Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tähän viesti exällesi - sanat, jotka haluaisit sanoa?

Vierailija
11.09.2015 |

Saa olla pitkä tai lyhyt viesti. Positiivinen tai negatiivinen...

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus uuden äksyn akkasi äkeessä muistat miten hyväluontoinen minä olin. Your loss

Vierailija
82/90 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käsittämättömän omahyväinen perseläpi, kuvottavan ylimielinen ja täysin sokea itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua.

Vierailija
84/90 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sut joku raiskaa henkisesti ja fyysisesti. Uskon karman lakiin. "ystävät" hävisi eron jälkeen, oikeat jäivät. Kiitos siitä

Vierailija
85/90 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit se jonka olin aina, nuorena tyttönä, halunnut, en edes nähnyt kylän raitilla muita. Sinä olit elämäni keskipiste, aina tärkein ja aina etusijalla mihinkään muuhun nähden. Harmi ja todella surullista että sinä toimit aivan toisin vaikka kuinka sanoit että olin se jonka olit aina halunnut ja jota rakastat. Ok, me oltiin aivan liian nuoria ja ymmärtämättömiä mutta olisin todella ansainnut hiukan parempaa kohtelua vaikka kiltti muuten mulle olitkin, jostain syystä pidit minua itsestäänselvyytenä ja liki kaikki muu tuli aina ennen minua, ainakin kaverit ja kaljan kittaaminen. 

Tiemme erosivat kun särjit sydämeni lopullisesti, elämä vei erilleen vaikka me molemmat haluttiin toisemme. Haluaisin kuitenkin jutella vielä kanssasi ihan rauhassa vuosikymmenten jälkeen miksi näin kävi. Tosin voisin kuvitella että se olisi melkoista itkemistä, mieleni on edelleen arka sinun suhteesi ja tunteet nousee pintaan kun näen sinusta vilauksenkin, en ole unohtanut sinua koskaan J... 

Vierailija
86/90 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin sinulle (ehkä) mitä aikoinaan  tekemisesi tai joidenkin asioiden tekemättä jättäminen aiheutti minulle ja mitä siitä seurasi suhteellemme. Tiedän että ainakin yrittäisit esittää ettet ensinnäkään muista eikä niillä ole enää mitään merkitystä. Olet ollut aina kuin koira joka elää vain tässä hetkessä, et murehdi tai vatvo menneitä, et edes osannut hävetä tekojasi etkä mieti tulevaat eitkä osannut yhtään ennakoida etkä miettiä päätöstesi seurauksia muihin. Mutta, olen varma että se mitä sinulle sanoisin liikuttaisi sinua. Sinä satutit minua henkisesti todella pahasti, särjit sydämeni itseasiassa useampaankin kertaan ja TIEDÄT SEN! Ja olen varma että suurin syy ryyppäämisellesikin oli paha olo, syyllisyys siitä miten kohtelit omaa rakastasi ja miten menetit minut ihan vain omaa tyhmyyttäsi ja ajattelemattomuuttasi. Luulitko tyhjäpää oikeasti että palaan luoksesi myöhemmin, vaikka petit minua ja heitit menemään. Noup. Vaikka sattui enemmän kuin mikään ikinä, en voinut enää palata, vaikka olisin halunnut sinut, loukkasit minua liian pahasti, ei kukaan voi olla ihmisen kanssa johon ei voi luottaa hetkeäkään. 

Vierailija
87/90 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäni etsivät sinua yhä vain ja kun näen sinut en saa katsettani irti sinusta. Voi että oletkin yhä niin komea... olet minulle yhä se se pitkä komea ryhdikäs hymypoika vaikka elämä on jo ehtoopuolella.  

Vierailija
88/90 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku voi olla noin mulkku, ja silti pitää itseään nerokkaana ja sankarillisena ja hyvänä miehenä? Olis toden totta aika katsoa peiliin. En ajattele sua hyvällä, enkä kaipaa, vaikka taisit kuvitella niin kun erottiin. 

Vierailija
89/90 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkujen sisällä on kaikki asiat, jotka haluisin sanoa: (    ).

Vierailija
90/90 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa petit ja sitten jätit. Meillä piti olla yhteinen taival. Häpeän itseäni yhteisen elämän rakentamisesta. Nauti saamastasi tuesta salarakkaasi kanssa. Teit minulle kamalan tempun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi