Lyhyt mies totaalinen turn-off?
Voiko joku nainen muka aidosti ja rehellisesti sanoa, että lyhyt (siis 160 cm ja sen alle oleva) mies olisi kiinnostava millään tavalla vakavasti? Ystävänä joo, mutta että vakavasti otettavana puolisona ja lasten isänä? Ei hyvänen aika.
Jo 165 cm alkaisi olla itselleni ihan liian lyhyt. Ei sellaista miestä voi kerta kaikkiaan ottaa tosissaan. En haluaisi yhdistää geenejäni kaltaiseensa hobittiin.
Ja ne kaikki Napoleon-kompleksit... Lyhyellä miehellä on omien kokemuksieni perusteella aina tarve päteä ja nostaa itseään jalustalle kun pituudellaan sitä ei voi tehdä.
Kommentit (73)
Lopettakaa jo miksi te miesvihaaja feministit halvennatte kaikkia miehiä kutsumalla jotain reilu puolentoista metrin hukkapätkää mieheksi. Niitä kuvaava sana on manletti.
Mä oon 165 ja minusta miehen optimipituus on oma pituus +/- 10 cm. Isommat heitot eivät ole este myöskään, jos muuten natsaa hyvin. Ja musta esim. Peter Dinklage on hot :D
No mä oon 180cm nainen. Toki voin lyhyeen ihastua ja olen ihastunutkin, mutta ne jutut ovat kaatuneet lyhyiden miesten huonoon itsetuntoon
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:21"]
Hohohoo! Minulla on napoleonkompleksi, enkä pelkää käyttää sitä! Olen 164 cm "pitkä" mies. Ei se ole mun menoa haitannut. Epäilemättä hobittimaisuuteni on toisille turn-off, mutta olkoon. Aina olen halutessani löytänyt kaikenlaista seuraa.
[/quote]
Ihailen sun asennettasi! Ja olet varmasti hyvää seuraa.
Itsekään en ole naisena "kuin" 166cm, mutta silti odotan miehen olevan (reilusti) itseäni pidempi. Ja tässä puhun siis vakavasta, loppuelämän suhteesta, en mistään kaveruudesta, ystävyydestä, yhdenillan jutuista tai kevyestä tapailusta tms. Eihän se pituus ystävyyteen tai hauskanpitoon vaikuta!
Eiköhän se ole ihan evoluution aikana meidän geeneihin kirjoitettu, että naiset luontaisesti haluaa lisääntyä itseäänpidempien, edustavien yksilöiden kanssa. Pituus nyt vaan on yksi niistä tekijöistä. Onhan niitä odotuksia ja preferenssejä miehilläkin naisten suhteen!
Mulla oli kerran jalkapalloilijapoikaystävä, välimeren suunnalta ja n. 160+ pitkä. Vieläkin alkaa kuola valua kun muistan sen vartalon. Ei ollut itsetunnossa mitään korjailtavaa. Ajauduimme erilleen kun en ollut vielä valmis sitoutuun, ja hän oli kovin perhekeskeinen ja halusi jo naimisiin ja lapsia. Löysikin sitten oikean naisen ja ovat edelleen aviossa.
Jukka Lahti oli 1.60 ja kelpasi Anneli Auerille joka on 1.80
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:21"]
Hohohoo! Minulla on napoleonkompleksi, enkä pelkää käyttää sitä! Olen 164 cm "pitkä" mies. Ei se ole mun menoa haitannut. Epäilemättä hobittimaisuuteni on toisille turn-off, mutta olkoon. Aina olen halutessani löytänyt kaikenlaista seuraa.
[/quote]
Itsekään en ole naisena "kuin" 166cm, mutta silti odotan miehen olevan (reilusti) itseäni pidempi. Ja tässä puhun siis vakavasta, loppuelämän suhteesta, en mistään kaveruudesta, ystävyydestä, yhdenillan jutuista tai kevyestä tapailusta tms. Eihän se pituus ystävyyteen tai hauskanpitoon vaikuta!
Eiköhän se ole ihan evoluution aikana meidän geeneihin kirjoitettu, että naiset luontaisesti haluaa lisääntyä itseäänpidempien, edustavien yksilöiden kanssa. Pituus nyt vaan on yksi niistä tekijöistä. Onhan niitä odotuksia ja preferenssejä miehilläkin naisten suhteen!
[/quote]
Minä toivoisin että tässä ketjussa omia makumieltymyksiä ei korotettaisi jollekin jalustalle, vaan voidaan todeta että jokaisella on oma mielipiteensä ja makunsa. Kukaan ei pakota parisuhteeseen lyhyen ihmisen kanssa. Mutta hyvä itsetunto kantaa pitkälle monen asian kanssa, koska sen avulla voi hyväksyä inhmilliset piirteet joita ei voi muuttaa. Niin itsessä kuin muissa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:21"]
[/quote]
[/quote]
Kaikilla on mieltymyksensä. Pitääkin olla. Niin se vaan menee. Mullakin on preferenssini.
Veikkaisin, että itse pärjään tällaisena hukkapätkänä näin hyvin, koska olen hyvä puhumaan ja naurattamaan ihmisiä. Joku toinen meikäläisen ulkonäöllä varustettuna saattaisi pärjätä markkinoilla huonommin. Olen vielä köyhäkin, ja ajokortiton. ;) Keskustelutaito vie pitkälle.
Ei sillä pituudella ole mitään väliä. Olen lähemmäs 190cm, mutta kun on muuten ihan perseestä niin se pituus on turhaa. Joku 160cm "hukkapätkä" voi saada paljon paremmin naisia kuin joku pitkä. Ei kai kukaan sen pelkän pituuden kanssa ole.
Ap. Onko tämä pituusjuttu sun pahin ongelma? Itse olen pitkä nainen ja harmillisesti mua vaivaa esim nuorisotyöttömyys enemmän kuin muiden ihmisten pituus...
Ap. Eihän kaikki syty sustakaan , joten no problem
Bile-Danihan bylsii harva se ilta eri naisen kanssa ja on kääpiö.
"Jukka Lahti oli 1.60 ja kelpasi Anneli Auerille joka on 1.80"
Joo ja Anneli tappo sen. Rakasti suuresti siis varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku nainen muka aidosti ja rehellisesti sanoa, että lyhyt (siis 160 cm ja sen alle oleva) mies olisi kiinnostava millään tavalla vakavasti? Ystävänä joo, mutta että vakavasti otettavana puolisona ja lasten isänä? Ei hyvänen aika.
Jo 165 cm alkaisi olla itselleni ihan liian lyhyt. Ei sellaista miestä voi kerta kaikkiaan ottaa tosissaan. En haluaisi yhdistää geenejäni kaltaiseensa hobittiin.
Ja ne kaikki Napoleon-kompleksit... Lyhyellä miehellä on omien kokemuksieni perusteella aina tarve päteä ja nostaa itseään jalustalle kun pituudellaan sitä ei voi tehdä.
Mistä sä ton 160 repäsit lyhyen miehen esimerkiksi... alle 170cm on jo lyhyt mies.
Mammojen ajattelu on taas vähän pinnallista. Ei mikään yllätys sinäänsä, mutta onko näin ajattelievilla ihmisillä valmiuksia parisuhteeseen?
Pienet miehet on yleensä hirveitä pullistelijoita. Sellaisia Napoleon-kompleksisia, itseään täynnä.
Ex oli 175, mä 177. Tykkäsin hänestä, mä olin hänen mielestä hirveä kaappi. Täytyy katsella pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli 175, mä 177. Tykkäsin hänestä, mä olin hänen mielestä hirveä kaappi. Täytyy katsella pidempiä.
Exällä oli ruskeat silmät ja petti mua. Täytyy katsella sinisilmäisiä
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:10"]
Minä tutustuin viime talvena itseni pituiseen mieheen, no ehkä sentin pidempi hän on. Hurmaava, kohtelias, loistava sängyssä, älykäs ja tehnyt pitkän uran hyvin miehisessä ammatissa korostamatta itseään, luonnehditaan erinomaiseksi henkilöstöjohtajaksi. Mutta koska hänellä on hyvä itsetunto, lyhyys ei merkitse hänelle yhtään mitään.
Taidat kertoa tarinaa itsestäsi. Tuo "loistava sängyssä" ja "erinomainen henkilöstöjohtaja" sai hälytyskellot viimeistään soimaan. Joo, lyhyet miehethän ei siis yritä päteä tai oma kehu ei yhtään haise... :D
Ei, kyllä tämä on ihan totta. Armeijan upseeri ja ihan käsittämättömän hieno mies. Olen tuntenut hänet pikkupojasta lähtien mutta en todellakaan ole tuntenut häntä kunnolla kuin vasta nyt. Tunnen myös muutaman lyhyen "kompensoivan" miehen mutta tässä miehessä ei ole sellaisesta jälkeäkään.
Armeijan upseeri? No siinähän se olennainen todiste pätemisestä jo tulikin. ;)
Sulla taiyaa itsellä olla joku ongelma lyhyiden miesten suhteen. Onko lyhyt mies vieny naisen sulta joskus vai miksi tämä lyhyttä miestä arvostavan kommenttien jatkuva kyseenalaistaminen. ;D
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:07"]
Mä haluisin olla lyhyt niin välttyisin alottajan kaltaisilta naisilta. Lyhyys nähtävästi toimii hyvänä apinasuodattimena
[/quote]
Taidat sellainen ollakin.
[/quote]
En vaan ihan keskimittainen, en pitkä kuitenkaan. Onhan tässäkin puolensa esim. jakkaran käytön suhteen