Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Oon ihan kiva ja kiltti”

Vierailija
25.03.2022 |

Voi luoja, anna mun kaikki tylsyys kestää. Ei näin, miehet, ei näin. Siihen vielä joku ”Kahvi. Viini. Treeni. Hitaat aamut. Villasukat” niin mä nukahdan!! Nyt ottakaa opiksenne!!

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voisihan siinä mainita lempiharrastuksensa, eli av'llä provoilun.

Vierailija
2/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinä et kiinnostu, ei tarkoita etteikö kukaan kiinnostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap että MITEN, jos ei näin. :D

Vierailija
4/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kirjoittaa noin, koska hakevat kivaa ja kilttiä naista. Eivät tajua, ettei nuo vetoa naisiin.

Vierailija
5/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kirjoittaa noin, koska hakevat kivaa ja kilttiä naista. Eivät tajua, ettei nuo vetoa naisiin.

Kerro MIKÄ vetoaa?

Vierailija
6/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noiden kaikkien kahvien ja treenien jälkeen on piste? Harrastakoon mitä haluaa, mutta tuollainen kirjoitusasu on ihan hirveä.

Vierailija
7/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. ”In these pre-apocalyptic days I’m into _, _, _, _, and _. Thinking of looking into the pros and cons of becoming a crazy hermit survivalist but honestly too much of an inconvenienced city boy for that.” Tässä oli jo ainesta. Tosielämän esimerkki.

Vierailija
8/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro MIKÄ vetoaa?

Se ei vetoa kaikkiin kivoihin, kiltteihin JA persoonallisiin naisiin.

Olenko itse siis tuhmis, koska olen goottirokkari, mutta ujo?

Vierailija
9/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noiden kaikkien kahvien ja treenien jälkeen on piste? Harrastakoon mitä haluaa, mutta tuollainen kirjoitusasu on ihan hirveä.

En tiedä. Halutaan painottaa jokaista listan sanaa?

Vierailija
10/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida niin taitavaa ihmistä löytyä joka osaisi puhua jokaisen odottamalla tavalla.

Vierailija
11/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon ihan kiva" luki ainakin yhden varatuksi tietämäni miehen tinder-profiilissa. Tiedä sitten oliko saanut vaimolta luvan, mutta epäilen pettäjäksi.

Vierailija
12/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. ”In these pre-apocalyptic days I’m into _, _, _, _, and _. Thinking of looking into the pros and cons of becoming a crazy hermit survivalist but honestly too much of an inconvenienced city boy for that.” Tässä oli jo ainesta. Tosielämän esimerkki.

Ei kyllä muhun vetoa vaikka milleniaali olen. Ehkä tässäkin tapauksessa sekä naisia että miehiä on moneen lähtöön.

Vierailija
13/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oon oikeessa elämässä kuin Kummelin säämies Pasanen, niin en mä halua kuvailla itteeni mitenkään repäsevästi.

Vierailija
14/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo herättää sinun kiinnostuksen, niin ihan hyvä ettet ole minusta kiinnostunut, en minäkään sinusta.

Vierailija
15/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä itseään sanoo kiltiksi ne miehet jotka eivät todellakaan sitä ole. En siis miehenä lähtisi sanomaan noin itsestäni. Vähän sama kuin ne jotka sanoo olevansa älykkäitä on yleensä ihan toopeja. 

Vierailija
16/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo herättää sinun kiinnostuksen, niin ihan hyvä ettet ole minusta kiinnostunut, en minäkään sinusta.

Ei ollut kyse sisällöstä vaan siitä, että profiilissa lukee jotain mutta kuin sitä tylsimmistä tylsintä. ”Arki kuluu töissä, viikonloppuisin välillä kiva käydä kävelyllä. Olen aluksi vähän ujo mutta myös ihan puhelias. Kesällä mökkeily, kalastus.” Liirumlaarum hohhoijaa, ei sano mitään, ei jaksa lukea.

Vierailija
17/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro MIKÄ vetoaa?

Ei sitä voi opettaa. Jos olet vetoava mies niin olet.

Vierailija
18/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais!

Vierailija
19/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli englanniksi pitäisi kirjoittaa, vai mitä tarkoitat?

Vierailija
20/77 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ainakin vetoaa juuri tuollainen. T. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi