Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
141/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:36"]

Naisettomuus on yhteiskunnan vika ja pitää rangaista kääntämällä verovirta toiseen suuntaan. Näin olen tehnyt ja moni muukin, tulee vielä tekemäänkin. Jos naiset ei kehity seksuaalisesti niin yhteiskunta tullaan ajamaan jorpakkoon.

[/quote]

Kuule sun naisettomuuteen syyllinen löytyy kun katsot peiliin. Joten  kauhean säälittävää toi että  sun maailma loppuu siihen kun et saa seksiä. Se on ihan vaan sun omaa syytäsi. Että vielä 2010-luvulla  mies on niin uuvatti että käyttää naisettomuutta tekosyynä ihan mihin vaan. Ihan pikkasen epäkypsää ja noloa. En usko että sinä olet suorittanut mitään peruskoulun jälkeistä yleissivistävää koulutusta koska kirjoituksesi on suoraan navetantakaisesta lantakasasta.  Tämä yhteiskunta ei  ole sinulle mitään velkaa, eikä varsinkaan naista velkaa.

Vierailija
142/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:36"]

Naisettomuus on yhteiskunnan vika ja pitää rangaista kääntämällä verovirta toiseen suuntaan. Näin olen tehnyt ja moni muukin, tulee vielä tekemäänkin. Jos naiset ei kehity seksuaalisesti niin yhteiskunta tullaan ajamaan jorpakkoon.

[/quote]

Kuule sun naisettomuuteen syyllinen löytyy kun katsot peiliin. Joten  kauhean säälittävää toi että  sun maailma loppuu siihen kun et saa seksiä. Se on ihan vaan sun omaa syytäsi. Että vielä 2010-luvulla  mies on niin uuvatti että käyttää naisettomuutta tekosyynä ihan mihin vaan. Ihan pikkasen epäkypsää ja noloa. En usko että sinä olet suorittanut mitään peruskoulun jälkeistä yleissivistävää koulutusta koska kirjoituksesi on suoraan navetantakaisesta lantakasasta.  Tämä yhteiskunta ei  ole sinulle mitään velkaa, eikä varsinkaan naista velkaa.

[/quote]

Huijarin tekstiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa koskaan seksiä, lopeta työntekeminen lopullisesti. Helppo resepti. Älä kysele syitä asiaan. Vaan lopeta ne hommat ja ala pumppaamaan rahaa yhteiskunnasta.

Vierailija
144/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:15"]

Jos et saa koskaan seksiä, lopeta työntekeminen lopullisesti. Helppo resepti. Älä kysele syitä asiaan. Vaan lopeta ne hommat ja ala pumppaamaan rahaa yhteiskunnasta.

[/quote]

Työnteon lopettamisella vahingoittaa ainoastaan omia mahdollisuuksiaan yhtään mihinkään. Seksin puute johtuu siitä että miehessä on jotain vikaa, jonka vuoksi naiset eivät miestä kelpuuta. Jos mies keksii mikä se vika on ja tekee asialle jotain sen sijaan että ruikuttaa av-palstalle, mahdollisuus  saada yhtäsuntoista parantuu huomattavaksi. Seksin saaminen  toiselta ihmiseltä ei ole kenenkään perusoikeus. Valitan, Henry. Asenne ratkaisee.

Vierailija
145/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:19"]

[/quote]

Työnteon lopettamisella vahingoittaa ainoastaan omia mahdollisuuksiaan yhtään mihinkään. Seksin puute johtuu siitä että miehessä on jotain vikaa, jonka vuoksi naiset eivät miestä kelpuuta. Jos mies keksii mikä se vika on ja tekee asialle jotain sen sijaan että ruikuttaa av-palstalle, mahdollisuus  saada yhtäsuntoista parantuu huomattavaksi. Seksin saaminen  toiselta ihmiseltä ei ole kenenkään perusoikeus. Valitan, Henry. Asenne ratkaisee.

[/quote]

Huijarin tekstiä.

Vierailija
146/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sinussa sanotaan olevan jotain vikaa, älä usko siihen, vaan irtisanoudu heti maanantaina työpaikaltasi ja aloita letkeä kituminen yhteiskunnan laskuun.

Vierailija
147/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä pakko sanoa että lopeta jo tää pelleily. se että sinä et saa naista ei millään tasolla ole yhteiskunnan vika tai kenelläkään naisilla mitään velvollisuuksia sinua kohtaan.

Kyllä se vika on sinussa ja siinä että kuinka kohtelet naisia. tuollainen asenne paistaa kilometrin päähän. En minäkään ole "saanut" kaikkia naisia, joita olen "halunnut" mutta ei siitä voi todeta kuin että ei vain ole natsannut yhteen. Silti olen tasa-arvoisessa ja onnellisessa parisuhteessa, vaikken mikään komistus olekaan.

Vierailija
148/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:40"]

Näin miehenä pakko sanoa että lopeta jo tää pelleily. se että sinä et saa naista ei millään tasolla ole yhteiskunnan vika tai kenelläkään naisilla mitään velvollisuuksia sinua kohtaan.

Kyllä se vika on sinussa ja siinä että kuinka kohtelet naisia. tuollainen asenne paistaa kilometrin päähän. En minäkään ole "saanut" kaikkia naisia, joita olen "halunnut" mutta ei siitä voi todeta kuin että ei vain ole natsannut yhteen. Silti olen tasa-arvoisessa ja onnellisessa parisuhteessa, vaikken mikään komistus olekaan.

[/quote]

Profeministisena öykkärinä viet minulta mahdollisuuksia seksiin? No tervetuloa maksutalkoisiin.

Vierailija
149/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan AP:lle seuraavanlaista testiä:

Tee deittisivustolle feikkiprofiili, jonka varustat kuvalla sellaisesta lassukoiden kiroamasta YTM-alfasta, muut tiedot itsestäsi täytät kuitenkin totuudenmukaisesti paitsi että annat ymmärtää omaavasi korkean sosiaalisen statuksen.

Tule sitten tänne kertomaan, kuinka kävi. (spoileri: Voin vakuuttaa, että tulet huomaamaan, että yksikään nainen ei siitä huolimatta tule kestämään persoonaasi paria viestiä kauempaa, josta voimmekin päätellä ettei se komeus ja status lassukkaa auttaisi)

Vierailija
150/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:19"]

[/quote]

[/quote]

Huijarin tekstiä.

[/quote]

Olet omiin pakkomielteisiisi kääriytynyt surkea luuseri joka syyttää aina kaikkia ja kaikkea sen sijaan että rohkenisi tsekata peiliin, tehdä johtopäätöksiä ja kehittää itseään ja omaa ajatusmaailmaansa. Ilmankos olet täällä valittamassa läheisyyden puutetta.  Joku persoonallisuushärö sulla on, ihan selkeet on oireet.

Vierailija
151/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:40"]

[/quote]

Profeministisena öykkärinä viet minulta mahdollisuuksia seksiin? No tervetuloa maksutalkoisiin.

[/quote]

Sinä ihan itse tuhoat omat mahdollisuutesi seksiin. Edelleenkään kenelläkään ei ole velvollisuutta antaa sinulle seksiä. Tämä maailma ei ole sinulle mitään velkaa. Hanki elämä. Neuvon aloittamaan hyvän terapeutin etsimisellä, sillä ongelmiesi työstäminen terapiassa voisi ehkä hieman auttaa sinua. Naisettomuus on kuitenkin aivan omaa syytäsi, mutta sinä vaan vingut kuin lauantaipussin menettänyt uhmaikäinen. Ainoa joka kärsii olet sinä itse, mutta jatka rauhassa valitsemallasi tiellä, kun et muutakaan näemmä osaa.

Vierailija
152/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt taida mennä viesti perille... mutta yritetäänpä vielä kerran:

yhteiskunnalla ei ole velvollisuutta taata sinulle panoreikää.

naisilla ei ole velvollisuutta taata sinulle panoreikää.

toisilla miehillä ei ole velvollisuutta taata sinulle panoreikää.

veronmaksajilla ei ole velvollisuutta taata sinulle panoreikää.

joulupukilla ei ole velvollisuutta taata sinulle panoreikää.

jos tahdot seksiä niin sinun pitää hommata sitä ihan itse. se ei ole mitenkään mahdoton tehtävä, joka ikinen sekunti joku mies saa naista molempien suureksi tyydytykseksi. jos et tiedä mistä aloittaa niin tässä pikku vihje: tuo ruikutus ja kaikkien muiden silmitön syyttely pahentaa asiaa enemmän kuin osaat kuvitella. katsos kun naiset puhuvat näistä asioista hyvin avoimesti keskenään ja sana leviää, sekä positiivisessa että negatiivisessa mielessä. 

Vierailija
153/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:51"]

Sinä ihan itse tuhoat omat mahdollisuutesi seksiin. Edelleenkään kenelläkään ei ole velvollisuutta antaa sinulle seksiä. Tämä maailma ei ole sinulle mitään velkaa. Hanki elämä. Neuvon aloittamaan hyvän terapeutin etsimisellä, sillä ongelmiesi työstäminen terapiassa voisi ehkä hieman auttaa sinua. Naisettomuus on kuitenkin aivan omaa syytäsi, mutta sinä vaan vingut kuin lauantaipussin menettänyt uhmaikäinen. Ainoa joka kärsii olet sinä itse, mutta jatka rauhassa valitsemallasi tiellä, kun et muutakaan näemmä osaa.

[/quote]

Tämä maailma on minulle velkaa satoja tuhansia euroja. Tervetuloa maksutalkoisiin.

Vierailija
154/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tahdot seksiä niin sinun pitää hommata sitä ihan itse. se ei ole mitenkään mahdoton tehtävä, joka ikinen sekunti joku mies saa naista molempien suureksi tyydytykseksi. jos et tiedä mistä aloittaa niin tässä pikku vihje: tuo ruikutus ja kaikkien muiden silmitön syyttely pahentaa asiaa enemmän kuin osaat kuvitella. katsos kun naiset puhuvat näistä asioista hyvin avoimesti keskenään ja sana leviää, sekä positiivisessa että negatiivisessa mielessä. 

[/quote]

Huijarin tekstiä.

Vierailija
155/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:55"]

[/quote]

Huijarin tekstiä.

[/quote]

huokaus... 

no niin onkin. joulupukilta saa panoreikiä. siitä vaan toivelistaa väsäämään. vain 5 panoreikää per kiltti silkohapsi. anna palaa. 

Vierailija
156/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haen parasta. Miksi ihmeessä hakisin huonoa? Outo ajatus.

Paras on minulle huomaavainen, lapsirakas, perhekeskeinen, rakastava ja antelias. Silti miehekäs mies, vatsaa tai ei, pitkä tai ei, hiuksia tai ei. Ne on sivuseikkoja, kun mies on muuten ihana ja se oikea. Onneksi olen löytänyt jo omani!

Vierailija
157/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ei saa miestä, hän alkaa miettiä, mikä hänessä on vikana.

Kun mies ei saa naista, hän alkaa miettiä, mikä naisissa on vikana.

Ainakin jos nettikeskusteluista voi päätellä mitään.

Vierailija
158/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:54"]

[/quote]

Tämä maailma on minulle velkaa satoja tuhansia euroja. Tervetuloa maksutalkoisiin.

[/quote]

Miksi? Oletko ajanut päin puuta, neliraajahalvautunut ja tarvitset työkyvyttömyyskorvauksia?

Vierailija
159/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:04"]

Kun nainen ei saa miestä, hän alkaa miettiä, mikä hänessä on vikana.

Kun mies ei saa naista, hän alkaa miettiä, mikä naisissa on vikana.

Ainakin jos nettikeskusteluista voi päätellä mitään.

[/quote]

Niinpä. Hirtä saatanan ap se himoava kullisi narunjatkeeksi, sillä kukaan mitään tee, kun sä itse olet niin vitun mitätön pikkupaska luuseri.  Me ei haluta sua, koska sä olet yököttävä. Vaihda maisemaa ja muuta vaikka Thaimaahan.

Vierailija
160/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:54"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole velkaa mitään .Maksa sinä ensin takaisin koulutukseesi ja päivähoitoosi käytetyt varat ja uhoa vasta sitten.

Hajoa puutteeseesi, olen saanut rutkasti lisäelämää käkättäessäni argumentoinnillesi, joka on suoraan sanoen sysipimeää. Khihihihihihihi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi