Lyhyt mies totaalinen turn-off?
Voiko joku nainen muka aidosti ja rehellisesti sanoa, että lyhyt (siis 160 cm ja sen alle oleva) mies olisi kiinnostava millään tavalla vakavasti? Ystävänä joo, mutta että vakavasti otettavana puolisona ja lasten isänä? Ei hyvänen aika.
Jo 165 cm alkaisi olla itselleni ihan liian lyhyt. Ei sellaista miestä voi kerta kaikkiaan ottaa tosissaan. En haluaisi yhdistää geenejäni kaltaiseensa hobittiin.
Ja ne kaikki Napoleon-kompleksit... Lyhyellä miehellä on omien kokemuksieni perusteella aina tarve päteä ja nostaa itseään jalustalle kun pituudellaan sitä ei voi tehdä.
Kommentit (85)
Olen yrittänyt deittailla itseäni pidempiä naisia, mutta jotenkin vain tuntuu väärältä.
Lyhyt mies herättää äidin vaiston. Jos pikkumies pillahtaa itkuun hän voi saada tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 182cm lyhyt mies ja aivan liian lyhyt naisille
Sun sinkkuutesi syy ei ole pituus.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman lyhyehkö mies, 177 cm, ja minulle on usein sellainen noin 150-155 cm nainen tokaissut, että pituusero on täydellinen lol. Toisaalta minulle on löytynyt ottajia monen pituisista. Auttaa varmasti, että olen komea, oli pituus sitten mikä tahansa. Itse asiassa aika usein reippaastikin pidemmät naiset ovat tykänneet minusta. Onkohan sitten joillakin heistäkin alitajuinen impulssi haluta lisääntyä lyhyemmän miehen kanssa, ettei jälkikasvusta tule sitten ns. ylipitkää.
Miten tuo on muka täydellinen pituusero? Noi naisethan tarvii jakkaran pussatakseen sua. Ja sängyssä suutelu seksin aikana on mahdotonta ilman akrobaattisia liikkeitä.
Onko teillä lapsia, voivat olla myös lyhyitä?