Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
901/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:38"]

Ei olla samaa lihaa, jumalaa ei ole ja mulla on raajoille ja sormille aika paljonkin käyttöä. ;)

[/quote]

Sulla on ympärilläs maailma, jota et ansainnut. Se on se Jumalan lahja, sait ympärillesi maailman jota et todellakaan ansaitse omilla teoillasi. Sait elämänkin. Mutta jos Jumala sanoiskin sulle tunnin päästä, että oot luuseri ja elämä lähtee huutaisit tuskasta.
[/quote]
:'D

Vierailija
902/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:37"]

Ainoa joka ei tajua naisen oikeuksia olet sinä. :)

[/quote]

Minä ne nimenomaan tajuan, koska olen saanut täyspäistä kosmista handjobbia. Ne, jotka ei ole saanut yrittää suojella ja puolustaa naisia kaikessa surkeudessaan ja alistuneisuudessaan. Ikäänkuin he eivät saisi vahvistua ja ymmärtää saman lihan teoriaa.
[/quote]
Selittäisitkö jo keksimäsi samanlihanteorian. :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä voin sanoa, et mua se naisettomuus ei niin paljoa edes haittaa. Mä pystyn itse paremmin samaistumaan niihin juttuihin, joita miehet puhuvat ja monesti naisten kanssa keskustelu on lähinnä semmoista hiljaista hyväksymistä ja myötäilyä tms. Miehet puhuu just semmosia hauskoja juttuja ja ei ota kaikkea niin vakavasti. Tiedän myös parisuhteessa olevia miehiä, joiden piti 10 aikaa mennä 1joukkueen saunaillasta kotiin, koska tyttöystävät niin suutuspäissään käskivät. Olivat täysin tossunalla vaikka keitto miesporukassa maistuikin.

Vierailija
904/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:50"]

Itse miehenä voin sanoa, et mua se naisettomuus ei niin paljoa edes haittaa. Mä pystyn itse paremmin samaistumaan niihin juttuihin, joita miehet puhuvat ja monesti naisten kanssa keskustelu on lähinnä semmoista hiljaista hyväksymistä ja myötäilyä tms. Miehet puhuu just semmosia hauskoja juttuja ja ei ota kaikkea niin vakavasti. Tiedän myös parisuhteessa olevia miehiä, joiden piti 10 aikaa mennä 1joukkueen saunaillasta kotiin, koska tyttöystävät niin suutuspäissään käskivät. Olivat täysin tossunalla vaikka keitto miesporukassa maistuikin.

[/quote]

Mä olen onneksi saanut tutustua niin tavattoman verrattomiin naisiin (joita on maan päällä VÄHÄN, että olen voinut irrottautua monista käsityksistä, mitkä vaan ruokkii naisten passiivista osaa elämässä). Mä olen sentään nähnyt mihin nainen kykenee kun kehittyy tarpeeksi. Jos nainen on liian alisteinen ja feministinen niin ei mulle tulis mieleenkään ruveta vonkaamaan siltä handjobbia.

Vierailija
905/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:43"]

[/quote]

Liha joka meissä on, on saman myllyn tuotetta. Se tulee samasta reiästä, jota on monistettu maailmalle naaraiden muodossa loputtomasti. Kukaan ei ole eri lihaa kun toinen ja ns. kuolemassa lihat maan alla sitten sulautuvat multaperspektiivissä toisiinsa.

Jumala on kaikkein paras, se antaa tämän elämän. Se ei tosiasiassa tule sanomaan kenellekään, että "mä otan tän pois, koska sä olet luuseri". Ja siihen juuri kannattaa kiinnittää huomio, että vaikka se on kaikkein paras niin se antaa elämän ihan kenelle vaan. Samaan tapaan kehittyneet ja fiksut edustusnaisetkin antaa tosi täyteläisen sormushandjobin kenelle tahansa miehelle ilman, että psyyke kärsii, koska ne on tajunneet osansa jumalan kuvina.

Vierailija
906/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 19:43"]

[/quote]

Liha joka meissä on, on saman myllyn tuotetta. Se tulee samasta reiästä, jota on monistettu maailmalle naaraiden muodossa loputtomasti. Kukaan ei ole eri lihaa kun toinen ja ns. kuolemassa lihat maan alla sitten sulautuvat multaperspektiivissä toisiinsa.

Jumala on kaikkein paras, se antaa tämän elämän. Se ei tosiasiassa tule sanomaan kenellekään, että "mä otan tän pois, koska sä olet luuseri". Ja siihen juuri kannattaa kiinnittää huomio, että vaikka se on kaikkein paras niin se antaa elämän ihan kenelle vaan. Samaan tapaan kehittyneet ja fiksut edustusnaisetkin antaa tosi täyteläisen sormushandjobin kenelle tahansa miehelle ilman, että psyyke kärsii, koska ne on tajunneet osansa jumalan kuvina.
[/quote]
Koskaan kuullut alkuräjähdyksestä ja evoluutiosta? Tosin toi sun mielikuvituskaveris kyllä kertoo jo sen, ettet aivan täysillä kulje.

Vierailija
907/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuräjähdys on luotu. Kannattaa lukea kirjallisuutta, josta saat ohjeet miten pääset katsomaan astraalitasolle. Tässä on paljon jännittävää ihan muutaman kymmenen sentin päässä jo nähtävillä.

Vierailija
908/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:08"]Alkuräjähdys on luotu. Kannattaa lukea kirjallisuutta, josta saat ohjeet miten pääset katsomaan astraalitasolle. Tässä on paljon jännittävää ihan muutaman kymmenen sentin päässä jo nähtävillä.
[/quote]
Ei ole astraalitasoa, kosmista tasoa, taivasta tai helvettiä.

Vierailija
909/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa, itse olin 10 päivää osittain astraalissa ja osittain täällä.

Vierailija
910/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain sellaista miestä jonka kanssa synkkaa ja ihan opiskelijoina tavattiin joten mistään rahan perässä juoksemisesta ei ainakaan ollut kyse.

Vierailija
911/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:27"]On olemassa, itse olin 10 päivää osittain astraalissa ja osittain täällä.
[/quote]
Eli olit aineissa.

Vierailija
912/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:27"]On olemassa, itse olin 10 päivää osittain astraalissa ja osittain täällä.
[/quote]
Eli olit aineissa.
[/quote]

En ollut. Olin ydinsodassa poltergeist lika räyhä hengen vuoksi ja sen jälkeen olin kahtiajakautuneena.

Vierailija
913/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps :)
Juu, olet aika jakautunut, etkä todellakaan tässä maailmassa.

M42

Vierailija
914/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:27"]On olemassa, itse olin 10 päivää osittain astraalissa ja osittain täällä.
[/quote]
Eli olit aineissa.
[/quote]

En ollut. Olin ydinsodassa poltergeist lika räyhä hengen vuoksi ja sen jälkeen olin kahtiajakautuneena.

[/quote]
Todennäköisempää on, että vedit taikasieniä.

Vierailija
915/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä sieniä. Nyt lähden uimaan.

Vierailija
916/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:27"]On olemassa, itse olin 10 päivää osittain astraalissa ja osittain täällä. [/quote] Eli olit aineissa. [/quote] En ollut. Olin ydinsodassa poltergeist lika räyhä hengen vuoksi ja sen jälkeen olin kahtiajakautuneena.

[/quote]

Ai että. Tajunnanräjäyttävää ja maailmankuvaa laajentavaa skitsofrenia-psykoosi-YouNameIt-skeidaa suoraan hevosen suusta. Jännää. 

Vierailija
917/931 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosihan tämä maailma on juu.

Vierailija
918/931 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joka kuuluu tähän "kilpailtuun" miesryhmään. Harteikas, koulutettu, vakavarainen ja sosiaalinen. Kun lopetin edellisen parisuhteen ja aloin miettiä uutta oli minun kriteerit selvät. Ei lapsia, korkea älykkyys, "salikissa", nuorikko ( en ota oman ikäistä koska nuorempiakin on tarjolla). Sain juuri sellaisen mitä hain. En nää mitään syytä miksi en olisi ottanut juuri tätä. Monet YH:t kävi ympärillä pyörimässä, mutta itsekkin tajusivat etteivät ole minulle ykkösvalintoja. Kaikista ominaisuuksista tärkein oli itselleni juuri äly, en voi kuvitellakkaan parisuhdetta siwan kassan kanssa.

Vierailija
919/931 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huonompi markkina-arvo, mutta olen ohjannut kymmenkunta hyvännäköistä naista pois sen takia, ettei huvita otta heiltä handjobbia mitä he eivät osaisi kosmisesti kuitenkaan tehdä.

Vierailija
920/931 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 20:54"]En vedä sieniä. Nyt lähden uimaan.
[/quote]
Onko Tumppu hukkunut? Ei oo kuulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi