Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:23"]
[quote author="AV MAMMA" time="06.09.2015 klo 23:08"]
Ei vittu mikä tampio. "Jos nainen ei ymmärrä seksuaalisuutensa merkitystä"? Ja sitä olisi sinun mielestäsi tulla imemään SUN kusista kulliasi 2 x viikossa esimerkiksi? Joo, mä oon ymmärtänyt mun seksuaalisuuteni merkityksen itselleni kyllä TÄYSIN eri tavalla. Ja jos sen takia et halua maksaa veroja, vaan syrjäytyä peruspäivärahalle, niin senkun. Olin mäkin joskus köyhä ja työtön. Mut onneks en ole enää. Näin 4-kymppisenä sitä arvostaa.
[/quote]
Jos maailma olisi edes jonkinlaisessa tasapainossa niin naiset vierailisivat kyllä luona useinkin ja rahoittaisin samalla yhteiskuntaa omalla panoksellani. Niin tekisi epäilemättä moni muukin.
Mä lasken vuosittain aiheuttamani vajeet valtion tuotoissa entiseen nähden ja ne on ihan mukavia summia, jotka tulee sitten teidän maksettavaksi. Se tuntuu.
[/quote]
Miten niin jos maailma olisi tasapainossa, niin sinulla olisi päätösvaltaa, huom. PÄÄTÖSvaltaa naisten seksuaalisuuteen? Älä unta nää. Et vain OSAA pyydystää pillua, siinä koko ongelma. Kun et sä PÄÄTÄ, vaan sun täytyisi saada naiset haluamaan sua. Et ottanut vaarin neuvostani esittää vaikeutta mennä seksiin saakka?
Parasta miestä tietysti etsin! Pitää olla hauska ja huumorintajuinen. Työpaikka on plussaa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:18"]
Tuskin pystyt aitoon läheisyyteen tällä ulosannilla, joten kyllä, seurasi on huonoa. Kun ilmeisesti koitat kuitenkin hakea seuraa sellaisista, jotka kykenevät. Sinänsä ihan hyvä kriteeri, mutta ehkä sun kannattais aloittaa niistä pinnallisista vaan. Vaikea uskoa myös, ettet kelpaisi kellekään. Saisit varmaan jonkun naisen, mutta jos kriteerinä on, että sinulle tullaan juttelemaan, niin et varmaan saakaan, ellet odota 10 vuotta.
[/quote]
Siksi en maksakaan veroja, etteivät naiset ole seksuaalisesti avoimia ja aloitteellisia. Ja toki etsin nimenomaan laatua, koska olen itse huippulaatua. En tietenkään hirveän muodikkaan näköinen, mutta en mikään kalkkeutunut junttikaan. Ja en muuten usko, että tätä menoa kymmeneenkään vuoteen tulee kukaan juttelemaan. Jos tulee niin siinä mitä todennäköisimmin haiskahtaa petos. Olen muuten kouluttautunutkin, mutta en mitenkään intohimoisesti.
[/quote]
Eli et kykene itse läheisyyteen(eli et ole huippulaatua), mutta etsit naista, joka kykenee(laatua), muunlainen ei sinulle kelpaa. Eikö sulle ole tullut mieleen, että sä et kelpaa naisille, jotka kykenevät läheisyyteen? Sun kannattais nyt etsiä niitä pinnallisia (luulemasi) naisia ja voisit tosiaan yllättyä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:29"]
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status. Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
[/quote] ei mieskään ota ketä tahansa, mikäli akateeminen jne niin samaa tasoa olevaa tietenkin
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:08"]Se nyt on tullut jo selväksi, että sinä kuvittelet olevasi jokin satojen tuhansien arvoinen ja pidät naisia velvollisina alistumaan jokaiselle halukkaalle panopuuksi, mutta ei se maailma oikein mene noin. Jokainen on vastuussa itsestään.
[/quote]
Oikea maailma menee niin, että naiset on seksuaalisesti auki ja se on fakta, että maksan satoja tuhansia euroja vastikkeetonta rahaa. Eli kun minua kohdellaan huonosti ja muita kaltaisiani siinä samalla, niin minä laskutan siitä. Töihin en mene, vaikka pääsisinkin. Ja itse asiassa pääsisinkin, koska mulle tuli siihen liittyvä soitto viikko sitten.
[/quote]
Miten kauan saat tukia töistä kieltäytymällä, jos sulla kerran on ammatti? Et sä nyt niin kalliiksi tule, että kukaan jaksaisi sun perääsi edes itkeä. Tuskin kalliistikoulutetut tulevat hyvät veronmaksajamiehet sankoin joukoin haluaa työttömiksi.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:08"]Se nyt on tullut jo selväksi, että sinä kuvittelet olevasi jokin satojen tuhansien arvoinen ja pidät naisia velvollisina alistumaan jokaiselle halukkaalle panopuuksi, mutta ei se maailma oikein mene noin. Jokainen on vastuussa itsestään.
[/quote]
Oikea maailma menee niin, että naiset on seksuaalisesti auki ja se on fakta, että maksan satoja tuhansia euroja vastikkeetonta rahaa. Eli kun minua kohdellaan huonosti ja muita kaltaisiani siinä samalla, niin minä laskutan siitä. Töihin en mene, vaikka pääsisinkin. Ja itse asiassa pääsisinkin, koska mulle tuli siihen liittyvä soitto viikko sitten.
[/quote]
Voi ruikutus tätä itkua! :D
Jokainen, niin mies kuin nainen, etsii itselleen parasta mahdollista kumppania. Niinhän ap:kin tekee.
Ap vaan ei ole tajunnut yhtä asiaa, omaa markkina-arvoaan. Kun pokausyritykset epäonnistuvat aina, on rima liian korkealla. Kun rimaa alentaa niin sieltä se oma taso lopulta selviää ja johan alkaa naisia löytyä. Toisaalta, voihan sitä aina lotota, mutta päävoitto jää todennäköisesti saamatta ja elämä kuluu naisetta siitä haaveillessa.
Ei tässä naisten pidä mitään myöntää. Sen sijaan ap voisi myöntää itselleen, että yrittää liian tasokkaita naisia.
Katso ap ympärillesi. Todella surkeilla luuserimiehilläkin roikkuu joku nainen käsipuolessa. Et luokittele itseäsi luuseriksi. Näinpä ei siis voi olla naisten vika, että sinulle ei löydy ketään. Vika on sinussa ja epäreamistisissa vaatimuksissasi.
Jos ei kykene tinkimään vaatimuksistaan, niin sitten on hyväksyttävä yksinäinen elämä. Sehän on oma valinta, mitäpä siitä katkeroitumaan. Eikä siinä ole mitään hävettävääkään. Ihan ok valinta sekin on.
En ehtinyt lukea ketjua kokonaan, mutta veikkaisin ap:n tavoittelevan vääränlaista naista. Eli: palaa realiteetteihin ja lähesty seuraavilla kerroilla toisenlaisia naisia.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:47"]Totta kai haluan vain mikä on parasta itselleni. Kummallista olettaakaan että kukaan haluaisi muuta. Miksi sitä tarvitsee siis edes sanoa, sehän on perusolettamus? [/quote] Sanos muuta! Jostain kumman syystä naiset eivät vain asiaa kehtaa myöntää esimerkiksi deittiprofiileissaan. Sinä olet järkinainen.
[/quote]
Jos se on perusolettamus niin miksi sitä tarvitsisi erikseen "myöntää"?
Pitääkö miestenkin olla seksuaalisesti auki? Niin, että jos joku hoki tahtoo päätäntävaltaa Apn seksuaalisuuteen Apn on alettua panoreijäksi? Tai Marjatta 62vlle petikaveriksi?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:48"]Pitääkö miestenkin olla seksuaalisesti auki? Niin, että jos joku hoki tahtoo päätäntävaltaa Apn seksuaalisuuteen Apn on alettua panoreijäksi? Tai Marjatta 62vlle petikaveriksi?
[/quote] hoki=homo*
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:37"]
Jokainen, niin mies kuin nainen, etsii itselleen parasta mahdollista kumppania. Niinhän ap:kin tekee.
Ap vaan ei ole tajunnut yhtä asiaa, omaa markkina-arvoaan. Kun pokausyritykset epäonnistuvat aina, on rima liian korkealla. Kun rimaa alentaa niin sieltä se oma taso lopulta selviää ja johan alkaa naisia löytyä. Toisaalta, voihan sitä aina lotota, mutta päävoitto jää todennäköisesti saamatta ja elämä kuluu naisetta siitä haaveillessa.
Ei tässä naisten pidä mitään myöntää. Sen sijaan ap voisi myöntää itselleen, että yrittää liian tasokkaita naisia.
Katso ap ympärillesi. Todella surkeilla luuserimiehilläkin roikkuu joku nainen käsipuolessa. Et luokittele itseäsi luuseriksi. Näinpä ei siis voi olla naisten vika, että sinulle ei löydy ketään. Vika on sinussa ja epäreamistisissa vaatimuksissasi.
Jos ei kykene tinkimään vaatimuksistaan, niin sitten on hyväksyttävä yksinäinen elämä. Sehän on oma valinta, mitäpä siitä katkeroitumaan. Eikä siinä ole mitään hävettävääkään. Ihan ok valinta sekin on.
[/quote]
Entä jos ei ole yhtään mitään muita vaatimuksia naiselle kuin että sillä on pillu?
Oma miinuspuoli on pieni kalu, 13 cm juhlakunnossa.
Mitä pariutumisneuvoja annat tällaiselle tapaukselle?
Koolla ei ole väliä ei käy. Koska sillä ON väliä. Ihan kaikki naiset haluavat pitkää (alle 18 cm on palstalaisista lyhyt ja 20 cm tavallinen normaali) ja paksua, mieluiten tietenkin tummaa/mustaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:46"]
En ehtinyt lukea ketjua kokonaan, mutta veikkaisin ap:n tavoittelevan vääränlaista naista. Eli: palaa realiteetteihin ja lähesty seuraavilla kerroilla toisenlaisia naisia.
[/quote]
Vaipitäskö ottaa ihan toisenlainen asenne? Ei naiset ole miesten pelinappuloita. Ap:n puheet kuulostaa aika narsisitisilta.
M39
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 09:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:46"]
[/quote]
Vaipitäskö ottaa ihan toisenlainen asenne? Ei naiset ole miesten pelinappuloita. Ap:n puheet kuulostaa aika narsisitisilta.
M39
Ja sunn puheet kuulostaa valkoritarilta. Kopotikop varsa hypäten hirnuuu...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:53"]Mulla ei ole mitään vaatimuslistaa, varsinkaan ulkonäön suhteen. Vaikka joku olisi aivan ihana ihminen, ei ihastusta välttämättä synny. Kemia on niin kummallinen juttu.
[/quote]
On se kumma juttu että kaikilla naisilla siis ihan kaikilla kemiat syntyy Justin Bieberin kanssa. Toistan itseäni: laumaeläimiä olette.
[/quote]
Mä voisin panna sen kanssa, mutta en uskoisi mihinkään kemiaan. Parisuhteessa haluan kiltin, luotettavan ja itseäni pidemmän ikäiseni miehen.
Parinmuodostus on voodoojuttu. Sitä on turha miettiä, parasta on mennä vaan vaiston varassa. Järkeily pilaa koko prosessin. Niin hullulta kun se tuntuukin niin itse en ainakaan tajua miksi olen elämässäni ihastunut juuri niihin miehiin joihin ihastuin. Aika erilaisia ovat, mutta mulle kolahtivat heti. Enkä siinä alkanut kysellä, että mitkä on kuukausitulot tai sukulaisten terveyshistoriat. Virheiksihän ne tietenkin osoittautuivat pitemmällä aikavälillä, tai sanotaanko niin, että tunteet lopulta väljähtivät, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että tunteet oli suuria ja aitoja silloin kun sillä oli väliä.
Hienoa moderointia.
Viesti, jossa kirjoitin totuuden miten tavallinen nainen on näkymätön miehille on poistettu :D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:29"]Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
[/quote]
Minä ainakin avoimesti hain top 1% kuuluvan miehen, kriteereinä pääasiallisesti ulkonäkö, sänkytaidot ja luonne. Sainkin sellaisen. Miten ap:n elämää olisi ilostuttanut se, jos naiset hänet tavatessaan avoimesti haukkuisivat hänet pohjamutiin? Se olisi epäystävällistä. Sitä paitsi kyllä hänkin löytää naisen, kun lakkaa etsimästä top 10 naisia ja alkaa tapailla vähemmän kauniita/ haluttuja naisia.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:04"]
Kun nainen ei saa miestä, hän alkaa miettiä, mikä hänessä on vikana.
Kun mies ei saa naista, hän alkaa miettiä, mikä naisissa on vikana.
Ainakin jos nettikeskusteluista voi päätellä mitään.
[/quote]
Asia on täsmälleen päinvastoin! Sen todistaa esimerkiksi naisten neuvot toisilleen, joissa vika löytyy aina miehestä kuin myös miesten neuvot toisilleen, joissa kaveri kertoo rehellisesti, mitä tämä voisi parantaa.
[/quote]