Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5-v pojalle lahjaksi Play doh muovailujuttuja?

Vierailija
10.09.2015 |

Tykkääkö 5-vuotiaat vielä muovailla muovailuvahoilla, ja käyttää niitä play doh härveleitä millä voi pruuttailla vahaa.

Omat lapseni tykkäisi, mutta miten muut 5-v pojat? Kannattaako ostaa lahjaksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noista Play Doh-muovailujutuista tykkää vielä  9v. poikakin.

Vierailija
2/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tykkäsi. 9-vuotias tyttö leikkii niillä edelleen. (Henkilökohtaisena mielipiteenä lisään vielä, että hurraan mielessäni aina, kun joku vielä ostaa lapsilleen kehittäviä lahjoja...) ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että noi on mieluisia lahjoja, meillä ainakin on tykätty. :)

Vierailija
4/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ luulen, että meidän 10v joka tykkää kovin tehdä kaikkea käsillään tykkäisi noista. Mutta lapset on tietty erilaisia, esikoinen ei olisi meillä niin innostunut, ei edes viisivuotiaana.

Vierailija
5/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä tykkää pian 5-vuotias poika. Ajattelinkin niitä synttärilahjaksi hänellekin hankkia.

Vierailija
6/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te saatte pysymään tuon play dohin hyvänä? Meillä ne on aina ollut lähes kertokäyttökamaa, kun kuivuvat heti niin, että murenee tai ei enää voi kunnolla muotoilla. Purkkeihin aina laitetaan ja kansi kiinni, mutta tosi äkkiä menee siltikin huonoksi. Mielummin sitten ostan vaikka tavallista muovailuvahaa.

Vierailija
7/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:48"]

Miten te saatte pysymään tuon play dohin hyvänä? Meillä ne on aina ollut lähes kertokäyttökamaa, kun kuivuvat heti niin, että murenee tai ei enää voi kunnolla muotoilla. Purkkeihin aina laitetaan ja kansi kiinni, mutta tosi äkkiä menee siltikin huonoksi. Mielummin sitten ostan vaikka tavallista muovailuvahaa.

[/quote]

Oho. Meillä on kyllä kestänyt vuosia. Itse asiassa nuo muovailuvahat, joilla yhdeksänvuotiaani leikkii, hän on saanut synttärilahjaksi täyttäessään 7. Osa on sitäkin vanhempaa perua. Leikin jälkeen heti purkkiin ja kansi tiiviisti kiinni. Ohjeissa muistaakseni sanotaan, että jos alkaa kuivahtaa, voi purkkiin tiputtaa pari tippaa vettä. Itse en ole sitä kokeillut. Ei ne nyt niin kalliita ole, että pitäisi tuon pidempään kestääkään. Usein tuossa vaiheessa alkaa jo väritkin olla ihan sotkussa.

T. 3

Vierailija
8/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:48"]

[/quote]

Oho. Meillä on kyllä kestänyt vuosia. Itse asiassa nuo muovailuvahat, joilla yhdeksänvuotiaani leikkii, hän on saanut synttärilahjaksi täyttäessään 7. Osa on sitäkin vanhempaa perua. Leikin jälkeen heti purkkiin ja kansi tiiviisti kiinni. Ohjeissa muistaakseni sanotaan, että jos alkaa kuivahtaa, voi purkkiin tiputtaa pari tippaa vettä. Itse en ole sitä kokeillut. Ei ne nyt niin kalliita ole, että pitäisi tuon pidempään kestääkään. Usein tuossa vaiheessa alkaa jo väritkin olla ihan sotkussa.

T. 3

[/quote]

Monta kertaa ollaan kokeiltu tuota veden laittamista, mutta ei se auta. Joko tulee liian märkää tai sitten ei mitään hyötyä.

Vierailija
9/9 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta kunnon muovailuvahaa? Play doh on ihan ankeaa