Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Susta saa joku vielä hyvän miehen."

Vierailija
25.03.2022 |

"Joku muu kuin minä tai mun kaverit."

Kommentit (390)

Vierailija
1/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣😅🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies?

Vierailija
4/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monet naiset pitävät juuri sinunlaisistasi miehistä"

...mutta en juuri minä ja juuri minun kaverini.

Vierailija
5/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kauniisti annetaan pakit. Mitäs tuosta. Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
6/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on laaja spektri erilaisia ihmisiä ja siis muutakin kuin hyvä - huono akseli.

Vierailija
7/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut. 

Vierailija
8/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on? Kyllä minäkin tunnen monia ihan mukavia miehiä, joiden kanssa en kuitenkaan halua parisuhdetta. Kaverit on erikseen. Ikävämpää olisi jos sulle sanottais että oot niin hirveä, ettei kukaan tuu sua koskaan haluamaan. Et voi olettaa että jokainen haluaa juuri sinut. 

Tuossa juuri on pahaa.

Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.

Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.

Vierailija
9/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri on pahaa.

Oletko koskaan kuullut että suositulle miehelle sanottaisiin noin? Et, koska niin ei sanota.

Noin sanotaan miehille jotka ovat paperilla hyviä ja kunnollisia, mutta pikkarit kostuttavat ominaisuudet (ulkonäkö, raha ja status, rohkeus ja röyhkeys, kunnianhimo, kilpailuhenkisyys, pokaustaidot) puuttuvat.

Kyllä tämä sanotaan juuri kaltaisellesi naisia vihaavalle katkerolle, jonka epäillään mahdollisesti kostavan saamansa pakit.

Vierailija
10/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri on pahaa.

Et siis ole suosittu etkä haluttava. Me emme voi tehdä sille asialle mitään. Hanki nuo listaamasi ominaisuudet ja katso, auttaako. Se pikkarien kostuminen muuten on olennaisen tärkeää. Ei todellakaan riitä että "olet kunnollinen", mitä se sinun maailmassasi sitten tarkoittaakin.

Vierailija
11/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri on pahaa.

Kyllä tämä sanotaan juuri kaltaisellesi naisia vihaavalle katkerolle, jonka epäillään mahdollisesti kostavan saamansa pakit.

Tuo on naisten narratiivi.

Noin on oltava, koska muutenhan miehessä ratkaisisi muukin kuin hyvä sydän ja kiva luonne.

Esimerkiksi ulkonäkö, raha ja asema, kenties jopa luonteenominaisuudet jotka eivät ole paperilla hyveitä.

Ja niinhän ei ole, eihän?

Vierailija
12/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varattuna sanoisin noin aivan jokaiselle miehelle, ihan kohteliaisuutena. Tosi suomalaista, ettei sitäkään osata ottaa vastaan kehuna.

Vierailija
13/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa juuri on pahaa.

Tuo on naisten narratiivi.

Noin on oltava, koska muutenhan miehessä ratkaisisi muukin kuin hyvä sydän ja kiva luonne.

Esimerkiksi ulkonäkö, raha ja asema, kenties jopa luonteenominaisuudet jotka eivät ole paperilla hyveitä.

Ja niinhän ei ole, eihän?

Luepa kirjoituksesi uudestaan, niistä ei paista hyvä sydän ja kiltteys vaan katkeruus.

Vierailija
14/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin nuorena täysin epäsuosittu (kaverina suosittu mutta ruma ja tyylitön, ja todella ujo), minulle sanottiin aina noin.

Nyt on jonkinlaista suosiota, ollut pari seurustelusuhdettakin, eikä noin enää sanota.

Vierailija
15/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

No juuri sitä mitä sanotaankin"susta saa joku hyvän miehen, joku muu kuin minä ja minun kaverit" Soittaako kelloja?

Vierailija
16/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies kuule tuota jatkuvasti...

Vierailija
17/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin noin myös oikeasti hyvälle miehelle, koska en koe itse ansaitsevani sellaista.

Vierailija
18/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvin sanottu. Lyhyesti ja ytimekkäästi, sanoma esillä. Miten se sitten olisi pitänyt muotoilla, että olisi kelvannut? Jotain käsittämätöntä liirumlaarumia ja lässytystä, että kun kemiat ei vaan kohtaa ja ajankohtakin on väärä ja kaipaan kuitenkin vain omaa rauhaa ja plaaplaa.

Nyt todettiin suoraan, että jees tyyppi oot mutta mun tyyppinen et ja tunnen kaverinikin, joten turhaan aikaasi tuhlaisit heidän suhteen, jos sellainen mieleesi juolahtaisi.

Ei jäädä tuleen makaamaan vaan eteenpäin.

Vierailija
19/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit naista, joka ei tunne sinuun vetovoimaa? Seuraavaksi itkisit seksittömästä suhteesta. Ehkä geeninne ovat liian samalaiset ja jälkeläisillä ei olisi hyvät todennäköisyydet syntyä terveinä. Ominaishaju vaikuttaa alitajuisesti.

Vierailija
20/390 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olin nuorena täysin epäsuosittu (kaverina suosittu mutta ruma ja tyylitön, ja todella ujo), minulle sanottiin aina noin.

Nyt on jonkinlaista suosiota, ollut pari seurustelusuhdettakin, eikä noin enää sanota.

Miksi mietit vieläkin sitä, millainen olit nuorena? En minäkään ollut suosittu, mutta en ole vatvonut sitä enkä koskaan mieti syitä, miksi en ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi