Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häivytetään kateutta! Kerro mitä kadehdit ja kateuden kohde kertoo kertoo asian kääntöpuolet

Vierailija
22.03.2022 |

Itse kadehdin isossa kaupungissa asuvia joilla kaikki riennot ja palvelut lähellä. Kadehdin ihmisiä joilla hieno ja uusi auto. Kadehdin ihmisiä joilla on iso suku ja kaveripiiri. Kadehdin ihmisiä joilla on vahvat juuret ja itsetunto.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihoja, rohkeita naisia, jotka kehtaa käydä salilla.

T 100kg läski joka liikkuu vain pimeällä.

Kukaan ei ole vastannut tähän, eli laihoilla naisilla tosiaan ON täydellinen elämä.

N 100kg

Mikä on laiha? Käyn salilla, mutten miellä olevani laiha.

Samalla salilla käy varmasti myös 100 kg painavia naisia ihan iloisena ja tyytyväisenä eikä kukaan heitä pidä sen kummempana kävijönä kuin muitakaan. Siellä käy myös nuoria, eläkeläisiä, liikuntavammaisia, myös isokokoisia miehiä, äitejä lapsineen.. kaikki mahtuvat liikkumaan eikä ketään katsota kieroon tai arvostella.

200-kiloinen on varmasti kateelinen 100-kiloiselle sen painosta.

Vierailija
102/103 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Helsingin ytimessä 40 vuotta. En koskaan käy juuri missään. En käy elokuvissa, en ole koskaan käynyt kansallismuseossa tai missään muussakaan museossa. En pidä teattereista, ravintolat ärsyttävät taustamusiikillaan. En käytä mitään palveluita, en käy kauneushoidoissa, kampaajalla yritän käydä silloin tällöin. Kodin lähellä on tori ja kauppahalli jossa ei myydä mitään mitä minä haluaisin ostaa. Tilaan kaiken netistä. Vaikka parinsadan metrin säteellä kodistani on useita noutopisteitä, erityisesti Postilla on tapana toimittaa tavarat jonnekin hevon perseeseen jonne joutuu matkustamaan raitiovaunulla koska lähellä ei ole edes parkkipaikkoja. sitten on kiva raahata niitä ylisuuria paketteja pitkin katuja. En silti haluaisi asua missään muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille, joilla ei ole siitepöly- ja eläinallergioita.

Voivat keväisin nauttia lisääntyvästä auringonvalosta ulkona ja silitellä kissoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän