Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin vahingossa kun poikaystävä vitsaili seksielämästämme kavereilleen

Vierailija
10.09.2015 |

He pelasivat playstationia äänet kovalla eivätkä kuuleen että tulin kotiin. Kämppä on siis minun mutta poikaystävä majailee täällä usein. Minun piti tulla paljon myöhemmin eivätkä osanneet odottaa tuloani.

Yhdellä poikaystävän kaverilla on 15-vuotias tyttöystävä. Me kaikki muut olemme 18-19v. Tämän tytön poikaystävä kehuskeli kuinka tiukka tällä tytöllä on ja että siksi 15-vuotiaat on parhaita panna. Poikaystäväni sanoi siihen "Toi on totta, kyllä *minun nimestä* jo huomaa, että se on löystynyt siitä kun tavattiin" 

Aloimme seurustella kun olimme 15 ja 16v, nyt olen 18 ja mies 19v.

Mielestäni todella ikävää puhua tuommoisia kavereilleen. Suutuin ja käskin poikaystävän ja kaverinsa koteihinsa. Nyt mietin täällä yksin että tulikohan oltua vähän liian jyrkkä. Olivat kuitenkin ottaneet alkoholia aika reilusti.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin suuttuisin, jos poikaystävä selittäis noin henkilökohtaisia asioita edes kännissä. Olen ehkä niuho, mutta minusta seksielämä ja varsinkaan puolison värkkien tila ei kuulu kellekään muulle.

Ps. vitsi mua ällöttää tollaset täysi-ikäset jotka panee lapsia ja vielä kehuskelee sillä

Vierailija
42/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut liian jyrkkä, ja poikaystäväsi kaipaisi myös kovasti biologian tuntia kun ne pillut ei löysty yhtään mihinkään ihan sama kuinka paljon seksiä harrastaisi. Iän tai synnytyksen tekemät muutokset ei ole sulle mitenkään ajankohtaista. Vagina laajenee kiihottuneena ja myös se kosteuden määrä määrää sitä paljonko tuntumaa siellä on. Osta sille flashlight ja käske runkata yksinään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan sellainen olo että luojan kiitos en ole enää teini, ei tarvii kestää tommosia nulikoita :D

Vierailija
44/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:22"]

Tuli vaan sellainen olo että luojan kiitos en ole enää teini, ei tarvii kestää tommosia nulikoita :D

[/quote]

Ei se teiniys ole ikäsidonnaista,mun poikaystävällä on ikää 10 vuotta enemmän kun ap:n poikaystävällä ja samalla tavalla kukkoilee kavereidensa aikana,vaikka on kahdestaan ollessa tosi kiltti.Tietysti useimmille ikä ja kokemus tuovat itsevarmuutta.Mutta joo,ihan aiheesta ap suuttui ja toimit fiksusti,itse olisin varmaan lapsellisesti "kostanut" puhumalla samaan sävyyn miehen pelivälineestä,sen verran henkilökohtaista tuollainen "löystynyt pillu"paskapuhe että olisi  vaikea käyttäytyä arvokkaasti.

Vierailija
45/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:45"]Mutta vetäisin varmaan nyrkillä nenään, jos ikinä koskaan milloinkaan kuulisin että mun tiukkuudesta puhuvat kavereidensa kesken. 

[/quote]

Ethän sinäkään sitten ikinä milloinkaan puhu miehesi koosta kaverillesi, ethän?

Vierailija
46/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:40"]Heh, avoin keskustelu seksistä Sinkkuelämää-tyyliin ei olekaan naisista enää kivaa kun miehetkin tekevät sitä. Mutta miesten voimaantumista ei voi enää estää, nyky-yhteiskunta on suunnattu tasa-arvoon.
[/quote][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:40"]Heh, avoin keskustelu seksistä Sinkkuelämää-tyyliin ei olekaan naisista enää kivaa kun miehetkin tekevät sitä. Mutta miesten voimaantumista ei voi enää estää, nyky-yhteiskunta on suunnattu tasa-arvoon.
[/quote]
Sama tuli mieleen! Jos nainen sanoisi ystävälleen kuinka miehensä erektio onvähän pehentynyt siitä kun tapasivat, ei siinä olisi mitään pahaa. Mutta jos naista arvostelee millään lailla niin on helvetti irti :)

Vierailija
47/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä nyt kannata jankata löysyyksistä ja tiukkuuksista, vaan siitä, millainen mies päästelee suustaan tuollaisia lausuntoja kumppanistaan.

Vierailija
48/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:45"]Mutta vetäisin varmaan nyrkillä nenään, jos ikinä koskaan milloinkaan kuulisin että mun tiukkuudesta puhuvat kavereidensa kesken. 

[/quote]

[/quote]

En ole tuo ketä lainasin, mutta ei kuuluu meidän kaveripiirin puheenaiheisiin miestemme vehkeiden koot. Miksi me sellaisesta puhuttaisiin? Jotain yksityisyyttä...

Vierailija
49/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:22"]

Olisit sanonut, että orgasmit tiukentaa, mutta muuten ei kyllä käytössä kulu. Eli kertoo enemmän miespuolisen taidoista, kun naisen tiukkuudesta.

[/quote]

Juu, ämmä levittää Pyhän Vulvansa, ja orgasmi on miehen vastuulla?

En ihmettele erotilastoja ja eilen iltasanomissa ollutta juttua jo nuortenkin naisten olemattomista seksitaidoista.  

[/quote] Onneksi olen jo 46v ja parisuhteessa jo kohta 20v. Orgasmin saan ihan yhdynnässä, ja toki nainen on siitä itse vastuussa, mutta harva kakara osaa huolehtia, että naisella on siihen edes mahdollisuus.
[/quote]
Eli väität että nuorina pojat on huonoja seksissä ja tytöt hyviä? Miksi tyttö ei harrasta seksiä jolla saisi orkun?

Vierailija
50/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:07"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:22"] Olisit sanonut, että orgasmit tiukentaa, mutta muuten ei kyllä käytössä kulu. Eli kertoo enemmän miespuolisen taidoista, kun naisen tiukkuudesta. [/quote]   Juu, ämmä levittää Pyhän Vulvansa, ja orgasmi on miehen vastuulla? En ihmettele erotilastoja ja eilen iltasanomissa ollutta juttua jo nuortenkin naisten olemattomista seksitaidoista.   [/quote] Onneksi olen jo 46v ja parisuhteessa jo kohta 20v. Orgasmin saan ihan yhdynnässä, ja toki nainen on siitä itse vastuussa, mutta harva kakara osaa huolehtia, että naisella on siihen edes mahdollisuus. [/quote] Eli väität että nuorina pojat on huonoja seksissä ja tytöt hyviä? Miksi tyttö ei harrasta seksiä jolla saisi orkun?

[/quote] Väitinkö? Missä? Molemminpuolinen huomioiminen sen suhteen että saa, pitää tottakai olla. Niin ainakin itse harrastinkin, mutta se on paha sellaisen kanssa, jolla kestää 2min.

Vierailija
51/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:20"]3, Täyttää 3kk päästä 16 ja molemmat harrastavat seksiä ihan yhteisymmärryksessä. Ketään ei pakoteta. Muutenkin kypsä ikäisekseen.

Ap
[/quote]
Kyse ei ole siitä kuinka kypsä on henkisesti vaan siitä, että tuo on laitonta.
Täysi-ikäinen on sekaantunut alaikäiseen (alle 16v)

Vierailija
52/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:45"]Mutta vetäisin varmaan nyrkillä nenään, jos ikinä koskaan milloinkaan kuulisin että mun tiukkuudesta puhuvat kavereidensa kesken. 

[/quote]

[/quote]

En ole tuo ketä lainasin, mutta ei kuuluu meidän kaveripiirin puheenaiheisiin miestemme vehkeiden koot. Miksi me sellaisesta puhuttaisiin? Jotain yksityisyyttä...
[/quote]
Sama täällä! Kaveripiirini on avointa porukkaa ja jaetaan toistemme kesken lähes kaikki, ihan paskan koostumuksesta pillukarvojen liian kovaan kasvuun, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään keskustella avomieheni vehkeestä
N19

Vierailija
53/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi niin tekis?

Vierailija
54/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:20"]3, Täyttää 3kk päästä 16 ja molemmat harrastavat seksiä ihan yhteisymmärryksessä. Ketään ei pakoteta. Muutenkin kypsä ikäisekseen. Ap [/quote] Kyse ei ole siitä kuinka kypsä on henkisesti vaan siitä, että tuo on laitonta. Täysi-ikäinen on sekaantunut alaikäiseen (alle 16v)

[/quote]

Pyhää Vulvaa on loukattu. Tuossa tapauksessa oikeus tekisi muuten sellaisen ratkaisun, että ikäeroa on niin vähän että tuomiota ei tule. Ruotsissa, tässä kehitysmaassa, ei mentäisi edes oikeuteen koska suojaraja on 15v. Osassa keskieuroopan maissa vielä vähemmän. 

Että jos keskittyisit vähän vähemmän toisten asioihin.

Vierailija
55/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:34"]

Hahaaa, tiedänpäs =)

[/quote]

Ja minä. Kerran kysyin mieheltä kun olin epävarma tiukkuudesta. On miehen mieleen. :)

45v.

Vierailija
56/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:45"]Mutta vetäisin varmaan nyrkillä nenään, jos ikinä koskaan milloinkaan kuulisin että mun tiukkuudesta puhuvat kavereidensa kesken.  [/quote] Ethän sinäkään sitten ikinä milloinkaan puhu miehesi koosta kaverillesi, ethän? [/quote] En ole tuo ketä lainasin, mutta ei kuuluu meidän kaveripiirin puheenaiheisiin miestemme vehkeiden koot. Miksi me sellaisesta puhuttaisiin? Jotain yksityisyyttä...

[/quote]

Hyvä, minä arvostan yksityisyyttä myös, eikä tulisi mieleenkään käydä vastaavia keskuteluja kaveriden kanssa. Silti olen tässä vaiheessa elämää jo ymmärtänyt että moni nainen ei todellakaan ole samoilla linjoilla minun ja sinun kanssa.

-M38

Vierailija
57/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllisyyden

peittelyä tuo 15-vuotiaalla kehu.

Vierailija
58/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:07"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:22"] Olisit sanonut, että orgasmit tiukentaa, mutta muuten ei kyllä käytössä kulu. Eli kertoo enemmän miespuolisen taidoista, kun naisen tiukkuudesta. [/quote]   Juu, ämmä levittää Pyhän Vulvansa, ja orgasmi on miehen vastuulla? En ihmettele erotilastoja ja eilen iltasanomissa ollutta juttua jo nuortenkin naisten olemattomista seksitaidoista.   [/quote] Onneksi olen jo 46v ja parisuhteessa jo kohta 20v. Orgasmin saan ihan yhdynnässä, ja toki nainen on siitä itse vastuussa, mutta harva kakara osaa huolehtia, että naisella on siihen edes mahdollisuus. [/quote] Eli väität että nuorina pojat on huonoja seksissä ja tytöt hyviä? Miksi tyttö ei harrasta seksiä jolla saisi orkun?

[/quote] Väitinkö? Missä? Molemminpuolinen huomioiminen sen suhteen että saa, pitää tottakai olla. Niin ainakin itse harrastinkin, mutta se on paha sellaisen kanssa, jolla kestää 2min.
[/quote]
Miksi laukeat niin hitaasti?

Vierailija
59/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:36"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:07"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 11:22"] Olisit sanonut, että orgasmit tiukentaa, mutta muuten ei kyllä käytössä kulu. Eli kertoo enemmän miespuolisen taidoista, kun naisen tiukkuudesta. [/quote]   Juu, ämmä levittää Pyhän Vulvansa, ja orgasmi on miehen vastuulla? En ihmettele erotilastoja ja eilen iltasanomissa ollutta juttua jo nuortenkin naisten olemattomista seksitaidoista.   [/quote] Onneksi olen jo 46v ja parisuhteessa jo kohta 20v. Orgasmin saan ihan yhdynnässä, ja toki nainen on siitä itse vastuussa, mutta harva kakara osaa huolehtia, että naisella on siihen edes mahdollisuus. [/quote] Eli väität että nuorina pojat on huonoja seksissä ja tytöt hyviä? Miksi tyttö ei harrasta seksiä jolla saisi orkun? [/quote] Väitinkö? Missä? Molemminpuolinen huomioiminen sen suhteen että saa, pitää tottakai olla. Niin ainakin itse harrastinkin, mutta se on paha sellaisen kanssa, jolla kestää 2min. [/quote] Miksi laukeat niin hitaasti?

[/quote] Nyt sä taas keksit omiasi. Toivon nimenomaan mieheltä aika nopeaa tulemista, koska paikat ei kestä jyystöä. Mutta olen antanut itselleni kertoa, että monet miehet tälläisiä on.

Vierailija
60/97 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:20"]3, Täyttää 3kk päästä 16 ja molemmat harrastavat seksiä ihan yhteisymmärryksessä. Ketään ei pakoteta. Muutenkin kypsä ikäisekseen. Ap [/quote] Kyse ei ole siitä kuinka kypsä on henkisesti vaan siitä, että tuo on laitonta. Täysi-ikäinen on sekaantunut alaikäiseen (alle 16v)

[/quote]

Pyhää Vulvaa on loukattu. Tuossa tapauksessa oikeus tekisi muuten sellaisen ratkaisun, että ikäeroa on niin vähän että tuomiota ei tule. Ruotsissa, tässä kehitysmaassa, ei mentäisi edes oikeuteen koska suojaraja on 15v. Osassa keskieuroopan maissa vielä vähemmän. 

Että jos keskittyisit vähän vähemmän toisten asioihin.

[/quote]

Pyhä Vulva-hullu missasi taas pointin.Koko ketjuhan koskee toisten asioita,ei meidän kaikkien keskustelijoiden miehet ole jääneet kiinni kännimöläyttelystä,puhumme ap:n ongelmasta.Aivan,jossain päin maailmaa on laillista mm.pakottaa pikkutyttö naimisiin vanhan äijän kanssa,mutta täällä Suomessa seksin suojaikäraja on 16 vuotta.Kaksi samanikäistä ala-ikäistä voi harrastaa seksiä keskenään,mutta siitähän aloituksessa ei ollut kysymys,vaan täysi-ikäinen leuhkii sillä kuinka tiukka pillu alaikäisellä panollaan on.

Ja joku sherlock kysyi,eikö naiset puhu poikaystävien penisten koossa.Ei muualla kuin fiktiivisessä Sinkkuelämää-sarjassa,oikeilla naisilla ei ole normaaleita kahvipöytäkeskustelun aiheita joku kyrvän koko tai muut seksielämän yksityiskohdat.Toki läheisesten ystävien kanssa voidaan puhua intiimeistäkin asioista,mutta ihan vilpittömästi en ole kiinnostunut siitä millainen katkarapu tai lenkkimakkaran ystävän poikasystävän housuissa on.