Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15v itkee huoneessaan, tyttökaveri raskaana

Vierailija
03.09.2015 |

Juttelimme asiasta ja ei tainnut poikaparka tajuta mihin liemeen on itsensä laittanut, viimein kun alkoi tajuamaan, että mitä se aivan oikeasti tarkoittaa käytännössä, alkoi itkemään ja juoksi huoneeseensa. Ei päästä sisälle minua eikä isäänsä.

Mitäs nyt? Olen aivan hukassa, poika täyttää tässä kuussa 15v, on kyllä aivan liian nuori isäksi, vasta ensimmäinen tyttökaveri ja en todellakaan tiennyt että jo seksiä harrastaa :( Silloin tällöin ollut tuo tyttö täällä ja olen ajatellut ettei mitään kovin vakavaa.

En osaa sanoa pojalle mitään, en kertakaikkiaan löydä sanoja. Olen itse teiniäiti ja tiedän millaista se on, tuo tyttö on vuoden vanhempi

Onko joku ollut samassa tilanteessa? Miten tukea lasta kun reppana ei alkuun oikeasti edes käsittänyt mitä kaikkia se tulee muuttamaan ja millaista elämä tulee olemaan. Tyttö ei kuulemma ole muuttamassa kotoaan mihinkään. Mä olen vasta 31v ja kohta mummo, ei mene minunkaan tajuntaani :(

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta ensin itsellesi ja sitten pojallesi että maailma ei tähän kaadu.

Vierailija
102/106 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöhän se vasta peloissaan onkin. On pojan miehistyttävä hetimiten, ja alettava tukea tyttöä. Eikä mitään mamoilua sitten. Se on tankattava pojalle. Tyttöhän se joutuu vastuuseen kaikesta! Eli pojan on kerättävä itsensä ja oltava vahva tuki tytölle. Tottahan toki sen on kannettava vastuunsa myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiviisas on aina helppo olla, mutta kyllä ehkäisy on molempien asia, vaikka tyttö sanookin syövänsä pillereitä (tiedä sitten söikö).  Kannattaa yrittää ottaa selville mitä tyttö aikoo lapsen kanssa ja kuinka pitkällä raskaus on. Veisin pojan varmuuden vuoksi testeihin, kun ei kuitenkaan voi olla satavarma tytön sanomisista ja tekemisistä. Toivottavasti tilanne ratkeaa.

Vierailija
104/106 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa painostaa aborttiin.

Semmoinen on asia, jota ei välttämättä koskaan anna anteeksi, jos läheiset, joista on itse vielä riippuvainen, painostavat johonkin suuntaan, johon ei ole itse valmis. Se saattaa jäädä kalvamaan loppuiäksi.

Tytön pitää saada miettiä tämä asia itse läpi. Ihan niin kuin ketään muutakaan naista ei pidä painostaa näin isoissa kysymyksissä. Olette kohta muuten kaikki anteeksiantamattomissa riidoissa.

Painostamalla aborttiin annat ymmärtää, että tyttö ei ole tervetullut sukuun. Jos hän abortin tekee ja suhde jatkuu, asia jää kalvamaan teidän välejä: sinun takiasi tyttö joutui luopumaan esikoisestaan - jotta hyväksyhisit. Jos taas tyttö pitää lapsen, teidän välille jää aina kiusallinen muisto siitä, että et olisi halunnut tätä lapsenlasta mutta tyttö silti teki toisin. Tämä ei ennakoi ainakaan läheisiä välejä isoäidin (joka toivoi lapsen kuolemaa tai etteii lasta olisi koskaan ollutkaan) ja lapsen välille.

Suhteet poikaan vaikeutuvat myös, poika kun on puun ja kuoren välissä ja hänen omasta lapsesta myös kysymys.

Sä et nyt vaan voi alkaa tässä säätää päällepäsmärinä. Se tyttö tässä on pääosassa ja tarvitsee eniten tukea omilta vanhemmiltaan, erityisesti äidiltä. Pojastasi ei taida minkäänlaiseksi tukijaksi olla.

Vierailija
105/106 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Taas tämä sama provojen kirjoittelija. Sinut tunnistaa jo tyylistä, ei jatkoon.

Vierailija
106/106 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:48"]Siis eikö tuttö halua anorttia? Kula vttu haluaa 16 vuotiaana lapsen ? :( nuoruushan siinä menee [/quote] Ihana! Kula vttu...:D ja anorttia ym.:D

[/quote]

Totaalirepeäminen, reps! :D :D