Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
161/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 21:51"]

Sinä ihan itse tuhoat omat mahdollisuutesi seksiin. Edelleenkään kenelläkään ei ole velvollisuutta antaa sinulle seksiä. Tämä maailma ei ole sinulle mitään velkaa. Hanki elämä. Neuvon aloittamaan hyvän terapeutin etsimisellä, sillä ongelmiesi työstäminen terapiassa voisi ehkä hieman auttaa sinua. Naisettomuus on kuitenkin aivan omaa syytäsi, mutta sinä vaan vingut kuin lauantaipussin menettänyt uhmaikäinen. Ainoa joka kärsii olet sinä itse, mutta jatka rauhassa valitsemallasi tiellä, kun et muutakaan näemmä osaa.

[/quote]

Tämä maailma on minulle velkaa satoja tuhansia euroja. Tervetuloa maksutalkoisiin.

[/quote]

Ei ole velkaa mitään .Maksa sinä ensin takaisin koulutukseesi ja päivähoitoosi käytetyt varat ja uhoa vasta sitten.

Hajoa puutteeseesi, olen saanut rutkasti lisäelämää käkättäessäni argumentoinnillesi, joka on suoraan sanoen sysipimeää. Khihihihihihihi

[/quote]

Tulen laskuttamaan puutetta vastaan tukia. Jopa opiskelemaan turhanpäiten. Lisäksi yhteiskunta menetti verorahaa. Tämä on satojen tuhansien, melkein miljoonien eurojen tappio...

Vierailija
162/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:16"]

Sinä ihan itse tuhoat omat mahdollisuutesi seksiin. Edelleenkään kenelläkään ei ole velvollisuutta antaa sinulle seksiä. Tämä maailma ei ole sinulle mitään velkaa. Hanki elämä. Neuvon aloittamaan hyvän terapeutin etsimisellä, sillä ongelmiesi työstäminen terapiassa voisi ehkä hieman auttaa sinua. Naisettomuus on kuitenkin aivan omaa syytäsi, mutta sinä vaan vingut kuin lauantaipussin menettänyt uhmaikäinen. Ainoa joka kärsii olet sinä itse, mutta jatka rauhassa valitsemallasi tiellä, kun et muutakaan näemmä osaa.

[/quote]

Tämä maailma on minulle velkaa satoja tuhansia euroja. Tervetuloa maksutalkoisiin.

[/quote]

Ei ole velkaa mitään .Maksa sinä ensin takaisin koulutukseesi ja päivähoitoosi käytetyt varat ja uhoa vasta sitten.

Hajoa puutteeseesi, olen saanut rutkasti lisäelämää käkättäessäni argumentoinnillesi, joka on suoraan sanoen sysipimeää. Khihihihihihihi

[/quote]

Tulen laskuttamaan puutetta vastaan tukia. Jopa opiskelemaan turhanpäiten. Lisäksi yhteiskunta menetti verorahaa. Tämä on satojen tuhansien, melkein miljoonien eurojen tappio...

[/quote]

voihan sitä noinkin perustella saamattomuuttaan. että ethän sinä olekaan nahistunut tyhjännyhjä joka ei onnistu saamaan naista tai töitä, vaan urhea soturi taistelussa järjestelmää vastaan! jos tuntuu hyvältä niin senkun kuvittelet, ei se ole keltään muulta pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

voihan sitä noinkin perustella saamattomuuttaan. että ethän sinä olekaan nahistunut tyhjännyhjä joka ei onnistu saamaan naista tai töitä, vaan urhea soturi taistelussa järjestelmää vastaan! jos tuntuu hyvältä niin senkun kuvittelet, ei se ole keltään muulta pois :)

[/quote]

Sun fyrkkaashan mä tässä kulutan.

Vierailija
164/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sun fyrkkaashan mä tässä kulutan.

[/quote]

mutta et minun pilluani. etkä kenenkään muunkaan. eikä mikään ihme. ei tuollaista itkupilliä jaksa katsella. 

Vierailija
165/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen akateeminen, hyvin tienaava, asioistani (talousasiat ok jne) huolehtiva, itsestäni huolehtiva, liikuntaa ja kulttuuria monipuolisesti harrastava nainen. Haluaisin samantyyppisen miehen. No, minulla ei ole tärpännyt, koska en ole kaunis ja koska harrastamastani liikunnasta huolimatta mulla ei ole fitness-kroppaa vaan BMI huitelee siellä 23-24 kieppeillä. Mutta en minä tee mitään jollain juntilla typeryksellä, jota pitäisi elättää ja joka makaa sohvalla pieremässä ja juomassa kaljaa ja jonka mielestä teartterissa käynti on homoa.

Vastaavassa tilanteessa kanssani olevia sinkkunaisia on suuret kaupungit pullollaan. Kaltaisillani miehillä, esim. työkavereillani, on poikkeuksetta vaimo, joka on nuori ja kaunis ja hänelläkin poikkeuksetta korkeakoulutus. Meidän sinkkunaisten taas oletetaan pariutuvan niiden maaseudun peräkammarinpoikien kanssa, niiden jotka osaavat hädistuskin lukea, koulu ei ole koskaan kiinnostanut, aika vietetään jossain huoltoaseman baarissa rekkamiehen hymy takalistossa iloisesti pilkistäen. Eli sanoisin, että miesten valtaosan taso on niin huono, että naiset eivät tosiaan heitä kelpuuta. Kun taas normaali mies (hyvä koulutus ja työ, raha-asiat kunnossa, siisti ja huoliteltu ulkoasu, liikunnallinen, kiinnostunut maailmanmenosta ja kultuurista eli vastaava kuin minä, ja itseäni pidän ihan normaalina naisena) on tosi kuumaa kamaa suhdemarkkinoilla.

Vierailija
166/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:50"]

Mä olen akateeminen, hyvin tienaava, asioistani (talousasiat ok jne) huolehtiva, itsestäni huolehtiva, liikuntaa ja kulttuuria monipuolisesti harrastava nainen. Haluaisin samantyyppisen miehen. No, minulla ei ole tärpännyt, koska en ole kaunis ja koska harrastamastani liikunnasta huolimatta mulla ei ole fitness-kroppaa vaan BMI huitelee siellä 23-24 kieppeillä. Mutta en minä tee mitään jollain juntilla typeryksellä, jota pitäisi elättää ja joka makaa sohvalla pieremässä ja juomassa kaljaa ja jonka mielestä teartterissa käynti on homoa.

Vastaavassa tilanteessa kanssani olevia sinkkunaisia on suuret kaupungit pullollaan. Kaltaisillani miehillä, esim. työkavereillani, on poikkeuksetta vaimo, joka on nuori ja kaunis ja hänelläkin poikkeuksetta korkeakoulutus. Meidän sinkkunaisten taas oletetaan pariutuvan niiden maaseudun peräkammarinpoikien kanssa, niiden jotka osaavat hädistuskin lukea, koulu ei ole koskaan kiinnostanut, aika vietetään jossain huoltoaseman baarissa rekkamiehen hymy takalistossa iloisesti pilkistäen. Eli sanoisin, että miesten valtaosan taso on niin huono, että naiset eivät tosiaan heitä kelpuuta. Kun taas normaali mies (hyvä koulutus ja työ, raha-asiat kunnossa, siisti ja huoliteltu ulkoasu, liikunnallinen, kiinnostunut maailmanmenosta ja kultuurista eli vastaava kuin minä, ja itseäni pidän ihan normaalina naisena) on tosi kuumaa kamaa suhdemarkkinoilla.

[/quote]

En mä tollasten kuvailemas kaltaisten törppöjen kanssa seurustelis. Mutta siinähän maksatte. Tulee satojen tuhansien eurojen lasku ja määrämme kasvaa. -ap

Vierailija
167/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:50"]

[/quote]

kovin totta. parempi yksin kuin huonossa seurassa. :) 

N28

Vierailija
168/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lukenut, mutta kaikki naiset on itselleen olleet sitä parasta etsimässä ja kaikki ovat sen tunnustaneet suoraan.

Vierailija
169/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei saa perhettä, lällällällälieru! Ja nyt häntä harmittaaa.... Ihan leikkipuistoja ei halua nyt kustantaa hän. Onko isäsi sanonut, että vain kovat kundit saa perheen, vai miksi moinen katkeruus?

Vierailija
170/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jatkossakaan anna piparia noin lapselliselle kitisijälle joka kuvittelee yhteiskunnan olevan hänelle velkaa naisen. Sensijaan 154:n kaltainen mies kelpaisi minulle kernaasti, koska hän tuntuu pitävän naista muunakin kuin karjana jolla on "markkina-arvo", ja panopuuna. Mies ei ole minulle mikään pelkkä muna ja en taatusti anna itseänikään kohdeltavan pelkkänä pilluna. Jos joku lähtee tuosta syystä kostoretkelle loisimaan toisten verorahoilla, niin juu: kyllä se rapauttaa yhteiskuntaa kun menetetään korsia keosta, mutta ennenkaikkea tuosta kärsii se lapsellinen uhoilija itse. Mutta, jos tykkää rypeä surkeudessaan syyttäen muita niin saa tehdä sen ihan omassa alhaisessa yksinäisyydessään.

Vierailija
171/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa ei suinkaan seurani ole. Jos ei nainen ymmärrä seksuaalisuutensa merkitystä, se on hänen oma vikansa. Ja siitä syntyy kustannuksia yhteiskunnalle.

Vierailija
172/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai haluan ajatella, että mieheni kuuluu siihen top 20%. niin varmasti hänkin. Nyt minä sekä hän tulimme iloisiksi, koska sinä kerroit meille, että kaikki varatut miehet kuuluvat automaattisesti siihen 20 prosenttiin.

Vautsi, ainakin 80 % on siis huonompia kuin hän.  Mieheni on siis alfa! 

Vierailija
173/931 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:00"]

Huonoa ei suinkaan seurani ole. Jos ei nainen ymmärrä seksuaalisuutensa merkitystä, se on hänen oma vikansa. Ja siitä syntyy kustannuksia yhteiskunnalle.

[/quote]

--------

Vierailija
174/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 22:50"]

[/quote]

En mä tollasten kuvailemas kaltaisten törppöjen kanssa seurustelis. Mutta siinähän maksatte. Tulee satojen tuhansien eurojen lasku ja määrämme kasvaa. -ap
[/quote]
Se nyt on tullut jo selväksi, että sinä kuvittelet olevasi jokin satojen tuhansien arvoinen ja pidät naisia velvollisina alistumaan jokaiselle halukkaalle panopuuksi, mutta ei se maailma oikein mene noin. Jokainen on vastuussa itsestään.

Vierailija
175/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä, onko ystävämme Vinku-intiaani tehnyt tunnukset ja palaa takaisin.

Vierailija
176/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en hae. "Parhaat" on tylsiä. En itekkään ole lähelläkään täydellistä niin miks odottaisin sitä toiselta?

Vierailija
177/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuskin pystyt aitoon läheisyyteen tällä ulosannilla, joten kyllä, seurasi on huonoa. Kun ilmeisesti koitat kuitenkin hakea seuraa sellaisista, jotka kykenevät. Sinänsä ihan hyvä kriteeri, mutta ehkä sun kannattais aloittaa niistä pinnallisista vaan.

Vaikea uskoa myös, ettet kelpaisi kellekään. Saisit varmaan jonkun naisen, mutta jos kriteerinä on, että sinulle tullaan juttelemaan, niin et varmaan saakaan, ellet odota 10 vuotta.

Vierailija
178/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:18"]

[/quote]

Tuskin pystyt aitoon läheisyyteen tällä ulosannilla, joten kyllä, seurasi on huonoa. Kun ilmeisesti koitat kuitenkin hakea seuraa sellaisista, jotka kykenevät. Sinänsä ihan hyvä kriteeri, mutta ehkä sun kannattais aloittaa niistä pinnallisista vaan.

Vaikea uskoa myös, ettet kelpaisi kellekään. Saisit varmaan jonkun naisen, mutta jos kriteerinä on, että sinulle tullaan juttelemaan, niin et varmaan saakaan, ellet odota 10 vuotta.

[/quote]

Niin, piti jatkaa vielä, että saattaisit yllättyä, kun tutustuisit johonkin ihan pinnallisena pitämääsi naiseen.

Vierailija
179/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="AV MAMMA" time="06.09.2015 klo 23:08"]

Ei vittu mikä tampio. "Jos nainen ei ymmärrä seksuaalisuutensa merkitystä"? Ja sitä olisi sinun mielestäsi tulla imemään SUN kusista kulliasi 2 x viikossa esimerkiksi? Joo, mä oon ymmärtänyt mun seksuaalisuuteni merkityksen itselleni kyllä TÄYSIN eri tavalla. Ja jos sen takia et halua maksaa veroja, vaan syrjäytyä peruspäivärahalle, niin senkun. Olin mäkin joskus köyhä ja työtön. Mut onneks en ole enää. Näin 4-kymppisenä sitä arvostaa. 

[/quote]

Jos maailma olisi edes jonkinlaisessa tasapainossa niin naiset vierailisivat kyllä luona useinkin ja rahoittaisin samalla yhteiskuntaa omalla panoksellani. Niin tekisi epäilemättä moni muukin.

Mä lasken vuosittain aiheuttamani vajeet valtion tuotoissa entiseen nähden ja ne on ihan mukavia summia, jotka tulee sitten teidän maksettavaksi. Se tuntuu.

Vierailija
180/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:18"]

Tuskin pystyt aitoon läheisyyteen tällä ulosannilla, joten kyllä, seurasi on huonoa. Kun ilmeisesti koitat kuitenkin hakea seuraa sellaisista, jotka kykenevät. Sinänsä ihan hyvä kriteeri, mutta ehkä sun kannattais aloittaa niistä pinnallisista vaan. Vaikea uskoa myös, ettet kelpaisi kellekään. Saisit varmaan jonkun naisen, mutta jos kriteerinä on, että sinulle tullaan juttelemaan, niin et varmaan saakaan, ellet odota 10 vuotta.

[/quote]

Siksi en maksakaan veroja, etteivät naiset ole seksuaalisesti avoimia ja aloitteellisia. Ja toki etsin nimenomaan laatua, koska olen itse huippulaatua. En tietenkään hirveän muodikkaan näköinen, mutta en mikään kalkkeutunut junttikaan. Ja en muuten usko, että tätä menoa kymmeneenkään vuoteen tulee kukaan juttelemaan. Jos tulee niin siinä mitä todennäköisimmin haiskahtaa petos. Olen muuten kouluttautunutkin, mutta en mitenkään intohimoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi