen nykyisin, sain ihan parhaan ja kunnioittavan miehen, jota rakastan enemmän kuin kukaan koskaan. Mutta ilmassa leijuu kuitenkin aina se miksi?
Anna minun jo elää omaa elämääni.
Kiitos ja hyvästi. Satutit, mutta pääsin yli. Opin paljon elämästä kanssasi.
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin ja olet onnellinen. :)
Kiitos kun esittelit minut "kaverillesi", olemme uskomattoman hyvät ystävät yhä edelleen. Yhdistäähän meitä mm. sinun k*sipäisyydestäsi johtuva petetyksi tuleminen. Toivottavasti joku tekee sinulle joskus samoin, jotta ymmärtäisit puoletkaan siitä tuskasta mitä olet aiheuttanut minun lisäkseni monille muillekin.
Olen pettynyt sinuun. Sinua siunattiin pienellä, suloisella pojalla ja möhlit kaiken! Olen niin vihainen, mitä teit itsellesi eromme jälkeen. Kunpa olisin tiennyt ennen kuin on liian myöhäistä. Lepää rauhassa rakas. Toivottavasti voit nyt levollisesti.
Anteeksi.
Erosta on silti jo puoli vuotta, voisitko edes yrittää jatkaa elämääsi ja voisitko antaa minun tehdä samoin.
Olit minulle tärkeä siinä elämänvaiheessa, jossa tiemme kohtasivat. Annoit minulle paljon. Mutta et tarpeeksi.
Harmi ettei kestänyt. En valitettavasti pysty muuttamaan täältä mihinkään.
Sinä luotat minuun kuin kallioon kun uskot, että pysyn ikuisesti täydellisessä psyykkisessä tasapainossa ja kunnon ihmisenä. Muutenhan sinulla ei olisi varaa käyttäytyä noin typerästi ja jättää velkaasi hoitamatta. Vaikka suollat epätoivoisia loukkausyritelmiä, käytöksesi itse asiassa kertoo sinun arvostavan minua erittäin suuresti ihmisenä :D.
Me oltiin molemmat niin nuoria silloin ja harjoiteltiin vasta. Ei se, että kaikki meni niin hirveään sotkuun ollut kummankaan vika, me ollaan vaan niin erilaisia ihmisiä ja mulla ainakin oli paljon kasvamista vielä tehtävänä. Kiitos että olit osa sitä ja mun elämää pitkän aikaa. Katselin sun perään viimeksi ja mietin että hassusti ne asiat menevät. Aika paikkaa haavoja ja hioo kulmia. Tiedän, että sinulla on aika raskasta nyt, joten jaksamista ja vilpittömästi kaikkea hyvää.
Olit mun elämän kamalin kokemus ikinä. En vieläkään pysty tuntemaan sympatiaa sua kohtaan vaikka kuinka yritän. Mutta ilman niitä kamalia kokemuksia sun kanssa, en olis nyt näin vahva. Oon oppinut tosi paljon itsestäni eron jälkeen. Ja se että juokset vielä kolmenkin vuoden jälkeen mua karkuun jos törmätään jossain, antaa mulle voimaa tajuta miten oikein tein.
Lapset vieraantuu susta lopullisesti jos et ala nyt tsemppaamaan. Ne on jo isoja ja alkaa olla viimeiset hetket yrittää korjata tilannetta.