Miksi äidiksi tuloa pitäisi viivytellä 30-vuotiaaksi asti?
Nuorena on hedelmällisimmillään ja jaksaa parhaiten hoitaa lapsia. Siksi kannattaa hankkia lapset nuorena.
Kommentit (102)
Hmm, miksihän kaikki maailman menestyneimmät naiset, kuten poliitikot ja julkkikset tulee yleensä äidiksi aikaisintaan 30v, usein päälle kolmekymppisinä. Heillä ainakin luulisi miehiä riittävän. Kyllä se vaan tuppaa olemaan niin, että menestynein ja älykkäin väki hankkii lapset vanhempana, nuorena keskittyvät uran rakentamiseen ja oman itsensä kehittämiseen. Yksinkertaisemmat taas lisääntyy jo nuorempana, amisduunarit kaikkein nuorimpina. Yläkoulun jälkeen se 3 v ammattikoulua ja sitten 20v jo amispoikkis panee paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas katkeran olosta porukkaa palsta täynnä
Erittäin :D
Itselläni on tuttavapiirissä useita 90-luvun alussa syntyneitä pariskuntia joilla on 2-4 lasta, tutkinnot, talot, hyvä sosiaalinen elämä jne.
Elävät kaikin puolin parempaa elämää kuin moni täällä, mutta ei toisaalta ihmetytä ettei nää palstalaiset tunne muita nuorena lisääntyneitä kuin niitä joilla on mennyt huonosti. :D
Elävät sellaisissa piireissä.
Siinäpä sitten onkin eroaalto tulossa kun huomaavat mihin paskaan on käpälänsä iskenyt. Ja eikun uudioperheitä muodostamaan....
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö sen naisen pitäisi ne lapset tehdä? Eipä noita miehiä hirveästi ole joka jo nuorella iällä haluaisivat perustaa perheen.
Kyllä minä olisin voinnut siittää vaikka 10 naista raskaaksi nuorempana mutta miksi naiset eivät haluakkaan lapsia?
Taas näitä, huoh. Joskus sen miehen tapaa yli 30-vuotiaana. Moni on liian kakara nuorempana.
Suomessa voi itse valita lisääntyykö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö sen naisen pitäisi ne lapset tehdä? Eipä noita miehiä hirveästi ole joka jo nuorella iällä haluaisivat perustaa perheen.
Kyllä minä olisin voinnut siittää vaikka 10 naista raskaaksi nuorempana mutta miksi naiset eivät haluakkaan lapsia?
Vastasit juuri itse itsellesi tällä kommentillasi.
Ai miksi nuori nainen ei halua lasta sellaisen miehen kanssa, joka voisi mielellään käydä siittämässä lapsia yhdeksälle muullekin naiselle? Siinä sitä on miettimistä. :I
Sinä saat alkaa ädiksi milloin itsellesi koet sen sopivaksi. Olethan ymmärtänyt että ihmiset ovat erillaisia ja erilaisissa elämäntilanteissa etkä voi sanoa toisten jaksamisesta mitään? Nyt nimittäin vaikuttaa siltä ettei tämmöinen muille itsestäänselvyys ole sinulla tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasit juuri itse itsellesi tällä kommentillasi.
Ai miksi nuori nainen ei halua lasta sellaisen miehen kanssa, joka voisi mielellään käydä siittämässä lapsia yhdeksälle muullekin naiselle? Siinä sitä on miettimistä. :I
Mihin muuhun nainen sitä miestä tarvitsee kuin siittämiseen?
En halua lapsia. Olen työskennellyt lasten parissa ja myös kaikkeista pahimpien erityislasten. Lapsi ei ole tie onneen.
N25
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia. Olen työskennellyt lasten parissa ja myös kaikkeista pahimpien erityislasten. Lapsi ei ole tie onneen.
N25
Luulisi kyllä, että jokainen täysipäinen tämän tajuaa. Mutta ei. Yleensä ne vielä vääntää useampia erityislapsia peräperää, jotta aivan varmasti saa loisia yhteiskunnan tuella.
Minä tein ensimmäiseni 30 vuotiaana ja viimeiseni 40 vuotiaana.Kyllä se minulle oli hyvä aika aloittaa kun olin ollut jo 10 vuotta töissä ja löysin hyvän miehen joka on ollut uskollinen ja turvallinen.Kukin saa tehdä lapsensa koska tahtoo jos on sitoutuvat vanhemmat ja rakkautta riittää.Nykyään olen kanssa huomannut että jotkut tekevät lapsia vain sosiaalietuuksien tähden.Lapsethan kasvavat ja vaativat aina kalliimpia tavaroita kun muillakin on .Jos vanhemmilla ei ole rahaa kun on koulut jääneet kesken on se lapsille surkeaa kun kiusataan köyhyydestä .Kyllä ne hyvätkin etuudet loppuu määrättyyn ikään mennessä ja lapset on silti kasvatettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas katkeran olosta porukkaa palsta täynnä
Erittäin :D
Itselläni on tuttavapiirissä useita 90-luvun alussa syntyneitä pariskuntia joilla on 2-4 lasta, tutkinnot, talot, hyvä sosiaalinen elämä jne.
Elävät kaikin puolin parempaa elämää kuin moni täällä, mutta ei toisaalta ihmetytä ettei nää palstalaiset tunne muita nuorena lisääntyneitä kuin niitä joilla on mennyt huonosti. :D
Elävät sellaisissa piireissä.Siinäpä sitten onkin eroaalto tulossa kun huomaavat mihin paskaan on käpälänsä iskenyt. Ja eikun uudioperheitä muodostamaan....
Näin tietysti sinun piireissäsi tapana, ymmärrän.
On sitä muutakin elämää elettävänä (opiskelu, hyvän työpaikan saaminen yms) eikä hyvää kumppania välttämättä löydy heti. Nykymaailma on erilainen kuin ennen. Ihmisellä on oikeus lisääntyä just silloin kuin haluaa.
Mä en ymmärrä, että miten se kuuluu kenellekään muulle että minkä ikäisenä muut tekevät lapsensa? Kuinka tylsää pitää oman elämän olla, että jaksaa edes miettiä tuollaista…
Vierailija kirjoitti:
Hmm, miksihän kaikki maailman menestyneimmät naiset, kuten poliitikot ja julkkikset tulee yleensä äidiksi aikaisintaan 30v, usein päälle kolmekymppisinä. Heillä ainakin luulisi miehiä riittävän. Kyllä se vaan tuppaa olemaan niin, että menestynein ja älykkäin väki hankkii lapset vanhempana, nuorena keskittyvät uran rakentamiseen ja oman itsensä kehittämiseen. Yksinkertaisemmat taas lisääntyy jo nuorempana, amisduunarit kaikkein nuorimpina. Yläkoulun jälkeen se 3 v ammattikoulua ja sitten 20v jo amispoikkis panee paksuksi.
Onko nykyiset tavalliset suomalaiset naiset siis jotain tulevia menestyjiä?
Ihan perus suorittavan tason työntekijöitä ts. ”asiantuntijoita” niistä yleensä tulee, jotka eivät kykene kuin yhteen asiaan kerrallaan.
Erittäin harvasta tulee mikään menestyjä oli tutkinto mikä vaan ja sai niitä lapsia sitten alle 30-vuotiaana tai yli 30-vuotiaana.
Keskiluokkaista tavismassaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Samat ihmiset varmaan haukkuu nuoret yh-äidit :D Nöösit ovat lähteneet ja jättäneet perheen niin siitäkin syytetään naista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus suorittavan tason työntekijöitä ts. ”asiantuntijoita” niistä yleensä tulee, jotka eivät kykene kuin yhteen asiaan kerrallaan.Erittäin harvasta tulee mikään menestyjä oli tutkinto mikä vaan ja sai niitä lapsia sitten alle 30-vuotiaana tai yli 30-vuotiaana.
Lapsi hankaloittaa elämää ja harvalla on varaa ruokkia edes itseään kunnolla opiskelijana. Siihen sitten vielä lapsi niin kiva sit. Kaikki ei halua elää ihan kelan varassa.
Jonkinlainen koulutus myös pitää olla nykyään jos haluaa pärjätä ja työkokemusta pitäisi hankkia että saa vastaisuudessa työtä, koska kaikki on kallista ja eläminen maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat ihmiset varmaan haukkuu nuoret yh-äidit :D Nöösit ovat lähteneet ja jättäneet perheen niin siitäkin syytetään naista vaan.
Tuskin haukkuu, ovat aika hiljaa koko aiheesta.
Haukkujat ovat joitain aivan muita, ihmettelen miten toisten asiat kiinnostaa niin kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus suorittavan tason työntekijöitä ts. ”asiantuntijoita” niistä yleensä tulee, jotka eivät kykene kuin yhteen asiaan kerrallaan.Erittäin harvasta tulee mikään menestyjä oli tutkinto mikä vaan ja sai niitä lapsia sitten alle 30-vuotiaana tai yli 30-vuotiaana.
Ja entä sitten? Kannattaa olla keskitasoa kovempi palkka jo valmiiksi jos nuorena alkaa lasta tehdä. Muuten saa eläkepäivänsäkin viettää vuokraluukussa. Ei nimittäin helpolla enää heru asuntolainaa kun lapset jo tehty.
Juu sellaiset piirit sinulla. :D