Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
881/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:03"]

Jumalaa ei ole olemassa.

[/quote]

On olemassa. Siks ympärilles on tehty ihmeellinen maailma, jota et tosiaan ole ansainnut. Vaan paras kaikista Jumala on levittänyt sen sun eteen, vaikket hahmota vielä edes elämän perusasioita.

Vierailija
882/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:11"]

Luulet väärin, hyvä ap. Miksi kuvittelet Vesa-Matti Loirin tai Hjalliksen olleen naisten suosiossa? Ei ainakaan naaman perusteella. Ja huom! naiset eivät etsi rahamiestä hänen rahojensa vuoksi, vaan niidne ominaisuuksien, jotka tekivät hänestä varakkaan.

[/quote]

On helpompi antaa sinne, minne on pyydetty antamaan. Seksiorja on helppo olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitäisi tunnustaa mitään? Mä olen mies ja ei mullekaan kuka tahansa kelpaa, vaikka en ole edes niin kovin hyvännäköinen, enkä rikas. Mitä järkeä olla ihmisen kanssa, johon ei tunne mitään vetoa? Ai, että ei tarvitsisi olla yksin?!?!?

Vierailija
884/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:01"]

Kerro mikä on saman lihan teoria. Enkä kyllä haluais sua kohdata ikinä.

[/quote]

Aikanaan yhdytään maan alla, kaikki liha viedään sinne ja se sulautuu toiseensa ja sielu lähtee irti jatkaa matkaansa ja sielut kohtaavat aikanaan ilman menneisyyttä ja tulevaisuutta erikseen. Ja siellä on niin paljon kosmista handjobbia, että et tuu kieltäytymään.

Vierailija
885/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:03"]

Jumalaa ei ole olemassa.

[/quote]

On olemassa. Siks ympärilles on tehty ihmeellinen maailma, jota et tosiaan ole ansainnut. Vaan paras kaikista Jumala on levittänyt sen sun eteen, vaikket hahmota vielä edes elämän perusasioita.
[/quote]
Miksi jumalan kymmenessä käskyssä sanotaan "älä tee huorin"? Siihen kuuluu kaikki seksuaalinen kanssakäyminen ja vain omaan vaimoon/mieheen saa koskea.

Vierailija
886/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:15"]

Miksi naisten pitäisi tunnustaa mitään? Mä olen mies ja ei mullekaan kuka tahansa kelpaa, vaikka en ole edes niin kovin hyvännäköinen, enkä rikas. Mitä järkeä olla ihmisen kanssa, johon ei tunne mitään vetoa? Ai, että ei tarvitsisi olla yksin?!?!?

[/quote]

Vetovoiman puute tai vetämättömyys on sun ongelmas. Parempi ois luopua painovoimasta.

Vierailija
887/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:16"]

Miksi jumalan kymmenessä käskyssä sanotaan "älä tee huorin"? Siihen kuuluu kaikki seksuaalinen kanssakäyminen ja vain omaan vaimoon/mieheen saa koskea.

[/quote]

Opettele lukemaan raamattua. Huorin teko on sitä, ettei uskalla toimia prostuna. Ja se että jumala loi miehen ja naisen yhteen tarkoittaa toki myös avioliittoa myös kosmisten hanjobbien jakelua. Raamattu ei voi puhua siitä suoraan, koska se on ihmiskunnan alemmalle tasolle kirjoitettu teos, jota kaikki lähtevät jäljittämään, että löytäisivät oikean tulkinnan.

Vierailija
888/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:16"]

[/quote]

Opettele lukemaan raamattua. Huorin teko on sitä, ettei uskalla toimia prostuna. Ja se että jumala loi miehen ja naisen yhteen tarkoittaa toki myös avioliittoa myös kosmisten hanjobbien jakelua. Raamattu ei voi puhua siitä suoraan, koska se on ihmiskunnan alemmalle tasolle kirjoitettu teos, jota kaikki lähtevät jäljittämään, että löytäisivät oikean tulkinnan.
[/quote]
Jos sulle sanoo että tapa itses sä tulkiset sen haluna antaa sulle handjobin. Eli en sun tulkintoihin luottais.

Vierailija
889/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:21"]

Jos sulle sanoo että tapa itses sä tulkiset sen haluna antaa sulle handjobin. Eli en sun tulkintoihin luottais.

[/quote]

Itseään ei voi tappaa ja mä voin tappaa itseni ihan milloin tahansa. Se on nopee juttu. Se on sellanen kymmenen sekunnin endorfiinipaskaryöppy sellaselle kusipäälle joka näkee sen hyvänä asiana.

Vierailija
890/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:04"]

Jos siirtäisit mun kädet sun nänneilles, niin repisin sun nännit irti ja sen jälkeen sun katkaravun ja syöttäisin sioille.

[/quote]

Sun elämäs on nuhruista. Mä siirsin jo yhet kädet, handjob suhde kesti 7 vuotta!

Vierailija
891/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:21"]

[/quote]

Itseään ei voi tappaa ja mä voin tappaa itseni ihan milloin tahansa. Se on nopee juttu. Se on sellanen kymmenen sekunnin endorfiinipaskaryöppy sellaselle kusipäälle joka näkee sen hyvänä asiana.
[/quote]
Siis itseään ei voi tappaa mut voit tappaa itses koska tahansa? Ps. Tuollaisen naisenalistajan kuolema on aina hyvä juttu

Vierailija
892/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:30"]

Siis itseään ei voi tappaa mut voit tappaa itses koska tahansa? Ps. Tuollaisen naisenalistajan kuolema on aina hyvä juttu

[/quote]

No ei voi tappaa itseään, koska sielu kestää nuketuksenkin.

Vierailija
893/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:04"]

Jos siirtäisit mun kädet sun nänneilles, niin repisin sun nännit irti ja sen jälkeen sun katkaravun ja syöttäisin sioille.

[/quote]

Sun elämäs on nuhruista. Mä siirsin jo yhet kädet, handjob suhde kesti 7 vuotta!
[/quote]
Mun elämä on todella hyvää. :) ei tarvi tyydyttää luusereita.

Vierailija
894/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:30"]

[/quote]

No ei voi tappaa itseään, koska sielu kestää nuketuksenkin.
[/quote]
Paitsi kun on sieluton naistenalistaja ;)

Vierailija
895/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:32"]

[/quote]

Kuka on sanonu, että mä alistettuun naiseen koskisin? En koskis ikinä. Suurin osa ihmisiä koskee ja luulee tekevänsä hyvää. Ei mulle handjobbia tuu kukaan itkussasuin antamaan. Sekin, että oon jo tottunu saamaan korkeaa kosmista handjobbia korkeatasoiselta täyspäiseltä super-ulkonäön naiselta on tehny musta täysin erilaisen tapauksen kuin te, jotka paasaatte naisten oikeuksista tajuamatta niistä mitään.

Vierailija
896/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:32"]

[/quote]

Jumala repiköön maailman sinulta pois. Repiköön raajasi ja sormesi, joita et TODELLAKAAN ole ansainnut. Me olemme samaa lihaa ja samaksi olemme muuttuva.

Vierailija
897/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:32"]

[/quote]

Kuka on sanonu, että mä alistettuun naiseen koskisin? En koskis ikinä. Suurin osa ihmisiä koskee ja luulee tekevänsä hyvää. Ei mulle handjobbia tuu kukaan itkussasuin antamaan. Sekin, että oon jo tottunu saamaan korkeaa kosmista handjobbia korkeatasoiselta täyspäiseltä super-ulkonäön naiselta on tehny musta täysin erilaisen tapauksen kuin te, jotka paasaatte naisten oikeuksista tajuamatta niistä mitään.

[/quote]
Ainoa joka ei tajua naisen oikeuksia olet sinä. :)

Vierailija
898/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:32"]

[/quote]

Jumala repiköön maailman sinulta pois. Repiköön raajasi ja sormesi, joita et TODELLAKAAN ole ansainnut. Me olemme samaa lihaa ja samaksi olemme muuttuva.
[/quote]
Ei olla samaa lihaa, jumalaa ei ole ja mulla on raajoille ja sormille aika paljonkin käyttöä. ;)

Vierailija
899/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:38"]

Ei olla samaa lihaa, jumalaa ei ole ja mulla on raajoille ja sormille aika paljonkin käyttöä. ;)

[/quote]

Sulla on ympärilläs maailma, jota et ansainnut. Se on se Jumalan lahja, sait ympärillesi maailman jota et todellakaan ansaitse omilla teoillasi. Sait elämänkin. Mutta jos Jumala sanoiskin sulle tunnin päästä, että oot luuseri ja elämä lähtee huutaisit tuskasta.

Vierailija
900/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:37"]

Ainoa joka ei tajua naisen oikeuksia olet sinä. :)

[/quote]

Minä ne nimenomaan tajuan, koska olen saanut täyspäistä kosmista handjobbia. Ne, jotka ei ole saanut yrittää suojella ja puolustaa naisia kaikessa surkeudessaan ja alistuneisuudessaan. Ikäänkuin he eivät saisi vahvistua ja ymmärtää saman lihan teoriaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme