Kirjoita tähän viesti exällesi - sanat, jotka haluaisit sanoa?
Saa olla pitkä tai lyhyt viesti. Positiivinen tai negatiivinen...
Kommentit (119)
Olet käsittämättömän omahyväinen perseläpi, kuvottavan ylimielinen ja täysin sokea itsellesi.
Toivottavasti sut joku raiskaa henkisesti ja fyysisesti. Uskon karman lakiin. "ystävät" hävisi eron jälkeen, oikeat jäivät. Kiitos siitä
Olit se jonka olin aina, nuorena tyttönä, halunnut, en edes nähnyt kylän raitilla muita. Sinä olit elämäni keskipiste, aina tärkein ja aina etusijalla mihinkään muuhun nähden. Harmi ja todella surullista että sinä toimit aivan toisin vaikka kuinka sanoit että olin se jonka olit aina halunnut ja jota rakastat. Ok, me oltiin aivan liian nuoria ja ymmärtämättömiä mutta olisin todella ansainnut hiukan parempaa kohtelua vaikka kiltti muuten mulle olitkin, jostain syystä pidit minua itsestäänselvyytenä ja liki kaikki muu tuli aina ennen minua, ainakin kaverit ja kaljan kittaaminen.
Tiemme erosivat kun särjit sydämeni lopullisesti, elämä vei erilleen vaikka me molemmat haluttiin toisemme. Haluaisin kuitenkin jutella vielä kanssasi ihan rauhassa vuosikymmenten jälkeen miksi näin kävi. Tosin voisin kuvitella että se olisi melkoista itkemistä, mieleni on edelleen arka sinun suhteesi ja tunteet nousee pintaan kun näen sinusta vilauksenkin, en ole unohtanut sinua koskaan J...
Kertoisin sinulle (ehkä) mitä aikoinaan tekemisesi tai joidenkin asioiden tekemättä jättäminen aiheutti minulle ja mitä siitä seurasi suhteellemme. Tiedän että ainakin yrittäisit esittää ettet ensinnäkään muista eikä niillä ole enää mitään merkitystä. Olet ollut aina kuin koira joka elää vain tässä hetkessä, et murehdi tai vatvo menneitä, et edes osannut hävetä tekojasi etkä mieti tulevaat eitkä osannut yhtään ennakoida etkä miettiä päätöstesi seurauksia muihin. Mutta, olen varma että se mitä sinulle sanoisin liikuttaisi sinua. Sinä satutit minua henkisesti todella pahasti, särjit sydämeni itseasiassa useampaankin kertaan ja TIEDÄT SEN! Ja olen varma että suurin syy ryyppäämisellesikin oli paha olo, syyllisyys siitä miten kohtelit omaa rakastasi ja miten menetit minut ihan vain omaa tyhmyyttäsi ja ajattelemattomuuttasi. Luulitko tyhjäpää oikeasti että palaan luoksesi myöhemmin, vaikka petit minua ja heitit menemään. Noup. Vaikka sattui enemmän kuin mikään ikinä, en voinut enää palata, vaikka olisin halunnut sinut, loukkasit minua liian pahasti, ei kukaan voi olla ihmisen kanssa johon ei voi luottaa hetkeäkään.
Silmäni etsivät sinua yhä vain ja kun näen sinut en saa katsettani irti sinusta. Voi että oletkin yhä niin komea... olet minulle yhä se se pitkä komea ryhdikäs hymypoika vaikka elämä on jo ehtoopuolella.
Kuinka joku voi olla noin mulkku, ja silti pitää itseään nerokkaana ja sankarillisena ja hyvänä miehenä? Olis toden totta aika katsoa peiliin. En ajattele sua hyvällä, enkä kaipaa, vaikka taisit kuvitella niin kun erottiin.
Sulkujen sisällä on kaikki asiat, jotka haluisin sanoa: ( ).
Salaa petit ja sitten jätit. Meillä piti olla yhteinen taival. Häpeän itseäni yhteisen elämän rakentamisesta. Nauti saamastasi tuesta salarakkaasi kanssa. Teit minulle kamalan tempun.
"Voisitko tulla käymään tai voitasko lähteä vaikka yhdessä ulkoiluttamaan koiraasi, haluaisin jutella kanssasi, minulla olisi niin paljon sanottavaa sinulle ja kysyttävää yhteisistä ajoistamme joita jostain syystä usein mietin vuosikymmentenkin jälkeen. Nyt kun taas nään sinua edes vilaukselta aika usein, vanhat tunteet ovat nousseet pintaan, olen alkanut nähdä sinusta unia, enkä saa sinua mielestäni. Tiedät että minä olin sinulle se jonka halusit, minä halusin sinut, en edes nähnyt muita. Menettämisesi sattui tavalla jota en olisi uskonut olevankaan, jäin sinuun kiinni, jäin kai jotenkin menneisyyden vangiksi. Et ehkä usko mutta olet ainoa mies jota olen koskaan rakastanut, muut suhteet ovat olleet vain korvikkeitasi, en ole koskaan unohtanut sinua".
Kiitos hyvistä ajoista, se oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti.
Harmittaako kun et onnistunut toiveessasi? Kun huudit et kyllä minä sinut vielä arkkuun laitat.
Vierailija kirjoitti:
Olit mun elämän kamalin kokemus ikinä. En vieläkään pysty tuntemaan sympatiaa sua kohtaan vaikka kuinka yritän. Mutta ilman niitä kamalia kokemuksia sun kanssa, en olis nyt näin vahva. Oon oppinut tosi paljon itsestäni eron jälkeen. Ja se että juokset vielä kolmenkin vuoden jälkeen mua karkuun jos törmätään jossain, antaa mulle voimaa tajuta miten oikein tein.
Suurinpiirtein näin. Vuosia on kuitenkin enemmän kuin kolme.
Saitko / luitko viestini? Mikä fiilis? Mitkä ajatukset?
Olet ihana nainen, mutta et vaan ollut minulle sopiva.
Miten on mahdollista että näin vanha teksti ja tästä aiheesta pomppasi 'juuri nyt' tänne palstalle?
Ainakin minulla olisi paljonkin sanottavaa, mutta 'yhteys' on aivan liian pelottava. Tärisen pelkästä ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana nainen, mutta et vaan ollut minulle sopiva.
Voisitko kertoa minkälainen olin ja itse olit ja minkälainen nainen olisi sitten ollut sinulle sopiva?
Laihduta stana läski. Ei ole vielä ex, mutta kohta on.
Miksi et kertonut tai edes jotenkin vihjannut siitä isähaavastasi, silloin olisin ymmärtänyt sinua paljon paremmin.
Varmaan joskus uuden äksyn akkasi äkeessä muistat miten hyväluontoinen minä olin. Your loss