Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
Antaiskohan ap:n äiti ap:lle handjobin ja suikkarin? Sekin on sellaiset ap:lle velkaa, koska on nainen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 22:52"]Ap on kyllä viihdyttävin palstahullu aikoihin! Kerro toki tarkemmin,mikä on tämä maailmaa mullistava muutos,jonka takia naiset joutuvat tulevaisuudessa antamaan handjobea kaikille? Ja millainen luuseri edes vaatii jotain naista runkkamaan,senhän voi tehdä itsekin.Jos kerran kuvittelee,että on oikeus vaatia seksiä keneltä tahansa,miksi ei sitten saman tien jotain kunnon seksiä? Vai oikein "Handjobkoulu taivaassa",olisi kyllä mielenkiintoista päästä vierailemaan ap:n todellisuudessa.Onko lääkkeet ottamatta vai käytätkö jotain tajuntaa laajentavia aineita,kun on näin erikoisia tulevaisuudenkuvia tarjota meille? :D [/quote] En käytä mitään huumeita/lääkkeitä. Naisen tehtävä on tyydyttää miehiä ja jo se ettei ole tarpeeksi kiihottava miehelle on loukkaus miestä kohtaan. Näin se menee korkeammilla tasoilla. Ei täällä jossa huudetaan toisillemme etttä teeee itsari teeee itsari.
[/quote]
Ehkä sun kannattaisi käyttää,varmaan sopivalla lääkityksellä pääsisit eroon noista harhoista ja alkaisit tehdä jotain hyödyllistä palstalla vaahtoamisen sijasta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:14"]
Antaiskohan ap:n äiti ap:lle handjobin ja suikkarin? Sekin on sellaiset ap:lle velkaa, koska on nainen.
[/quote]Odotan tähän ap:n näkemystä. Hoi, missä ap?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:02"]
Käy hakemassa muija Thaimaasta niin säästyy aikaa ja usein myös rahaa.
[/quote]
Hae sä vaan muija pakkomielteesees. Mulle riittää yhteiskunnan laskuttaminen niin kauan kun seksi alkaa kiertää.
[/quote]
Eli et saa enää ikinä!! :D Mille se tieto tuntuu? Sillä aikaa mä haluan ja hoitelen pitkän kaavan mukaan ja huolella miestä, joka näki vähän vaivaa mun iskemiseeni ;)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:14"]
[/quote]
Mä taas haluaisin tietää, miksi ap ei itse mene antamaan handjobeja ja suikkareita miehille. Häneltäkin kuitenkin löytyy kädet ja suu.
Jotenkin ap:n jankutuksesta tulee mieleen hullu uskonlahkonjohtaja. Ehkä ap:n pitäisikin palstalla jankkaamisen sijasta hankkia ympärilleen hengenheimolaisia ja pitää vaikka julkinen mielenosoitus?
AP:Mitä me tahdomme?
Luuserimiehet:"Runkkausta ja suikkareita kaikilta naisilta!
AP:"Koska tahdomme että se tapahtuu?"
Luuserimiehet"Viimeistään taivaassa!"
AP:"Mitä teemme sen eteen?"
Luuserimiehet:"Emme mitään/kieltäydymme töistä/vingumme mammapalstalla!"
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 09:14"]
[/quote]
Mä taas haluaisin tietää, miksi ap ei itse mene antamaan handjobeja ja suikkareita miehille. Häneltäkin kuitenkin löytyy kädet ja suu.
[/quote]
Ap vois myös antaa persettä. Anaalikin löytyy.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:28"]
Saamatta jääneitä verotuloja ei voi lisätä laskelmaan, koska et maksa niiden saamatta jäämisen takia yhtään enempää. Ainoa, missä maksat ovat peruspäiväraha ja asumistuki. Ehkä terapia. Ne nyt eivät tee kuin noin 10 - 12 000 euroa vuodessa, eli miljooniin menee aikaa.
[/quote]
Saamatta jääneet verotulot lasketaan tietenkin myös. :) Peruspäiväraha ja asumistuki on sadoissa tuhansissa, kuten olen sanonut, ei miljoonissa. Sen lisäksi tulevat myöhemmin monenlaiset sairaalahoidot, turhat opiskelut ja muut tuet joita en tässä erittele. Työvoimakoulutukseen ja kuntoutukseen en mene, sitä varten minulla on lakimies.
[/quote]
Lakimies, johon saamasi rahat sitten menevätkin, ja joudut sinne kurssille kuitenkin. Eikä menetettyjä verotuloja lasketa sinusta tulevina kustannuksina, sori vaan. Sama kuin kuolisit, ei siitä tulisi enää yhteiskunnalle kustannuksia. Nyt tulee vain siitä, että sulle maksetaan hengissäpysyttelystä. Mikä ihan ok ja inhimillistä toki. Ehkä sun mieli ehtii vielä muuttua.
Eli sun kuvitelmasi on, ettei 20%-miesten tarvii iskeäkään naisia? He saavat kotiovelle handjobin?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:38"]
Selvä. Ja mä sanon sulle: en luovu. Tää on mulle just hyvä. Mitäs siihen sanot? Mun puolesta SÄ voit olla sen takia työtön.
[/quote]
Teet vain itsesi pelleksi tuollaisilla lauseilla.
[/quote]
Haha eli sanomani iski oikeaan :) Muisk!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"]Mitä tarkoitat tuolla "antavat ymmärtää"? Siis jos juttelen baarissa kanssasi, niin "annanko silloin ymmärtää"? [/quote] Jos annat ymmärtää baarissa keskustellessa kanssani niin silloin annat ymmärtää. Keskustella voi monella tavalla, myös niin ettei anna ymmärtää.
[/quote]
Jokainen on vastuussa omista käsityksistään. Vastuu on kuulijalla, ei sanojalla. Ei se ole sen sinun kanssasi baarissa juttelevan naisen vika jos teet omia päätelmiäsi ihan vaan olettamuksiesi pohjalta, ilman mitään totuuspohjaa.
[/quote]
Tehokasta vastuun siirtämistä.
Uskotko itsekin?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"]Mitä tarkoitat tuolla "antavat ymmärtää"? Siis jos juttelen baarissa kanssasi, niin "annanko silloin ymmärtää"? [/quote] Jos annat ymmärtää baarissa keskustellessa kanssani niin silloin annat ymmärtää. Keskustella voi monella tavalla, myös niin ettei anna ymmärtää.
[/quote]
Jokainen on vastuussa omista käsityksistään. Vastuu on kuulijalla, ei sanojalla. Ei se ole sen sinun kanssasi baarissa juttelevan naisen vika jos teet omia päätelmiäsi ihan vaan olettamuksiesi pohjalta, ilman mitään totuuspohjaa.
[/quote]
Tehokasta vastuun siirtämistä.
Uskotko itsekin?
[/quote]
Jos mä hymyilen jollekin ja juttelen, ei se tarkoita, että mä haluan sitä miestä.
Voisiko ap tulla kertomaan kantansa kommentteihin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:29"]
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status. Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
[/quote]
Ja miehethän eivät onneksi hae hyvännäköistä ja hoikkaa naista, vaan ovat kiinnostuneita sisäisesti kauniista naisista, ulkomuodosta viis.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:00"]
ja siihen asti minäkin saan kieltäytyä töistä kunnes kaikki vastaantulevat miehet suostuvat ainakin sormettamaan heti kun sitä vaadin? jännäksi menee
-N32
[/quote]
Kokeilitko netti ilmoitusta. Olet N. Sait pari vuotta sitten, olet etuoikeutettu laboratoriokokeissa oleviin miehiin nähden. Voit lopettaa työnteon protestiksi.
JOKU SANOI ETTEI SITÄ HUOMAA JOS LAKKAA MAKSAMASTA VEROA KUN EI TULE SEKSIÄ. Meitä on paljon ja rangaistuksena suomalainen yhteiskunta on kestotaantumassa.
[/quote] Jos teitä on kerran paljon, niin auttakaa toinen toisianne puutteessa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:51"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"]Mitä tarkoitat tuolla "antavat ymmärtää"? Siis jos juttelen baarissa kanssasi, niin "annanko silloin ymmärtää"? [/quote] Jos annat ymmärtää baarissa keskustellessa kanssani niin silloin annat ymmärtää. Keskustella voi monella tavalla, myös niin ettei anna ymmärtää. [/quote] Jokainen on vastuussa omista käsityksistään. Vastuu on kuulijalla, ei sanojalla. Ei se ole sen sinun kanssasi baarissa juttelevan naisen vika jos teet omia päätelmiäsi ihan vaan olettamuksiesi pohjalta, ilman mitään totuuspohjaa. [/quote] Tehokasta vastuun siirtämistä. Uskotko itsekin? [/quote] Jos mä hymyilen jollekin ja juttelen, ei se tarkoita, että mä haluan sitä miestä.
[/quote]
AP:n universumissa se tarkoittaa juuri sitä.Kaikki naiset,jotka eivät juokse kirkuen karkuun AP:n lähestyessä,haluavat häntä,eivät vain kehtaa myöntää sitä.
Voisi olla mukavaa ainakin välillä asua omassa pikku kuplassa,jossa kaikki toimisivat juuri niin kuin minä haluan :D Toivottavasti AP vielä paljastaa,miten tuollaiseen harhamaailmaan pääsee.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:00"]
ja siihen asti minäkin saan kieltäytyä töistä kunnes kaikki vastaantulevat miehet suostuvat ainakin sormettamaan heti kun sitä vaadin? jännäksi menee
-N32
[/quote]
Kokeilitko netti ilmoitusta. Olet N. Sait pari vuotta sitten, olet etuoikeutettu laboratoriokokeissa oleviin miehiin nähden. Voit lopettaa työnteon protestiksi.
JOKU SANOI ETTEI SITÄ HUOMAA JOS LAKKAA MAKSAMASTA VEROA KUN EI TULE SEKSIÄ. Meitä on paljon ja rangaistuksena suomalainen yhteiskunta on kestotaantumassa.
[/quote] Jos teitä on kerran paljon, niin auttakaa toinen toisianne puutteessa.
[/quote]
Mä en myöskään ymmärrä,miksi ne luuserimiehet,jotka ei edes halua pillua vaan ainoastaan runkkausta ja suihinottoa,ei harrasta niitä keskenään.Kuulemma "vain mies tietää mistä mies nauttii" eli ap lopettaa nyt ruikutuksen ja aloittaa homo-orgiat! :)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:51"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:43"]Mitä tarkoitat tuolla "antavat ymmärtää"? Siis jos juttelen baarissa kanssasi, niin "annanko silloin ymmärtää"? [/quote] Jos annat ymmärtää baarissa keskustellessa kanssani niin silloin annat ymmärtää. Keskustella voi monella tavalla, myös niin ettei anna ymmärtää. [/quote] Jokainen on vastuussa omista käsityksistään. Vastuu on kuulijalla, ei sanojalla. Ei se ole sen sinun kanssasi baarissa juttelevan naisen vika jos teet omia päätelmiäsi ihan vaan olettamuksiesi pohjalta, ilman mitään totuuspohjaa. [/quote] Tehokasta vastuun siirtämistä. Uskotko itsekin? [/quote] Jos mä hymyilen jollekin ja juttelen, ei se tarkoita, että mä haluan sitä miestä.
[/quote]
AP:n universumissa se tarkoittaa juuri sitä.Kaikki naiset,jotka eivät juokse kirkuen karkuun AP:n lähestyessä,haluavat häntä,eivät vain kehtaa myöntää sitä.
Voisi olla mukavaa ainakin välillä asua omassa pikku kuplassa,jossa kaikki toimisivat juuri niin kuin minä haluan :D Toivottavasti AP vielä paljastaa,miten tuollaiseen harhamaailmaan pääsee.
[/quote]
Älä unohda, että nainen on sairas, jos ei sen vertaa halua jokaista miestä, että edes handjobin antaisi.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:17"]
Eli et saa enää ikinä!! :D Mille se tieto tuntuu? Sillä aikaa mä haluan ja hoitelen pitkän kaavan mukaan ja huolella miestä, joka näki vähän vaivaa mun iskemiseeni ;)
[/quote]
Olet pelkkä poseeraaja, jos antaudut iskettäväksi kaupallisen reseptin mukaan. Onhan se surullista. Ihan niin kuin sillä olis mun silmissäni suurtakin merkitystä, että olet mukana sekavassa limbossa.
Miksi kukaan "hakisi" huonompaa miestä? Täysin urpo ajatus. :DDD Et itsekään etsi mitään huonompaa naista, tampio. Mutta kun vastaan tulee itselle sopiva henkilö niin eihän siinä "sosiaalista asemaa" katsota, mitä ikinä sillä tarkoitatkin. Kuulostat aika lailla laasaslaiselta möyhääjältä, joka väittää olevansa kiva ja tavallisennäköinen normimies, mutta on todellisuudessa ruma kusipää. Ei, en huoli kumpaakaan. En rumaa enkä kusipäätä. Jos nämä ominaisuudet osuvat samaan ihmiseen niin ei toivoa senkään vertaa. :)