Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Susta saa joku vielä hyvän miehen."

Vierailija
25.03.2022 |

"Joku muu kuin minä tai mun kaverit."

Kommentit (390)

Vierailija
161/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti tässä naiset selittelee ja selittelee, miksi eivät ole rehellisiä. Se olisi se toimintatapa, jonka voi valita v..tuilun ja valehtelun välimaastosta. Ylivoimaista?

Eli mitä haluatte? Haluaisitteko, että teille sanotaan vain, että "valitettavasti en ole kiinnostunut" vai haluaisitteko siihen lisäyksenä jonkin toisenkin lauseen, esim. "...enkä usko että sinusta kukaan muukaan koskaan kiinnostuu", tai "olet liian tylsän oloinen enkä usko että koskaan voisin haluta sinua seksuaalisesti".

Vierailija
162/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa esimerkiksi pari suosittua tuttuani.

Toinen on myös varsin mukava mies, melko lailla täysosuma aviomiehenä. Noinen on pelimies ja itsekäs narsisti. Molemmat ovat kuitenkin aina oleet suosittuja, on naisia joista valita, ja naisystävät/aviopuolisot ovat olleet suosittuja naisia.

Kummallekaan ei ole koskaan sanottu noin. "Olisit töydellinen mies jollekin naiselle" tms. Ei koskaan. Etkä sanoisi noin Hollywood-mallille tai Elon Muskille.

Ovatko kaikki naiset siten halunneet näitä miehiä? Ei. Kukaan mies ei miellytä kaikkia naisia.

Voimme myös haudata naisten mantran aidosti mukavasti miehestä.

Ainoat miehet joille noin on sanottu, ovat olleet kiltisti käyttäytyviä ja mukavia kaverimiehiä, mutta epäsuosittuja seksuaalis-romanttisessa mielessä. Ja kyllä, syyt löytyvät sektorilta ulkonäkö-ujous-epävarmuus.

"Olisit täydellinen mies jollekin naiselle" on käytännössä lohduttamista kun nainen tajuaa että mies on ihmisenä kiva, mutta miehenä mitättömyys. Leuka pystyyn, ehkä sinäkin jonkun löydät, pysyttele positiivisena ja ole kiva kaveripoika jatkossakin.

Voisiko noille ongelmakohdille tehdä jotain? Itse olen nainen, ja nuorena minulla oli nuo samat ongelmakohdat, mutta tadaa! onnistuin parantamaan asioita jokaisen kolmen kohdalla, ja nykyisin tilanteeni onkin aivan erilainen kuin silloin. Minusta jopa kiinnostutaan, ja koska en ole enää ujo ja epävarma, uskallan ja osaan itsekin lähestyä muita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista hoetaan sellaisille, jotka on luonteeltaan tosi hyviä tyyppejä mutta ulkoiselta olemukseltaan liian noloja kävellä vieressä.

Olen antanut pakit parillekin hyvälle tyypille ihan siitä syystä, että heidän ulkonäkönsä ei miellyttänyt minua. Jos mies ei ole haluttava ulkonäöltään, ei se mitään auta että on hyvä tyyppi. Suurin osa ihmisistä muuten on niitä hyviä tyyppejä, kukin omalla tavallaan. Ja ilkeinkin ihminen on omasta mielestään hyvä tyyppi.

Itsehän olen antanut tähän mennessä kaikki pakit siksi, ettei ulkonäkö ole miellyttänyt. Mutta en kyllä ole alkanut selittämään mitään, että sinusta saisi joku toinen vielä hyvän miehen. Jos ulkonäkö on minun mielestäni todella epämiellyttävä, niin epämiellyttävä etten lähde edes yksille treffeille, on hyvin todennäköistä, että moni muu ajattelee kanssani samoin.

Minun taas ei ole mitenkään vaikea kuvitella, että joku toinen pitäisi sellaisesta ulkonäöstä mistä itse en.

Mutta pystynet kuvittelemaan ulkonäön, josta hyvin hyvin harva todennäköisesti syttyy. Ei edes vaadi suurta mielikuvitusta.

Jos kerran asia on noin itsestäänselvä, niin miksi tällaisen ulkonäön omaava henkilö ei tekisi asialle jotain?

Vierailija
164/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti tässä naiset selittelee ja selittelee, miksi eivät ole rehellisiä. Se olisi se toimintatapa, jonka voi valita v..tuilun ja valehtelun välimaastosta. Ylivoimaista?

Miten se on valehtelua, että sanoo jonkun olevan hyvä puoliso, muttei juuri sinulle tai kaverillesi? Nämä eivät sulje toisiaan pois. Vähän niin kuin minä sanoisin, että stringit näyttää hyvältä, mutta ei juuri sun ylläsi tai sun kaverin Marttiperttipetterin yllä. 

Vierailija
165/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista hoetaan sellaisille, jotka on luonteeltaan tosi hyviä tyyppejä mutta ulkoiselta olemukseltaan liian noloja kävellä vieressä.

Olen antanut pakit parillekin hyvälle tyypille ihan siitä syystä, että heidän ulkonäkönsä ei miellyttänyt minua. Jos mies ei ole haluttava ulkonäöltään, ei se mitään auta että on hyvä tyyppi. Suurin osa ihmisistä muuten on niitä hyviä tyyppejä, kukin omalla tavallaan. Ja ilkeinkin ihminen on omasta mielestään hyvä tyyppi.

Samoin. Olen tavannut paljon hyviä ja hienoja miehiä. Mutta antanut pakit koska ei vaan olla toisillemme sopivat. Ei se tarkoita etteikö se mies sopisi jollekin toiselle naiselle, ihan kuten itsekin sovin toiselle miehelle. Sitäkö asiaa ei saa sitten sanoa? Pitäisikö vain tylysti sanoa, että et ole kiinnostava mies, heippa?

Pitäisi, koska ei ole mitään syytä miksi siihen pitäisi lisätä "joku toinen saa susta hyvän miehen". Se kuulostaa vain tosi raukkamaiselta peittelyltä niistä syistä miksi hän ei sinulle kelpaa. 

Ok, hyvä tietää. Tästä lähtien, naiset, let’s keep it simple. ”En halua sinua. Moido.”

On tuollainen töksäyttelykin parempi kuin alentuva valehtelu ja turha selittely. Toinen vaihtoehto on tietysti rehellisyys, mutta se tuntuu olevan ylivoimaiseen vaikeaa naisille.

Tulee vähän asperger-vibat tällaisesta rehellisyysjankutuksesta. 

Vierailija
166/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olen antanut tähän mennessä kaikki pakit siksi, ettei ulkonäkö ole miellyttänyt. Mutta en kyllä ole alkanut selittämään mitään, että sinusta saisi joku toinen vielä hyvän miehen. Jos ulkonäkö on minun mielestäni todella epämiellyttävä, niin epämiellyttävä etten lähde edes yksille treffeille, on hyvin todennäköistä, että moni muu ajattelee kanssani samoin.

Minun taas ei ole mitenkään vaikea kuvitella, että joku toinen pitäisi sellaisesta ulkonäöstä mistä itse en.

Mutta pystynet kuvittelemaan ulkonäön, josta hyvin hyvin harva todennäköisesti syttyy. Ei edes vaadi suurta mielikuvitusta.

Jos kerran asia on noin itsestäänselvä, niin miksi tällaisen ulkonäön omaava henkilö ei tekisi asialle jotain?

Ehkä eivät tiedosta itse missä ongelma on. Onhan näitä itseään komistuksena pitäviä vaikka kuinka paljon, mutta naisenemmistö on hiljaa eri mieltä.

Vierailija
167/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olen just se kiva mies,kenetkä kaikki naiset haluaa sit vanhempana.heh,nyt näin vanhempana en halua enään ketä tahansa naista.yh:t ei kelpaa,eikä työttömät.luonnehäiriöiset menee mappi ö:hön heti. taitaa olla miesten markkinat keski-iässä,ja olen aika närkki ;)

Noinhan sen kuuluukin mennä. Jos olet oikeasti kiva mies, et huoli ketä tahansa ja tiedostat oman arvosi. Pärjäät yksinkin. Go man!

Vierailija
168/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joku saisi sinusta täydellisen miehen"

Suomeksi:

"Olisi hienoa jos sinusta joku tykkäisi koska olet hyvä tyyppi, mutta en usko että kostutat muidenkaan naisten pikkareita"

Tuo ei siis tarkoita vain sitä etei vastaaja tunne vetovoimaa miestä kohtaan. Sytyttäville miehille, vaikka kyseinen nainen ei sattuisi juuri tästä miehestä innostumaan, ei sanota noin. Naiset näkevät onko mies maskuliininen vai ei. Jos on, tuollaista kannustavaa kommenttia ei sanota koska nainen uskoo että tota kai mies naisen löytää.

Tuo on siis kuin kuolinisku miekalla miehen vatsaan, ja kertoo että tämä on todella heikoissa asemissa. Ei kemian tai henkilökohtaisen maun vuoksi, vaan alhaisen tason vuoksi.

Eli jos yksi nainen ei susta tykkää niin se on kuolinisku kun sun taso on nyt kauhean alhainen sen takia? Kyllä on itsetunto vähästä kiinni.

Ei siksi, vaan koska tämä nainen kokee että tarvitset lohdutusta.

Tämä kertoo siitä että nainen havaitsee sinun olevan seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä luuseri.

On muuten myös niin että kaverinaisista (joita et edes yritä) noin useimmin sanovat hyvin kauniit ja itsevarmat naiset, jotka tietävät olevansa ihan eri tasolla. Mikä sekin puhuu saman asian puolesta. Nainen on tunistanut omegamiehen jolle ei naista tule löytymään.

Niin. En nyt ymmärrä mikä ongelmasi on. Sekä että sanotaan että olet luuseri vai se ettei sitä sanota mutta annetaan ymmärtää? Lopputulos lienee sama molemmissa tapauksissa?

Millä aikavälillä?

Pitkällä aikavälillä on olennaista ymmärtää saatu palaute oikein jotta pystyy kehittymään miehenä.

Monellakin tapaa naiset antavat ristiriitaista palautetta. Saat kädenlämpöistä palautetta kun olet superherrasmies ja pelaat 100% varman päälle. Mutta et saa koskaan kuumaa palautetta, koska et osoita maskuliinisuuttasi ottamalla riskiä kylmästä palautteesta.

Harva nuori mies osaa peliä niin hyvin että pystyy samanaikaisesti osoittamaan naisten kaipaamaa maskuliinisuutta vailla riskiä että nainen ei tykkää alkuunkaan. Siksi on tärkeää ottaa riskejä jotta pääsee pelissä eteenpäin. Vanhempana sitten osaa lukea naisia paremmin, eikä enää tarvitse taiteilla rohkeuden ja röyhkeyden rajalla.

Kilttimiehet kuvittelevat tekevänsä kaiken oikein koska he saavat positiivista palautetta.

He eivät tajua ettei se ollut kemiasta kiinni, vaan siitä etteivät he olleet riittävän maskuliinisia että kemioita päästäisiin testaamaan.

Vierailija
169/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä varattuna sanoisin noin aivan jokaiselle miehelle, ihan kohteliaisuutena. Tosi suomalaista, ettei sitäkään osata ottaa vastaan kehuna.

Siis myönnät valehtelevasi ja vielä vaadit että pitäisi valheet ottaa kehuna.

Se ei ole vale. En missään kohtaa väitä, että kohtaat sen jonkun. 

Vierailija
170/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on myös varsin mukava mies, melko lailla täysosuma aviomiehenä. Noinen on pelimies ja itsekäs narsisti. Molemmat ovat kuitenkin aina oleet suosittuja, on naisia joista valita, ja naisystävät/aviopuolisot ovat olleet suosittuja naisia.

Kummallekaan ei ole koskaan sanottu noin. "Olisit töydellinen mies jollekin naiselle" tms. Ei koskaan. Etkä sanoisi noin Hollywood-mallille tai Elon Muskille.

Ovatko kaikki naiset siten halunneet näitä miehiä? Ei. Kukaan mies ei miellytä kaikkia naisia.

Ainoat miehet joille noin on sanottu, ovat olleet kiltisti käyttäytyviä ja mukavia kaverimiehiä, mutta epäsuosittuja seksuaalis-romanttisessa mielessä. Ja kyllä, syyt löytyvät sektorilta ulkonäkö-ujous-epävarmuus.

"Olisit täydellinen mies jollekin naiselle" on käytännössä lohduttamista kun nainen tajuaa että mies on ihmisenä kiva, mutta miehenä mitättömyys. Leuka pystyyn, ehkä sinäkin jonkun löydät, pysyttele positiivisena ja ole kiva kaveripoika jatkossakin.

Voisiko noille ongelmakohdille tehdä jotain? Itse olen nainen, ja nuorena minulla oli nuo samat ongelmakohdat, mutta tadaa! onnistuin parantamaan asioita jokaisen kolmen kohdalla, ja nykyisin tilanteeni onkin aivan erilainen kuin silloin. Minusta jopa kiinnostutaan, ja koska en ole enää ujo ja epävarma, uskallan ja osaan itsekin lähestyä muita ihmisiä.

Olennaista on tietää että ne ovat ongelmakohtia.

Ja se edellyttää ettei mies luota naisiin, vaan päin vastoin ymmärtää ettei näennäisesti positiivinen palaute ollut oikeasti hyvä asia, ja ettei olgelmana ole "huono tuuri kun Se Oikea ei ole vielä tullut vastaan", vaan naisten universalisti rakastamien maskuliinisten ominaisuuksien puute.

Vierailija
171/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä lauseella mies naulataan friend zonelle!

Vierailija
172/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi:

"Olisi hienoa jos sinusta joku tykkäisi koska olet hyvä tyyppi, mutta en usko että kostutat muidenkaan naisten pikkareita"

Tuo ei siis tarkoita vain sitä etei vastaaja tunne vetovoimaa miestä kohtaan. Sytyttäville miehille, vaikka kyseinen nainen ei sattuisi juuri tästä miehestä innostumaan, ei sanota noin. Naiset näkevät onko mies maskuliininen vai ei. Jos on, tuollaista kannustavaa kommenttia ei sanota koska nainen uskoo että tota kai mies naisen löytää.

Tuo on siis kuin kuolinisku miekalla miehen vatsaan, ja kertoo että tämä on todella heikoissa asemissa. Ei kemian tai henkilökohtaisen maun vuoksi, vaan alhaisen tason vuoksi.

Eli jos yksi nainen ei susta tykkää niin se on kuolinisku kun sun taso on nyt kauhean alhainen sen takia? Kyllä on itsetunto vähästä kiinni.

Tämä kertoo siitä että nainen havaitsee sinun olevan seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä luuseri.

On muuten myös niin että kaverinaisista (joita et edes yritä) noin useimmin sanovat hyvin kauniit ja itsevarmat naiset, jotka tietävät olevansa ihan eri tasolla. Mikä sekin puhuu saman asian puolesta. Nainen on tunistanut omegamiehen jolle ei naista tule löytymään.

Niin. En nyt ymmärrä mikä ongelmasi on. Sekä että sanotaan että olet luuseri vai se ettei sitä sanota mutta annetaan ymmärtää? Lopputulos lienee sama molemmissa tapauksissa?

Millä aikavälillä?

Pitkällä aikavälillä on olennaista ymmärtää saatu palaute oikein jotta pystyy kehittymään miehenä.

Monellakin tapaa naiset antavat ristiriitaista palautetta. Saat kädenlämpöistä palautetta kun olet superherrasmies ja pelaat 100% varman päälle. Mutta et saa koskaan kuumaa palautetta, koska et osoita maskuliinisuuttasi ottamalla riskiä kylmästä palautteesta.

Harva nuori mies osaa peliä niin hyvin että pystyy samanaikaisesti osoittamaan naisten kaipaamaa maskuliinisuutta vailla riskiä että nainen ei tykkää alkuunkaan. Siksi on tärkeää ottaa riskejä jotta pääsee pelissä eteenpäin. Vanhempana sitten osaa lukea naisia paremmin, eikä enää tarvitse taiteilla rohkeuden ja röyhkeyden rajalla.

Kilttimiehet kuvittelevat tekevänsä kaiken oikein koska he saavat positiivista palautetta.

He eivät tajua ettei se ollut kemiasta kiinni, vaan siitä etteivät he olleet riittävän maskuliinisia että kemioita päästäisiin testaamaan.

En usko hetkeäkään, että näistä asioista jankkaajilla olisi a) halua ja b) kykyä kehittää itseään ihmisenä. Sitäpaitsi en minä naisena ole mikään miesten self help -opas. Ihan itse saatte itseänne ja toimintaanne reflektoida, minä yritän vain päästä teistä halutessani eroon mahdollisimman vähällä kiukuttelun käja dolvaamisen kuuntelulla.

Vierailija
173/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä olen just se kiva mies,kenetkä kaikki naiset haluaa sit vanhempana.heh,nyt näin vanhempana en halua enään ketä tahansa naista.yh:t ei kelpaa,eikä työttömät.luonnehäiriöiset menee mappi ö:hön heti. taitaa olla miesten markkinat keski-iässä,ja olen aika närkki ;)

Noinhan sen kuuluukin mennä. Jos olet oikeasti kiva mies, et huoli ketä tahansa ja tiedostat oman arvosi. Pärjäät yksinkin. Go man!

Naisten käsitys aidosti mukavasta miehestä on erilainen kuin miehet luulevat.

Siihen kuuluu esimerkiksi itsevarmuus ja määrätietoisuus.

Vierailija
174/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan. Kyllä epävarma ja ei-määrätietoinen mieskin voi olla mukava. Tosin parisuhteessa itsevarmuus ja määrätietoisuus ovat plussaa. Epävarman kanssa seurustelu on yhtä helvettiä.

Vierailija
175/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä lauseella mies naulataan friend zonelle!

No, hän olisi siellä joka tapauksessa, joten mitä väliä.

Vierailija
176/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi:

Millä aikavälillä?

No jos he sitten eivät olleet tarpeeksi maskuliinisia niin sitten he eivät siltä osin miellyttäneet. Millä lailla sinusta voisi päästä testaamaan kemioita - miten niitä testattaisiin? Tällaista se on kuule myös toisinpäin: jos nainen ei ole tarpeeksi feminiininen, ei mieskään halua testailla kemioita, kun tietää jo ettei kiinnosta.

Sellaista se on välillä.

Vierailija
177/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä alkuunkaan luonteenpiirteeksi tavikselle, eikä kaikille muillekaan. Naapurimaan Vladimirkon on kovin itsevarma ja päämäärätietoinen, mutta onko aidosti mukava?

Vierailija
178/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mitä haluatte? Haluaisitteko, että teille sanotaan vain, että "valitettavasti en ole kiinnostunut" vai haluaisitteko siihen lisäyksenä jonkin toisenkin lauseen, esim. "...enkä usko että sinusta kukaan muukaan koskaan kiinnostuu", tai "olet liian tylsän oloinen enkä usko että koskaan voisin haluta sinua seksuaalisesti".

Rehellisyys=todelliset ajatukset. Ei se, mitä arvelee toisen haluavan kuulla. Ylivoimaista?

Vierailija
179/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Ja olen huomannut, että jopa jonkinlainen röyhkeys käytöksessä on plussaa. Silloin kun olin ujo naapurintyttö, olin täysin näkymätön. Kun on tietyllä "hyvällä tavalla" räväkkä, niin ihmiset tykkää. Siinä on kaiketi se, ettei ihmisten tarvitse enää arvailla mitä sä ajattelet vaan ne tietää sen jo. Ne osaa muodostaa mielipiteitä sinusta, sen sijaan että olisit osa tapettia josta kukaan ei tiedä mitään. Ja on helpompi lähestyä ihmistä joka osaa ilmaista itseään edes jotenkin, eikä vain kulje seiniä pitkin, kuten itse tein ennen. 

Vierailija
180/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vahvistaa että noin sanotaan sellaisille symppiksille tyypeille jotka ei kuitenkaan sytytä romanttisessa mielessä juuri ketään, koska eivät panosta olemukseensa.