Miespuoleinen ystävä kertoi, että naisensa hakkaa häntä
Miten voisin auttaa ystävääni?
Hän oli harrastusporukassaan (kaikki miehiä) sitten 12 kaljaa juotuaan kertonut että naisensa läpsii häntä. Muut olivat nauraneet "Minkälainen tossu ottaa naiselta turpaan" ja siitä ei enää puhuttu siinä seurassa.
Nyt kertoi kuitenkin minulle (Olen nainen) Sanoi, että vaikkei itse lyönti niin satu niin se on silti nöyryyttävää ja tekee henkisesti kipeää kun rakas ihminen tekee niin.
Lyönnit johtuvat mustasukkaisuudesta lähes aina. Heillä on taloyhtiössään remontti ja erään kerran mies oli "jäänyt kiinni" että jutteli pihalla naispuoleisen maalarin kanssa ja he nauroivat jollekin jutulle. Ei hän muiden nähden lyönyt mutta vei miehen sisälle ja eteisessä tuli heti avokämmenestä, kovaa.
Kerran ystäväni tuli hyvin väsyneenä töistä pitkän päivän jälkeen ja nainen aloitti läpsimisen taas jo heti eteisessä. Ei uskonut että mies oli ylitöissä vaan syytti että hänellä on toinen nainen. Silloin hänellä paloi hermot ja hän otti naista ranteista kiinni, painoi seinää vasten ja huusi "Nyt se vitun turpa kiinni"
Tämän seurauksena nainen oli juossut naapuriin muka niin järkyttyneenä ja levitellyt pitkin pihoja että mies on väkivaltainen.
Nyt ystäväni on luonani ja ihan hajalla. Asuvat vielä kunnon wt-alueella ja siellä tiedetään miten ns. naisten hakkaajille käy.
Onneksi heillä ei ole lapsia, eivätkä ole naimisissa. Olleet yhdessä kolme vuotta. Mies 24v, nainen 27v.
Miten autan ystävääni? :( Tekee pahaa katsoa toisen tuskaa
Kommentit (28)
Naiset ovat nykyajan hakkapeliittoja Suomessa,"Hakkaa päälle"
Naisella väkivalta- ja mustasukkaisuusongelma. Miehen olisi aika pakata tavaransa ja lähteä tuollaisesta suhteesta...
Minusta on outoa, että kaikki alkavat aina höykyttää: eroa, eroa, eroa, kun jollakin on parisuhdeongelmia. Eikö niitä ongelmia pidä ensin yrittää kaikin tavoin korjata?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 18:43"]
Minkälainen juntti kirjoittaa "miespuoleinen"? Se on miespuolinen.
[/quote]
Lehmä! Se on naispuoleinen..
Täytyy ihan ensiksi sano, etten ole koskaan aiemmin kirjottanu tänne. Nyt on sellanen aihe, joka liippaa niin läheltä omia kokemuksia, että täytyy sanoa "muutama" sana. Lähinnä purkamaan omia tuntoja, sillä eihän näin pikää viestiä jaksa kukaan lukea.
Itselläni oli aiemmin avovaimo, joka harjotti sekä henkistä että fyysistä väkivaltaa minua kohtaan. Ei kukaan varmaan ulkoapäin olisi uskonut, koska hän osaa olla hyvin mukava ja sosiaalinen. Väkivalta johtui aina mustasukkaisuudesta Ja riittämättömyyden tunteesta hänen sanojensa mukaa.
Asioista keskusteltiin aina perusteellisesti ja kerroin ymmärtäväni. En tiedä mitä itse olisin voinut tehdä toisin, koska en mielestäni antanut aihetta mustasukkaisuuteen ja yritin kyllä jatkuvasti todistaa, että hän riittää mainiosti. En ole siis ikinä pettänyt enkä tule pettämään. Mieluummin sitten ero kuin muita kuvioihin.
Asiat eivät kuitenkaan muuttuneet, vaan väkivalta jatkui ja etenkin se henkinen oli pahinta, kun yrtitetään murtaa keinolla millä hyvänsä. Kyllähän minä sen tiesin, ettei hänen sanomansa asiat pidä paikkaansa, vaan hän haluaa vaan satuttaa. Silti se sattuu, kun kumppani näin todella usein ilmoittaa.
Lopuksi halusin erota, sillä mikään ei muuttunut, vaikka kuinka yritettiin. Paras päätökseni ikinä. Turha tässä on mitään uhrin asemaa valittaa. Oma luonteeni on sellainen, etten todellakaan provosoidu helposti ja tiedän sen ehkä pahentaneen tilannetta. Itsekään en todellakaan aina ole käyttäytynyt täydellisesti, mutten kyllä väkivaltaa ole käyttänyt. Mitään en kadu. Itse sitä olisin voinut lähteä jo paljon aiemmin tai yrittää enemmän, mutta niin en tehnyt ja hyvä näin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 18:53"]
Parisuhdeväkivalta on sitä enemmän naisten aiheuttamaa mitä vakavammasta väkivallasta on kyse. Itse en usko tähän, vaan naiset ovat se aktiivisrmpi osapuoli kaikilla tasoilla mutta mies myöntää vasta teho osastolla että tuli otettua naiselta pataan. Törkeissä parisuhde pahoinpitelyissä naiset johtivat jo ennen näitä kampanjoita joilla miehiä syyllistettiin parisuhdeväkivallasta. Kuolemaan johtavassa parisuhdeväkivallasta on noin puolet naisten tekosia ja joinakin vuosina ylikin. En usko naisten hyvyyteen, heiltä vain loppuu osaaminen kesken klsma ovat heikompia törkeissä pahoin pitelyissä naiset ovat parisuhteessa useammin tekijämä kuin uhrina. Tappaja on kuitengin hivenen todennäköisemmin mies kuin nainen. Nd kampanjat
[/quote]
Tuon kirjoittaja ei näköjään ole lukenut TILASTOJA, vaan ihan mututuntumalla heittää omia mielipiteitään.
Miehet johtavat ylivoimaisesti kaikkia väkivaltatilastoja, paitsi ihan pikkuvauvoihin kohdistuvissa vakavissa väkivaltaisuuksissa, joista osa selittyy äidin synnytyksen jälkeisellä masennuksella ja osassa tapauksista äiti on salannut raskauden, eikä halua pitää synnyttämäänsä lasta.
Parisuhdeväkivallan tekijöistä suurin osa on miehiä, jo fyysisistäkin syistä. Myös kuolemaan johtavasta parisuhdeväkivallasta mies on tekijä ylivoimaisesti useimmassa tapauksessa.
Kantsii tutkia virallisia tilastoja, niistä selviää totuus, mikä ei näille miesasiamiehille ole näköjään mieleinen, vaan - kuten väkivaltaisille on tyypillistä - sysäävät miesten väärinteot vaimon/naisen niskaan!
Ap, kuinka paljon luulet miehen sepittelevän tarinoita (ja sinä uskot!) saadakseen myötätuntoa (ja mahdollisesti jotain muutakin) naisilta? Väkivalta on AINA väärin, sitä en koskaan puolustele! TIEDÄN kuitenkin monien miesten käyttävän valheita omaksi hyödykseen, ja ihan päin näköä syyttävän toista, vaikka itse on syyllinen. Olen tämän ihan omakohtaisestikin kokenut. Oikein mukava mies, naisten mieleinen ja ulkonäöltäänkin komea voi itse omalla käyttäytymisellään aiheuttaa vaimolleen mielipahaa. En tarkoita mitään tuollaista suojatien ylittävälle naiselle käden heilautusta (mainittu tuolla aikaisemmin), vaan jonkun muun naisen naurattamista hänelle yhden miehen showta pitämällä, vehtaamista muiden kanssa ja välinpitämättömyyttä omasta naisestaan samalla. On väärin mieheltä itse aiheuttaa omalle vaimolleen mielipahaa, ja vielä enemmän väärin toimia niin ihan tarkoitushakuisesti, että saa aiheutettua vaimossaan mielipahaa! Ja kyllä! Tällaisia idiootteja on! En ihmettele yhtään naisten pahoinvointia, jos sellainen "hauskanpitäjä" on sattunut puolisoksi ja luonne paljastuu vasta myöhemmin.
Mieheni on joutunut aikoinaan exänsä pahoinpitelemäksi. Viimeinen tikki tuli kun miehen ex viilsi keittiöveitsellä mieheltä sormet melkein poikki. Eipä auttanut kuin erota. Exä oli ollut ex jo useita vuosia kuin me tapasimme mutta soitteli silti välillä, tai pari kertaa laittoi ystävän soittamaan että hän on kuollut. Eipä ollut kaikki muumit laaksossa tuolla neidillä. Nyt ei ole kuulunut mitään useaan vuoteen (olemme miehen kanssa olleet yhdessä 10 vuotta) ja hyvä näin. Joskus ei oikeasti auta kuin erota.
Osoite- ja puhelintietonsa voi salata. Niin ystäväsi kannattaa tehdäkin, jos hän lähtee tuosta suhteesta.
Lähestymiskieltokin voisi olla mahdollinen,mutta se edellyttää oikeuden päätöstä, mihin tarvitaan aukottomat todisteet.