Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin vahingossa kun poikaystävä vitsaili seksielämästämme kavereilleen

Vierailija
10.09.2015 |

He pelasivat playstationia äänet kovalla eivätkä kuuleen että tulin kotiin. Kämppä on siis minun mutta poikaystävä majailee täällä usein. Minun piti tulla paljon myöhemmin eivätkä osanneet odottaa tuloani.

Yhdellä poikaystävän kaverilla on 15-vuotias tyttöystävä. Me kaikki muut olemme 18-19v. Tämän tytön poikaystävä kehuskeli kuinka tiukka tällä tytöllä on ja että siksi 15-vuotiaat on parhaita panna. Poikaystäväni sanoi siihen "Toi on totta, kyllä *minun nimestä* jo huomaa, että se on löystynyt siitä kun tavattiin" 

Aloimme seurustella kun olimme 15 ja 16v, nyt olen 18 ja mies 19v.

Mielestäni todella ikävää puhua tuommoisia kavereilleen. Suutuin ja käskin poikaystävän ja kaverinsa koteihinsa. Nyt mietin täällä yksin että tulikohan oltua vähän liian jyrkkä. Olivat kuitenkin ottaneet alkoholia aika reilusti.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:34"]

Hahaaa, tiedänpäs =)

[/quote]

Ja minä. Kerran kysyin mieheltä kun olin epävarma tiukkuudesta. On miehen mieleen. :)

45v.

[/quote]

joo, se varmaan olisi sanonut siihen että löysä ja jotain pitäs tehdä. Olis alkanut mykkäkoulu ja pihtaus "kun ei kelpaa". Hyvä että itse olet tyytyväinen vastaukseen :D

Vierailija
82/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ohiksena naisvaltaisessa lukiossa käyneenä reiusta 40 kymmenestä luokkalaisesrsta ka rarinnakkaisluokkaisisesta oli yhteensä viisi poikaa, niin kyllä vaan tytöt tiesivät ja kovasti laittoivat meitä poikia järjestykseen munan pituuden mukaan.
Tuntuu että tämä on täysin hyväksyttyä nykyäänkin.
Pippelin pituudelle ei vielä juuri mitään voi tehdä kun taas naisella väljät paikat voi yleensä hoitaa vähäisellä voimistelulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"]Alle 16v. ei harrasta seksiä kenenkään kanssa. Seksiä ehtii harrastamaan myöhemminkin ja seksuaalisuuden pitää antaa rauhassa kehittyä.

On kuitenkin aina olemassa kipeitä aikuisia, jotka sekaantuvat alaikäisiin... he ovat rikollisia.
[/quote]
Suojaikäraja Suomessa ei ole mikään yleismaallinen totuus, tuomitset valta osan ei suomalaisista rikollisiksiksi.

Vierailija
84/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:13"]

Te, jotka olette sitä mieltä, että 15-vuotiasta paneskeleva 18-vuotias on rikollinen, tässä kysymys teille: jos kyseinen pariskunta on alkanut seurustella ja sekstailla tytön ollessa 14- ja pojan ollessa 17-vuotias, olisiko pariskunnan pitänyt lopettaa paneskelu vuodeksi miehen täyttäessä 18, kunnes tyttö täyttäisi 16? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.

[/quote]

Ei 14-vuotiaan ja 17-vuotiaan tarvitse seurustella,tai voivat seurustella mutta eivät harrastaa seksiä ennen kuin nuorempi osapuoli on täyttänyt 16 vuotta.Typerä esimerkki,ihan kuin tuon ikäisillä olisi jotain elämää suurempia rakkaustarinoita,joissa ikä on vain numero(aikuisena voi ollakin).Se että sinä et ymmärrä miksi ala-ikäisiä ei saa panna,ei tarkoita että olisi oikein panna alaikäisiä.Se tarkoittaa vaan,että urpo.Laki on sitä varten,että se suojelee alaikäisä lapsia seksuaaliselta hyväksikäytöltä.

Vierailija
85/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"]Alle 16v. ei harrasta seksiä kenenkään kanssa. Seksiä ehtii harrastamaan myöhemminkin ja seksuaalisuuden pitää antaa rauhassa kehittyä.   On kuitenkin aina olemassa kipeitä aikuisia, jotka sekaantuvat alaikäisiin... he ovat rikollisia. [/quote] Suojaikäraja Suomessa ei ole mikään yleismaallinen totuus, tuomitset valta osan ei suomalaisista rikollisiksiksi.

[/quote]

No minun mielestä ne ovatkin.

Vierailija
86/97 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:31"]Alle 16v. ei harrasta seksiä kenenkään kanssa. Seksiä ehtii harrastamaan myöhemminkin ja seksuaalisuuden pitää antaa rauhassa kehittyä.   On kuitenkin aina olemassa kipeitä aikuisia, jotka sekaantuvat alaikäisiin... he ovat rikollisia. [/quote] Suojaikäraja Suomessa ei ole mikään yleismaallinen totuus, tuomitset valta osan ei suomalaisista rikollisiksiksi.

[/quote]

No minun mielestä ne ovatkin.

[/quote]

Laki ja moraali eivät aina kohtaa.On maita,joissa lapsien nussiminen on laillista,vaikka se on moraalisesti väärin.Sitten taas esimerkiksi Suomessa miedot huumeet ovat laittomia,vaikka pilven pössyttely ei satuta ketään.Ei mikään laki tietenkään ole "yleismaailmallinen totuus",mutta ainakin minusta on hyvä,että laki kieltää lapsen seksuaalisen hyväksikäytön,koska kaikilla ei ole omaatuntoa joka tekisi niin.Terveet aikuiset eivät halua nussia jotain peruskouluikäisiä,mutta  on päästään vialla olevia,jotka tässäkin ketjussa yrittävät idioottimaisilla perusteillaan oikeuttaa sairaan toimintansa.Esimerkiksi tuo että "kyllä 15-vuotias tai nuorempikin haluaa ottaa vaikka 80-vuotiaan munan suuhun".Mihinköhän tämäkin uskomus perustuu? :D

Vierailija
87/97 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:13"]

Te, jotka olette sitä mieltä, että 15-vuotiasta paneskeleva 18-vuotias on rikollinen, tässä kysymys teille: jos kyseinen pariskunta on alkanut seurustella ja sekstailla tytön ollessa 14- ja pojan ollessa 17-vuotias, olisiko pariskunnan pitänyt lopettaa paneskelu vuodeksi miehen täyttäessä 18, kunnes tyttö täyttäisi 16? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.

[/quote]

Ei 14-vuotiaan ja 17-vuotiaan tarvitse seurustella,tai voivat seurustella mutta eivät harrastaa seksiä ennen kuin nuorempi osapuoli on täyttänyt 16 vuotta.Typerä esimerkki,ihan kuin tuon ikäisillä olisi jotain elämää suurempia rakkaustarinoita,joissa ikä on vain numero(aikuisena voi ollakin).Se että sinä et ymmärrä miksi ala-ikäisiä ei saa panna,ei tarkoita että olisi oikein panna alaikäisiä.Se tarkoittaa vaan,että urpo.Laki on sitä varten,että se suojelee alaikäisä lapsia seksuaaliselta hyväksikäytöltä.

[/quote]

Oliko siis tyttö joka vei minulta neitsyyden moraaliton rikollinen? Olin 15 vuotta vanha ja hän 16.

Vierailija
88/97 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:20"]

Kakarat.

Eilen viimeksi mies, 47v, sanoi mun olevan ihan sopiva. t: N46

[/quote]

Kiitos samoin. Tiukkuus on enimän siitä kiinni, harrastaako lantionpohjalihasten jumppaa.  Vähän siitäkin, mitä on saanut biologisena perintönä.   Synnytysten jälkeenkin osaava saa tiukkuden takaisin.  M56

Vierailija
89/97 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aapeelle:

Tiedät lapseen kohdistuneen rikoksen tapahtuneen ja et ilmoita poliisille? Kun jutusta tämän ketjun jälkeen tuli julkinen, tehtiin rikosilmoitus ja henkilöllisyytesi etsitään ja saat syytteen rikoksen salaaisesta. Voit vaikuttaa asemaasi ilmoittautumalla itse poliisille.

Vierailija
90/97 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään rikosta ole tapahtunut:D 18 vuotias on poiks, ei mies. Vaikka laki hänet kuinka sellaiseksi määrittelisi. Ja poikien henkinen kehitys on ihan yleistä tietoa. Eli samaa sakkia ovat, molemmilla sahajauhot pöllyää hormoneista. Heh, ennemminkin lasta hyväksikäyttää aloittaja itse sekaantuessaan henkisesti jotenkin aikuisena saman ikäiseen, mutta kehityksellisesti poikaan. Pitäisikin tehdä muuten lakialoite, missä vaaditaan täysi-ikäisiä nuoria naisia harrastamasta seksiä alle 20 vuotiaiden poikien kanssa. Emmehän tahdo vaarantaa nuorten poikien henkisen kehityksen herkkää vaihetta.

Vierailija
91/97 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita poika vaihtoon. Jos se kertoilee intiimiasioista kavereille, et ole hänelle tärkeä. Ainakin omissa kavereissa oli muutama äänekkäämpi, joista huomasi jo teininä hoidon ja oikean tyttökaverin eron jo puheista. Ne ketkä ei pitäneet tyttöään minään, juoksi vieraissa jne myös kertoi siitä ja heidän touhuistaan kaiken. Ja jos sattui olemaan vakavampi suhde jopa ne mölyapinatkin piti sen visusti itsellään. Kaikki miehet ei toisaalta puhu yhdestäkään kumppanistaan sanaakaan. Sellaista en ole tuntenut, joka kertoisi arvostamastaan kumppanista jotain intiimiä, jota tiukkuus todellakin on. Etsi semmoinen, joka arvostaa, kyllä nuo jutut hyvässä suhteessa pysyy teidän välillä eikä kuulu muille. T: Keski-ikää lähestyvä mies

Vierailija
92/97 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisiaan kunnioittavaan parisuhteeseen ei kuulu tuollainen mollaaminen. Itse voisin kuvitella kertovani luottoystävälleni yleisellä tasolla seksielämästäni, tyyliin olipa ihanaa ja omia mokailujani, mutta en koskaan miehen henkilökohtaisia ominaisuuksia ja asioita. Ja muille en kertoisi tuotakaa vähää. Jotenkin puolisoaan arvosteleva ihminen menettää kunnioituksensa minun silmissäni. Tulee mieleen ihan ex-pomo, (tunsin hänet ja vaimonsa jollain tasolla siviilissäkin) joka ei tainnut koskaan sanoa kaunista sanaa vaimostaan. Todella alhaista.

Vierailija
93/97 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 22:10"]

Ei tuossa mitään rikosta ole tapahtunut:D 18 vuotias on poiks, ei mies. Vaikka laki hänet kuinka sellaiseksi määrittelisi. Ja poikien henkinen kehitys on ihan yleistä tietoa. Eli samaa sakkia ovat, molemmilla sahajauhot pöllyää hormoneista. Heh, ennemminkin lasta hyväksikäyttää aloittaja itse sekaantuessaan henkisesti jotenkin aikuisena saman ikäiseen, mutta kehityksellisesti poikaan. Pitäisikin tehdä muuten lakialoite, missä vaaditaan täysi-ikäisiä nuoria naisia harrastamasta seksiä alle 20 vuotiaiden poikien kanssa. Emmehän tahdo vaarantaa nuorten poikien henkisen kehityksen herkkää vaihetta.

[/quote]

No ei ehkä varsinaista rikosta,mutta mautonta ja moraalitonta silti hehkuttaa,miten alaikäisillä on "tiukimmat pillut".Se on totta että ap voisi kyllä hankkia kypsemmän poikaystävän. 

Vierailija
94/97 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo poikakaverin käytös on tietysti tuomittavaa, niinkun melkein kaikki ovat todenneetkin.

Niistä tiukkuuden muutoksista vielä.

Kyllähän joku 15 vuotias on todellakin tiukempi ihan siksi ettei fyysinen kehitys vielä ole valmis. Mutta eikö se ole myös niin että se on silloin sama kuin tiukkaan kumiputkeen työntelisi. Siinä voi tulla lisäksi korvaamattomia fyysisiä vaurioita, henkisistä nyt puhumattakaan.

Kun nainen on aikuinen, niin alapäässä on sentään jotain elämääkin. On puristusta ja liikettä, mutta myös joustavuutta. Ei tule vaurioita isommallakaan melalla, mutta löytyy vastusta vähän pienemmällekkin.

Joutavia höpinöitä ovat sellaiset että nainen "käytössä" kuluisi. taidot kyllä paranevat ja halukkuuskin monesti jopa lisääntyy. Synnytyskin on monesti vain uudesti syntymä myös molempien nautinnolle. Varsinaiset synnytysvauriot ovat sitten luku sinänsä.

Eli yhdyntä on aikuisten hommaa, silloin siitä tulee molemminpuolista nautintoa, vuosikymmenien ajaksi.

M 65

Vierailija
95/97 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea reaktio. Olen mies. 

ja olen muuten 38v enkä ole ikinä kuvaillut yhdenkään silloisen tai entisen valloitukseni anatomisia yksityiskohtia kenellekään. En 18v, en 25, en 30v enkä 35v ikäisenä. En ikinä. Enkä todellakaan ole kokenut siihen mitään tarvetta. 

älä kosta.

Mene opiskelemaan ja hanki itsellesi parempi poikaystävä. 

Vierailija
96/97 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:23"]

Näin ohiksena naisvaltaisessa lukiossa käyneenä reiusta 40 kymmenestä luokkalaisesrsta ka rarinnakkaisluokkaisisesta oli yhteensä viisi poikaa, niin kyllä vaan tytöt tiesivät ja kovasti laittoivat meitä poikia järjestykseen munan pituuden mukaan. Tuntuu että tämä on täysin hyväksyttyä nykyäänkin. Pippelin pituudelle ei vielä juuri mitään voi tehdä kun taas naisella väljät paikat voi yleensä hoitaa vähäisellä voimistelulla.

[/quote]
on todella kusipäistä aiheuttaa ihmisille kohenkuvaonglemia moisella. Mutta ala vähättele sitä etteikö se naisiinkin voisi sattua. 

Naiset eivät tosiaan kykene tajuamaan kuinka epärealistiset odotukset miehille näissä asioissa on ja kuinka laajsti moinen voi vaikuttaa itsetuntoon ja kuvaan itsestä.

Vierailija
97/97 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 08:56"]

Tuo poikakaverin käytös on tietysti tuomittavaa, niinkun melkein kaikki ovat todenneetkin.

Niistä tiukkuuden muutoksista vielä.

Kyllähän joku 15 vuotias on todellakin tiukempi ihan siksi ettei fyysinen kehitys vielä ole valmis. Mutta eikö se ole myös niin että se on silloin sama kuin tiukkaan kumiputkeen työntelisi. Siinä voi tulla lisäksi korvaamattomia fyysisiä vaurioita, henkisistä nyt puhumattakaan.

Kun nainen on aikuinen, niin alapäässä on sentään jotain elämääkin. On puristusta ja liikettä, mutta myös joustavuutta. Ei tule vaurioita isommallakaan melalla, mutta löytyy vastusta vähän pienemmällekkin.

Joutavia höpinöitä ovat sellaiset että nainen "käytössä" kuluisi. taidot kyllä paranevat ja halukkuuskin monesti jopa lisääntyy. Synnytyskin on monesti vain uudesti syntymä myös molempien nautinnolle. Varsinaiset synnytysvauriot ovat sitten luku sinänsä.

Eli yhdyntä on aikuisten hommaa, silloin siitä tulee molemminpuolista nautintoa, vuosikymmenien ajaksi.

M 65

[/quote]

Tämä oli fiksua puhetta :)