"Susta saa joku vielä hyvän miehen."
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin nuorena täysin epäsuosittu (kaverina suosittu mutta ruma ja tyylitön, ja todella ujo), minulle sanottiin aina noin.
Nyt on jonkinlaista suosiota, ollut pari seurustelusuhdettakin, eikä noin enää sanota.
No minä olin ja olen edelleen sekä kaverina, että parisuhde mielessä epäsuosittu. No en valita, mutta totuus pitää myöntää. Tosin olenkin nainen. En silti hae mitään kehuja muilta ja olen liian huono tutustumaan muihin.
Itse ymmärtäisin tuon niin että nainen ei ole kiinnostunut mutta on kohtelias. Tietäisi ettei häntä ainakaan kannata romanttisessa mielessä ajatella.
JA VASTAAVASTI MULLE NAISELLE ( ON SANOTTU : Kyllä sunsta saa joku hyvän Vaimon, )
Ja KYLLÄ : Ennustaja 26- vuotta sitten kerto, Tuleva miehesi on Tanssija Hän on iältään yli 40- v ja löydät Miehesi kun olet yli 40- v
Ja OKEN NYT 47- v Nainen!
Naistuttuni sanoi aikas usein minulle tuota (en ollut hänestä kiinnostunut). Mutta eräiden opiskelijabileiden jälkimainingeissa menin jörnäisemään hänen kaveriansa (uutta, minulle vielä tuntematon) niin tuli selväksi se, etten saanut olla "hyvä mies" edes hänen kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
JA VASTAAVASTI MULLE NAISELLE ( ON SANOTTU : Kyllä sunsta saa joku hyvän Vaimon, )
Ja KYLLÄ : Ennustaja 26- vuotta sitten kerto, Tuleva miehesi on Tanssija Hän on iältään yli 40- v ja löydät Miehesi kun olet yli 40- v
Niin? Olet lopun ikääsi yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minä olin nuorena täysin epäsuosittu (kaverina suosittu mutta ruma ja tyylitön, ja todella ujo), minulle sanottiin aina noin.
Nyt on jonkinlaista suosiota, ollut pari seurustelusuhdettakin, eikä noin enää sanota.
Miksi mietit vieläkin sitä, millainen olit nuorena? En minäkään ollut suosittu, mutta en ole vatvonut sitä enkä koskaan mieti syitä, miksi en ollut.
Siksi koska olet nainen.
Miehet miettivät miksi ovat epäsuosittuja ja kuinka tulla suosituiksi, koska lähtökohtaisesti nuori mies ei ole mitään - kun taas nuori nainen on jotain arvokasta.
Siksi miehet kehittävät ominaisuuksia jotka vetoavat naisiin. Oli kyse sitten lihaksista, rahasta, nohevuudesta, asemasta kaveriporukassa, itsevarmuudesta tai pokaustaidoista.
Eli esittävät jotain mitä eivät ole? No ei ihme, että on vaikeeta. Ja että erotaan kun se todellinen minä paljastuu. Miten helvetin epätoivoisia te miehet olette?!??!
Miten niin esittävät? He kehittävät itseään jotta tulevat sellaisiksi mihin tähtäävät. Ei kai sitä nainen ymmärrä, kun istuu valmiiksi pankin päällä.
-eri
Se, että mies on valmis tekemään mitä tahansa sen "pankin" eteen ei ole naisten ongelma, vaan biologiaa. Lakatkaa syyttelemästä naisia siitä, että miehiä panettaa ja naiset eivät halua teidän tuntemattomien kusirutkuja.
Vierailija kirjoitti:
EI Oletko Edes 18- v?
Tuo kirjoitus Ei kuulosta olevan Täys ikäisen .
Kun alle 18- v pojan.
Kuinkahan vanha itse lienet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Olet lopun ikääsi yli 40.
Kannatti varmaan jäädä odottelemaan?
Luin miesten ilmoituksia ja monella sellainen teksti, että miehestä tulee yököttävä kuva. En ihmettele, että on yksinäisiä miehiä.
Toi on alentava kommentti. Silkkihanskapotkut. Jollekin MUULLE olet sopiva, joku muu huolinee sinut. Minä en todellakaan huoli. Halutaan paketoida pakit karkkipaperiin, oman mukavuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Luin miesten ilmoituksia ja monella sellainen teksti, että miehestä tulee yököttävä kuva. En ihmettele, että on yksinäisiä miehiä.
Moni mies vaikuttaa myös ilkeältä tekstin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan haluaa ilkeää, naista negatiivisesti arvostelevaa miestä.
laitetaanko käräjille riita-asiaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittavat myös määräävään tyyliin mitä haluavat oikein minä minä tyyppejä. Ei ihme, jos ei kukaan vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittavat myös määräävään tyyliin mitä haluavat oikein minä minä tyyppejä. Ei ihme, jos ei kukaan vastaa.
Missä on ystävälliset, naisen huomioon ottavat miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut.
Tuossa juuri on pahaa.
Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.
Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.
Kyllä tämä sanotaan juuri kaltaisellesi naisia vihaavalle katkerolle, jonka epäillään mahdollisesti kostavan saamansa pakit.
Miksi ne samaiset naiset sitten halusivat välttämättä olla kavereitani, ja ovat naimisissa ollessaankin omasta aloitteestaan pitäneet säännöllisesti yhteyttä vanhaan kaveriinsa?
Kaverin kanssa on kivoja yhteisiä mielenkiinnon kohteita, harrastuksia, samankaltainen huumori. Seksiin tarvitaan sitä vetovoimaa. Ymmärrätkö?
"Kyllä tämä sanotaan juuri kaltaisellesi naisia vihaavalle katkerolle, jonka epäillään mahdollisesti kostavan saamansa pakit."
Toistan kysymyksen: miksi naiset välttämättä haluavat olla tällaisen miehen kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latelevat naiselle kaikki ehdot valmiiksi
Mietin myös jos miehellä on 2 lasta, että mikä se syy on miksi on tullut ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on ystävälliset, naisen huomioon ottavat miehet?
Tarkoitit varmaankin:
Missä on ystävälliset, naisen huomioon ottavat pitkät, komeat, itsevarmat, sukkelat ja työelämässä menestyneet miehet?
Kyllä. Se mikä naisessa on vetoavaa tulee syntymälahjana, kun taas miehen täytyy työskennellä saadakseen vetoavia ominaisuuksia.