Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin vahingossa kun poikaystävä vitsaili seksielämästämme kavereilleen

Vierailija
10.09.2015 |

He pelasivat playstationia äänet kovalla eivätkä kuuleen että tulin kotiin. Kämppä on siis minun mutta poikaystävä majailee täällä usein. Minun piti tulla paljon myöhemmin eivätkä osanneet odottaa tuloani.

Yhdellä poikaystävän kaverilla on 15-vuotias tyttöystävä. Me kaikki muut olemme 18-19v. Tämän tytön poikaystävä kehuskeli kuinka tiukka tällä tytöllä on ja että siksi 15-vuotiaat on parhaita panna. Poikaystäväni sanoi siihen "Toi on totta, kyllä *minun nimestä* jo huomaa, että se on löystynyt siitä kun tavattiin" 

Aloimme seurustella kun olimme 15 ja 16v, nyt olen 18 ja mies 19v.

Mielestäni todella ikävää puhua tuommoisia kavereilleen. Suutuin ja käskin poikaystävän ja kaverinsa koteihinsa. Nyt mietin täällä yksin että tulikohan oltua vähän liian jyrkkä. Olivat kuitenkin ottaneet alkoholia aika reilusti.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että suutuit, ihan vaan siksi että isopyörä voi alkaa raksuttaa jopa noilla nulikoilla joskus ehkä. Ehkä.

Vierailija
2/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ilmoita poliisille tuota 15-vuotiaan kanssa paneskelevaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat.

Eilen viimeksi mies, 47v, sanoi mun olevan ihan sopiva. t: N46

Vierailija
4/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, Täyttää 3kk päästä 16 ja molemmat harrastavat seksiä ihan yhteisymmärryksessä. Ketään ei pakoteta. Muutenkin kypsä ikäisekseen.

Ap

Vierailija
5/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:20"]

Muutenkin kypsä ikäisekseen.

Ap

[/quote]

Joo, siltä kuulostaa. Poikaystävän on niin lapsellinen pössö, että varmaan on samalla tasolla "kypsän" kasiluokkalaisen kanssa. Paitsi että tuommoisen kanssa sekstaava kasiluokkalainen EI ole kypsä ikäisekseen.

Vierailija
6/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hanki joku, joka kunnioittaa sinua.

Vierailija
7/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei liity asiaan mitenkään. Et voi tietää mitä miehesi puhuu asiasta kännissä kun et ole paikalla.

Kakarat.

[/quote]

Vierailija
8/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lapsellista ja myös kertoo huonosta itsetunnosta, jos mollaa omaa mielitiettyään. 

Anna olla, kyllä se siitä aikuistuu.. 

Vierailija
9/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:28"]

Tämä ei liity asiaan mitenkään. Et voi tietää mitä miehesi puhuu asiasta kännissä kun et ole paikalla.

Kakarat.

[/quote]

[/quote] Hahaaa, tiedänpäs =)

Vierailija
10/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:29"]

Tosi lapsellista ja myös kertoo huonosta itsetunnosta, jos mollaa omaa mielitiettyään. 

Anna olla, kyllä se siitä aikuistuu.. 

[/quote] Muuten hyvä, mutta en antaisi asian olla.

Vierailija
11/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh miten lapsellista, ihan kun se kenenkään "tiukkuus" tai "löysyys" olisi kiinni iästä. Minimunalle varmaan tuntuukin kaikki löysältä, vastaavasti ei se naisestakaan oikein miltään tunnu, jos katkaravun laittaa sisään.

Vierailija
12/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista perhetaustoista nämä vesselit tulevat? Vanhempien sosiaaliluokka?

Vierailija
13/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, avoin keskustelu seksistä Sinkkuelämää-tyyliin ei olekaan naisista enää kivaa kun miehetkin tekevät sitä. Mutta miesten voimaantumista ei voi enää estää, nyky-yhteiskunta on suunnattu tasa-arvoon.

Vierailija
14/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tiedon puute, on pientä siihen nähden, että toivoisin kovasti, että omat tyttäreni tai poikani eivät koskaan alentuisi seurustelemaan sellaisten luuserien kanssa, jotka pilkkaavat sitä, jonka kodissa majailevat. Tässä on kyse elämän perusarvoista.

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:36"]

No huh miten lapsellista, ihan kun se kenenkään "tiukkuus" tai "löysyys" olisi kiinni iästä.

[/quote]

Vierailija
15/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mikä herrasmies taas poikaystävänä. Mistä te aina löydättekin noin herttaisia tapauksia.

Pistäisin suhteen jatkon vakavaan harkintaan. Onko järkeä olla sellaisen ihmisen kanssa, joka kunnioittaa kumppaniaan noin vähän?

Vierailija
16/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu. Todennäköisesti hän vain halusi machoilla kaverilleen ja paljasti siinä samalla oman typeryytensä. Fiksuja miehiäkin on, esim. mun mies onneksi kehuu mua, 38-vuotiasta, tiukaksi edelleen, 18v yhteiselon jälkeen, 3 lasta synnyttäneenä. Mutta vetäisin varmaan nyrkillä nenään, jos ikinä koskaan milloinkaan kuulisin että mun tiukkuudesta puhuvat kavereidensa kesken. 

Vierailija
17/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 18-vuotiaan seksisuhde alle 16-vuotiaaseen on poliisiasia. On aika noloa olla "pedari", tuomio seuraa lopun ikää. Ihan sama kuinka kypsä joku on ikäisekseen.

Vierailija
18/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole kuullut puhuttavan naisen tiukkuudesta muualla kuin av:lla. Ja minusta vähän kyllä tuntuu että naisten koko ei juuri vaihtele, sen sijaan miesten kylläkin. Olisikohan niin että "miehelläs" on pieni muna?

Vierailija
19/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:40"]

Heh, avoin keskustelu seksistä Sinkkuelämää-tyyliin ei olekaan naisista enää kivaa kun miehetkin tekevät sitä. Mutta miesten voimaantumista ei voi enää estää, nyky-yhteiskunta on suunnattu tasa-arvoon.

[/quote]

Ei se ole hyväksyttävää naistenkaan keskuudessa. Ellei ole kehuttavaa. Mutta mä en ainakaan kehtaisi alkaa ystävien kesken valittaa miehen huonosta kestävyydestä yms.

Vierailija
20/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä kalkkis, vähän päälle viiskymppinen, mutta todellakaan ei kuulu puhua noin intiimeistä jutuista, ei miesten eikä naisten keskenään.