Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:44"] Mutta kun kukaan ei toimi sun mallis mukaan.
[/quote]
Sinä tulevaisuudessa toimit. Muiden 99,9%:n täysjärkisen tavoin. Mutta jatka seksiorjaelämääsi sukkanauhoissa, ei ketään käy kateeksi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:44"] Mutta kun kukaan ei toimi sun mallis mukaan.
[/quote]
Sinä tulevaisuudessa toimit. Muiden 99,9%:n täysjärkisen tavoin. Mutta jatka seksiorjaelämääsi sukkanauhoissa, ei ketään käy kateeksi.
[/quote]
En toimi, koska en halua ja voin aika varmasti sanoa, että 100% täysjärkisistä ihmisistä ei tule toimimaan noin.
Voitko kertoa mikä musta tekee seksiorjan? Päätän itse kenen kanssa harrastan seksiä, enkä alistu harhaisten miehien tahtoon?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:43"]
Mistä sä revit noi sun lukus? Ja kukaan nainen ei halua antaa kaikille miehille handjobeja. Ei yksikään. Sinä yrität alistaa naisia seksiorjiksi.
[/quote]
On tullut nähtyä maailmaa vähän enemmänkin. Kyllä, vapaat ja itsenäiset naiset ovat jatkuvasti antamassa kosmista handjobia. Se ei ole seksiorjuutta, vaan oikeeta elämää.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:43"]
Mistä sä revit noi sun lukus? Ja kukaan nainen ei halua antaa kaikille miehille handjobeja. Ei yksikään. Sinä yrität alistaa naisia seksiorjiksi.
[/quote]
On tullut nähtyä maailmaa vähän enemmänkin. Kyllä, vapaat ja itsenäiset naiset ovat jatkuvasti antamassa kosmista handjobia. Se ei ole seksiorjuutta, vaan oikeeta elämää.
[/quote]
Mielikuvituselämää nähtävästi
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:53"] En toimi, koska en halua ja voin aika varmasti sanoa, että 100% täysjärkisistä ihmisistä ei tule toimimaan noin. Voitko kertoa mikä musta tekee seksiorjan? Päätän itse kenen kanssa harrastan seksiä, enkä alistu harhaisten miehien tahtoon?
[/quote]
99.9% naisista katsoo hyväksi antaa kosmisia handjobbia random miehille. Ja lopulta itsekin liityt tuohon joukkoon, kun pääset eroon seksiorjuudestasi täällä. Et todellakaan vielä päätä itse.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:55"] Mielikuvituselämää nähtävästi
[/quote]
Elämää, jota ei tosiaan voi edes kuvitella sukkanauhojen keskeltä. Yllätyt positiivisesti kun näet, miten tehokkaasti ja täyspäisen energisesti miehet handjobataan.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:53"] En toimi, koska en halua ja voin aika varmasti sanoa, että 100% täysjärkisistä ihmisistä ei tule toimimaan noin. Voitko kertoa mikä musta tekee seksiorjan? Päätän itse kenen kanssa harrastan seksiä, enkä alistu harhaisten miehien tahtoon?
[/quote]
99.9% naisista katsoo hyväksi antaa kosmisia handjobbia random miehille. Ja lopulta itsekin liityt tuohon joukkoon, kun pääset eroon seksiorjuudestasi täällä. Et todellakaan vielä päätä itse.
[/quote]
Sun mielestä oma tahto on sitä, että tekee niin kuin sinä haluat? Aivan sama mitä itse tahtoo, mutta se on väärin jos ei halua samaa kuin sinä? Ja jos itse päättää kehen koskee, niin on seksiorja? Vain koska ei alistu miehille?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:08"]
Sun mielestä oma tahto on sitä, että tekee niin kuin sinä haluat? Aivan sama mitä itse tahtoo, mutta se on väärin jos ei halua samaa kuin sinä? Ja jos itse päättää kehen koskee, niin on seksiorja? Vain koska ei alistu miehille?
[/quote]
Hullun horinaa.
Kukaan täysjärkinen nainen ei anna random miesten olla puutteessa. Se on epäsiistiä. Kuin jättäisi siivoamatta, aina.
Kosminen handjob ei myöskään ole mikään tumputus, vaan ylevä teko, johon liittyy verraton elämänviisaus.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:08"]
[/quote]
Hullun horinaa.
Kukaan täysjärkinen nainen ei anna random miesten olla puutteessa. Se on epäsiistiä. Kuin jättäisi siivoamatta, aina.
Kosminen handjob ei myöskään ole mikään tumputus, vaan ylevä teko, johon liittyy verraton elämänviisaus.
[/quote]
Täysjärkinen ihminen huolehtii omasta tyydytyksestään. Kannattaisi Tumppu kokeilla. Tulis sustakin täysjärkinen.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:14"]
Täysjärkinen ihminen huolehtii omasta tyydytyksestään. Kannattaisi Tumppu kokeilla. Tulis sustakin täysjärkinen.
[/quote]
Ei kukaan huolehdi omasta tyydytyksestään.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:14"]
[/quote]
Ei kukaan huolehdi omasta tyydytyksestään.
[/quote]
Sun mielikuvitusmaailmassa naiset huolehtivat miesten tyydytyksrstä tumputtamalla. Kuka huolehtii naisten tyydytyksestä?
Lähden Brasiliaan etsimään kilttiä, hyvinkoulutettua, ja jopa hyvännäköistä naista. Minulle ei kelpaa sosialistisen Suomen militantti feministi jokinorsut.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:17"]
Sun mielikuvitusmaailmassa naiset huolehtivat miesten tyydytyksrstä tumputtamalla. Kuka huolehtii naisten tyydytyksestä?
[/quote]
En elä tumputus mielikuvamaailmassa sukkanauhojen keskellä, kuten sinä, panopuu. Naisista huolehtii tosimiehet, mutta naiset huolehtivat kaikkien random miesten handjobeista. Todellisessa elämässä se menee niin. Olemme oppimassa täällä nöyryyttä ja tasapainoa, emme sotaa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:19"]
Lähden Brasiliaan etsimään kilttiä, hyvinkoulutettua, ja jopa hyvännäköistä naista. Minulle ei kelpaa sosialistisen Suomen militantti feministi jokinorsut.
[/quote]
Feministit etsivät vielä paikkaansa universumissa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:17"]
[/quote]
En elä tumputus mielikuvamaailmassa sukkanauhojen keskellä, kuten sinä, panopuu. Naisista huolehtii tosimiehet, mutta naiset huolehtivat kaikkien random miesten handjobeista. Todellisessa elämässä se menee niin. Olemme oppimassa täällä nöyryyttä ja tasapainoa, emme sotaa.
[/quote]
Kyllä jokaisen miehen on huolehdittava random naisten tyydytyksestä tasa-arvoa nääs.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:27"]
Kyllä jokaisen miehen on huolehdittava random naisten tyydytyksestä tasa-arvoa nääs.
[/quote]
Vain tosimies voi huolehtia naisesta, mutta nainen voi huolehtia kenestä tahansa miehestä. Tämä on universumin perussääntö.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:27"]
[/quote]
Vain tosimies voi huolehtia naisesta, mutta nainen voi huolehtia kenestä tahansa miehestä. Tämä on universumin perussääntö.
[/quote]
Minkä universumin? Sä tunnut elävän eri universumissa kuin ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:31"]
Minkä universumin? Sä tunnut elävän eri universumissa kuin ihmiset.
[/quote]
Naiset haluavat tosimiehen, mikä se sitten onkin. Koska tosimies tyydyttää heidät. He ovat siinä universaalilla tavalla oikeassa. He ovat myös oikeassa siinä, että on paljon miehiä, jotka haluaisivat heitä.
Tämä on universumin peruslaki. Kun asia etenee pidemmälle päädytään siihen, että naisten kannattaakin huolehtia miehistä, jotka haluavat heitä.
Näin se on aina ollut ja on aina oleva.
Eiköhän se naisten seksuaalisuus ole heidän oma asiansa. :D Se ei sinulle kuulu. Se kuuluu heille. Jos he eivät sinun kanssa toteuta seksuaalisuuttaan, niin onhan se ikävää. Mutta heillä on oikeus valita. Vai pitäisikö sinunkin antaa kelle tahansa, joka vonkaa? Mieti hetki, oletkohan itsekin joskus torjunut jonkun? :)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:17"]
Eli et saa enää ikinä!! :D Mille se tieto tuntuu? Sillä aikaa mä haluan ja hoitelen pitkän kaavan mukaan ja huolella miestä, joka näki vähän vaivaa mun iskemiseeni ;)
[/quote]
Olet pelkkä poseeraaja, jos antaudut iskettäväksi kaupallisen reseptin mukaan. Onhan se surullista. Ihan niin kuin sillä olis mun silmissäni suurtakin merkitystä, että olet mukana sekavassa limbossa.
[/quote]
Ihan tunteiden perusteella olen mennyt, en minkään ulkoaopitun. Olen myös mieheni kanssa parhaat ystävät, joka ei sinun naisia käskevässä mallissasi olisi sinun kanssasi mahdollista.
[/quote]
Ei minulla ole naisia käskevää mallia. Naiset toimivat mallissani oma-alotteisesti ja erittäin totaalisen täyspäisesti.
[/quote]
Mutta kun kukaan ei toimi sun mallis mukaan.