Seksiviestit.
Lähettelettekö kumppanin kanssa seksiviestejä? Tykkäätkö saada seksiviestejä ja toimiiko ne esim. esileikkinä suhteessanne?
Jos lähettelette seksiviestejä niin kuinka usein tätä tapahtuu?
M34
Kommentit (12)
Tulee läheteltyä vaimolle useemman kerran viikossa. Välillä vihjailuviestejä ja välillä sit vähän kiimasempiaki.
Kuvia lähetän myös, ku tiiän et vaimo niistä tykkää ja käy kuumana niistä. Siis ihan perus munan kuvia.
Minä yleensä alotan viestittelyn ja vaimo lähtee kyllä heti niihin mukaan, kun on sanonu et ne toimii hyvänä esileikkinä ja tietää sit et toinenki haluu.
Ei tarvii paljoo lämmitellä sit enää ku valmiiks on vaimo kuumana :)
Toimii meillä hyvin ja molemmat tykkää.
m42
Minä aikani lähettelin miehelle, mut joko ei vastausta tai sit vaan jotain tyyliin "ah, ihanaa" tai joku hymiö eikä muuta vastakaikua ni lopetin ku ei ilmeisesti kiinnostanu. Mulla toimis kyllä ja oon sanonu et olis kiva saada viestejä ja kuvia, mut ei ymmärrä niin pitklle. N36
Vierailija kirjoitti:
Tulee läheteltyä vaimolle useemman kerran viikossa. Välillä vihjailuviestejä ja välillä sit vähän kiimasempiaki.
Kuvia lähetän myös, ku tiiän et vaimo niistä tykkää ja käy kuumana niistä. Siis ihan perus munan kuvia.
Minä yleensä alotan viestittelyn ja vaimo lähtee kyllä heti niihin mukaan, kun on sanonu et ne toimii hyvänä esileikkinä ja tietää sit et toinenki haluu.
Ei tarvii paljoo lämmitellä sit enää ku valmiiks on vaimo kuumana :)
Toimii meillä hyvin ja molemmat tykkää.
m42
No nyt oon kyllä sun vaimon kanssa ihan samalla aaltopituudella :)
Meillä ei juurikaan lähetellä seksiviestejä. Joskus ihan harvakseltaan. Oon kyl sanonu, et tykkäisin saada viestejä, mut on niin satunnaista että. Kai se niitä lähettelis jos niistä tykkäis ja tykkäis ite niitä ite saada.
Mäkin oon vähä sitä mieltä, et miehen pitäis aloittaa viestittely ensin ainaki suurimmaksi osaksi😅 Mä kyllä lähtisin mukaan ilman muuta.
N47
Vierailija kirjoitti:
Minä aikani lähettelin miehelle, mut joko ei vastausta tai sit vaan jotain tyyliin "ah, ihanaa" tai joku hymiö eikä muuta vastakaikua ni lopetin ku ei ilmeisesti kiinnostanu. Mulla toimis kyllä ja oon sanonu et olis kiva saada viestejä ja kuvia, mut ei ymmärrä niin pitklle. N36
Meillä on sama juttu. Usein yrittänyt vaimolle sanoa kuinka kivaa se olisi mutta jos ei kiinnosta niin ei kai voi mitään.
Koitan kuitenkin usein viedä keskustelua siihen suuntaan mutta aina se kääntyy johonkin, joka vie seksiviestittelyhalut itseltäkin. Tulee viestiä tyyliin, vessa pitäisi siivota yms. Muutenkin seksi on sitä, että vaimo ilmoittaa milloin antaa ja hommiin ilman mitään esileikkejä tai lämmittelyitä.
Olisi kiva joskus kokea miltä se tuntuu kun toinenkin olisi mukana. Pitänee ilmeisesti hankkia sellainen kumppani, jota asia kiinnostaa.
joo. f**k you ja f**k off -viestejä oon monesti saanut.
Mielelläni lähettäisin ja vastaanottaisin seksi tai edes jotain eroottis sävytteisiä mutta, siippa n50 pahoittaa vaan mielensä jos yritänkin.
Saatanamääsanon!!! M53
Lähettelen seksiviestejä, kuvia ja videoitakin aina silloin tällöin, kun oma kiihotustila alkaa nousta muutaman päivän tauon jälkeen ja vaimo ei ole paikkakunnalla. Mielelläni vastaanottaisinkin, mutta kuten muutkin tässä ovat kertoneet, saan vastaukseksi lähinnä hymiöitä tai yhden sanan virkkeitä.
Toisaalta, jos jostain syystä on ollut pitempi tauko viestittelystä, niin kyllä vaimo on usein kysynyt, että ei ole nyt vähään aikaan viestiä tullut, ja on myös kehunut kirjailijanlahjoja. Tästä olen päätellyt, että yksisuuntaisenakin viestittely on ollut toivottavaa ja jatko on suotavaa. Mikäs siinä, on se itsestäkin ihan kiihottavaa antaa mielikuvituksen lentää ja laittaa tekstiä josta tietää että toisessa päässä edes posket edes vähän punehtuu, jos ei muuta tapahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama juttu. Usein yrittänyt vaimolle sanoa kuinka kivaa se olisi mutta jos ei kiinnosta niin ei kai voi mitään.
Koitan kuitenkin usein viedä keskustelua siihen suuntaan mutta aina se kääntyy johonkin, joka vie seksiviestittelyhalut itseltäkin. Tulee viestiä tyyliin, vessa pitäisi siivota yms. Muutenkin seksi on sitä, että vaimo ilmoittaa milloin antaa ja hommiin ilman mitään esileikkejä tai lämmittelyitä.
Olisi kiva joskus kokea miltä se tuntuu kun toinenkin olisi mukana. Pitänee ilmeisesti hankkia sellainen kumppani, jota asia kiinnostaa.
Niinpä niin!
Kun seurustelu alkaa, tyttöystävä huokailee: "syvemmälle, syvemmälle!"
Kihloissa ollessa morsian kuiskii: "rajummin, rajummin!!"
Naimisissa ollessa vaimo toteaa: "Pitäisi maalata tuo makuuhuoneen kattokin".
Mä olisin jo huolissani jos ukko ei laittas seksiviestejä. On kyllä suoraan verrannollinen kiinnostuksen tasoon ja jos ei seksiviestejä tulis, ni jotain on vialla jos ei seksijutut kiinnostele.
N30
Ennen oli molemminpuolista viestittelyä. Kuviakin. Nykyään jos jotain laitan niin puoliso ei vastaa mitään tai vaihtaa puheenaihetta esim. lähettämällä jonkun kuvan lapsista
Mies ei välitä/osaa/halua. Joskus välillä tulee jonkun muun kans tota tehtyä.
Lähettelen silloin tällöin kesken työpäivän naiselle kiimaisia viesteja. Menee kuulemma työasiat sitten aivan sekaisin. Kyllähän se sellaisesta esileikistä menee.