Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt mies totaalinen turn-off?

Vierailija
11.09.2015 |

Voiko joku nainen muka aidosti ja rehellisesti sanoa, että lyhyt (siis 160 cm ja sen alle oleva) mies olisi kiinnostava millään tavalla vakavasti? Ystävänä joo, mutta että vakavasti otettavana puolisona ja lasten isänä? Ei hyvänen aika. 

Jo 165 cm alkaisi olla itselleni ihan liian lyhyt. Ei sellaista miestä voi kerta kaikkiaan ottaa tosissaan. En haluaisi yhdistää geenejäni kaltaiseensa hobittiin.

Ja ne kaikki Napoleon-kompleksit... Lyhyellä miehellä on omien kokemuksieni perusteella aina tarve päteä ja nostaa itseään jalustalle kun pituudellaan sitä ei voi tehdä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Pahin on tietysti se loputon pätemisentarve. Kuka sellaista viitsii katsoa? Munakin on pieni.

Vierailija
2/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobitit pelastaa Sormusten herrassa koko maailman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin olla lyhyt niin välttyisin alottajan kaltaisilta naisilta. Lyhyys nähtävästi toimii hyvänä apinasuodattimena

Vierailija
4/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että monet 150-160cm naiset voisivat ottaa tuon 160cm miehen. 

Itse olen 168cm ja miehen on oltava ehdottomasti pidempi edes muutaman sentin. Haluan katsoa miestäni ylöspäin ja haluan kulkea selkä suorassa miehen vierellä olematta pidempi osapuoli.

Vierailija
5/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:07"]

Mä haluisin olla lyhyt niin välttyisin alottajan kaltaisilta naisilta. Lyhyys nähtävästi toimii hyvänä apinasuodattimena

[/quote]

Taidat sellainen ollakin.

Vierailija
6/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 166 cm ja yksi upeimmista rakastajistani oli varmaan n. 165 cm. Ne vatsalihakset :) Valitettavasti tunsin itseni aika isoksi ja punkeroksi hänen rinnallaan, niin nyt on helpotus kun on paljon isompi mies. Minäkin näytän kerrankin pieneltä :)

Vierailija
7/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin viime talvena itseni pituiseen mieheen, no ehkä sentin pidempi hän on. Hurmaava, kohtelias, loistava sängyssä, älykäs ja tehnyt pitkän uran hyvin miehisessä ammatissa korostamatta itseään, luonnehditaan erinomaiseksi henkilöstöjohtajaksi. Mutta koska hänellä on hyvä itsetunto, lyhyys ei merkitse hänelle yhtään mitään.

Vierailija
8/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma isäni pääsi ihan naimisiin ja hankki muksuja. Toisaalta itse olen tavannut "lyhyen" miehen, joka oli varustettu todella hyvällä itsetunnolla ja asenteella. Muistan ihmetelleenikin asiaa hänelle tämän palstan väitteiden vuoksi. Tosin hän olikin ulkomaalainen. Ainoa joka erotti meidät oli erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat.

Vierailija
9/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehellä ei ole mitään komplekseja pituudestaan niin ei väliä.

Vierailija
10/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi kyllä kompensoida pituutensa puutteita aika monella muulla sektorilla. Enkä tiedä riittäisikö sekään. Se pituus vaan on niin merkittävä tekijä ihmisen olemuksessa. Ja vaikuttaa tietysti miehen luonteeseen ja omaankin käyttäytymiseen, lyhyellä on tarve vahvistaa itseään ja tehdä itsestään uskottava pituuspuutteidensa vuoksi. Ei ihme että niin monet lyhyet miehet esim. muovaavat itsestään salilla lihaskimpun.n

Enkä mitään jättiläistä tai koripalloilijaa itselleni haluaisikaan, mutta sellainen 155 senttinen tuntuisi kuitenkin aina ihan pikkupojalta. Ja vielä lapsia hänen kanssaan....? 

Vierailija
11/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:10"]

Minä tutustuin viime talvena itseni pituiseen mieheen, no ehkä sentin pidempi hän on. Hurmaava, kohtelias, loistava sängyssä, älykäs ja tehnyt pitkän uran hyvin miehisessä ammatissa korostamatta itseään, luonnehditaan erinomaiseksi henkilöstöjohtajaksi. Mutta koska hänellä on hyvä itsetunto, lyhyys ei merkitse hänelle yhtään mitään.

[/quote]

Taidat kertoa tarinaa itsestäsi. Tuo "loistava sängyssä" ja "erinomainen henkilöstöjohtaja" sai hälytyskellot viimeistään soimaan. Joo, lyhyet miehethän ei siis yritä päteä tai oma kehu ei yhtään haise... :D

Vierailija
12/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:08"]

Uskoisin, että monet 150-160cm naiset voisivat ottaa tuon 160cm miehen. 

[/quote] Mun omien empiiristen tutkimusten mukaan lyhyet naiset nimenomaan haluavat ehdottomasti pitkän miehen, joku kompleksi omasta pituudesta ehkä heilläkin?

Mulle kelpaisi lyhyempikin mies, kunhan luonne on kohdallaan (ei kiitos ap:n mainitsemasta napoleon-kompleksista kärsiville). Itse olen keskimittainen. 

Vierailija
13/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olin itsekin ennen sitä mieltä, ettei tosiaan lyhyempää miestä kuin mitä itse olin, mutta kappas kehveliä, ei sillä ollutkaan mitään merkitystä, kun tämä äijä oli aivan uskomaton luonteeltaan! :D saa aina nauramaan, mutta osaa olla myös vakavakin ja on kasvoiltaan ihan hemmetin hyvännäköinenkin :'D

Kaveripohjalla kuitenkin yhä ollaan, mutta jos kaverin kiinnostus herää, niin en kyllä torjuisi pituuden takia :)

Olen itse 171-senttinen ja mies 165-senttinen joten pituuseroa on vain tuo 5 senttiä, mutta joka tapauksessa :D

Vierailija
14/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:17"]

[/quote]

Taidat kertoa tarinaa itsestäsi. Tuo "loistava sängyssä" ja "erinomainen henkilöstöjohtaja" sai hälytyskellot viimeistään soimaan. Joo, lyhyet miehethän ei siis yritä päteä tai oma kehu ei yhtään haise... :D

[/quote]Ei, kyllä tämä on ihan totta. Armeijan upseeri ja ihan käsittämättömän hieno mies. Olen tuntenut hänet pikkupojasta lähtien mutta en todellakaan ole tuntenut häntä kunnolla kuin vasta nyt. Tunnen myös muutaman lyhyen "kompensoivan" miehen mutta tässä miehessä ei ole sellaisesta jälkeäkään.

Vierailija
15/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:14"]

Miehen pitäisi kyllä kompensoida pituutensa puutteita aika monella muulla sektorilla. Enkä tiedä riittäisikö sekään. Se pituus vaan on niin merkittävä tekijä ihmisen olemuksessa. Ja vaikuttaa tietysti miehen luonteeseen ja omaankin käyttäytymiseen, lyhyellä on tarve vahvistaa itseään ja tehdä itsestään uskottava pituuspuutteidensa vuoksi. Ei ihme että niin monet lyhyet miehet esim. muovaavat itsestään salilla lihaskimpun.n

Enkä mitään jättiläistä tai koripalloilijaa itselleni haluaisikaan, mutta sellainen 155 senttinen tuntuisi kuitenkin aina ihan pikkupojalta. Ja vielä lapsia hänen kanssaan....? 

[/quote]

Oon käynyt tässä 10v aikana aika monella eri salilla enkä oo huomannut missään lyhyiden yliedustusta. Ehkä tää on teinien juttu

Vierailija
16/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohohoo! Minulla on napoleonkompleksi, enkä pelkää käyttää sitä!

Olen 164 cm "pitkä" mies. Ei se ole mun menoa haitannut. Epäilemättä hobittimaisuuteni on toisille turn-off, mutta olkoon. Aina olen halutessani löytänyt kaikenlaista seuraa.

Vierailija
17/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:13"]

No jos miehellä ei ole mitään komplekseja pituudestaan niin ei väliä.

[/quote]

Ja että myös sillä kumppanilla ei ole pituuskomplekseja myöskään - muiden pituuksista. Minusta lyhyempi mies ei ole sen huonompi tai huonomassa asemassa kuin pidempi, mutta kun monilla naisilla on näitä omia kompleksejaankin. Mm se että tuntee huonommuutta ellei mies ole selvästi pidempi jne. Itse olen 156cm joten itselläni ei toki sinänsä ole ongelmia asian suhteen kun 99% miehistä on pidempiä, for sure.

Vierailija
18/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla itselläni ole paljon asiaan varaa sanoa, kun olen vain 153 cm pitkä. Ihan yhtä vakavissani silti otan kaikki ihmiset isänä, äitinä tai puolisona, jos ei käytöstä heistä katsota. Itse ottaisin kyllä vaikka itseäni lyhyemmänkin miehen, jos muuten synkkaisi, mutta jostakin syystä vain keskipituiset ja pitkät miehet kiinnostuvat minusta, mikä on sääli.

Vierailija
19/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla itselläni ole paljon asiaan varaa sanoa, kun olen vain 153 cm pitkä. Ihan yhtä vakavissani silti otan kaikki ihmiset isänä, äitinä tai puolisona, jos ei käytöstä heistä katsota. Itse ottaisin kyllä vaikka itseäni lyhyemmänkin miehen, jos muuten synkkaisi, mutta jostakin syystä vain keskipituiset ja pitkät miehet kiinnostuvat minusta, mikä on sääli.

Vierailija
20/73 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:17"]

[/quote]

[/quote]Ei, kyllä tämä on ihan totta. Armeijan upseeri ja ihan käsittämättömän hieno mies. Olen tuntenut hänet pikkupojasta lähtien mutta en todellakaan ole tuntenut häntä kunnolla kuin vasta nyt. Tunnen myös muutaman lyhyen "kompensoivan" miehen mutta tässä miehessä ei ole sellaisesta jälkeäkään.

[/quote]

Armeijan upseeri? No siinähän se olennainen todiste pätemisestä jo tulikin. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi