Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
101/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme kysymys tämä on? Ihan kaikki, miehet ja naiset, hakevat omiin lähtökohtiinsa nähden parasta kumppania. Jos esiäitimme olisivat huolineet betauroksia säälistä niin ihmiskunta olisi jämähtänyt aikaa sitten jonnekin puussakiipeilytasolle. 

Miksi minun pitäisi huolia joku 'ihan kiva' ja uhrata tämä ainutkertainen elämäni siihen, että jollekin lassukalle tulisi hyvä mieli? Siis mikä teitä laasasen opetuslapsia vaivaa?

Vierailija
102/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette saa kumppania lopettakaa työnteko viimeistään keski-ikäisinä. Tämä koskee ainoastaan miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ulkonäöllä ei ole niin suuri rooli kuin luulet. Käytöstavat ja luonnr ratkasee.

Vierailija
104/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on pahoja ja vittumaisia. Älkää maksako veroja senttiäkään jos olette järjissänne.

Vierailija
105/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ap käyttäytyä naisen seurassa kuin sinulla olisi jokin seksitrauma, jonka vuoksi et kykene harrastamaan seksiä. Et tietenkään suoraan vihjaa siihen siis, vaan kuin sulla olisi, mutta koittaisit salata sen. Nainen kiinnostuu sinusta koska et ole sellainen sänkyyn änkeävä sika ja saat naista. Toimii satavarmasti. (Ei siis kaikkien kanssa, mutta pointti onkin se, ettei sun tarvitse edes arvuutella, kenen kanssa se toimii, koska nainen joka kiinnostuu miehestä, joka ei ole tunkemassa pöksyihinsä tulee esille itse.)

Vierailija
106/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:34"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:26"] Mähän en töihin mene. Sitä on enää turhan toivoa. [/quote] Miten tää nyt liittyy naisensaamiseen, mä en oikein käsitä?  [/quote] Jos naiset alkavat aktivoitua seksuaalisesti niin menen töihin. Muussa tapauksessa en mene, koska haluan kaataa sellaisen yhteiskunnan. [/quote] No et sä mitään kaada, ja jos (kun) et ilmeisesti arvosta naisen seksuaalisuutta, niin jäät kyllä ilman. [/quote] Se maksaa teille jopa miljoona euroa. Menkää vittuun sääliseksinne kanssa. Mä elän teidän tuilla.

[/quote]

Minkä sääliseksin?

Vierailija
107/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen... Olenko vuosikausia käynyt turhaan töissä, vaikka ei aina olekaan naista ollut vieressä? Ja mä kun luulin että käyn siksi että tienaan rahaa itselleni. O_o

Mitäs sitten tämä: teinkö väärin kun jäin töihin vaikka erosin vaimostani? 

Vierailija
108/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:29"]

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status. Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

[/quote]

No totta helvetissä mä hain parasta miestä itselleni. Eikä sitä ihan heti pystynyt sanomaan jokaisesta miehestä onko se ok mulle vai ei, joistain näki jo ennen kuin avasi edes suutaan että "ei helvetissä tuota!!", toiset saattoivat olla mukavaa ja hyvää seuraa mutta ei vaan voinut kuvitellakaan näkevänsä miestä alasti. Sit oli niitä joiden kanssa alkoi jonkinnäköinen suhde joka sitten aikaa myöten, joskus aiemmin, joskus myöhemmin, loppui. 

Ja voin tässä kohtaa kertoa, että itse en ole koskaan tuijotellut miehen ammatin perään koska ei se ammatti ole yhtä kuin koko miehen persoonallisuus. Yleensä. Lisäksi mies on saattanut olla "akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava" mutta tarkemmin tutustuttani olen huomannut ettei päässä liiku kuin kusi ja etäisyys. Nykyinen mieheni tosin ON akateeminen, naisia kunnioittava, sopivan urheilullinen. Ei ehkä adonis-komea yleisellä tasolla mutta äärimmäisen paljon mun silmääni miellyttävä. Joka kerta kun näen mieheni näiden vuosienkin jälkeen, sydämeni sykähtää ylimääräisen lyönnin ja tiedän tehneeni oikean valinnan.

Etkä sinäkään lähde hakemaan baarista tai deittisaiteilta sitä huonompaa satsia, vaan itsekin tähtäät siihen laadukkaampaan 20 prosenttiin, eikö vaan? Ja jos et, niin miksi hemmetissä et? 

Vierailija
109/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:00"]Siis mikä ihme kysymys tämä on? Ihan kaikki, miehet ja naiset, hakevat omiin lähtökohtiinsa nähden parasta kumppania. Jos esiäitimme olisivat huolineet betauroksia säälistä niin ihmiskunta olisi jämähtänyt aikaa sitten jonnekin puussakiipeilytasolle. 

Miksi minun pitäisi huolia joku 'ihan kiva' ja uhrata tämä ainutkertainen elämäni siihen, että jollekin lassukalle tulisi hyvä mieli? Siis mikä teitä laasasen opetuslapsia vaivaa?
[/quote]

Älkää menkö töihin jos tulee tällaista kuraa!

Vierailija
110/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:03"]Siis hetkinen... Olenko vuosikausia käynyt turhaan töissä, vaikka ei aina olekaan naista ollut vieressä? Ja mä kun luulin että käyn siksi että tienaan rahaa itselleni. O_o

Mitäs sitten tämä: teinkö väärin kun jäin töihin vaikka erosin vaimostani? 
[/quote]

Mene töihin. Me jotka emme saa naista emme ole kiinnostuneet tieverkkosi pyörittämisestä.

Vierailija
111/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen etsii ITSELLEEN parhaan miehen. Ja koska toisen paras ei ole minun paras, valitsen eri miehen, kuin  naapurin Leena. Ei siinä ole mitään tunnustamista. Järkikin sanoo,että otetaan se joka parhaalta tuntuu. Mutta toisin kuin AP antaa ymmärtää,ei paremmuus ole kiinni pituudesta, koulutuksesta tai muustakaan sellaisesta. Ainakaan suurimmalla osalla pari valitaan ihan sen perusteelle kehen tunnetaan vetoa. Eli toisinsanoen ihmiset jostakin syystä rakastuvat johonkin tiettyyn henkilöön. Kaikkien tuttavien miehet on enintään keskipituisia tai paremmin alle ja koulutuksetkin on niin ja näin. Työttömiäkin on joillakin. Mutta miehet on mukavia ja kunnollisia ja kantavat vastuuta perheestään. Ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Ja jos järjellä aatellaan ei kaikille niitä akateemisesti koulutettuja ,pitkiä, uraohjuksia riittäisikään;)

Vierailija
112/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mene töihin. Aiheutan vain kustannuksia yhteiskunnalle. Se asia ei tule muuttumaan. Se asia tuskin koskaan tulee muuttumaan. Aikani maksoi veroja. Nyt en maksa. En ikinä enää maksa palkkaveroa. En ikinä tule nousemaan tästä suosta. En ikinä! En koskaan, enkä ikinä!

Vierailija
113/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:10"]Tottakai jokainen etsii ITSELLEEN parhaan miehen. Ja koska toisen paras ei ole minun paras, valitsen eri miehen, kuin  naapurin Leena. Ei siinä ole mitään tunnustamista. Järkikin sanoo,että otetaan se joka parhaalta tuntuu. Mutta toisin kuin AP antaa ymmärtää,ei paremmuus ole kiinni pituudesta, koulutuksesta tai muustakaan sellaisesta. Ainakaan suurimmalla osalla pari valitaan ihan sen perusteelle kehen tunnetaan vetoa. Eli toisinsanoen ihmiset jostakin syystä rakastuvat johonkin tiettyyn henkilöön. Kaikkien tuttavien miehet on enintään keskipituisia tai paremmin alle ja koulutuksetkin on niin ja näin. Työttömiäkin on joillakin. Mutta miehet on mukavia ja kunnollisia ja kantavat vastuuta perheestään. Ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Ja jos järjellä aatellaan ei kaikille niitä akateemisesti koulutettuja ,pitkiä, uraohjuksia riittäisikään;)
[/quote]

Kuullostaa huijarin höpinältä

Vierailija
114/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:38"]Nokun se ei pidä paikkaansa. Mä en missään vaiheessa ole hakenut "parasta"miestä koska en tiedä millainen mies olisi just mulle paras kumppani. Olen vain tiennyt millaisen ihmisen kanssa itse en haluaisi olla. Mulla taitaa kuitenkin olla juuri mulle sopivin kumppani nyt ja tuli vastaan ihan hakematta. Btw, määrittele paras? Uskoisin että yleispätevää määrittelyä ei  ole koska jokaiselle on hlökohtaiset preferenssit asialle. [/quote] Naiset ovat laumaeläimiä ja haluavat lähes kaikki juuri samanlaisia miehiä. Miten muuten voi selittää sen että tietyillä miehillä on loputtomasti naisia. Laumaeläimiä!

[/quote]Miehet on samanlaisia laumaeläimiä. Joidenkin naisten perässä juoksee lauma kuolaavia miehiä.Vai miten sen selität?

Vierailija
115/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:01"]

Miehen ulkonäöllä ei ole niin suuri rooli kuin luulet. Käytöstavat ja luonnr ratkasee.

[/quote]

Kyllä kalun koolla on todella iso merkitys. Pienikaluista eivät naiset huoli.

Vierailija
116/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:03"]Siis hetkinen... Olenko vuosikausia käynyt turhaan töissä, vaikka ei aina olekaan naista ollut vieressä? Ja mä kun luulin että käyn siksi että tienaan rahaa itselleni. O_o   Mitäs sitten tämä: teinkö väärin kun jäin töihin vaikka erosin vaimostani?  [/quote] Mene töihin. Me jotka emme saa naista emme ole kiinnostuneet tieverkkosi pyörittämisestä.

[/quote]

Ai sen vuoksi tiet onkin niin kauheassa kunnossa? No tuli sekin selväksi.

Kyllä mä muistan ajan kun ei vielä ollut mitään naista. Sellainen löytyi sitten kun aloin olemaan tyytyväinen itseeni. Tuollainen ruikuttaminen ei vedä ketään puoleensa. Ja luonnollisestikin päädyin naiseen joka oli _minulle_ paras. Nätein, fiksuin ja mukavin. Ja sama toisinpäin, olisihan se aika murhaavaa jos joku olisi kanssani ja haaveilisi jostain paremmasta. :)

Vierailija
117/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pieni kalu/ et saa naista jätä maanantaina irtisanoutumisilmoitus.

Vierailija
118/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:03"]Siis hetkinen... Olenko vuosikausia käynyt turhaan töissä, vaikka ei aina olekaan naista ollut vieressä? Ja mä kun luulin että käyn siksi että tienaan rahaa itselleni. O_o   Mitäs sitten tämä: teinkö väärin kun jäin töihin vaikka erosin vaimostani?  [/quote] Mene töihin. Me jotka emme saa naista emme ole kiinnostuneet tieverkkosi pyörittämisestä.

[/quote]

Ai sen vuoksi tiet onkin niin kauheassa kunnossa? No tuli sekin selväksi.

Kyllä mä muistan ajan kun ei vielä ollut mitään naista. Sellainen löytyi sitten kun aloin olemaan tyytyväinen itseeni. Tuollainen ruikuttaminen ei vedä ketään puoleensa. Ja luonnollisestikin päädyin naiseen joka oli _minulle_ paras. Nätein, fiksuin ja mukavin. Ja sama toisinpäin, olisihan se aika murhaavaa jos joku olisi kanssani ja haaveilisi jostain paremmasta. :)
[/quote]

Ole onnellinen. Me jotka emme saa naista irtisanoudumme teistä. Me elämme teidän rahoilla ja jos katkaisette rahahanat tulee pahat itsemurhatilastot.

Vierailija
119/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 20:00"]

Jos AP:n tarina pitäisi paikkansa suurin osa  suomalaisista naisista ei olisi löytänyt kumppania. Suurin osa miehistä on oikeasti aika rumia, mutta nekin on silti aina jonkun mielestä komeita ja joku ne ottaa.Ei  puolison saaminen ole ulkonäöstä kiinni, koska makuja on niin paljon(,toisen ruma on toisen komea ja päinvastoin) ja jotkut ottaa senkin joka ei niin komea olekkaan vaan muuten ihana ja sopiva ihminen. Jos et löydä kumppania, vika on usein luonteessa ja käytöksessä. Olet ylimielinen tai muuten epämiellyttävä. Ja rahastakaan se ei ole kiinni. Varmaan 80% miehistä on tavallisia duunareita ja silti ovat naimisissa. Palkka 2000e-3000e väliltä.

[/quote]

Joo, ap ei ole tainnut koskaan katsoa ympärilleen minkänäköisiä ihmisiä on muualla kuin jossain tyrkkyjen baaritiskillä, tavallinen nainen ei ole tekotukkainen törryhuuli isotissi, ja suurin osa miehistäkin on täysin tavallisen näköisiä ja keskituloisia tai alle. Tavalliset ihmiset rakastuvat tavallisiin ihmisiin koko ajan, kauneus on katsojan silmässä, kemiat vaan kohtaa jonkun kanssa ja jonkun kanssa ei. Komeaan ulkonäköön voi kaukaa ihastua hetkeksi, mutta ei sellaisia ihastuksia lasketa kun rakkautta etsitään.

Vierailija
120/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappakaa itsenne tyylillä jos sosiaalituet loppuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän