Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
221/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:23"] [quote author="AV MAMMA" time="06.09.2015 klo 23:08"] Ei vittu mikä tampio. "Jos nainen ei ymmärrä seksuaalisuutensa merkitystä"? Ja sitä olisi sinun mielestäsi tulla imemään SUN kusista kulliasi 2 x viikossa esimerkiksi? Joo, mä oon ymmärtänyt mun seksuaalisuuteni merkityksen itselleni kyllä TÄYSIN eri tavalla. Ja jos sen takia et halua maksaa veroja, vaan syrjäytyä peruspäivärahalle, niin senkun. Olin mäkin joskus köyhä ja työtön. Mut onneks en ole enää. Näin 4-kymppisenä sitä arvostaa.  [/quote] Jos maailma olisi edes jonkinlaisessa tasapainossa niin naiset vierailisivat kyllä luona useinkin ja rahoittaisin samalla yhteiskuntaa omalla panoksellani. Niin tekisi epäilemättä moni muukin. Mä lasken vuosittain aiheuttamani vajeet valtion tuotoissa entiseen nähden ja ne on ihan mukavia summia, jotka tulee sitten teidän maksettavaksi. Se tuntuu.   [/quote] Miten niin jos maailma olisi tasapainossa, niin sinulla olisi päätösvaltaa, huom. PÄÄTÖSvaltaa naisten seksuaalisuuteen? Älä unta nää. Et vain OSAA pyydystää pillua, siinä koko ongelma. Kun et sä PÄÄTÄ, vaan sun täytyisi saada naiset haluamaan sua. Et ottanut vaarin neuvostani esittää vaikeutta mennä seksiin saakka? [/quote] Jos naiset eivät anna minulle seksiä (pillua en kuitenkaan välttämättä vaadi) niin minä rankaisen heitä verottamalla yhteiskunnalta sen miljoona euroa jonka yhteiskunta muuten saisi. Tiedätkö en edes harkitse töihin menoa, en harkitse edes naista, enkä mitään. Ainoa joka kierteen pystyy katkaisemaan on nainen, joka avautuu seksuaalisesti ja heitä pitäisi olla monta. Aivan kuten miehiäkin on monta. Monta miestä, joista maksetaan miljoonia, jotta alikehittynyt nainen voi pihdata alikehittyneellä tavalla. Minä olen huippulaatua.

[/quote]XDDD

Vierailija
222/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:37"]

Jokainen, niin mies kuin nainen, etsii itselleen parasta mahdollista kumppania. Niinhän ap:kin tekee.

Ap vaan ei ole tajunnut yhtä asiaa, omaa markkina-arvoaan. Kun pokausyritykset epäonnistuvat aina, on rima liian korkealla. Kun rimaa alentaa niin sieltä se oma taso lopulta selviää ja johan alkaa naisia löytyä. Toisaalta, voihan sitä aina lotota, mutta päävoitto jää todennäköisesti saamatta ja elämä kuluu naisetta siitä haaveillessa.

Ei tässä naisten pidä mitään myöntää. Sen sijaan ap voisi myöntää itselleen, että yrittää liian tasokkaita naisia.

Katso ap ympärillesi. Todella surkeilla luuserimiehilläkin roikkuu joku nainen käsipuolessa. Et luokittele itseäsi luuseriksi. Näinpä ei siis voi olla naisten vika, että sinulle ei löydy ketään. Vika on sinussa ja epäreamistisissa vaatimuksissasi.

Jos ei kykene tinkimään vaatimuksistaan, niin sitten on hyväksyttävä yksinäinen elämä. Sehän on oma valinta, mitäpä siitä katkeroitumaan. Eikä siinä ole mitään hävettävääkään. Ihan ok valinta sekin on.

[/quote]

Kiitos, tämä oli ihan kelpo vastaus. Tuossa voi olla perää, että haen liian korkeatasoista naista. Tosin olen vakuuttunut että ansaitsen paremman naisen kuin minkä ensivaikutelmalla pystyn saamaan. Osoittaudun nopeasti naista paremmaksi ja kokeneemmaksi melkein kaikessa kun seurustelu etenee, siksi haluaisin jo alkuun naisen, joka on suurinpiirtein samalla tasolla.

AP

[/quote]

Mitä tuo tarkoittaa, että osoittaudun nopeasti naista paremmaksi ja kokeneemmaksi melkein kaikessa kun seurustelu etenee? Et siis arvosta naisia, joiden kanssa olet saanut olla? Et ole heistä kiitollinen? En usko edelleenkään, että ansaitset muuta kuin saat. Katsos, jos olisit nöyrä ja osaisit arvostaa sitä mitä olet saanut, niin se säteilisi sinusta niille, keitä oikeasti haluat.

[/quote]

Et sinäkään olisi kiitollinen plösömiehen seurasta jos itse treenaat monta kertaa viikossa. Etkä olisi kiitollinen amis miehen karusta seurasta jos itse olet lääkäri.

[/quote]

Olisin. Olen itse esimerkiksi seurustellut huonohampaisen, seinästä repäistyn suojatyössä käyneen miehen kanssa, vaikka olin kaunis nuori 4 laudaturin ylioppilas, joka suhteen aikana pääsi yliopistoon. Vaikka tiemme erosivatkin omasta aloitteestani olen hänelle kiitollinen. 
[/quote]

Tiet eivät koskaan voi erota dramaattisesti jos naiset avautuvat seksuaalisesti.
Silloin naisia on saatavilla hyvin. Myös hyvännäköisen naisen velvollisuus on olla seksuaalisesti yhteisöb ulottuvilla. Muussa tapauksessa en mene töihin, vaan laskutan yhteiskunnalta rangaistusmaksun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:23"] [quote author="AV MAMMA" time="06.09.2015 klo 23:08"] Ei vittu mikä tampio. "Jos nainen ei ymmärrä seksuaalisuutensa merkitystä"? Ja sitä olisi sinun mielestäsi tulla imemään SUN kusista kulliasi 2 x viikossa esimerkiksi? Joo, mä oon ymmärtänyt mun seksuaalisuuteni merkityksen itselleni kyllä TÄYSIN eri tavalla. Ja jos sen takia et halua maksaa veroja, vaan syrjäytyä peruspäivärahalle, niin senkun. Olin mäkin joskus köyhä ja työtön. Mut onneks en ole enää. Näin 4-kymppisenä sitä arvostaa.  [/quote] Jos maailma olisi edes jonkinlaisessa tasapainossa niin naiset vierailisivat kyllä luona useinkin ja rahoittaisin samalla yhteiskuntaa omalla panoksellani. Niin tekisi epäilemättä moni muukin. Mä lasken vuosittain aiheuttamani vajeet valtion tuotoissa entiseen nähden ja ne on ihan mukavia summia, jotka tulee sitten teidän maksettavaksi. Se tuntuu.   [/quote] Miten niin jos maailma olisi tasapainossa, niin sinulla olisi päätösvaltaa, huom. PÄÄTÖSvaltaa naisten seksuaalisuuteen? Älä unta nää. Et vain OSAA pyydystää pillua, siinä koko ongelma. Kun et sä PÄÄTÄ, vaan sun täytyisi saada naiset haluamaan sua. Et ottanut vaarin neuvostani esittää vaikeutta mennä seksiin saakka? [/quote] Jos naiset eivät anna minulle seksiä (pillua en kuitenkaan välttämättä vaadi) niin minä rankaisen heitä verottamalla yhteiskunnalta sen miljoona euroa jonka yhteiskunta muuten saisi. Tiedätkö en edes harkitse töihin menoa, en harkitse edes naista, enkä mitään. Ainoa joka kierteen pystyy katkaisemaan on nainen, joka avautuu seksuaalisesti ja heitä pitäisi olla monta. Aivan kuten miehiäkin on monta. Monta miestä, joista maksetaan miljoonia, jotta alikehittynyt nainen voi pihdata alikehittyneellä tavalla. Minä olen huippulaatua.

[/quote]

Pillua en vaadi, täh? Eli et halua antaa naiselle itsekään, vaan olla vain ottavana osapuolena? Oletko täysin hukannut seksin idean? Se on sinulle vain väline tyydytykseen, olet säälittävä.

Vierailija
224/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:36"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:27"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:37"] Jokainen, niin mies kuin nainen, etsii itselleen parasta mahdollista kumppania. Niinhän ap:kin tekee. Ap vaan ei ole tajunnut yhtä asiaa, omaa markkina-arvoaan. Kun pokausyritykset epäonnistuvat aina, on rima liian korkealla. Kun rimaa alentaa niin sieltä se oma taso lopulta selviää ja johan alkaa naisia löytyä. Toisaalta, voihan sitä aina lotota, mutta päävoitto jää todennäköisesti saamatta ja elämä kuluu naisetta siitä haaveillessa. Ei tässä naisten pidä mitään myöntää. Sen sijaan ap voisi myöntää itselleen, että yrittää liian tasokkaita naisia. Katso ap ympärillesi. Todella surkeilla luuserimiehilläkin roikkuu joku nainen käsipuolessa. Et luokittele itseäsi luuseriksi. Näinpä ei siis voi olla naisten vika, että sinulle ei löydy ketään. Vika on sinussa ja epäreamistisissa vaatimuksissasi. Jos ei kykene tinkimään vaatimuksistaan, niin sitten on hyväksyttävä yksinäinen elämä. Sehän on oma valinta, mitäpä siitä katkeroitumaan. Eikä siinä ole mitään hävettävääkään. Ihan ok valinta sekin on. [/quote] Kiitos, tämä oli ihan kelpo vastaus. Tuossa voi olla perää, että haen liian korkeatasoista naista. Tosin olen vakuuttunut että ansaitsen paremman naisen kuin minkä ensivaikutelmalla pystyn saamaan. Osoittaudun nopeasti naista paremmaksi ja kokeneemmaksi melkein kaikessa kun seurustelu etenee, siksi haluaisin jo alkuun naisen, joka on suurinpiirtein samalla tasolla. AP [/quote] Mitä tuo tarkoittaa, että osoittaudun nopeasti naista paremmaksi ja kokeneemmaksi melkein kaikessa kun seurustelu etenee? Et siis arvosta naisia, joiden kanssa olet saanut olla? Et ole heistä kiitollinen? En usko edelleenkään, että ansaitset muuta kuin saat. Katsos, jos olisit nöyrä ja osaisit arvostaa sitä mitä olet saanut, niin se säteilisi sinusta niille, keitä oikeasti haluat. [/quote] Et sinäkään olisi kiitollinen plösömiehen seurasta jos itse treenaat monta kertaa viikossa. Etkä olisi kiitollinen amis miehen karusta seurasta jos itse olet lääkäri. [/quote] Olisin. Olen itse esimerkiksi seurustellut huonohampaisen, seinästä repäistyn suojatyössä käyneen miehen kanssa, vaikka olin kaunis nuori 4 laudaturin ylioppilas, joka suhteen aikana pääsi yliopistoon. Vaikka tiemme erosivatkin omasta aloitteestani olen hänelle kiitollinen.  [/quote] Tiet eivät koskaan voi erota dramaattisesti jos naiset avautuvat seksuaalisesti. Silloin naisia on saatavilla hyvin. Myös hyvännäköisen naisen velvollisuus on olla seksuaalisesti yhteisöb ulottuvilla. Muussa tapauksessa en mene töihin, vaan laskutan yhteiskunnalta rangaistusmaksun.

[/quote]

No emme me eronneetkaan dramaattisesti. Ja kyllä tiet voivat erota dramaattisestikin kun nainen jättää sinunlaisesi pösilön XD  Vai pelottaako, ettet kestäisi sitä, tulla huippunaisen jättämäksi? ;)

Vierailija
225/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut hakemassa mitään, mutta sain parhaan: mieheni on lähes 190-senttinen, tumma, leveäharteinen, ketterä, lihaksikas, hauska, fiksu, varakas ja akateemisesti keskimääräistä korkeammalle koulutettu. Itse olen lyhyenläntä ja läski luovan alan sekatyöläinen, toki olen hauska ja fiksu myös, mutta sillä ei liene merkitystä, koska olen lihavuudestani huolimatta pienirintainen. Yhyy.

Kai jokaisella meistä on oikeus toivoa itselleen parasta mahdollista kumppania, tarkoitti se sitten metsuria tai professoria, pitkää, pätkää, laihaa tai läskiä, jäyhää tai puheliasta? Ehkä parinmuodostuksessa on enemmän merkitystä kemioiden kohtaamisella kuin sillä, miltä ihminen näyttää paperilla? Jos sopivaa kumppania ei löydy, ei kannata uhriutua, vaan odottaa maltillisesti. Onhan meressä kaloja.

Vierailija
226/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä hain parasta ja sellaisen sainkin. En olisi huonompaan tyytynyt enää siinä vaiheessa.

Vierailija
227/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:36"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:27"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:37"] Jokainen, niin mies kuin nainen, etsii itselleen parasta mahdollista kumppania. Niinhän ap:kin tekee. Ap vaan ei ole tajunnut yhtä asiaa, omaa markkina-arvoaan. Kun pokausyritykset epäonnistuvat aina, on rima liian korkealla. Kun rimaa alentaa niin sieltä se oma taso lopulta selviää ja johan alkaa naisia löytyä. Toisaalta, voihan sitä aina lotota, mutta päävoitto jää todennäköisesti saamatta ja elämä kuluu naisetta siitä haaveillessa. Ei tässä naisten pidä mitään myöntää. Sen sijaan ap voisi myöntää itselleen, että yrittää liian tasokkaita naisia. Katso ap ympärillesi. Todella surkeilla luuserimiehilläkin roikkuu joku nainen käsipuolessa. Et luokittele itseäsi luuseriksi. Näinpä ei siis voi olla naisten vika, että sinulle ei löydy ketään. Vika on sinussa ja epäreamistisissa vaatimuksissasi. Jos ei kykene tinkimään vaatimuksistaan, niin sitten on hyväksyttävä yksinäinen elämä. Sehän on oma valinta, mitäpä siitä katkeroitumaan. Eikä siinä ole mitään hävettävääkään. Ihan ok valinta sekin on. [/quote] Kiitos, tämä oli ihan kelpo vastaus. Tuossa voi olla perää, että haen liian korkeatasoista naista. Tosin olen vakuuttunut että ansaitsen paremman naisen kuin minkä ensivaikutelmalla pystyn saamaan. Osoittaudun nopeasti naista paremmaksi ja kokeneemmaksi melkein kaikessa kun seurustelu etenee, siksi haluaisin jo alkuun naisen, joka on suurinpiirtein samalla tasolla. AP [/quote] Mitä tuo tarkoittaa, että osoittaudun nopeasti naista paremmaksi ja kokeneemmaksi melkein kaikessa kun seurustelu etenee? Et siis arvosta naisia, joiden kanssa olet saanut olla? Et ole heistä kiitollinen? En usko edelleenkään, että ansaitset muuta kuin saat. Katsos, jos olisit nöyrä ja osaisit arvostaa sitä mitä olet saanut, niin se säteilisi sinusta niille, keitä oikeasti haluat. [/quote] Et sinäkään olisi kiitollinen plösömiehen seurasta jos itse treenaat monta kertaa viikossa. Etkä olisi kiitollinen amis miehen karusta seurasta jos itse olet lääkäri. [/quote] Olisin. Olen itse esimerkiksi seurustellut huonohampaisen, seinästä repäistyn suojatyössä käyneen miehen kanssa, vaikka olin kaunis nuori 4 laudaturin ylioppilas, joka suhteen aikana pääsi yliopistoon. Vaikka tiemme erosivatkin omasta aloitteestani olen hänelle kiitollinen.  [/quote] Tiet eivät koskaan voi erota dramaattisesti jos naiset avautuvat seksuaalisesti. Silloin naisia on saatavilla hyvin. Myös hyvännäköisen naisen velvollisuus on olla seksuaalisesti yhteisöb ulottuvilla. Muussa tapauksessa en mene töihin, vaan laskutan yhteiskunnalta rangaistusmaksun.

[/quote]

No jos haluat pienituloiseksi seksinpuutteen TAKIA, niin se on Suomessa ihan mahdollista. Mutta mitä tuloja sä saat, jos kieltäydyt töistä? Vai oletko joku tusinatyöntekijä, joita pursuaa ovista ja ikkunoista paskahommaan, josta ei makseta kunnolla, mutta mamut tekevät ne työt. 

Vierailija
228/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kerrot ap syyksi kun sukulaiset kysyvät, miksei sulla ole töitä?

Vierailija
229/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Senkus käyt huorissa vaan, jotkut naiset ihan oikeasti tuollaiseen suostuu rahasta jopa kaltaisesi lassukan kanssa. Saman verran varmaan sulle ne tulojen menetykset: palkka miinus huoran tuntitaksat tai toimeentulotuella eläminen "rangaistuksena" (sitä varmaan tässä kuitenkin hait takaa?). 

Vierailija
230/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:14"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:23"]

[quote author="AV MAMMA" time="06.09.2015 klo 23:08"]

Ei vittu mikä tampio. "Jos nainen ei ymmärrä seksuaalisuutensa merkitystä"? Ja sitä olisi sinun mielestäsi tulla imemään SUN kusista kulliasi 2 x viikossa esimerkiksi? Joo, mä oon ymmärtänyt mun seksuaalisuuteni merkityksen itselleni kyllä TÄYSIN eri tavalla. Ja jos sen takia et halua maksaa veroja, vaan syrjäytyä peruspäivärahalle, niin senkun. Olin mäkin joskus köyhä ja työtön. Mut onneks en ole enää. Näin 4-kymppisenä sitä arvostaa. 

[/quote]

Jos maailma olisi edes jonkinlaisessa tasapainossa niin naiset vierailisivat kyllä luona useinkin ja rahoittaisin samalla yhteiskuntaa omalla panoksellani. Niin tekisi epäilemättä moni muukin.

Mä lasken vuosittain aiheuttamani vajeet valtion tuotoissa entiseen nähden ja ne on ihan mukavia summia, jotka tulee sitten teidän maksettavaksi. Se tuntuu.

[/quote]

Miten niin jos maailma olisi tasapainossa, niin sinulla olisi päätösvaltaa, huom. PÄÄTÖSvaltaa naisten seksuaalisuuteen? Älä unta nää. Et vain OSAA pyydystää pillua, siinä koko ongelma. Kun et sä PÄÄTÄ, vaan sun täytyisi saada naiset haluamaan sua. Et ottanut vaarin neuvostani esittää vaikeutta mennä seksiin saakka?
[/quote]

Jos naiset eivät anna minulle seksiä (pillua en kuitenkaan välttämättä vaadi) niin minä rankaisen heitä verottamalla yhteiskunnalta sen miljoona euroa jonka yhteiskunta muuten saisi. Tiedätkö en edes harkitse töihin menoa, en harkitse edes naista, enkä mitään. Ainoa joka kierteen pystyy katkaisemaan on nainen, joka avautuu seksuaalisesti ja heitä pitäisi olla monta. Aivan kuten miehiäkin on monta. Monta miestä, joista maksetaan miljoonia, jotta alikehittynyt nainen voi pihdata alikehittyneellä tavalla. Minä olen huippulaatua.

[/quote]
Kuule hei, jos käytät kiristämistä ja vaihtokauppaa saadaksesi seksiä, niin kyllä se vika todellakin löytyy sinusta. Etkä ole huippulaatua, koska et edelleenkään kohtele naisia ihmisinä vaan yrität pakottaa meidät alisteiseen asemaan ja se nyt ei ole hyvä lähtökohta yhtään millekään. Voisin suositella sinulle jotain uskonlahkoa, ellei sekin olisi moraalitonta. Minulle ja varmasti muillekin naisille seksuaalisuus on alue, jossa ollaan aika haavoittuvaisia, joten laasasmainen seksuaalipalveluspakko on tyrannimaista alistamista edes ajatusken tasolla.

Vierailija
231/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:29"]

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status. Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

[/quote]

Tietenkin jokainen haluaa parhaan mahdollisen kumppanin.Se että joku tietty miestyyppi olisi kaikkien maailman naisten mielestä paras,on ihan katkerien inisijöiden oma keksintö.Ainakin minulla ja jokaisella tuntemallani naisella tuntuu olevan aivan eri käsitys siitä,millainen on täydellinen mies.

Vierailija
232/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:34"]

No jos haluat pienituloiseksi seksinpuutteen TAKIA, niin se on Suomessa ihan mahdollista. Mutta mitä tuloja sä saat, jos kieltäydyt töistä? Vai oletko joku tusinatyöntekijä, joita pursuaa ovista ja ikkunoista paskahommaan, josta ei makseta kunnolla, mutta mamut tekevät ne työt. 

[/quote]

Mä pumppaan yhteiskunnalta satoja tuhansia euroja. Syy on yksinkertainen, eli naiset ei ole seksuaalisesti auki/aktiivisia. On ollut hyvin rahaa aikoinaan, joten ei sitä kulutusjuttua niin kaipaa.  

Vierailija
233/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:50"]Kuule hei, jos käytät kiristämistä ja vaihtokauppaa saadaksesi seksiä, niin kyllä se vika todellakin löytyy sinusta. Etkä ole huippulaatua, koska et edelleenkään kohtele naisia ihmisinä vaan yrität pakottaa meidät alisteiseen asemaan ja se nyt ei ole hyvä lähtökohta yhtään millekään. Voisin suositella sinulle jotain uskonlahkoa, ellei sekin olisi moraalitonta. Minulle ja varmasti muillekin naisille seksuaalisuus on alue, jossa ollaan aika haavoittuvaisia, joten laasasmainen seksuaalipalveluspakko on tyrannimaista alistamista edes ajatusken tasolla.

[/quote]

Ei nämä naiset ole mitään seksialamaisia, vaan jakavat seksiä ovat auki ja avoinna ja käyvät seksuaalista vuoropuhelua koko yhteiskunnan kanssa. Yhteiskunta kunnioittaa heitä ja he kunnioittavat yhteiskuntaa siis toisinpäin jopa. Eivätkä he mene kaappiin jonkun himskatin tattariuroksen kanssa kutemaan, vaan ovat kansannaisia. Se ei ole laasaslaista. Laasaslaista olisi vaatia naisia olemaan yksinkertaisia ja tyhmiä. Mä en ole laasaslainen, koska en sellaista vaadi milloinkaan.

Vierailija
234/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Jos sinä olet huippulaatua, miksi sitten valitat, että naiset haluavat vain parhaita. Sinullahan pitäisi olla silloin ihan järjetön vienti. Ja jos taas väität, että olet ysin mies ja vain kympin miehen saavat naisia, miten on mielestäsi mahdollista, että niillä kutosen, seiskan ja kasinkin miehillä on naiset?

Vierailija
235/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:28"]

No emme me eronneetkaan dramaattisesti. Ja kyllä tiet voivat erota dramaattisestikin kun nainen jättää sinunlaisesi pösilön XD  Vai pelottaako, ettet kestäisi sitä, tulla huippunaisen jättämäksi? ;)

[/quote]

Voit hihhuloida ajatuksella, mutta jos yhteiskunta toimii silloin naisten seksiportti on auki jos yksi rupeaa annostelemaan ja pihtailemaan muut kutsuvat sitä hölmöilyksi. Tulevaisuudessa ei kukaan käy töissä, jos jatkat tuollaista naperointia. Oot korruptoitunut ja säälittävä, asetat aikuisen ihmisen seksuaalisuuden kyseenalaiseen valoon. Teet hallaa naisille ja minunkin mahdollisuuksilleni, mutta onneksi olen sitkeä juon olutta vain kuus tölkkiä päivässä.

Vierailija
236/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:47"]Totta kai haluan vain mikä on parasta itselleni. Kummallista olettaakaan että kukaan haluaisi muuta. Miksi sitä tarvitsee siis edes sanoa, sehän on perusolettamus? [/quote] Sanos muuta! Jostain kumman syystä naiset eivät vain asiaa kehtaa myöntää esimerkiksi deittiprofiileissaan. Sinä olet järkinainen.

[/quote]

Mutta kun jokaisella on se henkilökohtainen paras. Ei se ole mikään valmiiksi määritetty miehenmalli jonka kaikki haluavat, siksi tämä aloitus on aika hölmö.

[/quote]

Tämäpä juuri.Juttelin ystävien kanssa Vain elämää-sarjasta,minusta ohjelman paras mies on Samuli Edelman,toisen ystäväni mielestä Toni Virtanen ja kolmas piti Elastista parhaana.Ei ole mitään yhtä miestyyppiä,jota kaikkien maailman naisten pitäisi havitella.

Vierailija
237/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:17"]

Jos sinä olet huippulaatua, miksi sitten valitat, että naiset haluavat vain parhaita. Sinullahan pitäisi olla silloin ihan järjetön vienti. Ja jos taas väität, että olet ysin mies ja vain kympin miehen saavat naisia, miten on mielestäsi mahdollista, että niillä kutosen, seiskan ja kasinkin miehillä on naiset?

[/quote]

Hyvässä elämässä ykkösenkin miehillä ja naisilla on vientiä.

Vierailija
238/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen "paras mies" on erilainen aivan kuin jokaisen miehen "paras nainenkin" on erilainen. Se mikä sinulle on paras, voi minulle olla ihan jotain muuta.

Vierailija
239/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:34"]

[/quote]

Mä pumppaan yhteiskunnalta satoja tuhansia euroja. Syy on yksinkertainen, eli naiset ei ole seksuaalisesti auki/aktiivisia. On ollut hyvin rahaa aikoinaan, joten ei sitä kulutusjuttua niin kaipaa.  
[/quote]
Mä harrastan seksiä sellaisten miesten kanssa, joita haluan. Tuollaisia vähä-älyisiä piipittäjiä mä en halua.

Vierailija
240/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:29"]Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status. Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win. [/quote] Minä ainakin avoimesti hain top 1% kuuluvan miehen, kriteereinä pääasiallisesti ulkonäkö, sänkytaidot ja luonne. Sainkin sellaisen. Miten ap:n elämää olisi ilostuttanut se, jos naiset hänet tavatessaan avoimesti haukkuisivat hänet pohjamutiin? Se olisi epäystävällistä. Sitä paitsi kyllä hänkin löytää naisen, kun lakkaa etsimästä top 10 naisia ja alkaa tapailla vähemmän kauniita/ haluttuja naisia.

[/quote]

No viihdy kaapissasi sen suorituspromillen kanssa. Lasku tulee perästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi