Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
ai tumppu on palannut linjoille, ja on keksinyt uuden sanankin. johan se jauhoi lusikasta ja kauhasta monta sivua, saa nähdä miten pitkään se selittää hienosäiejakosukkanauhaulottuvuutta ennenkuin siirtyy seuraavaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:50"]Tumppu on tehnyt itsestään pellen. Tumppu on tööt tööt tööt tööt. [/quote] Pelle on sellainen, joka ei ymmärrä oikeasta handjobista mitään. [/quote] Eli sinä tumppuseni. [/quote] Tiedän siitä selkeästikin enemmän. Tumputa sinä vaan miestäsi, panopuu kun olet. [/quote] En ole panopuu vaan tasa-arvoisessa parisuhteessa. Siitähän sä tumppuseni et tiedä mitään.
[/quote]
Äläs nyt,olen varma että Tumpulla ja Nyrkkikyllikillä on tasa-arvoinen ja kaikin puolin auvoinen suhde!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:50"]Tumppu on tehnyt itsestään pellen. Tumppu on tööt tööt tööt tööt. [/quote] Pelle on sellainen, joka ei ymmärrä oikeasta handjobista mitään. [/quote] Eli sinä tumppuseni. [/quote] Tiedän siitä selkeästikin enemmän. Tumputa sinä vaan miestäsi, panopuu kun olet. [/quote] En ole panopuu vaan tasa-arvoisessa parisuhteessa. Siitähän sä tumppuseni et tiedä mitään.
[/quote]
Äläs nyt,olen varma että Tumpulla ja Nyrkkikyllikillä on tasa-arvoinen ja kaikin puolin auvoinen suhde!
[/quote]
Entä jos tumppu pettää sitä toisen käden kanssa?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:50"]Tumppu on tehnyt itsestään pellen. Tumppu on tööt tööt tööt tööt. [/quote] Pelle on sellainen, joka ei ymmärrä oikeasta handjobista mitään. [/quote] Eli sinä tumppuseni. [/quote] Tiedän siitä selkeästikin enemmän. Tumputa sinä vaan miestäsi, panopuu kun olet. [/quote] En ole panopuu vaan tasa-arvoisessa parisuhteessa. Siitähän sä tumppuseni et tiedä mitään. [/quote] Äläs nyt,olen varma että Tumpulla ja Nyrkkikyllikillä on tasa-arvoinen ja kaikin puolin auvoinen suhde! [/quote] Entä jos tumppu pettää sitä toisen käden kanssa?
[/quote]
Se on täysin mahdollista,sopisihan se Tumpun kosminen handjob-ideologiaan,kaikilla käsillä pitää runkata kaikkia kyrpiä,se on sitä universaalia lusikkakauhahienojaosviisautta!
Minun mieheni on minua lyhyempi, kalju ja urheilullinen. Minun mielestäni kalju on seksikäs. Kauneus on katsojan silmissä. Itse tulen olemaan puolisoani koulutetumpi. Me olemme olleet yhdessä noin 8 vuotta. Monet miehet ovat kovin itseään täynnä. Ei naisia aina pelkällä ulkonäöllä ja statuksella isketä. Naista tulee arvostaa ja se näkyy päällepäin.
Kyllä se näin on, että oma markkina-arvo on hyvä tietää. Jos hakee liian hyvän näköistä, käy juuri noin. On tosi paljon ihmisiä, jotka eivät tätä tajua, enkä tarkoita pelkästään miehiä. Myös monet tutut naiset haikailevat aina vain joko jonkun menestyneiden liikemiesten tai sitten bad boy -tyyppisten karjujen perään ja pitäisi olla niin mahdottoman komea ja seksikäs ja jännittävä, vaikka itse ovat ihan tavallisia. Tämä on yksi syy, minkä vuoksi parin muodostus on nykyään niin vaikeaa.
Ja jos mies on hiukankin hyvän näköinen, niin kyllä sen naisen täytyy olla lähestulkoon huippumalli, että kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:40"]
Minun mieheni on minua lyhyempi, kalju ja urheilullinen. Minun mielestäni kalju on seksikäs. Kauneus on katsojan silmissä. Itse tulen olemaan puolisoani koulutetumpi. Me olemme olleet yhdessä noin 8 vuotta. Monet miehet ovat kovin itseään täynnä. Ei naisia aina pelkällä ulkonäöllä ja statuksella isketä. Naista tulee arvostaa ja se näkyy päällepäin.
[/quote]
Juuri tämä on netissä naisenpuutetta itkevien urpojen ongelma.Varsinkaan lassukat ja tumpulat,joille nainen on reikä tai ylimääräinen käsipari runkkaukseen,inttävät itsepäisesti että eivät kelpaa koska eivät ole komeita/rikkaita/hyvässä asemassa,vaikka vika on oikeasti korvien välissä.Siis provoiluahan nämä jutut on,mutta joku ne kuitenkin kirjoittaa,luultavasti mies eikä esimerkiksi roskapostirobotti :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 14:58"] Handjobi ei ole ikinä laadukas. :D se on vain tumputtamista. :D Jos joku on kräkkitapaus niin sinä. ;) joku sum aivoissa on mennyt rikki tuon puutteen takia.
[/quote]
Sydämeni on kultaa, mutta en silti tumputa. Tapasin sun kaltaises naisen tuossa yks päivä. Koska halusin tavata sen poikaystävän. Poikaystävä lupas ampua mut, jos toimitan sille ysimillisen. Mutta sitten naurettiin yhdessä ja tytölläkin oli hauskaa. Siinä se viistuntinen vierähti. :)
[/quote]
Juuri sellaisen kuvan Tumppu on onnistunutkin antamaan meille tässä ketjussa,ihana kultasydäminen pakkorunkkauksen kannataja <3
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:02"]
Kyllä se näin on, että oma markkina-arvo on hyvä tietää. Jos hakee liian hyvän näköistä, käy juuri noin. On tosi paljon ihmisiä, jotka eivät tätä tajua, enkä tarkoita pelkästään miehiä. Myös monet tutut naiset haikailevat aina vain joko jonkun menestyneiden liikemiesten tai sitten bad boy -tyyppisten karjujen perään ja pitäisi olla niin mahdottoman komea ja seksikäs ja jännittävä, vaikka itse ovat ihan tavallisia. Tämä on yksi syy, minkä vuoksi parin muodostus on nykyään niin vaikeaa.
Ja jos mies on hiukankin hyvän näköinen, niin kyllä sen naisen täytyy olla lähestulkoon huippumalli, että kelpaa.
[/quote]
Kappas,joku lassukkakin löysi tämän ketjun.Mitenköhän markkina-arvoteorian ja kosmisen hand jobin saisi sovitettua yhteen? :D
Mä en ainakaan koskaan ole varsinaisesti hakenu miestä. Enkä ole tosiaan miettiny mitään paras 20% -juttuja. Vielä 5 vuotta sitten elin railakasta sinkkuelämää, eikä vakiintuminen ollut siinä kohtaa varsinaisesti asialistalla. After workit kiinnosti huomattavasti enemmän. Treffailin paperilla erittäin hyviä miehiä, mutta joku aina vaan mätti. Usein ne "parhaat" miehet oli ehkä pikkasen liian kovia paukuttelemaan henkseleitään ja omas sellaisen ärsyttävän espoolais ässän. Niin vain kävi, että vastaan sattui tulemaan se oikea "hoito", joka oli hyvinkin tavallinen loppupeleissä. 175cm, 85kg, ei elvistele hienoilla autoilla tms. Toki on melko urheilullinen, mutta olen itsekin, niin tuskin olisi klikannut sohvaperunan kanssa. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on 2 lasta. elämässä arvomaailma meni yhtäkkiä ihan uusiks, kun se oikee tuli vastaan. Joku vaan oli erilailla tällä kertaa. Kai meillä on riittävästi yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ollaan sitä kautta samalla aallolla.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:31"]
Miesten tehtävä on tyydyttää naista, opit sen kyllä kun laajennat tietoisuuttasi (okei, älä herranjumala tee sitä yhtään enempää!!) ja laitat seksuaalisuutesi kiertoon. Kautta aikain naisen kohtu on ylistetty ja niin on jatkossakin - se kantaa uutta elämää, ja naisen orgasmi on tie taivaaseen.
[/quote]
Tosimiehen tehtävä on tyydyttää naista. Ei esimerkiksi minun. Mutta se ei poista esim. handjob velvollisuutta kosmisella tasolla.
[/quote]
Sellaista kuin handjob-velvollisuus ei ole eikä tule. Hanki jo se Fleshlight ja jätä tämä palsta rauhaaan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:31"]
Miesten tehtävä on tyydyttää naista, opit sen kyllä kun laajennat tietoisuuttasi (okei, älä herranjumala tee sitä yhtään enempää!!) ja laitat seksuaalisuutesi kiertoon. Kautta aikain naisen kohtu on ylistetty ja niin on jatkossakin - se kantaa uutta elämää, ja naisen orgasmi on tie taivaaseen.
[/quote]
Tosimiehen tehtävä on tyydyttää naista. Ei esimerkiksi minun. Mutta se ei poista esim. handjob velvollisuutta kosmisella tasolla.
[/quote]
Sellaista kuin handjob-velvollisuus ei ole eikä tule. Hanki jo se Fleshlight ja jätä tämä palsta rauhaaan.
[/quote]
Sittenhän Tumppu sekoaisi vielä pahemmin.Tumppu,älä hanki flesaria älä jatka tätä hedelmätöntä jankkaustasi. Lähde mieluummin ulos ja julista handjob-velvollisuuden ilosanomaa julkisilla paikoilla omana itsenäsi,uskovaisten kahjojen tapaan.Muutaman kerron olen ollut ruuhkabussissa jossa joku kylähullu kailotti suureen ääneen miten ihanaa olla on Jeesuksen vaimo,kokeile samaa tyyliä niin saat mammapalstaa laajemman kuulijakunnan hienolle aatteellesi.
Kuinka on mahdollista, että Tumppu on tänään ollut hiljaa?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:12"]
[/quote]
Se on varmaan tumputtanut kätensä kipeiksi,ei pysty kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:12"]
[/quote]
Se on varmaan tumputtanut kätensä kipeiksi,ei pysty kirjoittamaan.
[/quote]
Mutta eihän se kuulemma tumputa. Antaa itselleen vain aistikkaita handjobeja. :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:28"]
ai tumppu on palannut linjoille, ja on keksinyt uuden sanankin. johan se jauhoi lusikasta ja kauhasta monta sivua, saa nähdä miten pitkään se selittää hienosäiejakosukkanauhaulottuvuutta ennenkuin siirtyy seuraavaan :)
[/quote]
Sukkanauhaulottuvuutta? Eipä paljon kyllä kiinnosta, nuhrutumputtaja panopuiden sukkanauhat. :)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:28"]
[/quote]
Sukkanauhaulottuvuutta? Eipä paljon kyllä kiinnosta, nuhrutumputtaja panopuiden sukkanauhat. :)
[/quote]
Tumppu hei. Miksi haukut naisia panopuiksi? Itsehän yrität harhoissasi alistaa naiset seksiorjiksi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:34"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:28"] ai tumppu on palannut linjoille, ja on keksinyt uuden sanankin. johan se jauhoi lusikasta ja kauhasta monta sivua, saa nähdä miten pitkään se selittää hienosäiejakosukkanauhaulottuvuutta ennenkuin siirtyy seuraavaan :) [/quote] Sukkanauhaulottuvuutta? Eipä paljon kyllä kiinnosta, nuhrutumputtaja panopuiden sukkanauhat. :) [/quote] Tumppu hei. Miksi haukut naisia panopuiksi? Itsehän yrität harhoissasi alistaa naiset seksiorjiksi.
[/quote]
Sukkanauhat kuuluvat siihen nuhru/tumputtajatodellisuuteen, missä nämä kosmista handjobbia pakenevat mirrirauniot elävät. Heitä sukkanauhat pois. Ne eivät kuulu terveeseen elämään.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:34"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:28"] ai tumppu on palannut linjoille, ja on keksinyt uuden sanankin. johan se jauhoi lusikasta ja kauhasta monta sivua, saa nähdä miten pitkään se selittää hienosäiejakosukkanauhaulottuvuutta ennenkuin siirtyy seuraavaan :) [/quote] Sukkanauhaulottuvuutta? Eipä paljon kyllä kiinnosta, nuhrutumputtaja panopuiden sukkanauhat. :) [/quote] Tumppu hei. Miksi haukut naisia panopuiksi? Itsehän yrität harhoissasi alistaa naiset seksiorjiksi.
[/quote]
Sukkanauhat kuuluvat siihen nuhru/tumputtajatodellisuuteen, missä nämä kosmista handjobbia pakenevat mirrirauniot elävät. Heitä sukkanauhat pois. Ne eivät kuulu terveeseen elämään.
[/quote]
Normaaliin elämään kuuluu itsemääräämisoikeus omasta kehostaan. Ei pakkotumputtaminen, jota vaadit jokaiselta naiselta.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 17:00"]
En ole panopuu vaan tasa-arvoisessa parisuhteessa. Siitähän sä tumppuseni et tiedä mitään.
[/quote]
Tiedän kyllä ;)
[/quote]
Ilmeisesti et, kun haluat alistaa naiset seksiorjiksi.