Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
61/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:36"]Tottakai hain parasta ja onneksi sellaisen sainkin. Millään sosiaalisella statuksella ei kyllä mulle ollut mitään merkitystä ja sen osalta mieheni onkin tavis. Hain älykästä, komeaa, seksikästä, fiksua, hyvinkoulutettua ja huomioivaa miestä. [/quote] Uskon kyllä mutta kysymys oli kuului miksi sinäkään et halunnut myöntää etsiväsi parasta miestä. [/quote] Paras ja "paras". Totta hitossa sitä hakee itselleen parasta! Eri asia on se, että sulla ja mulla on eri näkemys siitä mikä on minulle parasta.

[/quote]

En mä ainakaan hakenut. Olisin halunnut sen tyyppisen, jollaisia veneilijät ovat (en siis välttämättä veneilijää) ja tiesin, etteivät he halua minua, suht masentunutta mt-naista.

Vierailija
62/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:38"]Nokun se ei pidä paikkaansa. Mä en missään vaiheessa ole hakenut "parasta"miestä koska en tiedä millainen mies olisi just mulle paras kumppani. Olen vain tiennyt millaisen ihmisen kanssa itse en haluaisi olla. Mulla taitaa kuitenkin olla juuri mulle sopivin kumppani nyt ja tuli vastaan ihan hakematta. Btw, määrittele paras? Uskoisin että yleispätevää määrittelyä ei  ole koska jokaiselle on hlökohtaiset preferenssit asialle. [/quote] Naiset ovat laumaeläimiä ja haluavat lähes kaikki juuri samanlaisia miehiä. Miten muuten voi selittää sen että tietyillä miehillä on loputtomasti naisia. Laumaeläimiä!

[/quote]

Nyt on niin että tämä nainen ei ole koskaan ollut laumaeläin. En ole kiljunut poikabändien fanijoukoissa, en halua merkkilaukkuja, pidän useimpia naisellisia kotkotuksia turhanaikaisena.  En ole katsonut Sinkkuelämää-sarjaa, en ole mainosten uhria ja se, että kaikilla muillakin on tai muka pitäisi olla koska asia x on muodissa, on mielestäni aina ollut surkea tekosyy yhtikäs mihinkään. Mieheni, tämä minulle sopivin kuuluu älyltään siihen 2%:iin Suomen älykkäimmistä ihmisistä ja yksi kriteeri jonka hän on maininnut syyksi siihen että minuun ihastui, on minun älyni. Terkuin se sopivan etsimättä löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:36"]Tottakai hain parasta ja onneksi sellaisen sainkin. Millään sosiaalisella statuksella ei kyllä mulle ollut mitään merkitystä ja sen osalta mieheni onkin tavis. Hain älykästä, komeaa, seksikästä, fiksua, hyvinkoulutettua ja huomioivaa miestä. [/quote] Uskon kyllä mutta kysymys oli kuului miksi sinäkään et halunnut myöntää etsiväsi parasta miestä. [/quote] Paras ja "paras". Totta hitossa sitä hakee itselleen parasta! Eri asia on se, että sulla ja mulla on eri näkemys siitä mikä on minulle parasta.

[/quote]

En mä ainakaan hakenut. Olisin halunnut sen tyyppisen, jollaisia veneilijät ovat (en siis välttämättä veneilijää) ja tiesin, etteivät he halua minua, suht masentunutta mt-naista.

[/quote]

Siis sellaisen purjehduskenkä ja "vähän paremmin pukeutunut" -tyyppisen, en mitään partasutia ;D  Eli siksi aivan mahdoton ajatuskin.

Vierailija
64/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämän asian voi käydä tunnustamassa? Poliisilaitoksellako?

Vierailija
65/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:07"]

Kun tuolla kadulla katsoo, niin huomaa että vain komeimmilla miehillä on nainen rinnallaan. Yhdelläkään tuulipukupertillä tai ferrarilippisjannella en ole naista nähnyt. Menkää vaikka lauantaisin Prismaan kattomaan.

[/quote]

Olet varmaan homo ja tästä syystä pidät miehiä noin hyvännäköisinä. Sori, mutta aivan järkyttävillä miehillä on naisia :D
[/quote]
Totta! Itse työskentelen firmassa jossa on aivan käsittämätöntä viheltäjää, miesvaltainen ala. Kaikki eivät tokikaan ole varattuja (eikä kaikki ole sitä ihmiskunnan pohjasakkaa mutta sitäkin löytyy). Jos nyt muistelen minkälaisia tyyppejä duunikavereista on parisuhteessa/naimisissa, niin joukosta löytyy kyllä sellaisia tapauksia joita en vain käsitä. Tyyppi jolla mätii suu, on ollut vuosikymmeniä naimisissa, kaikennäköisillä yrmyillä menninkäisillä on sormus vasemmassa nimettömässä. Ei mene ihan mun kategorian mukaiseen alfaurosmääreeseen, mutta onko nämä sitten niitä "jännämiehiä" ( :D ) kun saa pelätä minkä mongolialaisen paisetaudin niistäkin saa! :D

Vierailija
66/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:27"]

No itse en töihin mene tässä ilmapiirissä enkä sääliseksiäkään ota. Maksakaa syrjäytymiseni noin puoli miljoonaa euroa. ;)

[/quote]

Maksan ihan mielelläni. Kymmenessä vuodessahan se on maksettu. Saapahan työpaikkasi joku sellainen, joka sen haluaa. 

[/quote]

Juu, siitä vaan 500,000 puhtaana käteen kymmenessä vuodessa. :)))))))))))))))))))))))))))

Vierailija
67/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:41"]

No itse en töihin mene tässä ilmapiirissä enkä sääliseksiäkään ota. Maksakaa syrjäytymiseni noin puoli miljoonaa euroa. ;)

[/quote]

Täääh? Et mene töihin koska naiset ei huoli sua? 

Minäkin valitsin mieheni sydämen, siis miehen sydämen perusteella. En tulojen, ulkonäön, statuksen, ammatin, auton(!) tai minkään sellaisen.

[/quote]

Samapa tuo. Minä en tämmöisen kieroilevan naispaskasakin eteen YHTÄÄN mitään aio tehdä.

[/quote]

No voi kauheeta. Et sä kuule tuollalailla löydä itselles ketään ikinä. Osanottoni, olet menetetty tapaus. Ketä siitä on syyttäminen?

Vierailija
68/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"]Mitä tarkoitat tuolla "antavat ymmärtää"? Siis jos juttelen baarissa kanssasi, niin "annanko silloin ymmärtää"? [/quote] Jos annat ymmärtää baarissa keskustellessa kanssani niin silloin annat ymmärtää. Keskustella voi monella tavalla, myös niin ettei anna ymmärtää.

[/quote]

Jokainen on vastuussa omista käsityksistään. Vastuu on kuulijalla, ei sanojalla. Ei se ole  sen sinun kanssasi baarissa juttelevan naisen vika jos teet omia päätelmiäsi ihan vaan olettamuksiesi pohjalta, ilman mitään totuuspohjaa.

Vierailija
69/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:53"]Mulla ei ole mitään vaatimuslistaa, varsinkaan ulkonäön suhteen. Vaikka joku olisi aivan ihana ihminen, ei ihastusta välttämättä synny. Kemia on niin kummallinen juttu. [/quote] On se kumma juttu että kaikilla naisilla siis ihan kaikilla kemiat syntyy Justin Bieberin kanssa. Toistan itseäni: laumaeläimiä olette.

[/quote]

Väitteesi on epätosi. Justin Bieber tai muut ylihypetetyt märkäkorvat eivät ole koskaan kiinnostaneet minua. Alat käydä väitteinesi jo  hieman naurettavaksi.

Vierailija
70/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:32"]

Miksi itse olet ollut niin tyhmä, että olet kuvitellut kelpaavasi yhdellekään naiselle?

[/quote]

Naisilla on käsittämättömän hyvä kyky olla täysin empatiakyvyttömiä.

Vierailija
71/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:57"]

[/quote]

Minäkin valitsin mieheni sydämen, siis miehen sydämen perusteella. En tulojen, ulkonäön, statuksen, ammatin, auton(!) tai minkään sellaisen.

[/quote]

Samapa tuo. Minä en tämmöisen kieroilevan naispaskasakin eteen YHTÄÄN mitään aio tehdä.

[/quote]

No voi kauheeta. Et sä kuule tuollalailla löydä itselles ketään ikinä. Osanottoni, olet menetetty tapaus. Ketä siitä on syyttäminen?

[/quote]

Ties vaikka meitä on kohta kokonainen kansanliike. Jos perusasiat ei maailmalla toimi, silloin ei tehdä töitä...

Vierailija
72/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:03"]

Miksi itse olet ollut niin tyhmä, että olet kuvitellut kelpaavasi yhdellekään naiselle?

[/quote]

[/quote]

Kaikki eivät empatiaa ansaitse. Sori.

Vierailija
73/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ties vaikka meitä on kohta kokonainen kansanliike. Jos perusasiat ei maailmalla toimi, silloin ei tehdä töitä...

[/quote]

No syystä tai toisesta syrjäytyneitä miehiä meillä on aina ollut keskuudessamme ja jos naisettomuus on sinun ainoa syysi ruveta olla työtön mielestäsi, niin sori... vaikea nyt oikein uskoa. 

Vierailija
74/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 19:03"]

[/quote]

[/quote]

Kaikki eivät empatiaa ansaitse. Sori.

[/quote]

Mutta kaikki tarvitsevat. Siinä sen juju.

Vierailija
75/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa naista, älä mene töihin. Nettisivut ja kansanliike suunnitteilla.

Vierailija
76/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet ap sydämellisyydestäsi, se kun on loppuviimein se, minkä perusteella naiset (valtaosa) miehensä valitsevat? Oletko enemmän kylmä- vai lämminsydäminen naisia kohtaan?

Vierailija
77/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oikein, en minäkään. Antaa naisten maksaa veroistaan etelänmatkani, hih.

Vierailija
78/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:38"]Nokun se ei pidä paikkaansa. Mä en missään vaiheessa ole hakenut "parasta"miestä koska en tiedä millainen mies olisi just mulle paras kumppani. Olen vain tiennyt millaisen ihmisen kanssa itse en haluaisi olla.

Mulla taitaa kuitenkin olla juuri mulle sopivin kumppani nyt ja tuli vastaan ihan hakematta.

Btw, määrittele paras? Uskoisin että yleispätevää määrittelyä ei  ole koska jokaiselle on hlökohtaiset preferenssit asialle.
[/quote]

Naiset ovat laumaeläimiä ja haluavat lähes kaikki juuri samanlaisia miehiä. Miten muuten voi selittää sen että tietyillä miehillä on loputtomasti naisia. Laumaeläimiä!
[/quote]

Tiedät hyvin vähän naisista. Lisäksi uskot vielä miesten panotarinoihin. Minusta et saisi kumppania.

Vierailija
79/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:03"]Itsesääli ja huono itsetunto on todella turnoff.  [/quote] No niin. Koulukiusaaja vauhdissa.

[/quote]

Väärin arvattu. Itseensä kannattaa aina uskoa ja rakastaa, se heijastuu positiivisena olona myös ulospäin.

Vierailija
80/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän en töihin mene. Sitä on enää turhan toivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme