Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:25"]
Edelleenkään ei ole. Tuskin kukaan nainen haluaa jokaista maailman miestä ja miksi haluaisikaan? Sä olet Tumppu seonnut.
[/quote]
Et ole naisena kovin pystyvä jos hajoat random handjobbaajana.
[/quote]
Miksi mä antaisin randomeille käsihoitoja, kun en halua? :) kato ku me normaalit ihmiset ei eletä samassa haavemaailmassa kuin sinä, vaan me päätetään kenen kanssa touhutaan ja kenen kanssa ei. Se on sitä itsemääräämisoikeutta. :)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:26"] No jos ei muuten saa, niin prostituoidut ovat yksi vaihtoehto.
[/quote]
Parempi vaihtoehto on se, että naiset rupeavat noudattamaan itsemääräämisoikeutta ja tarjoamaan handjob pakotuksia.
[/quote]
Itsemääräämisoikeutta on päättää itse tekemisistään, eikä puutteessa olevat miehet. Voit toki yrittää pakottaa mut antaan sulle handjobin. :) voi kyllä olla viimeinen kerta. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:30"]
Miksi mä antaisin randomeille käsihoitoja, kun en halua? :) kato ku me normaalit ihmiset ei eletä samassa haavemaailmassa kuin sinä, vaan me päätetään kenen kanssa touhutaan ja kenen kanssa ei. Se on sitä itsemääräämisoikeutta. :)
[/quote]
Se ei ole itsemääräämisoikeutta jos et halua antaa random miehille handjobbeja. Se ei ole koskaan ollut itsemääräämisoikeutta, eikä se tule itsemääräämisoikeutta koskaan olemaan. Tiedät hyvin itsekin, että kyse on siitä, että olet saamaton ja vähä-älyinen.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:31"]
Itsemääräämisoikeutta on päättää itse tekemisistään, eikä puutteessa olevat miehet. Voit toki yrittää pakottaa mut antaan sulle handjobin. :) voi kyllä olla viimeinen kerta. ;)
[/quote]
Ei ole puutteessa olevia miehiä, jos naiset antavat yleisesti random handjobbeja. Olet pohjimmiltaan väkivaltainen yksilö ja seksiorja.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:30"]
[/quote]
Se ei ole itsemääräämisoikeutta jos et halua antaa random miehille handjobbeja. Se ei ole koskaan ollut itsemääräämisoikeutta, eikä se tule itsemääräämisoikeutta koskaan olemaan. Tiedät hyvin itsekin, että kyse on siitä, että olet saamaton ja vähä-älyinen.
[/quote]
Sun mielestä itsemääräysoikeutta on olla miesten orja? Jokainen päättää itse toimistaan. Miehet eivät päätä naisten puolesta, koska naiset ovat itsenäisiä ihmisiä, eivät miesten orjia.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:25"]
Muistele sitten niitä tumputtaessasi.
[/quote]
En tumputa. Koska en pura paineita, se ei ole tarkoitus.
[/quote]
Ehkä olisi syytä. Ajatuskin saattaisi kulkea paremmin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:31"]
[/quote]
Ei ole puutteessa olevia miehiä, jos naiset antavat yleisesti random handjobbeja. Olet pohjimmiltaan väkivaltainen yksilö ja seksiorja.
[/quote]
En ole seksiorja, koska en alistu miesten seksiorjaksi. :) sinä haluat naisten olevan seksiorjia, koska vaadit naisilta asiaa, jota eivät tahdo.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:08"]
Ei tarvi miettiä. Itsemääräämisoikeus tarkoittaa juuri sitä, että itse päättää tekemisistään, eikä joku harhainen puutteessa elävä tumputtaja.
[/quote]
Ei ole puutteessa eläviä, jos naiset tarjoaa korkealuokkaisia handjobbeja random miehille. On itsemääräämisoikeutta HALUTA tehdä niin.
[/quote][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:08"]
Ei tarvi miettiä. Itsemääräämisoikeus tarkoittaa juuri sitä, että itse päättää tekemisistään, eikä joku harhainen puutteessa elävä tumputtaja.
[/quote]
Ei ole puutteessa eläviä, jos naiset tarjoaa korkealuokkaisia handjobbeja random miehille. On itsemääräämisoikeutta HALUTA tehdä niin.
[/quote]
Mitenkäs se auttaa naisten puutteeseen? Ai niin, sun kosmistodellisuudessa nainen on vain väline miehen tyydytykseen. No onneksi sun todellisuudessa runkkaamisella ei lisäänny ja tulee kosminen sukupuutto. Ja kuule hei tumppu, mä olen nyt kyllästynyt tuohon sun lassutukseen, joten mitä jos sovitaan treffit niin mä lupaan käsitellä sun vehkeen lopullisesti leipäveitsellä, niin loppuu sunkin tarpeet.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:35"]
Sun mielestä itsemääräysoikeutta on olla miesten orja? Jokainen päättää itse toimistaan. Miehet eivät päätä naisten puolesta, koska naiset ovat itsenäisiä ihmisiä, eivät miesten orjia.
[/quote]
On itsemääräämisoikeutta antaa handjobbeja random miehille. Orjuutta on se, ettei voi antaa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:25"] Muistele sitten niitä tumputtaessasi. [/quote] En tumputa. Koska en pura paineita, se ei ole tarkoitus. [/quote] Ehkä olisi syytä. Ajatuskin saattaisi kulkea paremmin.
[/quote]
Vain alikehittyneet purkavat seksillä paineita. Taivaallinen handjob on eri asia, kuin tumputus, mikä ei perustu mihinkään suurempaan juttuun.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:36"] En ole seksiorja, koska en alistu miesten seksiorjaksi. :) sinä haluat naisten olevan seksiorjia, koska vaadit naisilta asiaa, jota eivät tahdo.
[/quote]
Naisen tahto ei koskaan perustu siihen, että ei anneta handjobbia random miehille.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:48"]
Mitenkäs se auttaa naisten puutteeseen? Ai niin, sun kosmistodellisuudessa nainen on vain väline miehen tyydytykseen. No onneksi sun todellisuudessa runkkaamisella ei lisäänny ja tulee kosminen sukupuutto. Ja kuule hei tumppu, mä olen nyt kyllästynyt tuohon sun lassutukseen, joten mitä jos sovitaan treffit niin mä lupaan käsitellä sun vehkeen lopullisesti leipäveitsellä, niin loppuu sunkin tarpeet.
[/quote]
Nainen ei ole vain väline, vaan osa kosmosta, kuten miehetkin. Väkivaltaiset fantasiasi ovat samaa tasoa, kuin ISIKsenkin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:35"]
[/quote]
On itsemääräämisoikeutta antaa handjobbeja random miehille. Orjuutta on se, ettei voi antaa.
[/quote]
Orjuutta on pakottamisesta johtuvaa vastentahtoista toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:36"] En ole seksiorja, koska en alistu miesten seksiorjaksi. :) sinä haluat naisten olevan seksiorjia, koska vaadit naisilta asiaa, jota eivät tahdo.
[/quote]
Naisen tahto ei koskaan perustu siihen, että ei anneta handjobbia random miehille.
[/quote]
Ei tietenkään anneta, koska ei tahdota antaa. Se, että sinä haluat, että nainen haluaa, ei muuta naisten haluja.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:00"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:48"]
[/quote]
Nainen ei ole vain väline, vaan osa kosmosta, kuten miehetkin. Väkivaltaiset fantasiasi ovat samaa tasoa, kuin ISIKsenkin.
[/quote]
Silti haluat pakottaa naiset antamaan handjobeja? Miksi et ymmärrä, että olet ajatuksiesi kanssa yksin?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:17"]
Eli et saa enää ikinä!! :D Mille se tieto tuntuu? Sillä aikaa mä haluan ja hoitelen pitkän kaavan mukaan ja huolella miestä, joka näki vähän vaivaa mun iskemiseeni ;)
[/quote]
Olet pelkkä poseeraaja, jos antaudut iskettäväksi kaupallisen reseptin mukaan. Onhan se surullista. Ihan niin kuin sillä olis mun silmissäni suurtakin merkitystä, että olet mukana sekavassa limbossa.
[/quote]
Ihan tunteiden perusteella olen mennyt, en minkään ulkoaopitun. Olen myös mieheni kanssa parhaat ystävät, joka ei sinun naisia käskevässä mallissasi olisi sinun kanssasi mahdollista.
99,9% universumin naisista antaa handjobeja random miehille. En ole yksin ajatuksieni kanssa, millään tavalla. SIIS MILLÄÄN TAVALLA.
Naisen oma tahto ei ole oll tekemättä miehille handjobbeja. Se on jonkun muun tahto. Nainen, joka ei pysty yksinkertaisiin elämän kosmisiin asioihin on...
SEKSIORJA!!!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:17"]
Eli et saa enää ikinä!! :D Mille se tieto tuntuu? Sillä aikaa mä haluan ja hoitelen pitkän kaavan mukaan ja huolella miestä, joka näki vähän vaivaa mun iskemiseeni ;)
[/quote]
Olet pelkkä poseeraaja, jos antaudut iskettäväksi kaupallisen reseptin mukaan. Onhan se surullista. Ihan niin kuin sillä olis mun silmissäni suurtakin merkitystä, että olet mukana sekavassa limbossa.
[/quote]
Ihan tunteiden perusteella olen mennyt, en minkään ulkoaopitun. Olen myös mieheni kanssa parhaat ystävät, joka ei sinun naisia käskevässä mallissasi olisi sinun kanssasi mahdollista.
[/quote]
Ei minulla ole naisia käskevää mallia. Naiset toimivat mallissani oma-alotteisesti ja erittäin totaalisen täyspäisesti.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 09:19"]99,9% universumin naisista antaa handjobeja random miehille. En ole yksin ajatuksieni kanssa, millään tavalla. SIIS MILLÄÄN TAVALLA.
Naisen oma tahto ei ole oll tekemättä miehille handjobbeja. Se on jonkun muun tahto. Nainen, joka ei pysty yksinkertaisiin elämän kosmisiin asioihin on...
SEKSIORJA!!!
[/quote]
Mistä sä revit noi sun lukus? Ja kukaan nainen ei halua antaa kaikille miehille handjobeja. Ei yksikään. Sinä yrität alistaa naisia seksiorjiksi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:25"]
Muistele sitten niitä tumputtaessasi.
[/quote]
En tumputa. Koska en pura paineita, se ei ole tarkoitus.