Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:04"]
Miehet lopettakaa valittaminen jo ei teillekkään kelpaa ihan mikä tahansa nainen vaan sen pitää olla se kaikkein "kaunein"...:DD on niitä muitakin keinoja kuin baarit yms ja itse nuorena laihana (komeena tuli itserakas olo :DD) en edes etsi mitään kauneinta naista vaan kyllä sen jutun pitää alkaa kaveruudesta ja olenkin nyt jutellut koulutuksessa pariin naiseen ;) vain kaverina tietenkin koska miesten pitää oppia arvostaan naisia, ei muuta! Tsemppiä naiset (olette hyvää juttuseuraa ja älkää lannistuko miehistä) :)
[/quote]
Olisipa tuollaisia miehiä enemmän! Olen itse nainen, enkä varmaan mikään kovin huonon näköinenkään, ja ärsyttää kun tuntuu että koska olen nainen, niin mikään muu minua ei miehissä kiinnosta kuin ulkonäkö ja seksi. Olen aina kaivannut juuri tuollaista, että löytäisin miehen joka kohtelisi minua kaverina ja ihmisenä ensisijaisesti, koska itse koen sen sisäisen puolen olevan kuitenkin tärkeämpi kuin ulkokuoren tai edes seksin.
Te ette nyt kyllä tajua rakkauden ydintä. Kehittynyt nainen antaa handjobbeja ja tekee niin kuin haluaa. Mutta ei hän korosta omaa haluaan liikaa, kuten te teette. Te olette psykologista sotaakäyviä ihmisiä, jotka maksatte seksistä kallista hintaa. Me muut 99,9% universumissa nauramme niin profeministeille kuin sukkanauhoillekin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 08:56"]
Entä jos ei ole yhtään mitään muita vaatimuksia naiselle kuin että sillä on pillu?
Oma miinuspuoli on pieni kalu, 13 cm juhlakunnossa.
Mitä pariutumisneuvoja annat tällaiselle tapaukselle?
Koolla ei ole väliä ei käy. Koska sillä ON väliä. Ihan kaikki naiset haluavat pitkää (alle 18 cm on palstalaisista lyhyt ja 20 cm tavallinen normaali) ja paksua, mieluiten tietenkin tummaa/mustaa.
[/quote]
Entä jos ei ole yhtään mitään muita vaatimuksia naiselle kuin että sillä on pillu?
[/quote]
Okei, mieti ensin tätä: Naiset ovat ihmisiä. He arvostavat itseään ihmisinä, eivät pilluina. Jos joku ei osaa arvostaa heitä muuna kuin reikänä, niin he eivät siihen alennu.
No niin, entäs sitten tämä: Sinä ilmeisesti arvostat itseäsi koulutettuna miehenä. Siihen ainakin kovasti perustat puheesi "tasokkuudestasi". No, raivostut (huom! Se on ihan omassa tekstissäsi.) kun luulet ettei peniksesi riitä. Eli suutut, kun sinut (mielestäsi) alennetaan vain kepiksi.
Jos ei ihan vielä avautunut, solmitaan punaiset langat yhteen: Naiset eivät halua tulla alennetuksi pelkiksi sukupuolielimiksi sen enempää kuin sinäkään. Jos haluat vain pillua, et sitä itseään kunnioittavilta naisilta saa. Ikävä kyllä on niitä rikkinäisiäkin. Jos etsit vaikka älykästä hauskaa deittiseuraa, vaikkakaan et vakavasti. Saattaisi jotain löytyäkin. You know... Arvostaisit heitä silloin ihmisenä, vaikket hakisikaan kumppania.
Mutta trolliahan tämä on. Heitin tämän vain jollekin, joka oikeasti ihmettelisi ketjua lukiessaan, miksi naiset ovat etäisiä. Niitäkin on. Onnea oikeasti. Usein se alkaa itsetutkiskelusta ja hyvä olo voi tulla sellaisen rankan matkan päätteeksi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:14"]
Oma miinuspuoli on pieni kalu, 13 cm juhlakunnossa.
Mitä pariutumisneuvoja annat tällaiselle tapaukselle?
Koolla ei ole väliä ei käy. Koska sillä ON väliä. Ihan kaikki naiset haluavat pitkää (alle 18 cm on palstalaisista lyhyt ja 20 cm tavallinen normaali) ja paksua, mieluiten tietenkin tummaa/mustaa.
[/quote]
[/quote]
Okei, mieti ensin tätä: Naiset ovat ihmisiä. He arvostavat itseään ihmisinä, eivät pilluina. Jos joku ei osaa arvostaa heitä muuna kuin reikänä, niin he eivät siihen alennu.
No niin, entäs sitten tämä: Sinä ilmeisesti arvostat itseäsi koulutettuna miehenä. Siihen ainakin kovasti perustat puheesi "tasokkuudestasi". No, raivostut (huom! Se on ihan omassa tekstissäsi.) kun luulet ettei peniksesi riitä. Eli suutut, kun sinut (mielestäsi) alennetaan vain kepiksi.
Jos ei ihan vielä avautunut, solmitaan punaiset langat yhteen: Naiset eivät halua tulla alennetuksi pelkiksi sukupuolielimiksi sen enempää kuin sinäkään. Jos haluat vain pillua, et sitä itseään kunnioittavilta naisilta saa. Ikävä kyllä on niitä rikkinäisiäkin. Jos etsit vaikka älykästä hauskaa deittiseuraa, vaikkakaan et vakavasti. Saattaisi jotain löytyäkin. You know... Arvostaisit heitä silloin ihmisenä, vaikket hakisikaan kumppania.
Mutta trolliahan tämä on. Heitin tämän vain jollekin, joka oikeasti ihmettelisi ketjua lukiessaan, miksi naiset ovat etäisiä. Niitäkin on. Onnea oikeasti. Usein se alkaa itsetutkiskelusta ja hyvä olo voi tulla sellaisen rankan matkan päätteeksi.
[/quote]
Siis ap on trollia ja totean vastaukseni turhuuden hänelle. Toivottavasti jollekin muulle hyvä. Auf wiedersehen!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:13"]Te ette nyt kyllä tajua rakkauden ydintä. Kehittynyt nainen antaa handjobbeja ja tekee niin kuin haluaa. Mutta ei hän korosta omaa haluaan liikaa, kuten te teette. Te olette psykologista sotaakäyviä ihmisiä, jotka maksatte seksistä kallista hintaa. Me muut 99,9% universumissa nauramme niin profeministeille kuin sukkanauhoillekin.
[/quote]
En mä maksa seksistä mitään. :) ilmaiseksi saan rakkaalta poikaystävältä. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:13"]Te ette nyt kyllä tajua rakkauden ydintä. Kehittynyt nainen antaa handjobbeja ja tekee niin kuin haluaa. Mutta ei hän korosta omaa haluaan liikaa, kuten te teette. Te olette psykologista sotaakäyviä ihmisiä, jotka maksatte seksistä kallista hintaa. Me muut 99,9% universumissa nauramme niin profeministeille kuin sukkanauhoillekin.
[/quote]
[/quote]
Tuo on turhan kallista moisesta kellarin epäselvästä tumputuksesta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:13"]Te ette nyt kyllä tajua rakkauden ydintä. Kehittynyt nainen antaa handjobbeja ja tekee niin kuin haluaa. Mutta ei hän korosta omaa haluaan liikaa, kuten te teette. Te olette psykologista sotaakäyviä ihmisiä, jotka maksatte seksistä kallista hintaa. Me muut 99,9% universumissa nauramme niin profeministeille kuin sukkanauhoillekin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Anteeksi mitä? Nautin poikaystäväni kropasta ja hän minun kropasta. Kokeilemme yhdessä uusia asioita seksin saralla. Jos joku luuserimies jää ilman, niin ei voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:13"]Te ette nyt kyllä tajua rakkauden ydintä. Kehittynyt nainen antaa handjobbeja ja tekee niin kuin haluaa. Mutta ei hän korosta omaa haluaan liikaa, kuten te teette. Te olette psykologista sotaakäyviä ihmisiä, jotka maksatte seksistä kallista hintaa. Me muut 99,9% universumissa nauramme niin profeministeille kuin sukkanauhoillekin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Anteeksi mitä? Nautin poikaystäväni kropasta ja hän minun kropasta. Kokeilemme yhdessä uusia asioita seksin saralla. Jos joku luuserimies jää ilman, niin ei voi mitään.
[/quote]
Kerrotko vielä, mitä se mulle maksaa?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:50"]Kuule hei, jos käytät kiristämistä ja vaihtokauppaa saadaksesi seksiä, niin kyllä se vika todellakin löytyy sinusta. Etkä ole huippulaatua, koska et edelleenkään kohtele naisia ihmisinä vaan yrität pakottaa meidät alisteiseen asemaan ja se nyt ei ole hyvä lähtökohta yhtään millekään. Voisin suositella sinulle jotain uskonlahkoa, ellei sekin olisi moraalitonta. Minulle ja varmasti muillekin naisille seksuaalisuus on alue, jossa ollaan aika haavoittuvaisia, joten laasasmainen seksuaalipalveluspakko on tyrannimaista alistamista edes ajatusken tasolla.
[/quote]
Ei nämä naiset ole mitään seksialamaisia, vaan jakavat seksiä ovat auki ja avoinna ja käyvät seksuaalista vuoropuhelua koko yhteiskunnan kanssa. Yhteiskunta kunnioittaa heitä ja he kunnioittavat yhteiskuntaa siis toisinpäin jopa. Eivätkä he mene kaappiin jonkun himskatin tattariuroksen kanssa kutemaan, vaan ovat kansannaisia. Se ei ole laasaslaista. Laasaslaista olisi vaatia naisia olemaan yksinkertaisia ja tyhmiä. Mä en ole laasaslainen, koska en sellaista vaadi milloinkaan.
[/quote]
Siis ymmärränkö nyt oikein? On erikseen yhteiskunta ja sen lisäksi olemme me naiset, näinkö meinaat ihka oikeasti? Ja että meidän pitäisi olla yhteiskunnalle ( miehet?) seksuaalisten halujen tyydytysalustoja ja vielä olla asiaan tyytyväisiä? Ihan vaan tarkistan, että olenhan varmasti ymmärtänyt oikein mitä tarkoitat. Jos näin on, tarvitset kipeästi oikeanlaista hoitoa. Kenties intensiivinen psykoterapia/-analyysi. Tämä on empaattinen neuvoni sinulle. Vaikutat todella rikkinäiseltä.
Nainen on seksiorja, jos kieltäytyy tyydyttämästä random miehiä? Tää nyt ei mee yksiin.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:58"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:49"] [quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:29"] Tottakai etsivät, nimenomaan sitä itselleen sopivinta ja parasta. Se, ettet kenties ole "se oikea" yhdelle, ei suinkaan tarkoita ettet voisi olla sellainen jollekin toiselle. [/quote] Kaikki ovat samaa lihaa ja sopivat kaikille. Avarakatseisuus piristäisi sinunkin tiistai-iltaasi. [/quote] Onko tumppu autisti? Jotenkin hänelle tunteet ja oma tahto ovat todella vaikeita asioita ymmärtää. [/quote] Luin, että onko tumppu alasti... no en ole autisti, enkä ole tumputtaja. Puhu handjobista kauniisti ja arvokkuudella, jos vaikka samalla ymmärtäisit elämän arvon. [/quote] ihan niinkuin vihjeeksi, että runkkauksella ei ole mitään sen suurempaa kosmista arvoa. naiskentelulla ehkä voisi olla koska se ainakin periaatteessa voi johtaa lisääntymiseen ja uuden elämän tuomiseen tähän maailmankaikkeuteen. kokeilehan joskus. sen jälkeen ei pelkät käsihommat ole niin kovassa kurssissa. [/quote] Olet tyttöparka liian puhkinussittu että voisit enää aistia elämän hienonyansseja. Naiminen ja suikkari vaikka ovatkin hyviä juttuja ovat vähemmän raflaavia visuaalisesti, en tarkoita kokemuksena. Keskity visuaaliseem puoleen enemmän ja herätä kädessäsi henkiin aito seksuaalisuus. Miehet haluavat nähdä kun teet handjobin rakkaudella.
[/quote]
Miehet haluavat nähdä? Ja mikä saa sinut, MIKÄ SAA SINUT kuvittelemaan, että sillä olisi jokin minua ohjaava voima, mitä miehet haluavat? Hahahahahaaa, sehän se just onkin, ettei mies saa sitä, mitä se haluaa, vaan sitä mitä se saa. Ja sitä varten pitää olla kiltti minulle. Etkä sä, Tumppu, ole nyt oikein ollut. Olet sairas etkä mene hoitoon, hoet vain kaikkea loukkavaa, se on Tumppu tuhmaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:35"]
Viimeks annoin handjobin eilen poikaystävälleni. Vituttaako ku sä et saa edes sitä. IKINÄ.
[/quote]
Ei vituta yhtään. Odotan vaan, että pääset eroon ongelmastasi.
[/quote]
Eli olet aika ulkoaohjautuva, kun SINUN elämäsi on kiinni muiden päätöksistä. Jotka taas elävät omaa elämäänsä, eivätkä symppaa sinua paskankaan vertaa tutustuttuaan sinuun. Tämä on asia, johon sun pitää saada apua, muuten voit todwllakin lakata elämästä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 09:39"]
Kuule hei AP. Sulla on muna, se on miehillä siitä syystä että miehet tyydyttäisivät naisia. Aloita vaikka tuksusta ja muista pubiruusuista, koska tasokkaampaa sä et saa. Sun vapaa tahtosi on palvella naisia, koska mä sanon niin.
[/quote]
Kunhan seksuaalinen kierto saadaan toimimaan, kaikki saavat. Ajatus siitä, että kiertelisin vain pubiruusujen luona on kummallinen ja epätieteellinen, koska olemme kaikki samaa lihaa.
[/quote]
Tosi kummallinen joo, huutonaurua! Nuori Claudia Schifferhän se näillä puheilla olisi saatava vähintäänkin! Emmekä ole ap hyvä kaikki samaa lihaa, mutta sinä olet varsinainen huvipelle.
Mulle kelpaa vain paras, ja olen sen arvoinen :)
Lusikkakauhahienojaosuniversumikosminenhandjobeioletumputustapanopuuseksiorjapuhkinussittupellevähä-älyinenrandommiestenperusoikeuskaikkiennaistenkutsumus
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:48"]
Tosi kummallinen joo, huutonaurua! Nuori Claudia Schifferhän se näillä puheilla olisi saatava vähintäänkin! Emmekä ole ap hyvä kaikki samaa lihaa, mutta sinä olet varsinainen huvipelle.
[/quote]
Olemme samaa lihaa, ja kohtaamme aikanaan maan alla. Edistyksellisimmät kohtaavat maan päällä. Claudia Schiffer... no ilmiset handjobit olen saanut paremman näköisiltä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:36"]
Miehet haluavat nähdä? Ja mikä saa sinut, MIKÄ SAA SINUT kuvittelemaan, että sillä olisi jokin minua ohjaava voima, mitä miehet haluavat? Hahahahahaaa, sehän se just onkin, ettei mies saa sitä, mitä se haluaa, vaan sitä mitä se saa. Ja sitä varten pitää olla kiltti minulle. Etkä sä, Tumppu, ole nyt oikein ollut. Olet sairas etkä mene hoitoon, hoet vain kaikkea loukkavaa, se on Tumppu tuhmaa.
[/quote]
Sulla ei ole vielä vastuuntuntoa kehittynyt vapauden päälle. Et ole luova, kun joudut negatiivisuuden kautta annostelemaan itseäsi muille. Tuo on juuri seksiorjuutta ja aika ikävä omalta kannaltasi.
Miehet lopettakaa valittaminen jo ei teillekkään kelpaa ihan mikä tahansa nainen vaan sen pitää olla se kaikkein "kaunein"...:DD on niitä muitakin keinoja kuin baarit yms ja itse nuorena laihana (komeena tuli itserakas olo :DD) en edes etsi mitään kauneinta naista vaan kyllä sen jutun pitää alkaa kaveruudesta ja olenkin nyt jutellut koulutuksessa pariin naiseen ;) vain kaverina tietenkin koska miesten pitää oppia arvostaan naisia, ei muuta! Tsemppiä naiset (olette hyvää juttuseuraa ja älkää lannistuko miehistä) :)