Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
21/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:47"]Totta kai haluan vain mikä on parasta itselleni. Kummallista olettaakaan että kukaan haluaisi muuta. Miksi sitä tarvitsee siis edes sanoa, sehän on perusolettamus?
[/quote]

Sanos muuta! Jostain kumman syystä naiset eivät vain asiaa kehtaa myöntää esimerkiksi deittiprofiileissaan. Sinä olet järkinainen.

Vierailija
22/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään vaatimuslistaa, varsinkaan ulkonäön suhteen. Vaikka joku olisi aivan ihana ihminen, ei ihastusta välttämättä synny. Kemia on niin kummallinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"]Mitä tarkoitat tuolla "antavat ymmärtää"? Siis jos juttelen baarissa kanssasi, niin "annanko silloin ymmärtää"? [/quote] Jos annat ymmärtää baarissa keskustellessa kanssani niin silloin annat ymmärtää. Keskustella voi monella tavalla, myös niin ettei anna ymmärtää.

[/quote]

Eli jos flirttailen kanssasi baarissa, annan ymmärtää, että olisin valmis vaimoksesi? Kannattaiskohan sun tulla tälle vuosituhannelle?

Vierailija
24/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä ainakin haen sieltä räkälästä kaljuuntunutta, plösöä, alkoholisoitunutta, väkivaltaista, rumaa, työtöntä, narsistista, epähygienistä, pienimunaista, itsekästä urosta.....eiku....

Vierailija
25/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies kutsui minua nirsoksi koska minulle ei kelvannut mies jolla oli joka viikonloppu kiire ryypiskelemään kavereiden kanssa tai oli ylipainoinen, tupakoiva ja muutenkin luotaan työntävä tai jolle en antanut samana iltana kun tavattiin. Siinä siis kolme miestyyppiä jotka määrittelivät minut ronkeliksi. No, ronklasin itselleni tuollaisen perusjuntin, 170cm pitkän ja ihan näpsäkän näköisen miehen - 10v yhteiselon jälkeen huomaan että olen nainut isäni, niin ammatin kuin muidenkin luonteenpiirteiden puolesta, mutta eipä tuo haittaa, kai se on joku luonnon laki. -Mutta pointti siis: otin hyvin tavallisen miehen joka myös näyttää tavalliselle ja jolla on hyvin tavallinen työ ja status, iskin hänet ihan itse, hän ei olisi ikinä uskaltanut minua lähestyä. En siis ymmärrä myyttiä mistään ulkonäöstä, statuksesta jne, tiesin että haluan järkevän miehen jolla on samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat ja arvot kuin minulla ja sen sain.

Vierailija
26/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:47"]Totta kai haluan vain mikä on parasta itselleni. Kummallista olettaakaan että kukaan haluaisi muuta. Miksi sitä tarvitsee siis edes sanoa, sehän on perusolettamus? [/quote] Sanos muuta! Jostain kumman syystä naiset eivät vain asiaa kehtaa myöntää esimerkiksi deittiprofiileissaan. Sinä olet järkinainen.

[/quote]

Mutta kun jokaisella on se henkilökohtainen paras. Ei se ole mikään valmiiksi määritetty miehenmalli jonka kaikki haluavat, siksi tämä aloitus on aika hölmö.

Vierailija
27/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:53"]Mulla ei ole mitään vaatimuslistaa, varsinkaan ulkonäön suhteen. Vaikka joku olisi aivan ihana ihminen, ei ihastusta välttämättä synny. Kemia on niin kummallinen juttu.
[/quote]

On se kumma juttu että kaikilla naisilla siis ihan kaikilla kemiat syntyy Justin Bieberin kanssa. Toistan itseäni: laumaeläimiä olette.

Vierailija
28/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:47"]Totta kai haluan vain mikä on parasta itselleni. Kummallista olettaakaan että kukaan haluaisi muuta. Miksi sitä tarvitsee siis edes sanoa, sehän on perusolettamus? [/quote] Sanos muuta! Jostain kumman syystä naiset eivät vain asiaa kehtaa myöntää esimerkiksi deittiprofiileissaan. Sinä olet järkinainen.

[/quote]

Mutta kun jokaisella on se henkilökohtainen paras. Ei se ole mikään valmiiksi määritetty miehenmalli jonka kaikki haluavat, siksi tämä aloitus on aika hölmö.
[/quote]

Juuri näin. Osa ystävistäni pitää kaapeista, osa ei voi heitä sietää, esimerkiksi.

Vierailija
29/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, halusin parhaan. Fiksu, aikaa seuraava, pitää lapsista, on huomaavainen ja omaa sydämen sivistystä. Ulkonäöllä ei ole suurta merkitystä, toki tykkään enemmän vähän "isommista" miehistä. Siis saa olla vähän masuakin, semmoinen nallekarhu. Ja hänet sain. Ilman kipinää ja oikeaa tunnetta ei tätä arjen orvanpyörää jaksa suorittaa. Vaikka pari olis paperilla miten toisilleen sopiva, mut kipinä ei syty, sanon ainakin minä nopeasti heihei. Tänä vuonna olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 20v. Hyvä olla, edelleen.

Vierailija
30/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli ja huono itsetunto on todella turnoff. 

Vierailija
31/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:53"]Mulla ei ole mitään vaatimuslistaa, varsinkaan ulkonäön suhteen. Vaikka joku olisi aivan ihana ihminen, ei ihastusta välttämättä synny. Kemia on niin kummallinen juttu. [/quote] On se kumma juttu että kaikilla naisilla siis ihan kaikilla kemiat syntyy Justin Bieberin kanssa. Toistan itseäni: laumaeläimiä olette.

[/quote]

Öh? Juu selvä, niinhän se siis on kun sinä sanot. Voi luoja, ei teidän kanssa voi keskustella.

Vierailija
32/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:03"]Itsesääli ja huono itsetunto on todella turnoff. 
[/quote]

No niin. Koulukiusaaja vauhdissa.

Vierailija
33/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:52"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:47"]Totta kai haluan vain mikä on parasta itselleni. Kummallista olettaakaan että kukaan haluaisi muuta. Miksi sitä tarvitsee siis edes sanoa, sehän on perusolettamus? [/quote] Sanos muuta! Jostain kumman syystä naiset eivät vain asiaa kehtaa myöntää esimerkiksi deittiprofiileissaan. Sinä olet järkinainen. [/quote] Mutta kun jokaisella on se henkilökohtainen paras. Ei se ole mikään valmiiksi määritetty miehenmalli jonka kaikki haluavat, siksi tämä aloitus on aika hölmö. [/quote] Juuri näin. Osa ystävistäni pitää kaapeista, osa ei voi heitä sietää, esimerkiksi.

[/quote]

Minulla esimerkiksi on oikeastaan kaikkien ystävieni kanssa aivan erilainen maku. Yksi tykkää perinteisen komeista, joista en itse pidä juurikaan. Pidän aika erikoisen näköisistä miehistä.

Vierailija
34/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuolla kadulla katsoo, niin huomaa että vain komeimmilla miehillä on nainen rinnallaan. Yhdelläkään tuulipukupertillä tai ferrarilippisjannella en ole naista nähnyt. Menkää vaikka lauantaisin Prismaan kattomaan.

Vierailija
35/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:03"]Itsesääli ja huono itsetunto on todella turnoff.  [/quote] No niin. Koulukiusaaja vauhdissa.

[/quote]

Mua on koulukiusattu ja siitä tuli huono itsetunto. Sellainen asian muille säälittely on kuitenkin perseestä, kuka jaksaa kuunnella jotain "voi voi kun mä oon niin ruma, huono ja lihava" -ulinaa.

Vierailija
36/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:07"]

Kun tuolla kadulla katsoo, niin huomaa että vain komeimmilla miehillä on nainen rinnallaan. Yhdelläkään tuulipukupertillä tai ferrarilippisjannella en ole naista nähnyt. Menkää vaikka lauantaisin Prismaan kattomaan.

[/quote]

:D Haha lol.

Vierailija
37/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:07"]

[/quote]

Olet varmaan homo ja tästä syystä pidät miehiä noin hyvännäköisinä. Sori, mutta aivan järkyttävillä miehillä on naisia :D

Vierailija
38/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:03"]Itsesääli ja huono itsetunto on todella turnoff. 
[/quote]

Minulla nimenomaan on hyvä itsetunto koska näen asiat realistisesti enkä yritä suojella herkkää hipiääni. Kyökkipsykologi sanoisi että näet oman huonon itsetuntosi minussa.

Vierailija
39/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kuin vesi.

Vierailija
40/931 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sekä miehet että naiset etsi itselleen sitä parasta = sopivinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi