Yleisesti eriittäin kauniina pidetty nainen, jonka kauneutta itse et " näe" , ainakaan samassa mittasuhteessa kuin muut?
Itsellä tälläinen on Eva Longoria. Siis toki on kaunis kaikilla mahdollisilla mittapuilla mutta en näe hänessä MITÄÄN erikoisen kaunista, verrattuna kaikkiin muihin kauniisiin naisiin.
Muilla tälläisiä?
Kommentit (85)
Eikös suurin osa näistä mainituista naisista ole juuri niitä, joita yleisesti pidetään kauniina? Jotkut eivät kuitenkaan pidä, ja sitähän täällä kysyttiin.
Lyhyt ja lihava. Naamakin niin tylsä ettei jäisi mieleen vaikka ryöstäisi ärrän nenäni edessä.
claudia schiffer on aina ollut mun silmään vaan suurihampainen valju pienisilmäinen tavis, jollasia on suomen lähiöpubit täynnä :) En vaan näe sitä kauneutta siinä ihmisessä.
Eva Longoriassakin on jotain vikaa, ei osaa selittää.
Sen sijaan Evangeline Lily on aivan ihanan kaunis. Samoin meidän oma Janina Frostell, joka vaan paranee vanhetessaan. Noi nyt uli ekana mieleen.
Victoria Beckham; (10 vuotiaan nyperönenän näköinen, joka kaiken lisäksi kulkee niin että hukkuu joku päivä sateella)
53; Lueppa esim. viimeinen seiskalehti; siellä kerrotaan ettää Victoriaa tituleerataan Maailman kauneimmaksi naiseksi) Onpa joo...
Heidi Willman; Tylsä naapurintyttönaama
Paris Hilton; Suoraan kadulta reväistyn näköinen
Susanna Sievinen; Posket " hippasen" verran lommolla tai jotain
Janina Frostell; Ainoa kaunis asia on iloisuus
on ollut tässä kastissa minulla jo 20 vuotta. Olen yrittänyt, en vain näe.
En vaan voi käsittää kun kaikki hehkuttaa hänen kauneuttaan, musta hän on jopa ruma!!!!!!!!
Mielestäni hän on maskuliinisen näköinen, jotenkin lurppasilmäinen ja puiseva näyttelijänäkin - mitään ei tunnu tulevan " läpi" persoonallisuudesta tms. kasvoja kaunistamaan.
on mielestäni aika halvan/tyylittömän näköinen, mutta on ilmeisesti monen miehen mielestä erittäin sexy ja sehän ei välttämättä edellytä erityistä kauneutta...
Victoria Beckham, järkyttävä luuranko
lisäksi vielä molempien (julkinen) persoonallisuus on jotenkin vastenmielinen.
mutta Julia Roberts, Angelina Jolie, Janina Frostell ovat kyllä mielestäni todella kauniita ja näyttäviä naisia!!
Karita Tuomola on jokseenkin hyytävä anorektikko. Mielestäni kylmä ihminen ja huono roolimalli teinitytöille just ton syömishäiriönsä ja pyörtyilemistensä takia.
Susanna Penttilä on säälittävä.
Susanna Sievinen myös missistä kaukana.
Mutta jos joku on aivan täydellisen ihana, kaunis ja herttainen, niin Janina Frostell. Nyt raskaana on aivan erityisen kaunis ja on aina ollut terveen näköinen. Ihana! Olen kade. Tässäkin ketjussa on häntä sanottu rumaksi...se ei voi oikeesti olla muuta kuin syvää kateutta. Hän ei ole ruma millään mittapuulla.
en ymmärrä kun Anne Pohtamo on kuulemma edelleen kaunein kypsä suomalainen nainen.
en näe hänessä mitään erikoista. kauniita kypsiä naisia näen kyllä ympärilläni useinkin.
ehkä hänen nuoruutensa säteilyt ovat vaan jääneet näkemättä.
hän ei silti ärsytä lainkaan. siis suon ihailut ;), kun on sisäistä kauneutta.
Jerry Hall ei tod ole kaunis
Paris Hilton
Persjalkainen, lyhytkaulainen tavallinen tallaaja.
En koskaan, ikinä ole ymmärtänyt, miten kukaan voi pitää häntä kauniina. Mielestäni hän on heppamainen, rohtuneet huulet ja muutenkin liian leveä suu. En mitään kaunista näe hänessä.
Myönnän kuitenkin, että hän on ihan ok näyttelijä.