Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:00"]
Jos AP:n tarina pitäisi paikkansa suurin osa suomalaisista naisista ei olisi löytänyt kumppania. Suurin osa miehistä on oikeasti aika rumia, mutta nekin on silti aina jonkun mielestä komeita ja joku ne ottaa.Ei puolison saaminen ole ulkonäöstä kiinni, koska makuja on niin paljon(,toisen ruma on toisen komea ja päinvastoin) ja jotkut ottaa senkin joka ei niin komea olekkaan vaan muuten ihana ja sopiva ihminen. Jos et löydä kumppania, vika on usein luonteessa ja käytöksessä. Olet ylimielinen tai muuten epämiellyttävä. Ja rahastakaan se ei ole kiinni. Varmaan 80% miehistä on tavallisia duunareita ja silti ovat naimisissa. Palkka 2000e-3000e väliltä.
[/quote]
Joo, ap ei ole tainnut koskaan katsoa ympärilleen minkänäköisiä ihmisiä on muualla kuin jossain tyrkkyjen baaritiskillä, tavallinen nainen ei ole tekotukkainen törryhuuli isotissi, ja suurin osa miehistäkin on täysin tavallisen näköisiä ja keskituloisia tai alle. Tavalliset ihmiset rakastuvat tavallisiin ihmisiin koko ajan, kauneus on katsojan silmässä, kemiat vaan kohtaa jonkun kanssa ja jonkun kanssa ei. Komeaan ulkonäköön voi kaukaa ihastua hetkeksi, mutta ei sellaisia ihastuksia lasketa kun rakkautta etsitään.
[/quote]
Huijarin tekstiä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:07"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:03"]Siis hetkinen... Olenko vuosikausia käynyt turhaan töissä, vaikka ei aina olekaan naista ollut vieressä? Ja mä kun luulin että käyn siksi että tienaan rahaa itselleni. O_o Mitäs sitten tämä: teinkö väärin kun jäin töihin vaikka erosin vaimostani? [/quote] Mene töihin. Me jotka emme saa naista emme ole kiinnostuneet tieverkkosi pyörittämisestä. [/quote] Ai sen vuoksi tiet onkin niin kauheassa kunnossa? No tuli sekin selväksi. Kyllä mä muistan ajan kun ei vielä ollut mitään naista. Sellainen löytyi sitten kun aloin olemaan tyytyväinen itseeni. Tuollainen ruikuttaminen ei vedä ketään puoleensa. Ja luonnollisestikin päädyin naiseen joka oli _minulle_ paras. Nätein, fiksuin ja mukavin. Ja sama toisinpäin, olisihan se aika murhaavaa jos joku olisi kanssani ja haaveilisi jostain paremmasta. :) [/quote] Ole onnellinen. Me jotka emme saa naista irtisanoudumme teistä. Me elämme teidän rahoilla ja jos katkaisette rahahanat tulee pahat itsemurhatilastot.
[/quote]
Mä kerron sun ongelman miksi et saa naista. Käyttäydyt kuin pikkulapsi joka ei saanutkaan kaupassa haluamaansa lelua. Kädet korviin vaan ja *laalaalaa*, turha kuunnella kun joku puhuu järkeä.
"Huomatkaa minut, olen uhri!". Potkun perseelle sä tarvisit etkä mitään naista.
[/quote]
Huijarin tekstiä.
Jättäkää maanantaina irtisanomisilmoitukset mikäli naisia ei kiinnosta.
Minä en tunnusta mitään, vain rikolliset/syylliset tunnustavat. Kuitenkin olen saanut maailman parhaan miehen itselleni.
Naisten seksuaalisuus on palautettava. Heille ei saa antaa armoa. Mikäli seksi ei luonnistu ei tarvitse verotuottojakaan sieltä suunnasta herpata.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:26"]Minä en tunnusta mitään, vain rikolliset/syylliset tunnustavat. Kuitenkin olen saanut maailman parhaan miehen itselleni.
[/quote]
Onnittelut. Maksakaa veronne. Ja tehkää hevosen lailla töitä. Me emme veroja maksele.
Maanantaina kaikki naisettomat voivat osallistua kampanjaan ja irtisanoutua. Tämä on kampanja koko yhteiskunnan parantamisen puolesta.
Miten naisettomuus ja verojen maksu mitenkään korreloivat keskenään? Ei veroja maksamalla tai maksamatta jättämisellä saa naista, sopivalla luonteella kylläkin. AP:n kaltainen ihminen voisi jalostaa luonnettaan ja fiksata asennettaan niin löytyisi se kainaloinen hänellekin. Ei se akateemisuuskaan naista takaa jos luonteessa tai asenteessa on vikaa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:29"]
Maanantaina kaikki naisettomat voivat osallistua kampanjaan ja irtisanoutua. Tämä on kampanja koko yhteiskunnan parantamisen puolesta.
[/quote]
Mikseivät miehettömät saa irtisanoutua? Pitääkö niiden syyttömien naisienkin maksaa teidän saamattomuudesta? Olishan se hauska mennä töihin ja huomata että vain pariutuneita on enää jäljellä. Tai oikeastaan meidän oikeiden miesten kannalta olisi hyvä juttu jos enää pariutumattomia naisia olisi paikalla. :)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:26"] Mähän en töihin mene. Sitä on enää turhan toivoa. [/quote] Miten tää nyt liittyy naisensaamiseen, mä en oikein käsitä? [/quote] Jos naiset alkavat aktivoitua seksuaalisesti niin menen töihin. Muussa tapauksessa en mene, koska haluan kaataa sellaisen yhteiskunnan.
[/quote]
Jaa sä olet vaan seksin perässä. Jatka sitten rauhassa suhdetta sen vasemman kätesi kanssa, jos nainen on sulle vaan reikä. Et naista ansaitse koska et naista kunnoioita, vaan esineellistät kuin mikäkin luolamies. Hyi.
Naisettomuus on yhteiskunnan vika ja pitää rangaista kääntämällä verovirta toiseen suuntaan. Näin olen tehnyt ja moni muukin, tulee vielä tekemäänkin. Jos naiset ei kehity seksuaalisesti niin yhteiskunta tullaan ajamaan jorpakkoon.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:29"]
[/quote]
Mikseivät miehettömät saa irtisanoutua? Pitääkö niiden syyttömien naisienkin maksaa teidän saamattomuudesta? Olishan se hauska mennä töihin ja huomata että vain pariutuneita on enää jäljellä. Tai oikeastaan meidän oikeiden miesten kannalta olisi hyvä juttu jos enää pariutumattomia naisia olisi paikalla. :)
[/quote]
Huijarin tekstiä.
Mä en kyllä saanut itselleni parasta miestä. Uskon, että jos en olisi masentunut ja seksikammoinen olisin saanut paljon paremman miehen kun sain. Mutta huonolla ei ole liikaa varaa, josta valita :(
Tosin kauan yhdessäoltuamme olen saanut huomata, että mies jonka otin onkin paljon parempi kuin mille alkuun näytti, mutta se jokin kunnon kipinä väliltämme kyllä puuttuu :(
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:00"]
Jos AP:n tarina pitäisi paikkansa suurin osa suomalaisista naisista ei olisi löytänyt kumppania. Suurin osa miehistä on oikeasti aika rumia, mutta nekin on silti aina jonkun mielestä komeita ja joku ne ottaa.Ei puolison saaminen ole ulkonäöstä kiinni, koska makuja on niin paljon(,toisen ruma on toisen komea ja päinvastoin) ja jotkut ottaa senkin joka ei niin komea olekkaan vaan muuten ihana ja sopiva ihminen. Jos et löydä kumppania, vika on usein luonteessa ja käytöksessä. Olet ylimielinen tai muuten epämiellyttävä. Ja rahastakaan se ei ole kiinni. Varmaan 80% miehistä on tavallisia duunareita ja silti ovat naimisissa. Palkka 2000e-3000e väliltä.
[/quote]
Jos et löydä kumppania, vika on usein luonteessa ja käytöksessä. Olet ylimielinen tai muuten epämiellyttävä.
Aamen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:36"]Naisettomuus on yhteiskunnan vika ja pitää rangaista kääntämällä verovirta toiseen suuntaan. Näin olen tehnyt ja moni muukin, tulee vielä tekemäänkin. Jos naiset ei kehity seksuaalisesti niin yhteiskunta tullaan ajamaan jorpakkoon.
[/quote]
Nyt on kyllä niin harhaista tekstiä että olisi aika mennä jo nukkumaan. Ei naiset ole mihinkään kadonneet, ainakin itse olen ihan lihaa ja verta niinkuin ennenkin. Ja mihin suuntaan tämä verovirta nyt pitäisi saada kulkemaan? MInä naisena annan toki seksiä auliisti sellaiselle ihmiselle jonka kanssa elän tasaveroisessa ja rakastavassa parisuhteessa. Siihen päästäkseen tarvitaan asenteelta muutakin kuin minun pelkkänä reikänä pitämistä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:36"]Naisettomuus on yhteiskunnan vika ja pitää rangaista kääntämällä verovirta toiseen suuntaan. Näin olen tehnyt ja moni muukin, tulee vielä tekemäänkin. Jos naiset ei kehity seksuaalisesti niin yhteiskunta tullaan ajamaan jorpakkoon. [/quote] Nyt on kyllä niin harhaista tekstiä että olisi aika mennä jo nukkumaan. Ei naiset ole mihinkään kadonneet, ainakin itse olen ihan lihaa ja verta niinkuin ennenkin. Ja mihin suuntaan tämä verovirta nyt pitäisi saada kulkemaan? MInä naisena annan toki seksiä auliisti sellaiselle ihmiselle jonka kanssa elän tasaveroisessa ja rakastavassa parisuhteessa. Siihen päästäkseen tarvitaan asenteelta muutakin kuin minun pelkkänä reikänä pitämistä.
[/quote]
Huijarin tekstiä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:07"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:03"]Siis hetkinen... Olenko vuosikausia käynyt turhaan töissä, vaikka ei aina olekaan naista ollut vieressä? Ja mä kun luulin että käyn siksi että tienaan rahaa itselleni. O_o Mitäs sitten tämä: teinkö väärin kun jäin töihin vaikka erosin vaimostani? [/quote] Mene töihin. Me jotka emme saa naista emme ole kiinnostuneet tieverkkosi pyörittämisestä. [/quote] Ai sen vuoksi tiet onkin niin kauheassa kunnossa? No tuli sekin selväksi. Kyllä mä muistan ajan kun ei vielä ollut mitään naista. Sellainen löytyi sitten kun aloin olemaan tyytyväinen itseeni. Tuollainen ruikuttaminen ei vedä ketään puoleensa. Ja luonnollisestikin päädyin naiseen joka oli _minulle_ paras. Nätein, fiksuin ja mukavin. Ja sama toisinpäin, olisihan se aika murhaavaa jos joku olisi kanssani ja haaveilisi jostain paremmasta. :) [/quote] Ole onnellinen. Me jotka emme saa naista irtisanoudumme teistä. Me elämme teidän rahoilla ja jos katkaisette rahahanat tulee pahat itsemurhatilastot.
[/quote]
Mä kerron sun ongelman miksi et saa naista. Käyttäydyt kuin pikkulapsi joka ei saanutkaan kaupassa haluamaansa lelua. Kädet korviin vaan ja *laalaalaa*, turha kuunnella kun joku puhuu järkeä.
"Huomatkaa minut, olen uhri!". Potkun perseelle sä tarvisit etkä mitään naista.