Yleisesti eriittäin kauniina pidetty nainen, jonka kauneutta itse et " näe" , ainakaan samassa mittasuhteessa kuin muut?
Itsellä tälläinen on Eva Longoria. Siis toki on kaunis kaikilla mahdollisilla mittapuilla mutta en näe hänessä MITÄÄN erikoisen kaunista, verrattuna kaikkiin muihin kauniisiin naisiin.
Muilla tälläisiä?
Kommentit (85)
lisätään vielä gwynethkin mukaan. eikä cindy crawfordkaan kauhean ihmeellinen ole.
Jenni Ahola , nykyinen mallimamma, jotenkin kovan näköinen
Heidi Willman, joka kuvassa jotenkin tärähtäneen näköinen
Ihmeelliset alaspäin roikkuvat silmäkulmat... No saahan sitä meikillä aikaan vaikka mitä.
En tiedä pitääkö joku häntä enää kauniina mutta mielestän iLinda on aivan kauhean näköinen suttura.
Nimiä en valitettavasti muista, mutta siis suurin osa misseistä. Viivi Avellan, en ymmärrä mitä kaunista tai seksikästä hänessä on. Tavallisen näköinen blondi.
Susanna Sievinen. Molemmat jotenkin hevosnaamaisia.
En vain yksinkertaisesti näe sitä kauneutta mitä siitä hehkutetaan. jotenkin mieleeni hänen kasvoistaan tulee jonkun pienen koiran kuono.
Ja sitä myöten vähän kolkon näköinen ilmestys. Eli kyllä se kauneus taitaa olla katsojan silmissä. Sitä vastoin Eva Longoriaa pidän aivan upeana!
nopeasti katsottuna kaunis mutta kun katsoo tarkemmin...
Kasvot ihan tusinatavaraa (kroppa on tosin kaunis).
kauneutta. Musta ihan perusblondi. Kaikki suomen missit on niin taviksia kun olla voi... Ja en myös ymmärrä Christina Aguileran kauneutta. Vaikka muuten laulajana tykkäänkin.
Mä tykkään ite sellaisista vähän persoonallisista söpöistä tytöistä kuten Gwen Stefani kja Drew Barrymore on aivan ihana :) Tosi symppis ja herttasella tavalla kaunis. Jostain syystä tykkään myös Paris Hiltonista. Ei voi mitään.
Ihan nättejä tyttöjä, mutta ei omasta mielestäni erikoisen kauniita.
Ulkomaalaisista voisin mainita, Uma Thurmanin ja Kate Winsletin. Myöskin jotkut huippumallit, kuten Naomi Cambel, on musta ihan kauheita.
hevosennaamoja. Inhoan tuon tyyppisiä suttuisia naisia, joiden silmät on pienet suhrut ja nenä jumalattoman kapea... Yök. Toinen naistyyppi mitä en voi sietää on nämä amatsonit, kuten Sanna Saarijärvi ja Taina Kokkonen(vai Kokkola) ja American Pie leffoista se Stiflerin äiti... Aivan kamalia, isonaamaisia, valtavatissisiä ja muutenkin isoja akkoja. Yök taas.
kai häntä yleisesti pidetään kauniina?!
Naiset ovat yleisesti tiedettynä kovin kateellista porukkaa ;-)
kauniina enkä mitenkään voi ymmärtää häntä (ja sitten mies kuvittelee minun olevan mustasukkainen vaikka en ole ikinä Karitaa kauniina pitänyt)
Muut:
Uma Thurman
SJP
Saimi Nousiainen
Victoria Beckham
Victoria (Ruotsin tuleva kuningatar)
Jennifer Aniston
Tuossapa nuo äkkiseltään =)
ja ihmettelen mitä kaunista on kwanin marikossa
Mun mielestä Karita Tuomolassa on oikeestaan kaunista vain silmät, muuten ei mitään ihmeellistä.
Todella kauniita missejä ei kai nykyään ole. Suvi Miinala ei todellakaan ollut kaunis ja hymy on tosi luonnottoman näköinen..
Grace Kelly,Marilyn Monroe ennen blondausta varsinkin on mun silmiin kauniita naisia :-)
Joka kerta kun näen hänet puistelen päätäni, aika oudon näköinen tapaus.
julia roberts, jerry hall, victoria beckham, renee zellweger, aiemminkin mainittu missi-heidi, aika monet muutkin suomalaiset missit itse asiassa,
onneksi itse olen varsinainen jumalan lahja miehille ;)