Nigella Lawson on kyllä todella hottis
Vaikka olen nainen, niin alkoi p*nettaa, kun katsoin hänen ohjelmaansa...parhaillaan Livillä siis. Olenko siis piilolesbo? :O
Kommentit (40)
Ja se vaikuttaa jotenkin niin ihanalta ihmiseltä. Kaikista symppiksin siinä Tastessakin. Ne miehet kaikki enemmän tai vähemmän vittumaisia.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:34"]
Vaikka olen nainen, niin alkoi p*nettaa, kun katsoin hänen ohjelmaansa...parhaillaan Livillä siis. Olenko siis piilolesbo? :O
[/quote]
No ei todellakaan ole. Feikkitissit, feikkihampaat, 2 cm pakkelikerros. Vanha kanttura.
M35
[/quote]
Ihan luonnollista, että kaikki eivät syty äitinsä ikäisistä, vaikka olisi kuinka kuuma.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]Olen samaa mieltä. En yleensä pidä pullukoista, mutta Nigellan aistillisuus ja intohimo ruokaa kohtaan on todella vetävää. Hän vaikuttaa siltä että olisi hauska seksikumppani. Ikä ei ole mikään ongelma. [/quote] Ei Nigella oo mikään "pullukka" vaan GODDESS! [/quote]Onhan se nyt vähän pullukka. Ylimääräistä lantiolla ja vyötäröllä. [/quote] Jos tykkää anorektisista, niin sitten.
[/quote]En tykkää anorektisista. Tykkään kuitenkin hoikista ja siroista naisista. Onko sinulla kehonkuvan häiriö, vai miksi et ymmärrä tuota eroa?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]Olen samaa mieltä. En yleensä pidä pullukoista, mutta Nigellan aistillisuus ja intohimo ruokaa kohtaan on todella vetävää. Hän vaikuttaa siltä että olisi hauska seksikumppani. Ikä ei ole mikään ongelma. [/quote] Ei Nigella oo mikään "pullukka" vaan GODDESS!
[/quote]Onhan se nyt vähän pullukka. Ylimääräistä lantiolla ja vyötäröllä.
[/quote]
Mitä ylimääräistä? :D
[/quote]Aiinakin niissä jaksoissa, joita olen nähnyt, Nigella on melko pyöreä, "rehevä" nainen, niin kuin sanotaan. En ole kyllä nähnyt uusimpia jaksoja, joten hän saattaa olla nykyisin hoikempi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:48"]
Mikä tärkeintä; Nigella on sen näköinen että syö oikeasti omaa tekemäänsä ruokaa. Samoin miehistä Jamie Oliver. Molemmat tekee konstailematonta ruokaa ilman mitään hienopiiperrystä.
Ohut hyöteisvartinen silikonitissinen kokki ei oikein vakuuta.
[/quote]
Samaa mieltä. Mutta nykyään ei taida enää syödä, sen verran riutuneen näköiseksi mennyt. Liekö perhehuolet vieneet ruokahalun. Katselin vaan, kun oli siinä jossain samassa ohjelmassa tuomaroimassa, kuin Anthony Bourdain, että kovin on kapoiseksi käynyt Nigella. Siinä ohjelmassa tosin saivat ruokaa vain lusikallisen maistaakseen.
[/quote]
Vaikea avioero sen väkivaltaisen kusipään Saatchin kanssa takana. Kai se riuduttaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]Olen samaa mieltä. En yleensä pidä pullukoista, mutta Nigellan aistillisuus ja intohimo ruokaa kohtaan on todella vetävää. Hän vaikuttaa siltä että olisi hauska seksikumppani. Ikä ei ole mikään ongelma. [/quote] Ei Nigella oo mikään "pullukka" vaan GODDESS!
[/quote]Onhan se nyt vähän pullukka. Ylimääräistä lantiolla ja vyötäröllä.
[/quote]
Mitä ylimääräistä? :D
[/quote]Aiinakin niissä jaksoissa, joita olen nähnyt, Nigella on melko pyöreä, "rehevä" nainen, niin kuin sanotaan. En ole kyllä nähnyt uusimpia jaksoja, joten hän saattaa olla nykyisin hoikempi.
[/quote]
Lawson ei ole kyllä pyöreää nähnytkään. Tissit ja takapuoli hänellä toki on, ja se kai riittää kateellisille läskiksi haukkumiseen.
Jos palstamammalla yhdelläkään olisi Nigellaan edes jotenkin verrattavissa oleva vartalo, hän täällä kailottaisi kuinka miehet häntä vahtaavat ja kuinka hän onkaan muodokas, mutta kun kyse on tästä kokista, niin sepäs ei olekaan kuin anorektikko tms. Olette NIIIIN kateellisia.
Nigella on upea ja hänellä on viehättävä tapa puhua. :)
Olisiko Nigellalla edelleen surua häntä ravintolassa kuristaneen kaamean ex-miehen käytöksestä? Mauttominta on, että Trinny (Trinny ja Susannah -ohjelmasta) deittasi kyseistä vanhaa kääkkää eli Nigellan ex-miestä. Miehen miljoonilla oli varmasti osuutensa kyseisen naisen päätöksessä. Fiksuja pukeutumisneuvoja Trinnyltä, mutta hätkähdyttävät ankkahuulet.
Onneksi Nigellalla on lapset ja valtava omaisuus turvanaan. Ei tarvitse enää sietää väkivaltaista vanhaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:02"]
Jos palstamammalla yhdelläkään olisi Nigellaan edes jotenkin verrattavissa oleva vartalo, hän täällä kailottaisi kuinka miehet häntä vahtaavat ja kuinka hän onkaan muodokas, mutta kun kyse on tästä kokista, niin sepäs ei olekaan kuin anorektikko tms. Olette NIIIIN kateellisia.
[/quote]
Tarkoitin anorektikolla siis pulleroa, sorry:)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:03"]
[/quote]
[/quote]Minä, joka luonnehdin häntä pullukaksi, olen kylläkin mies.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:05"]
[/quote]
[/quote]
Ihan varmasti olet juu :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Tuleeko sinulle todellakin yllätyksenä, että monet miehet pitävät hoikista tai suorastaan laihoista naisista?
Tuo "Miehet tykkäävät naisista, joissa on, mistä pitää kiinni" (=pullukka) on samanlainen naisten keksimä hokema kuin "Miehen mielestä nainen on kauneimmillaan saunan raikkaana" (= punakkana ja hiukset päätä myöten suittuna)
Totta kai Nigella on pullero koska hänellä on niin kauniit kasvot. Rumanaamaisia lihavia naisia muut lihavat kehuu. Kauniskasvoiset joutuvat naisten toimesta aina perinpohjaiseen syyniin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Tuleeko sinulle todellakin yllätyksenä, että monet miehet pitävät hoikista tai suorastaan laihoista naisista?
Tuo "Miehet tykkäävät naisista, joissa on, mistä pitää kiinni" (=pullukka) on samanlainen naisten keksimä hokema kuin "Miehen mielestä nainen on kauneimmillaan saunan raikkaana" (= punakkana ja hiukset päätä myöten suittuna)
[/quote]
Se, että sinä pidät laihoista/alipainoisista naisista ei tee Lawsonista lihavaa tai pulleaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se, että sinä pidät laihoista/alipainoisista naisista ei tee Lawsonista lihavaa tai pulleaa.
[/quote]Käytin sanaa pullukka. Kyse on subjektiivsesta arvioista. Minusta hän on (tai ainakin oli) vähän pullukka. Ei siinä ole mitään pahaa.
Nigella on ihana ja vaikka häntä kuinka haukutaan niin olen fani.
Olisiko Nigellalla edelleen surua häntä ravintolassa kuristaneen kaamean ex-miehen käytöksestä? Mauttominta on, että Trinny (Trinny ja Susannah -ohjelmasta) deittasi kyseistä vanhaa kääkkää eli Nigellan ex-miestä. Miehen miljoonilla oli varmasti osuutensa kyseisen naisen päätöksessä. Fiksuja pukeutumisneuvoja Trinnyltä, mutta hätkähdyttävät ankkahuulet.
Onneksi Nigellalla on lapset ja valtava omaisuus turvanaan. Ei tarvitse enää sietää väkivaltaista vanhaa miestä.
[/quote]
Itsehän hän sen miehen miehekseen otti. Rahaa kai oli siinä vaiheessa jo ihan omasta takaa Nigellalla, peri entisen miehensä ja isäkin kuuluisa poliitikko, ei varmaan rahan takia sitä gubbea alunperinkään nainut. Mutta kamalalta tyypiltä tosiaan se saatchi vaikutti. Vai menettikö hermonsa vaimon huumeriippuvuuden takia.
On se ainakin hottimpi kuin Martta 22-v. tai Suvi 25-v. tai muut mitänenytsutturat lienee:) Muijalle on siunaantunut sitä sisäsyntyistä seksiä, sitä ei tarvitse lähtee keinotekoisesti hakemaan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:56"]
[/quote]
Itsehän hän sen miehen miehekseen otti. Rahaa kai oli siinä vaiheessa jo ihan omasta takaa Nigellalla, peri entisen miehensä ja isäkin kuuluisa poliitikko, ei varmaan rahan takia sitä gubbea alunperinkään nainut. Mutta kamalalta tyypiltä tosiaan se saatchi vaikutti. Vai menettikö hermonsa vaimon huumeriippuvuuden takia.
[/quote]
Ikävä kyllä, kokaiiniahan Nigella on tykännyt nuuskata. Vähän aikaa se oli jopa bannattu matkustamasta USAhan, koska se oli oikeudessa myöntänyt kokaiiinia käyttäneensä (USAssahan on todella tiukat maahantulolait huumeista kiinnijääneille ulkomaalaisille). Sai sen bannin kyllä viime vuonna pois lakimiestensä avulla.
http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/nigella-lawsons-travel-ban-lifted-3740290
Muuten tykkään Nigellasta kyllä, näyttää enemmän elämännautiskelijalta kuin elämänkieltäjältä (ne anorektiset laiheliinit!). Tosin ne tummanruskeat hiukset roikkumassa tehtävien ruokien yllä ovat minulle todella yäk-yäk. Eikö se voisi käyttää hiusverkkoa tai laittaa hiukset kiinni nutturalle tai ponnarille?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:34"]
[/quote]
No ei todellakaan ole. Feikkitissit, feikkihampaat, 2 cm pakkelikerros. Vanha kanttura.
M35
[/quote]
Höpö höpö.