Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä halusitte pienenä, mutta ette ikinä saaneet?

Vierailija
23.03.2022 |

.

Kommentit (1151)

Vierailija
881/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaluistimet 💚

Vierailija
882/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki. Otin vihdoin koiran noin 50-vuotiaana, ja kyllä on ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukiset vanhemmat. Harvoin lapsuudessa toiveet toteutui. Päätin jo lapsena etten elä elämääni samalla tavalla. Massia on kerääntynyt reippaasti. Olen juuri lähdössä lapsen kanssa kauppoihin hakemaan vaatteita vanhojen tansseihin. Ihan sama mitä ne maksaa. Ei tarvitse onneksi miettiä ja pihistellä.

Vierailija
884/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persikkabarbie ja etelänmatka.

Vierailija
885/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista jääneeni mitään vaille. Kasvoin maaseudulla ja sain hoitaa eläimiä, osallistua metsätöihin talvisin ja heinäntekoon kasvukautena, hiihtää, tehdä melkein mitä halusin. Siinä sivussa kävin koulua. Olin hyvin onnekas, kun sain tällaisen lapsuuden viettää.

Vierailija
886/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisenä katosoin omakotitalomme ikkuna koska Joulupukki tulee? Lapsuuden ystäväni kaksoistytöt asui sama Pietiläntien Malmilla. Heille meni aina punaisin puketunut joulupukki.Toivon aina millekin tulisi.Ei ! Olimme köyhä perhe ja ainoa huoltajamme isämme eli pappamme ei varaa selaisin.Meille tuli ruma joulupukki.Vanha lammasturkki pällä,huompatossut ja joku karvalakki,pukin pahvinen naamari,Toisiksi vanhin siskomme Kaija oli naamarin takana oletan? Enää ei ole lapsuuskotia, taloakaan ei olemasssa,Vanhat talot ajan myöte ovat mutunet kivitaloiksi tai modermisimmiksi taloiksi.Mutta ei vanhaa Malmiakaan ole.Kivikylä lähiö.Kaikki katoaa..

Vierailija
887/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junamatkaa Siperian halki Kiinaan.

Vierailija
888/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kirjoitti:

Junamatkaa Siperian halki Kiinaan.

Ja tämä on totta. Kuulin erään käyneen ja tuntui jännältä ja eksoottiselta. Vanhemmat ei niin eksoottisesta välittäneet ja käytiin ne Mallorcat sun muut.

Vierailija
889/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikana, kaksi kaveria puhui commandore 64 ,peleistä ja sen toiminnoista. No halusin sen commandoren. Itse olin köyhästä tai tahattomasti perheestä . Mutta ruokaa ja vaatteita ei oli. No kun veli osti kesätyöllään commandoren , niin nuo kaksi "kaveria" lopetti sen commandore höpötyksen ja pelejäkään eivät juuri antaneet . Vituttaa vieläkin

Vierailija
890/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastavat vanhemmat. Se olisi riittänyt.

Vierailija
891/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunaiset sukkahousut.

Vierailija
892/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut pianoa, vaikka sanottiin minulla olevan kaunis lauluääni..... vanhempani eivät olleet

musikaallisia ja kokivat pianonsoiton olevan vain häiriötä tuottavaa....

Vierailija
893/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljen joka olisi lyönyt turpaan pihan ilkeitä poikia. Pikkusiskon jota olisin saanut hoivailla. Olen 3- lapsisen tyttöporukan nuorin.

Vierailija
894/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan olisin halunnut. Otin sitten heti aikuistuttuani. Parkkitalon pienempänä, sellaisen kunnollisen. Olisin halunnut myös oman kauniisti sisustetun huoneen. Meillä ei saanut laittaa nätisti, koska se koettiin pinnallisena ja oltiin köyhiä ja samalla pihejä. Nyt laitan omassa kodissani asiat kauniiksi ja olen samalla syvällinen ja esteettinen. Ne eivät sulje aina toisiaan pois, vaikka joskus kylläkin. 

Vierailija
895/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

893: tämä! Se olisi vaatunut, että he olisivat kasvaneet ja kehittyneen aikuisiksi. Jostain syystä sellaista pyrkimystä ei näyttänyt olevan, eikä varmaan kyllä mitään apujakaan siihen aikaan tuollaiseen. 

Vierailija
896/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastavat vanhemmat. Se olisi riittänyt.

Häpsön löpsön. Pyhällä hengellä ei eletä. Tietenkin jos on valittava persaukiset inhottavat vanhemmat vs. rakastavat vanhemmat niin varmaan jälkimmäinen. Mutta ilman massia saattaa tulla ikäviä juttuja kuitenkin.

Vierailija
897/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistettakoon nyt että rakastava vanhempi ei ole se joka hymyilee ja on hyvällä tuulella koko ajan. Ei ikinä korota ääntään ja on aina todella rauhallinen. Tietenkin tilannetajua aina pitää olla eli ei silloin kun ei ole aihetta.

Vierailija
898/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosta. Halusin ratsastaa ja hoitaa hevosta! Olin liki kolmekymppinen kun vihdoin nousin hevosen selkään. Ai, että minä rakastin sitä pollea. Vieläkin tulee joskus uniin, vaikka hepo kuoli jo 26 vuotta sitten!

Terv. Heppamummo

Vierailija
899/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon olisin halunnut.

Vierailija
900/1151 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmolelua en koskaan saanut enkä suklaarasiaa. Olen syntynyt 1960-luvulla.