Nigella Lawson on kyllä todella hottis
Vaikka olen nainen, niin alkoi p*nettaa, kun katsoin hänen ohjelmaansa...parhaillaan Livillä siis. Olenko siis piilolesbo? :O
Kommentit (40)
Nigella on niin ihana. Olen täyshetero mutta jos jonkun naisen kanssa pitäis olla niin Nigellan. Täydellinen pehmeä kurvikas vartalo <3
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:34"]
Vaikka olen nainen, niin alkoi p*nettaa, kun katsoin hänen ohjelmaansa...parhaillaan Livillä siis. Olenko siis piilolesbo? :O
[/quote]
No ei todellakaan ole. Feikkitissit, feikkihampaat, 2 cm pakkelikerros. Vanha kanttura.
M35
Nykyään on hänkin mennyt muokkailemaan kasvojaan huonompaan suuntaan. Tai mistä lie johtuu muutos. Harmi, kun on tosiaan kokkiohjelmassaan näytti vielä jokseenkin luonnolliselta.
Pettymys! Siellä onkin nyt se korealainen homo
T. Nigella-fani
Olen samaa mieltä. En yleensä pidä pullukoista, mutta Nigellan aistillisuus ja intohimo ruokaa kohtaan on todella vetävää. Hän vaikuttaa siltä että olisi hauska seksikumppani. Ikä ei ole mikään ongelma.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:34"]
[/quote]
No ei todellakaan ole. Feikkitissit, feikkihampaat, 2 cm pakkelikerros. Vanha kanttura.
M35
[/quote]
Kateellinen ämmä oot :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]Olen samaa mieltä. En yleensä pidä pullukoista, mutta Nigellan aistillisuus ja intohimo ruokaa kohtaan on todella vetävää. Hän vaikuttaa siltä että olisi hauska seksikumppani. Ikä ei ole mikään ongelma.
[/quote]
Ei Nigella oo mikään "pullukka" vaan GODDESS!
Mikä tärkeintä; Nigella on sen näköinen että syö oikeasti omaa tekemäänsä ruokaa. Samoin miehistä Jamie Oliver. Molemmat tekee konstailematonta ruokaa ilman mitään hienopiiperrystä.
Ohut hyöteisvartinen silikonitissinen kokki ei oikein vakuuta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:48"]Mikä tärkeintä; Nigella on sen näköinen että syö oikeasti omaa tekemäänsä ruokaa. Samoin miehistä Jamie Oliver. Molemmat tekee konstailematonta ruokaa ilman mitään hienopiiperrystä.
[/quote]
Juuri näin!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]Olen samaa mieltä. En yleensä pidä pullukoista, mutta Nigellan aistillisuus ja intohimo ruokaa kohtaan on todella vetävää. Hän vaikuttaa siltä että olisi hauska seksikumppani. Ikä ei ole mikään ongelma. [/quote] Ei Nigella oo mikään "pullukka" vaan GODDESS!
[/quote]Onhan se nyt vähän pullukka. Ylimääräistä lantiolla ja vyötäröllä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]
Pettymys! Siellä onkin nyt se korealainen homo T. Nigella-fani
[/quote]
Se miespuolinen pitkä britti-aasialainen Gok joka myös monissa muotiohjelmissa? Se on kiinalainen eikä korealainen! :D Isänsä omisti kiinalaisravintolan Briteissä aikoinaan, oppi kokkaamaan perheessä jo pienestä asti, ja osaa stailata naisista upeita. Ottaisin heti miehekseni, jos hän olisi hetero! :)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]Pettymys! Siellä onkin nyt se korealainen homo
T. Nigella-fani
[/quote]
Se on kiinalainen homo! Muuten oikein
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]
Pettymys! Siellä onkin nyt se korealainen homo T. Nigella-fani
[/quote]
Se miespuolinen pitkä britti-aasialainen Gok joka myös monissa muotiohjelmissa? Se on kiinalainen eikä korealainen! :D Isänsä omisti kiinalaisravintolan Briteissä aikoinaan, oppi kokkaamaan perheessä jo pienestä asti, ja osaa stailata naisista upeita. Ottaisin heti miehekseni, jos hän olisi hetero! :)
[/quote]
Puhuu kyllä niin neitimäisesti...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:45"]Olen samaa mieltä. En yleensä pidä pullukoista, mutta Nigellan aistillisuus ja intohimo ruokaa kohtaan on todella vetävää. Hän vaikuttaa siltä että olisi hauska seksikumppani. Ikä ei ole mikään ongelma. [/quote] Ei Nigella oo mikään "pullukka" vaan GODDESS!
[/quote]
Mitä ylimääräistä? :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:47"]
[/quote]
Jos tykkää anorektisista, niin sitten.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:48"]
Mikä tärkeintä; Nigella on sen näköinen että syö oikeasti omaa tekemäänsä ruokaa. Samoin miehistä Jamie Oliver. Molemmat tekee konstailematonta ruokaa ilman mitään hienopiiperrystä.
[/quote]
Samaa mieltä. Mutta nykyään ei taida enää syödä, sen verran riutuneen näköiseksi mennyt. Liekö perhehuolet vieneet ruokahalun. Katselin vaan, kun oli siinä jossain samassa ohjelmassa tuomaroimassa, kuin Anthony Bourdain, että kovin on kapoiseksi käynyt Nigella. Siinä ohjelmassa tosin saivat ruokaa vain lusikallisen maistaakseen.
No älkääs nyt viittikö edes sitten suomihottiksiin verrata. Nigellalla ei varmaan ole silareita, sillä on pehmeät ruskeat silmät ja pusuhuulet, ja kurvikas pehmeä vartalo ja näyttää aina siltä kun se ajattelis vain seksiä. Joka mies upottas melansa Nigellaan, tosi herkullinen nainen. Mutta silti mä en tykkää siitä kun se on niin täydellisen seksikäs. Ja olen siis heteronainen.
Liian runsas mun makuun.Kasvot on kyllä kauniit.Itsekin ihailen kauniita naisia mut en koe olevani piilolesbo.Sofia Vergara esim.on hottis