Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Susta saa joku vielä hyvän miehen."

Vierailija
25.03.2022 |

"Joku muu kuin minä tai mun kaverit."

Kommentit (390)

Vierailija
21/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

No juuri sitä mitä sanotaankin"susta saa joku hyvän miehen, joku muu kuin minä ja minun kaverit" Soittaako kelloja?

Eipä juuri.

Vierailija
22/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluaisit, että sinulle sanottaisiin, ettet ole kiinnostava minulle enkä halua deittailla kanssasi? Minusta suht kohtelias tapa ilmaista asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin noin myös oikeasti hyvälle miehelle, koska en koe itse ansaitsevani sellaista.

Minä sanoisin sellaiselle, jonka kanssa ei vaan kemiat kohtaa. Ihan sama kuinka komea, varakas ja menestynyt. Jos sitä vetovoimaa ei ole, sitä ei ole. Eikä tule. Kokemuksesta puhun.

Vierailija
24/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten haluaisit, että sinulle sanottaisiin, ettet ole kiinnostava minulle enkä halua deittailla kanssasi? Minusta suht kohtelias tapa ilmaista asia. 

"Painu v*****n". Eikun...

Vierailija
25/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI Oletko Edes 18- v?

Tuo kirjoitus Ei kuulosta olevan Täys ikäisen .

Kun alle 18- v pojan.

Vierailija
26/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvin sanottu. Lyhyesti ja ytimekkäästi, sanoma esillä. Miten se sitten olisi pitänyt muotoilla, että olisi kelvannut? Jotain käsittämätöntä liirumlaarumia ja lässytystä, että kun kemiat ei vaan kohtaa ja ajankohtakin on väärä ja kaipaan kuitenkin vain omaa rauhaa ja plaaplaa.

Nyt todettiin suoraan, että jees tyyppi oot mutta mun tyyppinen et ja tunnen kaverinikin, joten turhaan aikaasi tuhlaisit heidän suhteen, jos sellainen mieleesi juolahtaisi.

Ei jäädä tuleen makaamaan vaan eteenpäin.

Mikään muotoilu ei olisi kelvannut. Katkerat ihmiset jäävät aina valittamaan sitä miten pakit annettiin kun eivät kehtaa valittaa siitä mistä oikeasti haluavat: että ne pakit ylipäätään annettiin.

Vierailija
27/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut. 

Tuossa juuri on pahaa.

Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.

Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.

Kyllä tämä sanotaan juuri kaltaisellesi naisia vihaavalle katkerolle, jonka epäillään mahdollisesti kostavan saamansa pakit.

Miksi ne samaiset naiset sitten halusivat välttämättä olla kavereitani, ja ovat naimisissa ollessaankin omasta aloitteestaan pitäneet säännöllisesti yhteyttä vanhaan kaveriinsa?

Vierailija
28/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,mutta kun se nainen ei itse ole sen kiinnostavampi. Yritä nyt ymmärtää siellä pikku päässäsi, että jos pakit saa 19v ikinuorelta huippumallilta niin se voidaan vielä hyväksyä, mutta muilta naisilta ei.

Vierailija
29/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olin nuorena täysin epäsuosittu (kaverina suosittu mutta ruma ja tyylitön, ja todella ujo), minulle sanottiin aina noin.

Nyt on jonkinlaista suosiota, ollut pari seurustelusuhdettakin, eikä noin enää sanota.

Miksi mietit vieläkin sitä, millainen olit nuorena? En minäkään ollut suosittu, mutta en ole vatvonut sitä enkä koskaan mieti syitä, miksi en ollut.

Siksi koska olet nainen.

Miehet miettivät miksi ovat epäsuosittuja ja kuinka tulla suosituiksi, koska lähtökohtaisesti nuori mies ei ole mitään - kun taas nuori nainen on jotain arvokasta.

Siksi miehet kehittävät ominaisuuksia jotka vetoavat naisiin. Oli kyse sitten lihaksista, rahasta, nohevuudesta, asemasta kaveriporukassa, itsevarmuudesta tai pokaustaidoista.

Vierailija
30/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja kertoi 26- vuotta sitten ..

Tuleva miehesi on Tanssija ammatiltaan YLI 40- v.

Kuten kerto MINULLE :

ETTÄ Löydät hänet kun olet YLI 40- V

NYT OLEN YLI 40- v!

Vierailija
31/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olin nuorena täysin epäsuosittu (kaverina suosittu mutta ruma ja tyylitön, ja todella ujo), minulle sanottiin aina noin.

Nyt on jonkinlaista suosiota, ollut pari seurustelusuhdettakin, eikä noin enää sanota.

Miksi mietit vieläkin sitä, millainen olit nuorena? En minäkään ollut suosittu, mutta en ole vatvonut sitä enkä koskaan mieti syitä, miksi en ollut.

Siksi koska olet nainen.

Miehet miettivät miksi ovat epäsuosittuja ja kuinka tulla suosituiksi, koska lähtökohtaisesti nuori mies ei ole mitään - kun taas nuori nainen on jotain arvokasta.

Siksi miehet kehittävät ominaisuuksia jotka vetoavat naisiin. Oli kyse sitten lihaksista, rahasta, nohevuudesta, asemasta kaveriporukassa, itsevarmuudesta tai pokaustaidoista.

Eli esittävät jotain mitä eivät ole? No ei ihme, että on vaikeeta. Ja että erotaan kun se todellinen minä paljastuu. Miten helvetin epätoivoisia te miehet olette?!??!

Vierailija
32/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut. 

Tuossa juuri on pahaa.

Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.

Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.

Kyllä tämä sanotaan juuri kaltaisellesi naisia vihaavalle katkerolle, jonka epäillään mahdollisesti kostavan saamansa pakit.

Miksi ne samaiset naiset sitten halusivat välttämättä olla kavereitani, ja ovat naimisissa ollessaankin omasta aloitteestaan pitäneet säännöllisesti yhteyttä vanhaan kaveriinsa?

Kaverin kanssa on kivoja yhteisiä mielenkiinnon kohteita, harrastuksia, samankaltainen huumori. Seksiin tarvitaan sitä vetovoimaa. Ymmärrätkö?

Vierailija
33/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monet naiset pitävät juuri sinunlaisistasi miehistä"

...mutta en juuri minä ja juuri minun kaverini.

Totuutta pitää kestää. Tuohonko se matka nyt sitten tyssäsi?

Miksei ap vain kohauta olkapäitään.

Vierailija
34/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska olet nainen.

Ymmärsinkö oikein. Minä en jäänyt vatvomaan, koska naiset ovat aina arvokkaampia, ainoastaan minä olin ilmaa. Ja tämä on siis syy miksi se ei sattunut minuun. Koska minua kohdeltiin huonommin kuin ketään muuta naista.

Ja sinä taas jäit vatvomaan koska sinua kohdeltiin huonosti kuten kaikkia miehiä. Sinuun sattui koska sinua kohdeltiin kuten kaikkia miehiä ja vatvot sitä loppuikäsi.

Joo, mielenkiintoista. Toinen vaihtoehto on, että sinä vain jäät vellomaan menneisyyteen, minä en.

Vierailija
35/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksässäni arvostin kovasti yhtä ominaisuutta. Hän kykeni sanomaan "ei sitten".

Oikeastaan opin sen häneltä omaankin käyttööni.

Vierailija
36/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olisi pokkaa heittää miehelle tuollaista kommenttia, jos pitäisin häntä toivottomana tapauksena. Jos mies ei kelpaa minulle, siihen on yleensä hyvä syy ja tiedän, että monille muillekin sama asia on todennäköisesti ongelma. Aika hyvin pystyy miehestä arvioimaan, voisiko kelvata jollekin muulle, ja joskus vastaus on "ei".

Vierailija
37/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri on pahaa.

Ja sitten itketään ja hakataan päätä seinään sen kusipäisen pelimiehen kanssa, sille sanotaan että olet ihan täysi mulkku, mutta kun vaan rakastan sinua niin kovasti. Luonnossa on suunnitteluvirhe.

Vierailija
38/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI MIKSI NINUN ASIALLINEN KOMMETTI POISTETTIIN!

Kirjoitin että tuo ei kuulosta olevan , Täys ikäisen kommentti niin se EI ole.

Vierailija
39/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tosin ei ole sanottu noin, mutta toisaalta "sinusta saa joku vielä hyvän ystävän" (mutta emme me kuitenkaan ole kavereitasi) on vähän samaa linjaa.

Vierailija
40/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,mutta kun se nainen ei itse ole sen kiinnostavampi. Yritä nyt ymmärtää siellä pikku päässäsi, että jos pakit saa 19v ikinuorelta huippumallilta niin se voidaan vielä hyväksyä, mutta muilta naisilta ei.

Sinä siellä omassa pikku päässäsi et voi pakottaa ketään haluamaan sinua. Voivoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi