Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
861/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:48"]

Tosi kummallinen joo, huutonaurua! Nuori Claudia Schifferhän se näillä puheilla olisi saatava vähintäänkin! Emmekä ole ap hyvä kaikki samaa lihaa, mutta sinä olet varsinainen huvipelle.

[/quote]

Olemme samaa lihaa, ja kohtaamme aikanaan maan alla. Edistyksellisimmät kohtaavat maan päällä. Claudia Schiffer... no ilmiset handjobit olen saanut paremman näköisiltä.

[/quote]
Tumppu on ottanu selvästi jotain. Kirjotuskaan ei onnistu enää. :D

Vierailija
862/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:43"]

Eli olet aika ulkoaohjautuva, kun SINUN elämäsi on kiinni muiden päätöksistä. Jotka taas elävät omaa elämäänsä, eivätkä symppaa sinua paskankaan vertaa tutustuttuaan sinuun. Tämä on asia, johon sun pitää saada apua, muuten voit todwllakin lakata elämästä. 

[/quote]

En lakkaa elämästä, vaikka yrität pitää ojan pohjalla. Sä et ole nekrofiiliä kummallisempi jos et muuta asenteitas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:36"]

Miehet haluavat nähdä? Ja mikä saa sinut, MIKÄ SAA SINUT kuvittelemaan, että sillä olisi jokin minua ohjaava voima, mitä miehet haluavat? Hahahahahaaa, sehän se just onkin, ettei mies saa sitä, mitä se haluaa, vaan sitä mitä se saa. Ja sitä varten pitää olla kiltti minulle. Etkä sä, Tumppu, ole nyt oikein ollut. Olet sairas etkä mene hoitoon, hoet vain kaikkea loukkavaa, se on Tumppu tuhmaa.

[/quote]

Sulla ei ole vielä vastuuntuntoa kehittynyt vapauden päälle. Et ole luova, kun joudut negatiivisuuden kautta annostelemaan itseäsi muille. Tuo on juuri seksiorjuutta ja aika ikävä omalta kannaltasi.
[/quote]
Ei ole vastuunottoa tumputtaa jokaista random miestä. Seksiorjuutta on alistua jokaisen miehen tyydyttäjäksi.

Vierailija
864/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:27"]

Nainen on seksiorja, jos kieltäytyy tyydyttämästä random miehiä? Tää nyt ei mee yksiin.

[/quote]

Nainen tyydyttää random miehen jos sillä on oma tahto. Mistähän se johtuu? Niin. Se johtuu siitä, että ovat samaa lihaa ja nainen saa niin paljon enemmän irti elämästä handjobbaamalla kosmisesti random miehiä.

Vierailija
865/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:43"]

Eli olet aika ulkoaohjautuva, kun SINUN elämäsi on kiinni muiden päätöksistä. Jotka taas elävät omaa elämäänsä, eivätkä symppaa sinua paskankaan vertaa tutustuttuaan sinuun. Tämä on asia, johon sun pitää saada apua, muuten voit todwllakin lakata elämästä. 

[/quote]

En lakkaa elämästä, vaikka yrität pitää ojan pohjalla. Sä et ole nekrofiiliä kummallisempi jos et muuta asenteitas.
[/quote]
Miten nekrofilia liittyy siihen, että ei suostu jokaisen randomin seksiorjaksi?

Vierailija
866/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:52"]

Ei ole vastuunottoa tumputtaa jokaista random miestä. Seksiorjuutta on alistua jokaisen miehen tyydyttäjäksi.

[/quote]

Noin sulle on koulussa opetettu ja kotonakin, mutta se oppi ei ole kosmista oppia, vaan maallista ja typerää vastuunpakoilua. Muista saman lihan teoria missä liikutkin. Mielikuvaharjoitus: olet lentoaseman odotushallissa antamassa handjobbeja kilvan japanilaisten naisten kanssa.

Vierailija
867/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:27"]

Nainen on seksiorja, jos kieltäytyy tyydyttämästä random miehiä? Tää nyt ei mee yksiin.

[/quote]

Nainen tyydyttää random miehen jos sillä on oma tahto. Mistähän se johtuu? Niin. Se johtuu siitä, että ovat samaa lihaa ja nainen saa niin paljon enemmän irti elämästä handjobbaamalla kosmisesti random miehiä.
[/quote]
Mitä se kosminen handjobbaus on? En mä ainakaan saa mitään irti antamalla handjobia. Eikä naisen todellakaan kuulu missään universumin ulottuvuudessa tyydyttää miestä jota ei halua.

Vierailija
868/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:53"] Miten nekrofilia liittyy siihen, että ei suostu jokaisen randomin seksiorjaksi?

[/quote]

Sä yrität painaa mua koko ajan raadon asemaan koska raatona haluat vasta mut kohdata, muista saman lihan teoria. Elämä vie osaset yhteen.

Vierailija
869/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:55"]

Mitä se kosminen handjobbaus on? En mä ainakaan saa mitään irti antamalla handjobia. Eikä naisen todellakaan kuulu missään universumin ulottuvuudessa tyydyttää miestä jota ei halua.

[/quote]

Se on sitä, että sulle tulee niin hyvä olo kun annat handjobin että sulla on enemmän valtaa kun koskaan ja koet aitoa rakkautta kaikkia miehiä kohtaan. Super diili!

Vierailija
870/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:49"]

Mulle kelpaa vain paras, ja olen sen arvoinen :)

[/quote]

Parhaan on annettava kaikkensa niille, joilla ei ole mitään. Näin Jumalakin toimii.

Vierailija
871/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:24"]

Siis ymmärränkö nyt oikein? On erikseen yhteiskunta ja sen lisäksi olemme me naiset, näinkö meinaat ihka oikeasti? Ja että meidän pitäisi olla yhteiskunnalle ( miehet?) seksuaalisten halujen tyydytysalustoja ja vielä olla asiaan tyytyväisiä? Ihan vaan tarkistan, että olenhan varmasti ymmärtänyt oikein mitä tarkoitat. Jos näin on, tarvitset kipeästi oikeanlaista hoitoa. Kenties intensiivinen psykoterapia/-analyysi. Tämä on empaattinen neuvoni sinulle. Vaikutat todella rikkinäiseltä.

[/quote]

Koetahan saada se pieni pääsi kasaan, ennenkuin muljahdat huomaamaan, miksi olet nainen. Olet sitä sen takia, että opit luopumaan itsekkyydestäsi raskaimman kautta. Ei se ole seksiorjuutta. Koska olet täyspäisesti mukana ja teet omasta tahdostasi random handjobbeja. Siihen kaikki tähtää. Sitten ehkä synnyt mieheksi ja vaadit naisilta handjobbeja. Näin elämä pyörii ja kehittyy eteenpäin.

Vierailija
872/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:52"]

[/quote]

Noin sulle on koulussa opetettu ja kotonakin, mutta se oppi ei ole kosmista oppia, vaan maallista ja typerää vastuunpakoilua. Muista saman lihan teoria missä liikutkin. Mielikuvaharjoitus: olet lentoaseman odotushallissa antamassa handjobbeja kilvan japanilaisten naisten kanssa.
[/quote]
Hyi vittu. En olisi vaikka maksettais. Eikä ole mitään saman lihan teoriaa eikä kosmista tumputusoppia.

Vierailija
873/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:53"] Miten nekrofilia liittyy siihen, että ei suostu jokaisen randomin seksiorjaksi?

[/quote]

Sä yrität painaa mua koko ajan raadon asemaan koska raatona haluat vasta mut kohdata, muista saman lihan teoria. Elämä vie osaset yhteen.
[/quote]
Kerro mikä on saman lihan teoria. Enkä kyllä haluais sua kohdata ikinä.

Vierailija
874/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:55"]

[/quote]

Se on sitä, että sulle tulee niin hyvä olo kun annat handjobin että sulla on enemmän valtaa kun koskaan ja koet aitoa rakkautta kaikkia miehiä kohtaan. Super diili!
[/quote]
Huutonaurua!

Vierailija
875/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:42"]

Anteeksi mitä? Nautin poikaystäväni kropasta ja hän minun kropasta. Kokeilemme yhdessä uusia asioita seksin saralla. Jos joku luuserimies jää ilman, niin ei voi mitään.

[/quote]

En jäänyt ilman. Ei tuo ole kehittynyttä seksiä, vaan kaappi seksiä. Kroppasi on paljon ylevämpi käyttöväline sillä on kosminen yhteys elämän kehittymiseen. Älä nyhrää ja tee sumeaa seksiä. Olen siirtänyt naisen kädet tosimiehen nänneiltä omille nänneilleni. Nuhruisuus hävisi samantien siitä touhusta.

Vierailija
876/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:49"]

Mulle kelpaa vain paras, ja olen sen arvoinen :)

[/quote]

Parhaan on annettava kaikkensa niille, joilla ei ole mitään. Näin Jumalakin toimii.
[/quote]
Jumalaa ei ole olemassa.

Vierailija
877/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:42"]

Anteeksi mitä? Nautin poikaystäväni kropasta ja hän minun kropasta. Kokeilemme yhdessä uusia asioita seksin saralla. Jos joku luuserimies jää ilman, niin ei voi mitään.

[/quote]

En jäänyt ilman. Ei tuo ole kehittynyttä seksiä, vaan kaappi seksiä. Kroppasi on paljon ylevämpi käyttöväline sillä on kosminen yhteys elämän kehittymiseen. Älä nyhrää ja tee sumeaa seksiä. Olen siirtänyt naisen kädet tosimiehen nänneiltä omille nänneilleni. Nuhruisuus hävisi samantien siitä touhusta.
[/quote]
Jos siirtäisit mun kädet sun nänneilles, niin repisin sun nännit irti ja sen jälkeen sun katkaravun ja syöttäisin sioille.

Vierailija
878/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]
Jos siirtäisit mun kädet sun nänneilles, niin repisin sun nännit irti ja sen jälkeen sun katkaravun ja syöttäisin sioille.
[/quote]
Eikä mun kroppa kuulu randomeille vaan mulle ja mä päätän kuka siihen koskee.

Vierailija
879/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet väärin, hyvä ap. Miksi kuvittelet Vesa-Matti Loirin tai Hjalliksen olleen naisten suosiossa? Ei ainakaan naaman perusteella. Ja huom! naiset eivät etsi rahamiestä hänen rahojensa vuoksi, vaan niidne ominaisuuksien, jotka tekivät hänestä varakkaan.

Vierailija
880/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:01"] Hyi vittu. En olisi vaikka maksettais. Eikä ole mitään saman lihan teoriaa eikä kosmista tumputusoppia.

[/quote]

Toi tumputus on sun alhainen paineenpurkunäkemys asioihin, jonka oot oppinu pinnallisessa elämänkoulussa. Kosminen handjob on eri asia, jonka opit kun hienoainestodellisuutesi eheytyy taas käyttöön ja sukkanauhat lentävät sivuun. Ollaan samaa lihaa, ja maassa yhdytään, ei olla tultu eri reiästä, vaan samasta reiästä joita on monistettu paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän