Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
41/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:03"]Itsesääli ja huono itsetunto on todella turnoff.  [/quote] Minulla nimenomaan on hyvä itsetunto koska näen asiat realistisesti enkä yritä suojella herkkää hipiääni. Kyökkipsykologi sanoisi että näet oman huonon itsetuntosi minussa.

[/quote]

Väärin. Hyvä itsetunto on ihan muuta kuin sitä paskaa mitä ap täällä suoltaa.

Kukaan normaali nainen ei haluaisi KOSKAAN olla sun tasoisen ihmissaastan kanssa _missään_ tekemisissä.

Miltä tuntuu olla paskaa?

Vierailija
42/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:38"]Nokun se ei pidä paikkaansa. Mä en missään vaiheessa ole hakenut "parasta"miestä koska en tiedä millainen mies olisi just mulle paras kumppani. Olen vain tiennyt millaisen ihmisen kanssa itse en haluaisi olla. Mulla taitaa kuitenkin olla juuri mulle sopivin kumppani nyt ja tuli vastaan ihan hakematta. Btw, määrittele paras? Uskoisin että yleispätevää määrittelyä ei  ole koska jokaiselle on hlökohtaiset preferenssit asialle. [/quote] Naiset ovat laumaeläimiä ja haluavat lähes kaikki juuri samanlaisia miehiä. Miten muuten voi selittää sen että tietyillä miehillä on loputtomasti naisia. Laumaeläimiä! [/quote] Vai on naiset laumaeläimiä? Mites miesten laita? Tietynlaisten naisten ympärillä pörrää kokoajan miehiä, vaan sitten on niitä naisia joitten ympärillä ei ole miehiä ollenkaan. Laumaeläimistä kun siis puhutaan niin miehet on ihan samanlaisia lampaita. Mennää piirittää sitä naista, jolla on jo muutenkin niitä kilpakosijoita ympärillä. Et eikös sit miehetkin etsi juuri sitä samanlaista naista, jokainen? ;)

[/quote]

Miehet laumaeläimiä? Jos 98,9% naisista kelpaa miehille ja ~10% naisista miehille niin kummankohan on laumaeläimiä? Se ettei miehille kelpaa traagisen lihavat tai keharinaiset ei tarkoita että miehet olisi nirsoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:53"]Mulla ei ole mitään vaatimuslistaa, varsinkaan ulkonäön suhteen. Vaikka joku olisi aivan ihana ihminen, ei ihastusta välttämättä synny. Kemia on niin kummallinen juttu. [/quote] On se kumma juttu että kaikilla naisilla siis ihan kaikilla kemiat syntyy Justin Bieberin kanssa. Toistan itseäni: laumaeläimiä olette.

[/quote]

Justin Bieberin fanit nyt tuppaavat olemaan teinityttöjä. Olisit heti sanonut, että käsität naisilla vain alle 18-vuotiaita tyttöjä.

Vierailija
44/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:07"]

Kun tuolla kadulla katsoo, niin huomaa että vain komeimmilla miehillä on nainen rinnallaan. Yhdelläkään tuulipukupertillä tai ferrarilippisjannella en ole naista nähnyt. Menkää vaikka lauantaisin Prismaan kattomaan.

[/quote]

Olet varmaan homo ja tästä syystä pidät miehiä noin hyvännäköisinä. Sori, mutta aivan järkyttävillä miehillä on naisia :D
[/quote]

Tjaah.

Meidän lähiprismassa on ainakin kaikenlaista hiihtäjää, miehissä sekä naisissa.

Vierailija
45/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sisko kyllä meni taas sitten just toiseen ääripäähän: Otti sellaisen käsittämättömän ruman, puhevikaisen, sosiaalisti kyvyttömän passiivis-aggressiivisen vinoilijan ja uusavuttoman kuikelouuvatin jossa ei miestä taida olla muuten kuin alakerran värkkien osalta.

Jätkä ei mun näkemän perusteella ole koskaan osannut tehdä yhtään mitään vaan tuo sisko joutuu tekemään kaikki remppahommatkin itse. Ei riitä järki että miksi se otti tuollaisen pellen kun paremmankin olisi voinut saada.

Vierailija
46/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puolison pitää olla myös seksuaalisesti puoleensavetävä. Vaikka miten olisi akateeminen, kiva, kiltti, rehellinen ja mukava, niin sellaisen kanssa syntyy vain kaverisuhde, ei parisuhdetta, jos ulkoinen olemus ei kiihota.

Vierailija
47/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ainakin rehellinen vastaukseni: Minulle kelpaa muukin kuin paras 20% mutta minä en kiinnosta miehiä, jos olet seksin perässä. Kun mä en "heti" (siis saman illan aikana) lämpene miehelle sen oloisena, että annan sinulle koskaan seksiä, menet pois. Ja jos et heti mene pois, eli et sitä tajunnut etten anna, niin menet, kun lopulta älyät, ettet saa seksiä.

Minun kun pitäisi kiinnostaa sinua vaikka en antaisi sinulle seksiä. Vaikka tulevaisuus yhdessä näyttäisi siis sellaiselta. Itselläni ei seksitarpeita ole, sinun pitäisi ne jotenkin herättää, mutta sitten toisaalta et saisi toivoa seksiä, ennen kuin mä olen tullut suhteessa sellaiseen läheisyydenkykenemisvaiheeseen, että voisin ajatellakaan seksiä. Näin oli siis, kun etsin kumppania. Nyt mulla on (sinun onneksesi) jo kumppani. 

Vierailija
48/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en töihin mene tässä ilmapiirissä enkä sääliseksiäkään ota. Maksakaa syrjäytymiseni noin puoli miljoonaa euroa. ;)

Vierailija
49/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:07"]

Kun tuolla kadulla katsoo, niin huomaa että vain komeimmilla miehillä on nainen rinnallaan. Yhdelläkään tuulipukupertillä tai ferrarilippisjannella en ole naista nähnyt. Menkää vaikka lauantaisin Prismaan kattomaan.

[/quote]

Kaihea, keitä miehiä sä oikein pidät komeina?? Apuuua...

Vierailija
50/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:03"]Itsesääli ja huono itsetunto on todella turnoff.  [/quote] Minulla nimenomaan on hyvä itsetunto koska näen asiat realistisesti enkä yritä suojella herkkää hipiääni. Kyökkipsykologi sanoisi että näet oman huonon itsetuntosi minussa.

[/quote]

Kukaan normaali nainen ei haluaisi KOSKAAN olla sun tasoisen ihmissaastan kanssa _missään_ tekemisissä.

[/quote]

Teiltä avohoitopotilailta pitäisi blokata nettiin pääsy kun huutelette noissa skitsofreenisissa harhoissanne. Entisaikaan sinut olisi siirretty vankileirille jo nuorena tyttönä häiritsemästä meitä normaaleja jossa olisit kuihtunut kaltaistesi seurassa.

Vierailija
51/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:27"]

No itse en töihin mene tässä ilmapiirissä enkä sääliseksiäkään ota. Maksakaa syrjäytymiseni noin puoli miljoonaa euroa. ;)

[/quote]

Maksan ihan mielelläni. Kymmenessä vuodessahan se on maksettu. Saapahan työpaikkasi joku sellainen, joka sen haluaa. 

Vierailija
52/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:38"]Nokun se ei pidä paikkaansa. Mä en missään vaiheessa ole hakenut "parasta"miestä koska en tiedä millainen mies olisi just mulle paras kumppani. Olen vain tiennyt millaisen ihmisen kanssa itse en haluaisi olla. Mulla taitaa kuitenkin olla juuri mulle sopivin kumppani nyt ja tuli vastaan ihan hakematta. Btw, määrittele paras? Uskoisin että yleispätevää määrittelyä ei  ole koska jokaiselle on hlökohtaiset preferenssit asialle. [/quote] Naiset ovat laumaeläimiä ja haluavat lähes kaikki juuri samanlaisia miehiä. Miten muuten voi selittää sen että tietyillä miehillä on loputtomasti naisia. Laumaeläimiä! [/quote] Vai on naiset laumaeläimiä? Mites miesten laita? Tietynlaisten naisten ympärillä pörrää kokoajan miehiä, vaan sitten on niitä naisia joitten ympärillä ei ole miehiä ollenkaan. Laumaeläimistä kun siis puhutaan niin miehet on ihan samanlaisia lampaita. Mennää piirittää sitä naista, jolla on jo muutenkin niitä kilpakosijoita ympärillä. Et eikös sit miehetkin etsi juuri sitä samanlaista naista, jokainen? ;)

[/quote]

Miehet laumaeläimiä? Jos 98,9% naisista kelpaa miehille ja ~10% naisista miehille niin kummankohan on laumaeläimiä? Se ettei miehille kelpaa traagisen lihavat tai keharinaiset ei tarkoita että miehet olisi nirsoja.
[/quote]

Vai ei miehet ole nirsoja? :D
Just just. Silti ne tolloimmatkin yksilöt piirittää "alfojen" kanssa samoja naisia. Ja jos joku tavallisemman näköinen, nätti nainen yrittää mennä juttelemaan ni ollaan töykeitä. :D

Mut ihan miten ite haluat taas asian nähdä. Sinä haluat haukkua naisia, etkä suostu näkemään nenääsi pidemmälle miesten olevan ihan samanlaisia laumaeläimiä. ;)

Sanoit jokaisella naisella kemioiden kolahtavam Justin Bieberin kanssa. Minen siihen kakaraan koskis ikinä. Ruma (mun silmissä), kamala luonne ja aivan helvetin dorka.
Mä haluan mieheltä vain samoja mielenkiinnonkohteita mitä mullakin on. Ja onnekseni semmoisen miehen olen löytänyt jo vuosia sitten. Eipähän tarvii ettiskellä sitä muka täydellistä, kun mulle parhain on jo mun omani. ;)

Vierailija
53/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:03"]Itsesääli ja huono itsetunto on todella turnoff.  [/quote] Minulla nimenomaan on hyvä itsetunto koska näen asiat realistisesti enkä yritä suojella herkkää hipiääni. Kyökkipsykologi sanoisi että näet oman huonon itsetuntosi minussa. [/quote] Väärin. Hyvä itsetunto on ihan muuta kuin sitä paskaa mitä ap täällä suoltaa. Kukaan normaali nainen ei haluaisi KOSKAAN olla sun tasoisen ihmissaastan kanssa _missään_ tekemisissä. Miltä tuntuu olla paskaa? [/quote] Teiltä avohoitopotilailta pitäisi blokata nettiin pääsy kun huutelette noissa skitsofreenisissa harhoissanne. Entisaikaan sinut olisi siirretty vankileirille jo nuorena tyttönä häiritsemästä meitä normaaleja jossa olisit kuihtunut kaltaistesi seurassa.

[/quote]

Mistä alkaen sinusta tuntunut, että olet normaali?

Vierailija
54/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää ihan avoimesti, että ilman muuta hain parasta kumppania minulle! Minua viehättävät älykkäät, sanavalmiit, empaattiset miehet, jotka osaavat keskustella aiheesta kuin aiheesta. Miehistä jotka pitävät samoista asioista kuin minäkin ja joilla on samanlaiset arvot kuin minulla. Ja tietysti on myös plussaa, että mies vastaa niitä "ulkonäkökriteereitä", mitkä määrittelevät minulle komean miehen. No, onneksi moinen löytyi yli 10v sitten. Eli tietysti parasta täytyy hakea, sitä itselle parasta - kaikille varmasti erilaiset kriteerit.

Vierailija
55/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:10"]

[/quote]

[/quote]

Luulenpa että sinua kiusattiin ihan syystä. Itse ainakin olisin kiusannut kaltaistasi niin että olisi järki lähtenyt päästä. Hups, sehän taisikin lähteä :D Sait ansiosi mukaan.

Vierailija
56/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa 170-185 pitkä mies, jolla on vähintään 10cm penis seisokissa, lyhyempikin käy, jos luonne kompensoi, statukseltaan mielellään jokin muu kuin työtön, mutta työtönkin käy, jos on joskus elämässään työskennellyt ja etsii oikeasti töitä. Ulkonäöltään silmääni miellyttävä eli ei ole pidemmällä tähtäimellä häiritseviä piirteitä. Olen aika kaikkiruokainen ulkonäön sihteen, mutta on paljon ei miellyttäviä kasvojakin tullut vastaan. Vartaloltaan mielellään hoikka tai normaalipainoinen, mutta pieni vatsa ei haittaa. Painoa pitää olla reilusti enemmän kuin mulla, mielellään yli 70 kiloa, (olen 50kg). Lyhyemmälle varmaan vähempikin käy. Auto joku muu kuin 500 euron halvin mahdollinen, mutta autotonkin on ok, jos et sitä mihinkään tarvii. Et elä yli varojen, etkä ome luottotiedoton (konkurssiin ajautunut ei haittaa eli jos on yritystä ollut). Mitäs vielä. Ei ole sovinisti ja tullaan toimeen. Samankaltainen poliittinen ja uskonnollinen kanta eli mielellään samaa mieltä esim. Maahanmuutosta. Tykkää matkistella eikä olla neljän seinän sisällä. Ei tuhlaa, jollei ole rikas ja on asunut joskus yksin eli osaa huolehtia itsestään. Ei haise ja osaa pukeutua. Jos ei osaa, antaa auttaa. Ei pukeudu bändipaitaan tai johonkin muuhun "mainosteepaitaan". On empaattinen.

Vierailija
57/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:27"]

[/quote]

Täääh? Et mene töihin koska naiset ei huoli sua? 

Minäkin valitsin mieheni sydämen, siis miehen sydämen perusteella. En tulojen, ulkonäön, statuksen, ammatin, auton(!) tai minkään sellaisen.

Vierailija
58/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:53"]Mulla ei ole mitään vaatimuslistaa, varsinkaan ulkonäön suhteen. Vaikka joku olisi aivan ihana ihminen, ei ihastusta välttämättä synny. Kemia on niin kummallinen juttu.
[/quote]

On se kumma juttu että kaikilla naisilla siis ihan kaikilla kemiat syntyy Justin Bieberin kanssa. Toistan itseäni: laumaeläimiä olette.
[/quote]
Katkeruus puhuu! :D itseasiassa juuri tänään ajattelin telkkaria katsellessani että olisipa minulla sellainen mies kuin Arman Alizad: empaattinen ja ennakkoluuloton, hyväsydäminen ja itsensä likoon laittava. Ei sillä että olisin ihastunut Armaniin, mutta pidän hänen luonteenpiirteistään, ja tuollaisen ihmisen kanssa kokisin olevani turvassa, hyvässä parisuhteessa, koska tämänkaltainen ihminen todennäköisesti hyväksyisi myös minut kaikkine oikkuineni, ja ei haihattelisi minkään kiiltokuvaelämän perään kuten voisin hyvin kuvitella mainitsemasi Bieberin kohdalla (joka on siis ihan poikanen, eikä todellakaan parisuhdepotentiaalia edes siltä kantilta).

Vierailija
59/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:36"]Tottakai hain parasta ja onneksi sellaisen sainkin. Millään sosiaalisella statuksella ei kyllä mulle ollut mitään merkitystä ja sen osalta mieheni onkin tavis. Hain älykästä, komeaa, seksikästä, fiksua, hyvinkoulutettua ja huomioivaa miestä.
[/quote]

Uskon kyllä mutta kysymys oli kuului miksi sinäkään et halunnut myöntää etsiväsi parasta miestä.
[/quote]

Paras ja "paras".
Totta hitossa sitä hakee itselleen parasta!
Eri asia on se, että sulla ja mulla on eri näkemys siitä mikä on minulle parasta.

Vierailija
60/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:27"]Tässä ainakin rehellinen vastaukseni: Minulle kelpaa muukin kuin paras 20% mutta minä en kiinnosta miehiä, jos olet seksin perässä. Kun mä en "heti" (siis saman illan aikana) lämpene miehelle sen oloisena, että annan sinulle koskaan seksiä, menet pois. Ja jos et heti mene pois, eli et sitä tajunnut etten anna, niin menet, kun lopulta älyät, ettet saa seksiä. Minun kun pitäisi kiinnostaa sinua vaikka en antaisi sinulle seksiä. Vaikka tulevaisuus yhdessä näyttäisi siis sellaiselta. Itselläni ei seksitarpeita ole, sinun pitäisi ne jotenkin herättää, mutta sitten toisaalta et saisi toivoa seksiä, ennen kuin mä olen tullut suhteessa sellaiseen läheisyydenkykenemisvaiheeseen, että voisin ajatellakaan seksiä. Näin oli siis, kun etsin kumppania. Nyt mulla on (sinun onneksesi) jo kumppani.  [/quote] Olet se youtubetyyppi? Butterfly86 tai jotain vastaavaa?

[/quote]

En ole. Olen jo 4-kymppinen nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän